Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 17:55
|
|
|
Na de regen wordt het erger: Het is blubberweer in de Hoeksche Waard
Ik moet dagelijks mijn auto wassen, de vervuiler betaalt Stomme aardappelsboeren
Komende dagen aub droog blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:28
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Na de regen wordt het erger: Het is blubberweer in de Hoeksche Waard
Ik moet dagelijks mijn auto wassen, de vervuiler betaalt Stomme aardappelsboeren
Komende dagen aub droog blijven |
joh, je zit toch heel de dag thuis, wees blij dat je weer ff wat te doen hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:30
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Na de regen wordt het erger: Het is blubberweer in de Hoeksche Waard
Verhuizen een optie?? Wij hebben geen blubberboeren Wel weer om flink blubber te maken zo is ziek zijn niet erg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Verhuizen een optie?? Wij hebben geen blubberboeren Wel weer om flink blubber te maken zo is ziek zijn niet erg |
Erika,
Ik daag je uit voor moddergevecht. Kom je morgenochtend om 10 uur? Modderbad is goed voor je lichaam. Men kan dan denken aan genezende werking bij huidproblemen, reuma en artrose. Vanwege de warmte die de meeste modderbaden hebben en de rustgevende rituelen rondom deze baden, is zij ook ontspannend en stressverminderend en bevordert het het algemene welbehagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:36
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Erika,
Ik daag je uit voor moddergevecht. Kom je morgenochtend om 10 uur? Modderbad is goed voor je lichaam. Men kan dan denken aan genezende werking bij huidproblemen, reuma en artrose. Vanwege de warmte die de meeste modderbaden hebben en de rustgevende rituelen rondom deze baden, is zij ook ontspannend en stressverminderend en bevordert het het algemene welbehagen. |
Weer je verkeerde bril op zeker?? Zeg net dat ik nog ziek ben!!!!!!!! Dus geen moddergevecht, hoop gewoon op wat zonneschijn dan knapt een mens sneller op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:47
|
|
|
Wat zitten juliie toch te klagen over het weer?!
na afgelopen zaterdag heeft het nog helemaal niet geregend, alleen soms een beetje miezer. Maar ik heb zondag , maandag en vandaag ook écht de zon gezien hoor. Ik zag vanmiddag toen ik naar huis reed , de trekkers op het land bezig.... ik kon niet zeggen dat er stofwolken te zien waren , maar bijzonder nat ? nee hoor.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 19:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat zitten juliie toch te klagen over het weer?!
na afgelopen zaterdag heeft het nog helemaal niet geregend, alleen soms een beetje miezer. Maar ik heb zondag , maandag en vandaag ook écht de zon gezien hoor. Ik zag vanmiddag toen ik naar huis reed , de trekkers op het land bezig.... ik kon niet zeggen dat er stofwolken te zien waren , maar bijzonder nat ? nee hoor. |
zit jij ons nu jaloers te maken?? Het is nat,nat, nat en storm ja!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | zit jij ons nu jaloers te maken?? Het is nat,nat, nat en storm ja!!!!!!!!!!! |
En hier is het droog, droog, droog. En wel wat wind , oke maar dat deert niet .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 20:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | En hier is het droog, droog, droog. En wel wat wind , oke maar dat deert niet . |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 22:49
|
|
|
Ga dan ook in de bewoonde wereld wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 22:57
|
|
|
Harde wind en regen, binnen is het nog steeds beter dan buiten, laat de wind maar waaien en fluiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 01:44
|
|
|
walking in the winterwonderland...... let it snow, let it snow, let it snow
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 08:10
|
|
|
Waarom reageer je zo fel naar de boeren??? Ze doen hun werk..helaas misschien op een modderig land, maar ze zijn wel bezig om jouw eten van het land af te halen... Aardappels die jij straks weer in de mond stopt!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 09:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waarom reageer je zo fel naar de boeren??? Ze doen hun werk..helaas misschien op een modderig land, maar ze zijn wel bezig om jouw eten van het land af te halen... Aardappels die jij straks weer in de mond stopt!!!! |
Wel nee, hij zit vast altijd bij de chinees
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 11:40
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wel nee, hij zit vast altijd bij de chinees |
Maar daar gaat hij dan wel heen in een schone auto, die hij, omdat zijn hand nog in het gips zit, heeft laten wassen door vriendin lief ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:49
|
|
|
TINK100 schreef: | walking in the winterwonderland...... let it snow, let it snow, let it snow |
Sneeuwt het bij julllie in het ziekenhuis?? offe ben je opeens verhuisd!
