Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 15:29
|
|
|
Wie heeft z'n huis al versierd met oranje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 16:29
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wie heeft z'n huis al versierd met oranje |
Mijn zonnescherm is al oranje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:03
|
|
|
Euh.. tja... nou.. kijk..
Ik ben natuurlijk duitser.... dus ik trek nog geeneens een oranje onderbroek aan..
Op mijn auto wappert een stoer duits vlaggetje (misschien kan Annette daar een foto van uploaden of downloaden... ik ben daar n generatie te oud voor)
Mijn nieuwe bril zie je op mijn profielfoto In zwart rood geel staat daar het woord TOOR hetgeen inhoud doelpunt. Aangezien wij duitsers de nieuwe wereldkampioen worden, zal dat vaak geroepen gaan worden
Ohja.. ff wat anders.. hartelijk dank voor de 4 punten die wij van jullie kregen bij het eurovisiesongfestival (wederom een event dat WIJ hebben gewonnen trouwes ) maarre.. ik heb geen nederlandse inzending gezien de laatste jaren... doen jullie niet meer mee of zingen jullie net zo slecht als jullie voetballen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:38
|
|
|
PIETER649 schreef: | Euh.. tja... nou.. kijk..
Ik ben natuurlijk duitser.... dus ik trek nog geeneens een oranje onderbroek aan..
Op mijn auto wappert een stoer duits vlaggetje (misschien kan Annette daar een foto van uploaden of downloaden... ik ben daar n generatie te oud voor)
Mijn nieuwe bril zie je op mijn profielfoto In zwart rood geel staat daar het woord TOOR hetgeen inhoud doelpunt. Aangezien wij duitsers de nieuwe wereldkampioen worden, zal dat vaak geroepen gaan worden
Ohja.. ff wat anders.. hartelijk dank voor de 4 punten die wij van jullie kregen bij het eurovisiesongfestival (wederom een event dat WIJ hebben gewonnen trouwes ) maarre.. ik heb geen nederlandse inzending gezien de laatste jaren... doen jullie niet meer mee of zingen jullie net zo slecht als jullie voetballen??? | Het is maar te hopen dat er gisteravond niet te veel duitsers gekeken hebben naar nederland- Ghana. Denk dat duitsland last krijgt van overstromingen . Al die duitsers pissen in hun broek van angst als ze nederland zien voetballen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het is maar te hopen dat er gisteravond niet te veel duitsers gekeken hebben naar nederland- Ghana. Denk dat duitsland last krijgt van overstromingen . Al die duitsers pissen in hun broek van angst als ze nederland zien voetballen. |
Ghana is een echte voetbalnatie he, vergelijkbaar met Brazilie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:11
|
|
|
[quote=PIETER649 Ohja.. ff wat anders.. hartelijk dank voor de 4 punten die wij van jullie kregen bij het eurovisiesongfestival (wederom een event dat WIJ hebben gewonnen trouwes ) maarre.. ik heb geen nederlandse inzending gezien de laatste jaren... doen jullie niet meer mee of zingen jullie net zo slecht als jullie voetballen??? [/quote]
euh ene Sieneke had zich er wel voor op willen geven geloof ik maar wij doen inderdaad niet mee nee......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:22
|
|
|
Waarom dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | Euh.. tja... nou.. kijk..
Ohja.. ff wat anders.. hartelijk dank voor de 4 punten die wij van jullie kregen bij het eurovisiesongfestival (wederom een event dat WIJ hebben gewonnen trouwes ) maarre.. ik heb geen nederlandse inzending gezien de laatste jaren... doen jullie niet meer mee of zingen jullie net zo slecht als jullie voetballen??? |
gelukkig dat jij het zegt en niet iemand met verstand van voetbal maar ja ik kan het je niet kwalijk nemen je bekijkt alles vanuit een duitse bril
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:20
|
|
|
Heb een Kabouter (oranje) Plop-muts !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:04
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb een Kabouter (oranje) Plop-muts !!!! |
En een jup holland jup shirt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 15:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | En een jup holland jup shirt |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 16:23
|
|
|
Wie van de dames gaat hun nagels oranje lakken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:18
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wie van de dames gaat hun nagels oranje lakken? |
Ikke natuurlijk. Maarre.....bestaat oranje nagellak eigen wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:22
|
|
|
Kreeg een enorme oranje toeter bij de TPG, alleen omdat ik een kaart kocht
kheb hem aan het eerste kleine meisje ....in dit geval ....gegeven die ik tegen kwam.
Was die vader even blij ......moet gaan voordoen hoe hij toeteren moest, hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:47
|
|
|
HERMIENA254 schreef: | Kreeg een enorme oranje toeter bij de TPG, alleen omdat ik een kaart kocht
kheb hem aan het eerste kleine meisje ....in dit geval ....gegeven die ik tegen kwam.
Was die vader even blij ......moet gaan voordoen hoe hij toeteren moest, hahaha |
LOL! Mijn zoon kon een plastic voetbalslinger krijgen bij de kassa,zegt ie:wat moet ik met die troep Dus ik:das niet erg beleefd he,zegt hij : dat zeg jij toch ook altijd tegen mij?oeps......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 18:55
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ikke natuurlijk. Maarre.....bestaat oranje nagellak eigen wel? |
Zal ik even gaan kijken bij mn dochters in de bak
volgens mij wel dus, haha.......
