Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 22:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad, ze is tot alles in staat... |
Hallo Frank Dan moet ik gaan uitkijken want ik had net het schuurtje aangeboden. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 22:29
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Nee ik ben onderweg naar de zon die Martin dagelijks heeft. |
Hallo Yelin Ja de zon heb ik vandaag een paar keer gezien alleen was die weer snel de deur uit maarja het is pas 1 dag zomer . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 22:57
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Het probleem is dat ik niet veel ruimte heb dus dan zal het het schuurtje moeten worden het is daar ook wel vol maar ik kan er nog wel met stapelen een beetje ruimte maken. Sjalom. Martin |
nou begin dan maar te stapelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 00:04
|
|
|
joepieeeeee!!! de meiden geslaagd voor hun examen.....pas maar op, ernstig gevaarlijke meiden thuis......meot er zelf ook voor uitkijken. Ik ga denk ik ook maar op karate......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 12:37
|
|
|
K weet niet of er nog iets moois gaat komen , Wonderen zijn de wereld nog niet uit Ik geloof Maar tot nu toe de tekst via iemand hier van een profiel Opent mijn ogen steeds meer de Genade van God te zien Door geloof en niet meer krampachtig te hoeven leven naar de wet maar dat ik vrij ben door Genade en de wet mag verkondigen aan mensen die niet geloven we zijn allemaal uit t zelfde hout gesneden geen mens is beter dan een ander wees je zelf accepteer meer sta open te ontvangen De Heilige Geest zal dan gaan werken en je zult gaan merken t leven is waard te leven beproef alle dingen behoud t goede God is zo oneindig groot en vergevend AMEN
Liefs Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 17:52
|
|
|
Het mooiste moment was zojuist...de moeder van de vriendin van mijn dochter belde op....of haar dochter van 14 MIJN kledingkast mocht 'plunderen' voor het schoolfeest van vanavond! Nu lopen zij én mijn dochter in MIJN kleren...! (nog niet zo gek ...als je normaliter voor 'oud' wordt uigemaakt door die pubers!) Ik grijns nu van oor tot oor..en die grijns gaat er de héle avond niet meer af!
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op donderdag 23 juni 2011, 19:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:25
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou begin dan maar te stapelen |
Hallo Yelnin Dat is gebeurd want ik heb een beetje in de container gegooit dus heb ik weer ietjes ruimte en kun je op de koffie komen. Alleen dit weekeind niet want dan zit ik in Leeuwarden bij mn zoon en dochter de boel onveilig te maken. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:25
|
|
|
TINK100 schreef: | joepieeeeee!!! de meiden geslaagd voor hun examen.....pas maar op, ernstig gevaarlijke meiden thuis......meot er zelf ook voor uitkijken. Ik ga denk ik ook maar op karate...... |
Van harte gefeliciteert. Alleen weet ik nog niet waarmee. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:47
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Yelnin Dat is gebeurd want ik heb een beetje in de container gegooit dus heb ik weer ietjes ruimte en kun je op de koffie komen. Alleen dit weekeind niet want dan zit ik in Leeuwarden bij mn zoon en dochter de boel onveilig te maken. Sjalom. Martin | Ja, zeg, nu komt het weer niet uit, boel opgeruimd en ga je er van tussen. Volgende week heb ik een afspraak met de hittegolf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 20:55
|
|
|
dat ik een beetje overzicht krijg in de verhuis zooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 22:25
|
|
|
toen ik vandaag een mooie bos bloemen kreeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 15:21
|
|
|
YELNIN491 schreef: | toen ik vandaag een mooie bos bloemen kreeg |
En vandaag misschien wel weer één
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 15:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | En vandaag misschien wel weer één |
Maar morgen kan het niet he; ik verveel me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 21:37
|
|
|
mijn mooiste moment was toen de vrachtwagen weer uitgeruimd was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | En vandaag misschien wel weer één | nee vandaag was mijn moeder de gelukkige
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 23:50
|
|
|
't Klinkt misschien gek, maar mijn mooiste moment vandaag was, toen ik mijn bril kon ophalen. Ik kan weer zien! Belangrijker nog: ik kan weer lezen! In het verleden moest ik bij álles een leesbril opzetten want lezen zónder bril?..Onmogelijk! Nu heb ik een bril met varifocale glazen en de wereld is voor me opengegaan! Met één bril de wereld bezien..én lezen? Wauw...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 05:34