Hier regen,regen en tja nog meer regen weer om gewoon lekker binnen te blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sneeuwt het bij julllie in het ziekenhuis?? offe ben je opeens verhuisd!
Hier regen,regen en tja nog meer regen weer om gewoon lekker binnen te blijven |
veel erger...ik heb op mijn werk de kerstboom al staan....nu de sneeuw er nog bij en als je de weermannen moet geloven kunnen we een extra koude winter verwachten...lekker knus bij elkaar kruipen dus...lekker warm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:17
|
|
|
TINK100 schreef: | veel erger...ik heb op mijn werk de kerstboom al staan....nu de sneeuw er nog bij en als je de weermannen moet geloven kunnen we een extra koude winter verwachten...lekker knus bij elkaar kruipen dus...lekker warm |
Nou zeg dat ziekenhuis bij jullie is echt van de leg En sinterklaas dan??? Mag niet meer komen zeker
Ik vind sneeuw wel super maar in oktober beetje teveel van het goede Ondertussen plenst het hier gestaag verder de hele dag niks anders gezien dan regen En visser kom niet aan met te zeggen dat het bij jullie vandaag droog was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 21:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou zeg dat ziekenhuis bij jullie is echt van de leg En sinterklaas dan??? Mag niet meer komen zeker
Ik vind sneeuw wel super maar in oktober beetje teveel van het goede Ondertussen plenst het hier gestaag verder de hele dag niks anders gezien dan regen En visser kom niet aan met te zeggen dat het bij jullie vandaag droog was |
Vandaag niet nee. Morgen misschien? Vandaag? Grijs en miezer. Maar ik heb vanavond de regenmeter leeggegooid en weet je hoeveel er in zat ? 5 mm. en dat vanaf zaterdagavond. Das nie veul he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 21:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag niet nee. Morgen misschien? Vandaag? Grijs en miezer. Maar ik heb vanavond de regenmeter leeggegooid en weet je hoeveel er in zat ? 5 mm. en dat vanaf zaterdagavond. Das nie veul he? |
Ik heb er geen een maar denk dat 5 cm meer van toepassing is hier Wil nu ook wel weer eens wat zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 22:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik heb er geen een maar denk dat 5 cm meer van toepassing is hier Wil nu ook wel weer eens wat zon |
Vanmorgen hadden wij hier de zon, vanmiddag was het weer es geen weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 05:40
|
|
|
zie de maan schijnt door de bomen...... een heldere koude nacht....wat zou de dag brengen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 10:01
|
|
|
Toen ik van morgen naar buiten keek, ik wist niet wat ik zag. Een gouden bol aan de hemel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 10:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Toen ik van morgen naar buiten keek, ik wist niet wat ik zag. Een gouden bol aan de hemel.
|
Dan zag je meer dan ik, kon amper mn vijver zien liggen vanwege de mist. En ik zie mn buren nu, maar meer ook niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 10:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dan zag je meer dan ik, kon amper mn vijver zien liggen vanwege de mist. En ik zie mn buren nu, maar meer ook niet. |
Word het niet tijd dat je de ramen gaat zemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:04
|
|
|
Zonnetje schijnt zo heerlijk schoon!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:07
|
|
|
zon zon zon en nogeens zon heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:14
|
|
|
BILLY701 schreef: | zon zon zon en nogeens zon heerlijk |
Jammer dat je zo moet werken ken die niet op je kale knikker schijnen Maar echt de zon doet goed laat een mens weer opknappen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:22
|
|
|
Wat weer kort door de bocht. Weet jij wel dat de boeren nodig zijn ?? Jij anders geen eten op tafel hebt, en deze mensen ook in HUN levensonderhoud moeten voorzien??? Wat kan het dan schelen dat je auto een beetje vuil word.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jammer dat je zo moet werken ken die niet op je kale knikker schijnen Maar echt de zon doet goed laat een mens weer opknappen! |
Ik heb het er graag voor over om weer aan het werk te gaan. verbrand mijn bolletje ook niet
|
|
Naar boven |
|
|