Laatst aangepast door
|
HERMIENA254
|
op donderdag 3 juni 2010, 18:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 19:54
|
|
|
Zouden er ook heren zijn die oranje nagellak gebruiken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 20:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zouden er ook heren zijn die oranje nagellak gebruiken? |
Volgens mij zijn sommige mannen er gek genoeg voor, je herkent ze soms niet meer terug als het EK of het WK begint.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 20:14
|
|
|
Ik gebruik gewoon mijn rode nagellak. Beetje zonde van het geld om een flesje oranje te kopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 20:46
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:46
|
|
|
[quote=GERALD265] Dat voetbal niet altijd leuk is ben ik vanavond achter gekomen Mn zoon moest een vriendschappelijke wedstrijd spelen tegen een club uit een naburig dorpje. Komt ie in botsing met een tegenspeler , valt, op een kurkdroog veld natuurlijk en breekt daardoor z'n arm op 2 plekken. Van 20.30 tot 23.00uur in ziekenhuis gezeten waar ze 2 pinnen in zn arm zetten . Dus ja die zit de eerste 5- 6 weken met zn arm in het gips.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:05
|
|
|
Heel veel sterkte gewenst voor hem. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 02:51
|
|
|
[quote=VISSER278]Oranje gips?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 4 juni 2010, 02:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 18:42
|
|
|
[quote=MARISKA601] Nee, rood , wit, blauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 18:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat voetbal niet altijd leuk is ben ik vanavond achter gekomen Mn zoon moest een vriendschappelijke wedstrijd spelen tegen een club uit een naburig dorpje. Komt ie in botsing met een tegenspeler , valt, op een kurkdroog veld natuurlijk en breekt daardoor z'n arm op 2 plekken. Van 20.30 tot 23.00uur in ziekenhuis gezeten waar ze 2 pinnen in zn arm zetten . Dus ja die zit de eerste 5- 6 weken met zn arm in het gips. |
Ahhhhhh wat sneu voor het ventje en pijnlijk ook nog!Ze laten de jeugd altijd op die waardeloze baggervelden spelen Nu mist hij ook nog de leuke toernooien Beterschap! Gr.Leanne(die morgen op een toernooi van 8 tot 1 in het gezelschap is van 8 C en D-spelers )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 23:00
|
|
|
Nee ik doe mn oranje sokken aan want als het niet goed gaat dan vallen mn broekspijpen er overheen. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 15:24
|
|
|
Nog drie nachtjes slapen en dan barst het WK voetbal los. Alle wedstrijden zijn via de NOS op internet te volgen. En dat is handig, maar kan ook voor flinke internetvertragingen zorgen. Met name aanstaande maandag, als Nederland onder werktijd speelt, kunnen er problemen ontstaan bij de internetsnelheid op bedrijfsnetwerken.
De totale bandbreedte van bedrijfsnetwerken in Nederland laat het namelijk niet toe dat er meer dan ongeveer 150.000 mensen tegelijk naar de livestreams kijken. "Als er op een gemiddeld bedrijfsnetwerk meer dan 30 computers tegelijk inschakelen, loopt het netwerk vast", zegt NOS-internetdeskundige Roeland Stekelenburg.
"Thuis geen problemen" Volgens internetprovider Ziggo ligt het probleem vooral bij de bedrijfsnetwerken en hoeven mensen thuis zich niet veel zorgen te maken: "De totale bandbreedte in Nederland zou het gewoon aan moeten kunnen, dus voor mensen die niet op een bedrijfsnetwerk zitten moet het geen problemen opleveren", zegt een woordvoerder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:14
|
|
|
Anderhalf miljoen mensen nemen vrij voor Oranje 03/06/2010 10:01
Voor de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal op het WK op maandag 14 juni tegen Denemarken nemen zeker 1,2 miljoen Nederlanders een middag vrij. Dit aantal wordt mogelijk nog groter omdat het besef dat de eerste wedstrijd onder werktijd wordt gespeeld pas nu begint door te dringen. Het openingsduel van Oranje met Denemarken wordt gespeeld om 13.30 uur.
Van de mensen die wel gaan werken, verwacht een groot deel dat er op de werkvloer wel 'iets' geregeld gaat worden opdat ze de wedstrijd live kunnen zien. Een en ander blijkt uit navraag van NRIT Onderzoek onder de Nederlandse bevolking van 15 jaar en ouder in relatie tot het aanstaande WK Voetbal.
Voor mij is niks geregeld, ik werk gewoon door. Ach ja, er zijn ergere dingen natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:16
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Anderhalf miljoen mensen nemen vrij voor Oranje 03/06/2010 10:01
Voor de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal op het WK op maandag 14 juni tegen Denemarken nemen zeker 1,2 miljoen Nederlanders een middag vrij. Dit aantal wordt mogelijk nog groter omdat het besef dat de eerste wedstrijd onder werktijd wordt gespeeld pas nu begint door te dringen. Het openingsduel van Oranje met Denemarken wordt gespeeld om 13.30 uur.
Van de mensen die wel gaan werken, verwacht een groot deel dat er op de werkvloer wel 'iets' geregeld gaat worden opdat ze de wedstrijd live kunnen zien. Een en ander blijkt uit navraag van NRIT Onderzoek onder de Nederlandse bevolking van 15 jaar en ouder in relatie tot het aanstaande WK Voetbal.
Voor mij is niks geregeld, ik werk gewoon door. Ach ja, er zijn ergere dingen natuurlijk. |
Ze laten vast savonds de wedstrijd wel in zijn geheel zien, voor wie niet kon kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:29
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ze laten vast savonds de wedstrijd wel in zijn geheel zien, voor wie niet kon kijken. |
Toevallig is Zoonlief 's middags vrij, dus wij kijken wel... dat wil zeggen als ze een beetje doorballen want om 16.00 moeten we weer op school zijn voor de geweldige leraren-musical
|
|
Naar boven |
|
|