Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 13:53
|
|
|
idd de zwervers zeker met dit weer hebben het lastig en moeilijk.. maar ik denk ook aan de mensen die met dees dagen alleen zijn zonder hun geliefde of zelfs zonder geliefde... voor hun zijn deze dagen ook een hel aangezien dit familie feest dagen zijn...moets ik ook ff aan denken btw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLAAS252
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 13:55
|
|
|
MARISKA601 schreef: | zit te denken om mijn huwelijk met de kpn maar te verbreken. scheiden mag dan wel niet, maar ik kan niet anders.
KPN: Kan Practisch Niets
word vervolgd. |
Voor wat het waard is, Mariska, mijn zegen heb je hoor om van de KPN te scheiden. We staan achter jou.
Klaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLAAS252
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 13:57
|
|
|
RELLOK036 schreef: | is mischien het weer klaas overal sneeuw en koud buiten nu he.... |
Bij jullie ook En ik dacht nog wel dat jij in het warme zuiden woont.
Alweer mis gehad.
Klaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 13:58
|
|
|
in zwitserland zijn die minaretten dus nu verboden maar denk als ik door de bereg ndaar rij en ik zie zoon minaret wat eigenlijk wel lijkt op een raket (eej dat rijmt) denk hmmm staat eigenlijk niet in dat landschap maar zoon grote torenflat zou ik daar ook niet mooi vinden Of andersom een kerk midden in de woestijn sja ziet ook niet uit.dus uit estesch oogpunt oke kan ik er in komen wil niet zeggen dat ze een moskee mogen bouwen he... wel in de bouwstijl die daar in zwitserland gangbaar is dan anders ziet het niet uit. maar dat heb ik ook hier in Nederland. moskeeën mogen van mij maar euhm zoon slanke toren? nah zelf vindt ik het niet mooi staan met de gebouwen erom heen... (hier in Venlo heb je een moskee met een minaret maar ziet niet uit) ergens anders in Venlo is ook een moskee gewoon aangepast aan de stijl die er is in de straat.... daar heb ik dus niks op tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMONKWET418
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 14:14
|
|
|
Wie heeft er Zaterdagavond het programma gezien op RTL4? KidsRights Kerststerrencircus. Laten we ook eens met z,n allen, die weesjes eens gedenken in onze gebeden. Het is toch schrijnend als je dat ziet hoe een meisje van 13 jr ook voor haar broertje moet zorgen, en dat ze dikwijls niets te eten hebben. Voor 5 euro in de maand kunnen we al helpen, ik kon het niet over mijn hart krijgen om dat niet te doen, wie volgt mij???
DANK JULLIE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 15:57
|
|
|
Ik wil mijn huwelijk met de KPN beeindigen en en nieuw huwelijk aangaan met een ander. Weet jij een goeie huwelijkskandidaat, die geen problemen geeft en die niet al te duur is? Hij moet 3 kinderen hebben: telefoon, internet en tv. Ik ben ca 70 euro kwijt aan mijn huidige partner per maand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 15:58
|
|
|
RELLOK036 schreef: | wat me eigenlijk hier opvat is dat sommige discussie hier stranden op van een soort van ik heb gelijk en jij niet zoals ik het zie is de juiste en enigste manier maar is er weinig ruimte voor een andere kijk op een situatie..... valt me gewoon op kijk je kan kijken naar een auto die heeft vier wilen een motor en een stuur (als het goed is) maar je kan ook zeggen een auto heeft deuren en brengt je van a naar b.... wie heeft er nu gelijk? ander voorbeeldje: een huis heeft een dak en een voordeur... maar ook heeft een huis ramen en vertrekken de een is een flat de ander een ruitjes huis of een villa of noem maar op zijn allemaal huizen en allemaal klopt het beeld maar wie heeft er nu gelijk? kan op sommige dingen geen ander beeld zijn? ook wat de bijbel zegt? de een zegt nee tis zo maar de ander zegt nee tis zo? wie heeft er nu aan het rechte end? misschien bijde maar belichten ze een andere kijk op de situatie..... solly wilde dit ff kwijt |
Ik denk dat je daar inderdaad een punt hebt... Helaas denken anderen daar anders over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMONKWET418
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 15:59
|
|
|
Kerst en Nieuwjaarwens
Het is bijna Kerst en het jaar 2009 ligt bijna achter ons, Een woeig jaar, met financiele tegenvallers en oorlog gegons. Laten we ons eerst op deKerst richten, waarin Jezus is geboren, Dit is toch het feest dat iedereen moet bekoren. Hij is voor ons allen gekomen op deze aarde, En is dan ook voor ons van heel veel waarde. Wij kunnen met onze zorgen en gebreken altijd bij Hem terecht, Nee dit is niet zomaar een verhaaltje, maar het is helemaal echt. God heeft ons Zijn Zoon gegeven, Laten we dan naast elkaar er in vrede mee leven.
