Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:26
|
|
|
Hier aan de Belgische kust wel frisjes en winderig maar al de ganse dag droog dus ideaal wandelweer ... nu ja , ideaal ........... voor uit te waaien dan toch ... grtjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:28
|
|
|
In het zuiden des Holland regen, droog, regen, droog, zonnetje, bewolkt, regen, droog en 11 graden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:37
|
|
|
HERMAN388 schreef: | In het zuiden des Holland regen, droog, regen, droog, zonnetje, bewolkt, regen, droog en 11 graden |
In Utrecht ook onweer erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:42
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Het is weer om uren in je bed te blijven liggen, maar ja.....je bent een keer uitgeslapen.
Dan maar even CM. |
Gut, dat was ik vanochtend om 6.15 al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:45
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Ja hoor, ik zit van zondag t/m zaterdag van 00.00 uur tot 24.00 uur op CM. |
En dat nog al liefst met zo'n gratis proefabonnement. Bofkont.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 15:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | En dat nog al liefst met zo'n gratis proefabonnement. Bofkont. |
Klinkt leuker dan het is hoor, Visser. Het heeft ook zo zijn beperkingen. Gisteren kreeg ik ineens de melding: Je hebt het limiet bereikt van het aantal mails dat je momenteel kunt versturen. Uit veiligheidsoverwegingen kunnen proefabonnees maximaal 5 mails per uur en maximaal 10 mails per 24 uur versturen. Hoezo veiligheidsoverwegingen
Oh ja, om on-topic te blijven....het zonnetje schijnt én het regent!
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zaterdag 8 oktober 2011, 15:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 15:20
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Klinkt leuker dan het is hoor, Visser. Het heeft ook zo zijn beperkingen. Gisteren kreeg ik ineens de melding: Je hebt het limiet bereikt van het aantal mails dat je momenteel kunt versturen. Uit veiligheidsoverwegingen kunnen proefabonnees maximaal 5 mails per uur en maximaal 10 mails per 24 uur versturen. Hoezo veiligheidsoverwegingen
Oh ja, om on-topic te blijven....het zonnetje schijnt én het regent! |
ooooow, ik dacht al, waar blijft die mail nou. Maar dát was dus de oorzaak. O ja, we moeten on-topic blijven he. Anders gaat Judith weer mopperen en dat willen we niet.
Het zonnetje in huis gaat volgens mij er heel hard over denken om haar proefabo om te zetten in een gewoon abo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 15:24
|
|
|
Regen...heel veel regen... Heb mijn dochter ook maar even weggebracht naar haar zaterdagmiddagbaantje. Ben helaas zelf ook erg somber.. Moest nog boodschappen doen...veel zware spullen...die staan helaas nog in de auto want ik kan ze met geen mogelijkheid tillen. In de tuin is het een modderboel. Helaas ik ben triest en staar naar de regen...Vanavond de kaarsje aan....zou het helpen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 16:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Regen...heel veel regen... Heb mijn dochter ook maar even weggebracht naar haar zaterdagmiddagbaantje. Ben helaas zelf ook erg somber.. Moest nog boodschappen doen...veel zware spullen...die staan helaas nog in de auto want ik kan ze met geen mogelijkheid tillen. In de tuin is het een modderboel. Helaas ik ben triest en staar naar de regen...Vanavond de kaarsje aan....zou het helpen??? |
In het andere topic had je het over een liedje: als het nacht is in je leven. Nu weet ik niet of dat we hetzelfde lied bedoelen, maar het lied dat ik ken heeft als titel "Niet alleen". En in dat lied komt naar voren dat je nooit alleen zult zijn, want de Heer is aan je zij!
Lieve Zeeland, ik weet dat je een moeilijke periode doormaakt en dat je af en toe het gevoel hebt dat God heel ver weg is, maar hoezeer je dat ook voelt...weet dat God juist nu heel dichtbij is!
Hij draagt je...denk aan het gedicht van de voetstappen!
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 16:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | ooooow, ik dacht al, waar blijft die mail nou. Maar dát was dus de oorzaak. O ja, we moeten on-topic blijven he. Anders gaat Judith weer mopperen en dat willen we niet.
