Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 20:47
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Het zit er weer op... heb na een jaar of 3 eindelijk degene in real life gezien waar ik al zolang mee chat en bel... vandaag mijn mooiste moment... tnx !
werd wel tijd hoor... |
hou je vooral niet in om er meer over te vertellen, Sus. Je weet dat je ons alles kan vertellen Wie is die man ook alweer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 20:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | hou je vooral niet in om er meer over te vertellen, Sus. Je weet dat je ons alles kan vertellen Wie is die man ook alweer... |
haha, je bent zeker niet nieuwsgierig... Is gewoon een vriend hoor haha, die hier vroeger veel op C.M. zat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 21:05
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha, je bent zeker niet nieuwsgierig... Is gewoon een vriend hoor haha, die hier vroeger veel op C.M. zat... |
Frank, die dat gewoon zonder te blikken of te blozen even durft te vragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 21:13
|
|
|
Tot mijn grote verbazing hoorde ik vandaag van mijn dochter Anita en haar vriend dat ze elkaar verloofd zijn in Kenia. Volgende week dinsdag komt Anita weer terug naar Nederland na 3 maanden stage in Kenia en haar vriend als laatste 2 weken vakantie met Anita. Super is dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 22:08
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Tot mijn grote verbazing hoorde ik vandaag van mijn dochter Anita en haar vriend dat ze elkaar verloofd zijn in Kenia. Volgende week dinsdag komt Anita weer terug naar Nederland na 3 maanden stage in Kenia en haar vriend als laatste 2 weken vakantie met Anita. Super is dat. |
hallo Herman
Dat is natuurlijk een van harte en mooie geluid om te horen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 22:11
|
|
|
Dat ik vandaag heerlijk gluten vrij gegeten heb op de pier bij sea you in Wijk aan Zee met de vrienden van Israël. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 06:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank, die dat gewoon zonder te blikken of te blozen even durft te vragen. |
neen, ik help Sus gewoon even. Misschien wil ze er wel veel over kwijt maar durft ze niet zo goed. Dus wil ik haar helpen want sommige mensen hebben wel eens een zetje nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 08:04
|
|
|
Dat nu eindelijk eens veel karweitjes voor me zijn gedaan die allemaal waren blijven liggen in ons nieuwe huis...
Tsja...als een mannenhand ontbreekt kan dat wel eens op de lange baan worden geschoven...
Het afdak lekt niet meer...er is licht in het tuinhuis...er hangen dingen aan de muur...
En de tuin...NEEEEE...dat is mijn kleine paradijsje...dat kan ik wel zelf...en daar is het nu 1 mooie bloemenzee!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 08:59
|
|
|
...dat ik vanmorgen bij het verlaten van onze flat....een giraf ontdekte op het grasveld van het gemeentehuis, aan de overkant van de weg!!! Zóóó'n bijzonder gezicht! Ook twee olifanten, en kamelen zag ik lopen. Zo te zien voelen ze zich op hun gemak...maar het blijft bizar en leuk, om dit zowat in je 'voortuin' te zien! (of moet ik dit nu schrijven bij het 'slechtste moment van de dag? die dieren horen hier helemaal niet, maar in Afrika thuis...) 'k Heb er wel een poosje van genoten, moet ik eerlijk zeggen...! Enne..'k heb liever een giraf voor de deur, dan hangjongeren, dus dubbel genieten!
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op maandag 20 juni 2011, 10:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | neen, ik help Sus gewoon even. Misschien wil ze er wel veel over kwijt maar durft ze niet zo goed. Dus wil ik haar helpen want sommige mensen hebben wel eens een zetje nodig |
Echt onzin Frank wat je nu schrijft... Beken het maar, je bent gewoon heel nieuwsgierig... !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 11:07
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Echt onzin Frank wat je nu schrijft... Beken het maar, je bent gewoon heel nieuwsgierig... ! |
misschien ben ik een beetje nieuwsgierig maar dat is dan uit bezorgdheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 14:11
|
|
|
MARIA576 schreef: | ...dat ik vanmorgen bij het verlaten van onze flat....een giraf ontdekte op het grasveld van het gemeentehuis, aan de overkant van de weg!!! Zóóó'n bijzonder gezicht! Ook twee olifanten, en kamelen zag ik lopen. Zo te zien voelen ze zich op hun gemak...maar het blijft bizar en leuk, om dit zowat in je 'voortuin' te zien! (of moet ik dit nu schrijven bij het 'slechtste moment van de dag? die dieren horen hier helemaal niet, maar in Afrika thuis...) 'k Heb er wel een poosje van genoten, moet ik eerlijk zeggen...! Enne..'k heb liever een giraf voor de deur, dan hangjongeren, dus dubbel genieten! |
Komen ze uit de dierentuin van Emmen? Ze zijn zeker vrijgelaten wegens geldgebrek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 16:01
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Komen ze uit de dierentuin van Emmen? Ze zijn zeker vrijgelaten wegens geldgebrek. |
Zou zo maar eens kunnen Herman! Maar leuk is het wel! Mijn profielfoto is nu (even) de enorme langnek die gewoon voor hier voor de deur staat! Hij (of zij, 'k heb niet gekeken..) is in elk geval fotogeniek...toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 16:13
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Echt onzin Frank wat je nu schrijft... Beken het maar, je bent gewoon heel nieuwsgierig... ! |
Frank is niet nieuwsgierig, hij is gewoon erg belangstellend Enne onzin schrijven ? Ik vind juist dat hij heel vaak zinnige dingen schrijft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank is niet nieuwsgierig, hij is gewoon erg belangstellend Enne onzin schrijven ? Ik vind juist dat hij heel vaak zinnige dingen schrijft |
Dank je wel W-tje. En het rare is dat ze alleen maar op de 'onzin' reageren.