|
|
|
hoi martin, mijn meiden zijn geslaagd voor hun karate examen.....ondanks dat het een erg zwaar jaar was voor de meiden, hebben ze het toch maar gedaan......allebei een band hoger, nu mijn zoon nog.......volgende week......ik zal hem maar om een lesje karate vragen.....komt misschien ooit nog van pas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 11:11
|
|
|
TINK100 schreef: | hoi martin, mijn meiden zijn geslaagd voor hun karate examen.....ondanks dat het een erg zwaar jaar was voor de meiden, hebben ze het toch maar gedaan......allebei een band hoger, nu mijn zoon nog.......volgende week......ik zal hem maar om een lesje karate vragen.....komt misschien ooit nog van pas. |
Heb je dat dan nodig bij het verzorgen van je patienten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 13:07
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Heb je dat dan nodig bij het verzorgen van je patienten |
volgens de verhalen die ik van Tink hoorde kan lessen karate zeker geen kwaad...het is daar precies soms nog erger dan in een duistere uitgaansbuurt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:24
|
|
|
ja, soms zou ik best wat karate kunnen gebruiken, het kan een heel zwaar beroep zijn hoor. In sommige instellingen gaat het personeel op zelfverdedigings cursus.... geeft wel wat aan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:29
|
|
|
TINK100 schreef: | ja, soms zou ik best wat karate kunnen gebruiken, het kan een heel zwaar beroep zijn hoor. In sommige instellingen gaat het personeel op zelfverdedigings cursus.... geeft wel wat aan..... |
geloof ik ook wel hoor Tink, maar het is toch de wereld op z'n kop, je werkt daar om ze te helpen. pfff lijkt me moeilijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:02
|
|
|
10 uur aan een stuk geslapen en goed uitgerust wakkerworden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN290
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:03
|
|
|
Gezellig met de familie aan BBQ geweest,daar kan ik zo van genieten En een balletje trappen met met lieve kleine neefje van 3......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:36
|
|
|
TINK100 schreef: | hoi martin, mijn meiden zijn geslaagd voor hun karate examen.....ondanks dat het een erg zwaar jaar was voor de meiden, hebben ze het toch maar gedaan......allebei een band hoger, nu mijn zoon nog.......volgende week......ik zal hem maar om een lesje karate vragen.....komt misschien ooit nog van pas. |
Hallo Tink Dus moet ik heel goed gaan uitkijken als ik bij je in de buurt kom . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ORGANIST041
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 02:55
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag was, dat ik weer met 2 handen en 2 voeten mijn huiskamer-kerkorgel kon bespelen. Dat heb ik de afgelopen 4 weken maar met 2 handen en 1 voet kunnen doen omdat ik mijn rechtervoet verzwikt had. Gelukkig was het mijn rechtervoet, want anders had ik helemaal de laagste bassen niet kunnen bespelen en die kun je niet missen bij goed orgelspel. Orgelspelen is namelijk mijn grote passie. Iedereen alvast een prettige week gewenst met veel mooie momenten. vr.groeten. Dick.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 06:49
|
|
|
GRACE585 schreef: | 10 uur aan een stuk geslapen en goed uitgerust wakkerworden |
Kan ik me best voorstellen dat dat het mooiste moment is. Ik zou ook eens graag aan één stuk zo lang willen slapen. Zo echt kunnen genieten van een aangenaam bed met nog veel aangenamere rust...heerlijk moet dat zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 08:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kan ik me best voorstellen dat dat het mooiste moment is. Ik zou ook eens graag aan één stuk zo lang willen slapen. Zo echt kunnen genieten van een aangenaam bed met nog veel aangenamere rust...heerlijk moet dat zijn. |
dat is het ook frank,zeker als men al weken heeft lopen te sjouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 08:43
|
|
|
Wakker worden zonder pijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 08:56
|
|
|
GRACE585 schreef: | dat is het ook frank,zeker als men al weken heeft lopen te sjouwen |
Uiteindelijk gaat dat sjouwen zijn tol eisen. Gelukkig is het voor een mooi doel en dan kan je net iets meer. Ach, nog effe doorbijten en dan is er die hemelse zaligheid...ik wens het jullie alvast van harte toe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:34