Het zonnetje in huis gaat volgens mij er heel hard over denken om haar proefabo om te zetten in een gewoon abo. |
Doen hoor, Maryan...krijg je een heel leuk boek cadeau
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:30
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Regen...heel veel regen... Heb mijn dochter ook maar even weggebracht naar haar zaterdagmiddagbaantje. Ben helaas zelf ook erg somber.. Moest nog boodschappen doen...veel zware spullen...die staan helaas nog in de auto want ik kan ze met geen mogelijkheid tillen. In de tuin is het een modderboel. Helaas ik ben triest en staar naar de regen...Vanavond de kaarsje aan....zou het helpen??? |
Ga dan maar vakantie boeken, Zeeland. Naar de zonnige oord is wel droog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Doen hoor, Maryan...krijg je een heel leuk boek cadeau |
Ach, wat zijn jullie allemaal aardig voor me. 'k Heb inderdaad iets gelezen over dat boek, sommigen zijn er nogal negatief over hè. Maar echt waar, het lijkt mij best interessant. Zeker een reden om te verlengen. Zo heb ik ook een boek op de plank staan, dat heet Niet alleen maar single. Het is geschreven op een leuke manier door Lisa Fontein. Heel herkenbaar en raak, soms ook erg grappig. Dat boek is meer bedoeld voor vrijgezellen, maar minder geschikt voor gescheiden mensen. Dit boek van CM, zal wat breder zijn. Mocht ik blijven en het boek krijgen, dan zet ik wel een boekverslag op het forum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:53
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Ach, wat zijn jullie allemaal aardig voor me. 'k Heb inderdaad iets gelezen over dat boek, sommigen zijn er nogal negatief over hè. Maar echt waar, het lijkt mij best interessant. Zeker een reden om te verlengen. Zo heb ik ook een boek op de plank staan, dat heet Niet alleen maar single. Het is geschreven op een leuke manier door Lisa Fontein. Heel herkenbaar en raak, soms ook erg grappig. Dat boek is meer bedoeld voor vrijgezellen, maar minder geschikt voor gescheiden mensen. Dit boek van CM, zal wat breder zijn. Mocht ik blijven en het boek krijgen, dan zet ik wel een boekverslag op het forum. |
Haha, vol verwachting klopt mijn hart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:00
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Ach, wat zijn jullie allemaal aardig voor me. 'k Heb inderdaad iets gelezen over dat boek, sommigen zijn er nogal negatief over hè. Maar echt waar, het lijkt mij best interessant. Zeker een reden om te verlengen. Zo heb ik ook een boek op de plank staan, dat heet Niet alleen maar single. Het is geschreven op een leuke manier door Lisa Fontein. Heel herkenbaar en raak, soms ook erg grappig. Dat boek is meer bedoeld voor vrijgezellen, maar minder geschikt voor gescheiden mensen. Dit boek van CM, zal wat breder zijn. Mocht ik blijven en het boek krijgen, dan zet ik wel een boekverslag op het forum. |
Ga voor even off-topic. Het is idd een heel mooi boek van Lisa Fontein. Dat boek van 'niet alleen maar single' heb ik ook en gaat iets dieper. Maar wel heel boeiend.
On-topic: Het regent in de regio 0180
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:11
|
|
|
vandaag was een mooie zonnige dag, wat nou regen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:15
|
|
|
YELNIN491 schreef: | vandaag was een mooie zonnige dag, wat nou regen |
Heb jij ff mazzel gehad, hier heeft het heel veel geregend maar het is je gegund hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb jij ff mazzel gehad, hier heeft het heel veel geregend maar het is je gegund hoor |
thnxx, niet dat ik er van heb kunnen genieten hoor, maar mooi weer was het wel. Mocht je nou teveel regen daar hebben, paar emmertjes mogen wel deze kant op maar ook niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:41
|
|
|
YELNIN491 schreef: | thnxx, niet dat ik er van heb kunnen genieten hoor, maar mooi weer was het wel. Mocht je nou teveel regen daar hebben, paar emmertjes mogen wel deze kant op maar ook niet meer |
Je kunt het krijgen hoor, ik kom morgen wel ff langs
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 8 oktober 2011, 20:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:50
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je kunt het krijgen hoor, ik kom morgen wel ff langs |
was je de regen zo snel zat dat je de regen vanmiddag al stuurde. Niet eerlijk!!
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op zondag 9 oktober 2011, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 23:07
|
|
|
Heel de dag regen, regen en nog eens regen . En tussen de buien door af en toe eens een plensbui.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 23:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heel de dag regen, regen en nog eens regen . En tussen de buien door af en toe eens een plensbui. |
Als de weerman weer es loog, bedenk dan: "tussen de druppels was het droog".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 23:25
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, vol verwachting klopt mijn hart |
Je moet wel een half jaar verlengen, om zo'n boek te krijgen. Tja....... , is wel heel lang hè.
Oh ja, ook op de Veluwe regende het bijna de hele dag. Tenminste aan de kant, waar ik woon.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zaterdag 8 oktober 2011, 23:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 08:47
|
|
|
zonnig en koud... zeer koud... 4 graden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 13:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | zonnig en koud... zeer koud... 4 graden. |
Ja ja Mariska, Je woont noordelijker dan bij mij.
Hier redelijk herfstachtig weer stevige kleren aangetrokken naar de kerk gelopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:10
|
|
|
af en toe de zon, beetje wind, maar temperatuur is oke. en in binnen is het net wat beter dan buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 03:06
|
|
|
hoor de wind waait door de bomen...hier in huis zelfs waait de wind.....blijft dus hard waaien...word ook voorlopig niet minder ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:41
|
|
|
TINK100 schreef: | hoor de wind waait door de bomen...hier in huis zelfs waait de wind.....blijft dus hard waaien...word ook voorlopig niet minder ook |
De wind blijft om het huis heen loeien, af en toe een droppeltje nattigeheid ach elk jaargetijde heeft zijn bekoring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:06
|
|
|
spruitjesweer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:28
|
|
|
MARISKA601 schreef: | spruitjesweer. | Stinkt het dan net zo als spruitjes???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:45
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Stinkt het dan net zo als spruitjes??? |
Jazeker...komt aardig in dezelfde richting.... Persoonlijk heb ik er geen hekel aan...
|
|
Naar boven |
|
|