Vanaf nu ben ik dus nooit meer belangsgierig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank is niet nieuwsgierig, hij is gewoon erg belangstellend Enne onzin schrijven ? Ik vind juist dat hij heel vaak zinnige dingen schrijft |
Je moet goed lezen Willemijn, ik schreef: "Echt onzin Frank wat je nu schrijft"... Ik heb het hier helemaal niet over dat hij op andere keren zinnige dingen schrijft, ik doel hier op hetgeen hij hier schrijft, namelijk dat ik niet zou durven en dat ik een zetje nodig zou hebben... voor mij komt dat over of Frank me hier neerzet als een bange hond met een staart tussen de benen, dat vind ik jammer want zo geeft dat een verkeerd beeld van mij en het heeft er bovendien helemaal niets mee te maken, ik deel gewoon mijn mooiste moment hier.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 20 juni 2011, 19:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:47
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Je moet goed lezen Willemijn, ik schreef: "Echt onzin Frank wat je nu schrijft"... Ik heb het hier helemaal niet over dat hij op andere keren zinnige dingen schrijft, ik doel hier op hetgeen hij hier schrijft, namelijk dat ik niet zou durven en dat ik een zetje nodig zou hebben... voor mij komt dat over of Frank me hier neerzet als een bange hond met een staart tussen de benen, dat vind ik jammer want zo geeft dat een verkeerd beeld van mij en het heeft er bovendien helemaal niets mee te maken, ik deel gewoon mijn mooiste moment hier. |
Het was helemaal niet serieus Susannah, natuurlijk wist ik dat wel..... Ik zat je een beetje te plagen en Frank zat je ook te plagen......... Niet te serieus opvatten hoor........ Ze plagen mij ook zo vaak......pfff
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 juni 2011, 20:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:06
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Je moet goed lezen Willemijn, ik schreef: "Echt onzin Frank wat je nu schrijft"... Ik heb het hier helemaal niet over dat hij op andere keren zinnige dingen schrijft, ik doel hier op hetgeen hij hier schrijft, namelijk dat ik niet zou durven en dat ik een zetje nodig zou hebben... voor mij komt dat over of Frank me hier neerzet als een bange hond met een staart tussen de benen, dat vind ik jammer want zo geeft dat een verkeerd beeld van mij en het heeft er bovendien helemaal niets mee te maken, ik deel gewoon mijn mooiste moment hier. |
Nou Sus had ik toch gedacht dat je me beter kende...maar ik wilde je niet kwetsen...sorry...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 19:21
|
|
|
dat het weer es droog was tussen de buien en de zon te zien was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 19:27
|
|
|
De zomer is om 19.16 begonnen.
Thomas, zomermens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 21:37
|
|
|
YELNIN491 schreef: | dat het weer es droog was tussen de buien en de zon te zien was | Het is hier prachtig weer geweest waar ik woon dus jij zit in de verkeerde hoek denk ik haha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 22:58
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Het is hier prachtig weer geweest waar ik woon dus jij zit in de verkeerde hoek denk ik haha. Sjalom. Martin |
Pas op, niet te veel zeggen Martin, straks wil ze nog bij je komen wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 23:43
|
|
|
mijn zoon kwam met zijn meisje langs......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 23:46
|
|
|
Dat ik onder de douche kon na bij een hele vieze cliente te zijn geweest.(stof 5 cm hoog en 10 cm hondenharen door het hele huis)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 01:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pas op, niet te veel zeggen Martin, straks wil ze nog bij je komen wonen |
Inderdaad, ze is tot alles in staat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 11:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pas op, niet te veel zeggen Martin, straks wil ze nog bij je komen wonen |
ik ben al onderweg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 11:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad, ze is tot alles in staat... | Doet je bel het weer op de fiets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 11:31
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Doet je bel het weer op de fiets. |
Heeft hij wel een voordeurbel.... straks sta je daar.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 11:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Heeft hij wel een voordeurbel.... straks sta je daar..... |
Nee ik ben onderweg naar de zon die Martin dagelijks heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 22:26
|
|
|
Hallo Visser Het probleem is dat ik niet veel ruimte heb dus dan zal het het schuurtje moeten worden het is daar ook wel vol maar ik kan er nog wel met stapelen een beetje ruimte maken. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|