Dan komt het nieuwe jaar 2010 aangeslopen, Wat zal dit ons brengen, kunnen we verkeerde stappen ontlopen? Als ik zie wat het forum ons heeft gegeven, Moeten we dan met geroddel en andere kwade dingen blijven leven? Laten we het nieuwe jaar toch eens anders beginnen, Nee ik ben niet de persoon alleen, die wat moet gaan verzinnen. Ook ik ben een mens met fouten en gebreken, Met z,n allen moeten we deze impasse zien te doorbreken. Iedereen ook op deze site weet wat er in de Bijbel staat heb elkander lief, Met je medemens, ook op deze site geen gegrief. Mijn wens is, dat we hier op deze site zonder enige haat en ergernis, Hopelijk mogen vieren, een hele fijne Kerstmis. En dat we samen een gezonde jaarwisseling mogen beleven, Iedereen al is het op afstand, een welgemeende handdruk mogen geven. Denk ook aan onze mensen die eenzaam zijn, Die hebben het alleen ook niet zo fijn. Ook de arme weeskindertjes in Afrikaanse landen, Kom, laat ons helpen, strek uit u helpende handen. Gods zegen en Hulp wens ik jullie allemaal toe. Hartelijke groeten Simon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 16:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik wil mijn huwelijk met de KPN beeindigen en en nieuw huwelijk aangaan met een ander. Weet jij een goeie huwelijkskandidaat, die geen problemen geeft en die niet al te duur is? Hij moet 3 kinderen hebben: telefoon, internet en tv. Ik ben ca 70 euro kwijt aan mijn huidige partner per maand. |
eeeh weet niet wat bij jou in de buurt zit ziggo of upc maar beiden voldeden mij prima Ziggo nog steeds trouwens en dan ben je nog goedkoper uit ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 16:39
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=MWg4kbXknMY
Met dank aan Cross, die m'n ogen geopend heeft voor deze geweldige muziek. 'k Draai bijna niks anders en kan niet wachten tot ze naar Nederland komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 17:23
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | eeeh weet niet wat bij jou in de buurt zit ziggo of upc maar beiden voldeden mij prima Ziggo nog steeds trouwens en dan ben je nog goedkoper uit ook | sjuust en euhm ff op internet kijken meen dat tele2 ook zoiets heeft en anders euhm eerst mee daten he en als hij je vraagt te n huwlijk op zijn knieën dan sja wat doe je dan? ja ik wil? of nee pleurt maar gij? alles kan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 17:24
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | eeeh weet niet wat bij jou in de buurt zit ziggo of upc maar beiden voldeden mij prima Ziggo nog steeds trouwens en dan ben je nog goedkoper uit ook | sjuust en euhm ff op internet kijken meen dat tele2 ook zoiets heeft en anders euhm eerst mee daten he en als hij je vraagt te n huwlijk op zijn knieën dan sja wat doe je dan? ja ik wil? of nee pleurt maar gij? alles kan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 17:32
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een huwelijk waar een vrouw leidt, is in mijn ogen niet naar Gods wil. |
En als een vrouw nou eens veel beter leiding kan geven dan een man? Moet zij zich dan door hem laten leiden terwijl zij veel beter kan leiding geven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 17:39
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sjuust en euhm ff op internet kijken meen dat tele2 ook zoiets heeft en anders euhm eerst mee daten he en als hij je vraagt te n huwlijk op zijn knieën dan sja wat doe je dan? ja ik wil? of nee pleurt maar gij? alles kan he |
hij moet wel aan mijn huwelijksevoorwaarden voldoen. niet teveel alimentatie vragen en problemen veroorzaken ander haalt ik advocaat kassa of radar erbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 17:42
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Spreek maar voor jezelf ! |
ik blijf het humor vinden dat jij geen ja of nee wilt of durft te zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 17:47
|
|
|
verwijderd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 8 januari 2010, 23:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 17:58
|
|
|
verwijderd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 8 januari 2010, 23:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | hij moet wel aan mijn huwelijksevoorwaarden voldoen. niet teveel alimentatie vragen en problemen veroorzaken ander haalt ik advocaat kassa of radar erbij. |
zo ver is het nog niet he eerst trouwen en niet meteen aan het ergste denken anders ga je ook geen huwlijk aan dcaht ik zo ffkes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:07
|
|
|
Elk mens is weer anders de ene met meer levenservaring dan de ander. Hoe lang sta je in dit leven en met welke bril kijk je naar je leven? Doen we dit vanuit onze eigen IK en verder deugt voor geen kant of plaatsen we onszelf buiten en vervangen onze ik naar Jezus. Zodat Jezus meer en meer centraal mogen gaan staan en Hem op de Ere plek laten geven. Wie of wat ook gelijk mag hebben als we vragen hebben laat het zuivere woord erbij halen de Bijbel want daar staan alle antwoorden in. Als we die dan maar ook erbij willen halen om onze tijd en energie daar in te willen steken want tja dat is iets wat we niet zo snel doen. Want dan hebben we te weinig tijd ervoor en willen we zelf de dingen zelf oplossen en God erbuiten laten. Is dat niet een vorm van een stukje trots of hoogmoed om daar maar niet aan toe te willen geven. Wees nederig en klein en sta de dingen niet in de weg door ijdelheid van je eigen IK nee neem de stap terug en laat je kneden, vormen en vullen.
Wens jullie Gods zegen toe en een gezegende kerstdagen gewenst.
Hartelijke groet,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:19
|
|
|
Beste CM leden,
ik maak mijn puree altijd op deze wijze klaar:
Aardappels koken Aardappels fijnstampen Melk en boter toevoegen Knoflook poeder toevoegen Nootmuskaat toevoegen Witte peper toevoegen Gedroogde bieslook of gedroogde peterselie toevoegen Mosterd (een beetje) toevoegen.
Roeren en dan heb je een heerlijke puree.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:31
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=0InMwNDFDVw&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:33
|
|
|
Wat een prachtig gedicht, Simon!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Hannah wijs eens aan waar ik sgp dictatuur schrijf..... Ik geef de gevaren aan die er bij theocratie zouden komen en ze zijn in strijd met de democratische rechtsstaat, waar ik voor ben. Je bent nog nergens op mijn vragen ingegaan overigens.
Thomas |
thomas, I didn't say that; er was echter een reactie, hierboven, die dat zei; "als je een theocratie of staatskundig gereformeerde dictatuur voorstaat." ik kom er overigens gewoon niet aan toe je vragen allemaal te antwoorden, meneertje ongeduld! (dat ik ingelogd sta, betekend nog niet dat ik achter mn pc zit!!) k heb al een beginnetje gemaakt, niet met dat wat jij vroeg, maar datgene waar ik graag op in wilde gaan.
je bent sturend en leidend, zei je geloof ik he? maar eh... hoe prettig vrouwen dat kunnen vinden; ik ben aan een andere kant begonnen... ik ben alleen vergeten te schrijven; "wordt vervolgd"
eh.. mieke, op jouw bericht wil ik ook nog eens ingaan, als ik er aan toe kom; just give me some space.....
enne.. bedankt voor je reactie chat![/quote]
prima Hannah, graag gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:49
|
|
|
MARISKA601 schreef: | CHATULIEM:
Een huwelijk waar een vrouw leidt, is in mijn ogen niet naar Gods wil.
Wat een kolder chat. Als de man door een ziekte niet meer alles kan doen , mag de vrouw die taken dan niet opzich nemen? |
[i]Lijkt me een sterk door Chatuliem ingekleurde wil van God. Er zijn legio situaties te bedenken waarin de leiding van de vrouw een huwelijk in de juiste baan (terug)leidt. Een vrouw als leid(st)er kansloos maken verarmd iedere relatie en maakt een vrouw ook in de samenleving inactief waardoor haar licht onder de korenmaat blijft, wat geenszins de wil van God is, als we de Bijbel erop nagaan. Er zijn uitstekende vrouwelijke leidinggevenden, managers, directeuren en vrouwen in leidinggevende posities in kleine en grote bedrijven en ook bij de overheid. God zij dank.
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op maandag 21 december 2009, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:56
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
ik maak mijn puree altijd op deze wijze klaar:
Aardappels koken Aardappels fijnstampen Melk en boter toevoegen Knoflook poeder toevoegen Nootmuskaat toevoegen Witte peper toevoegen Gedroogde bieslook of gedroogde peterselie toevoegen Mosterd (een beetje) toevoegen.
Roeren en dan heb je een heerlijke puree. |
als ik nou echt puree wil eten dan stuur ik Annette de keuken in. hoe ze het daar doet, interesseerd mij niet, als het maar goed smaakt. als het niet lekker is gooien we het weg en moet ze nieuwe puree maken en voor straf vroeg naar bed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:57
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik blijf het humor vinden dat jij geen ja of nee wilt of durft te zeggen |
Dat mag jij hoor, lieverd !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:58
|
|
|
RELLOK036 schreef: | zo ver is het nog niet he eerst trouwen en niet meteen aan het ergste denken anders ga je ook geen huwlijk aan dcaht ik zo ffkes |
en zeker niet euh.. rotzooien met n nieuwe partner terwijl je ouwe huwelijk nog loopt tis hier wel CM ja!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 18:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en een dictatuur die bestaat uit alleen God, marijan? mits je de bijbel op een liefdevolle/bijbelse manier toepast, kan ik daar geen problemen mee hebben, denk ik..... en ja... als God de leiding heeft, heb je niet veel behoefte meer aan democratie, verwacht ik; maar wanneer je op Hem vertrouwt/in Hem gelooft, dan geef je je leven in Zijn hand, toch? dus je legt je eigen leven af, om een nieuw leven in Christus te leven. heel radicaal gezegt misschien, maar toch.... |
Toch denk ik Hannah, dat ook als je je leven in Gods handen legt, Hij je het terug zal geven, liefdevol jazeker, in Christus leven is een opdracht, geen makkie maar Zijn hulp is wel degelijk aanwezig. Het blijft echter jouw leven van Hem gekregen waarin jij je eigen keuzes moet maken, je eigen verantwoordelijkheid moet dragen.
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op maandag 21 december 2009, 19:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 19:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | en zeker niet euh.. rotzooien met n nieuwe partner terwijl je ouwe huwelijk nog loopt tis hier wel CM ja!! |
dat al hellemaal ja das in den boze... maar pieter was jij officieel niet getrouwd?...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 19:13
|
|
|
'k Leer allemaal 'nieuwe' liedjes van je Mario!
Nog een Gouwe Ouwe.... In juli 2010 hoopt hij weer naar Nederland te komen, dus dat wordt weer genieten. Hij is inmiddels wat ouder geworden, maar zingt en speelt nog even goed. Er staan meerdere versies van dit nummer op youtube, dus ik weet niet of dit de mooiste is.
http://www.youtube.com/watch?v=5ywsxs5fZkA&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|