ChristianMatch

Forum

Voetbalpraat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 14 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 15:29

Wie heeft z'n huis al versierd met oranje Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 16:29

MARIJAN072 schreef:
Wie heeft z'n huis al versierd met oranje Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Lachende smiley

Mijn zonnescherm is al oranje Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:03

Euh.. tja... nou.. kijk.. Verlegen lachende smiley

Ik ben natuurlijk duitser.... dus ik trek nog geeneens een oranje onderbroek aan..

Op mijn auto wappert een stoer duits vlaggetje (misschien kan Annette daar een foto van uploaden of downloaden... ik ben daar n generatie te oud voor)

Mijn nieuwe bril zie je op mijn profielfoto Coole smiley met zonnebril
In zwart rood geel staat daar het woord TOOR hetgeen inhoud doelpunt.
Aangezien wij duitsers de nieuwe wereldkampioen worden, zal dat vaak geroepen gaan worden Coole smiley met zonnebril

Ohja.. ff wat anders.. hartelijk dank voor de 4 punten die wij van jullie kregen bij het eurovisiesongfestival (wederom een event dat WIJ hebben gewonnen trouwes Coole smiley met zonnebril )
maarre.. ik heb geen nederlandse inzending gezien de laatste jaren... doen jullie niet meer mee of zingen jullie net zo slecht als jullie voetballen??? Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:38

PIETER649 schreef:

Ik ben natuurlijk duitser.... dus ik trek nog geeneens een oranje onderbroek aan..

Op mijn auto wappert een stoer duits vlaggetje (misschien kan Annette daar een foto van uploaden of downloaden... ik ben daar n generatie te oud voor)

Aangezien wij duitsers de nieuwe wereldkampioen worden, zal dat vaak geroepen gaan worden Coole smiley met zonnebril

Ohja.. ff wat anders.. hartelijk dank voor de 4 punten die wij van jullie kregen bij het eurovisiesongfestival (wederom een event dat WIJ hebben gewonnen trouwes Coole smiley met zonnebril )
maarre.. ik heb geen nederlandse inzending gezien de laatste jaren... doen jullie niet meer mee of zingen jullie net zo slecht als jullie voetballen??? Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Het is maar te hopen dat er gisteravond niet te veel duitsers gekeken hebben naar nederland- Ghana.
Denk dat duitsland last krijgt van overstromingen . Al die duitsers pissen in hun broek van angst als ze nederland zien voetballen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:02

VISSER278 schreef:
Het is maar te hopen dat er gisteravond niet te veel duitsers gekeken hebben naar nederland- Ghana.
Denk dat duitsland last krijgt van overstromingen . Al die duitsers pissen in hun broek van angst als ze nederland zien voetballen.

Ghana is een echte voetbalnatie he, vergelijkbaar met Brazilie... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SANDRA206

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:11

[quote=PIETER649
maarre.. ik heb geen nederlandse inzending gezien de laatste jaren... doen jullie niet meer mee of zingen jullie net zo slecht als jullie voetballen??? Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt[/quote]

euh ene Sieneke had zich er wel voor op willen geven geloof ik maar wij doen inderdaad niet mee nee...... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:22

MARIJAN072 schreef:

Waarom dan??? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:39

PIETER649 schreef:

gelukkig dat jij het zegt en niet iemand met verstand van voetbal Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maar ja ik kan het je niet kwalijk nemen
je bekijkt alles vanuit een duitse bril Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:20

MARIJAN072 schreef:

Heb een Kabouter (oranje) Plop-muts !!!! Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:04

MARIO216 schreef:
Heb een Kabouter (oranje) Plop-muts !!!! Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley

En een jup holland jup shirt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 15:41

VISSER278 schreef:
En een jup holland jup shirt Coole smiley met zonnebril

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 16:23

Wie van de dames gaat hun nagels oranje lakken?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:18

MARISKA601 schreef:
Wie van de dames gaat hun nagels oranje lakken?

Ikke natuurlijk. Lachende smiley Maarre.....bestaat oranje nagellak eigen wel? Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:22

Kreeg een enorme oranje toeter bij de TPG, alleen omdat ik een kaart kocht Gefrustreerde smiley

kheb hem aan het eerste kleine meisje ....in dit geval ....gegeven die ik tegen kwam.

Was die vader even blij ......moet gaan voordoen hoe hij toeteren moest, hahaha
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:47

HERMIENA254 schreef:
Kreeg een enorme oranje toeter bij de TPG, alleen omdat ik een kaart kocht Gefrustreerde smiley

kheb hem aan het eerste kleine meisje ....in dit geval ....gegeven die ik tegen kwam.

Was die vader even blij ......moet gaan voordoen hoe hij toeteren moest, hahaha

LOL!
Mijn zoon kon een plastic voetbalslinger krijgen bij de kassa,zegt ie:wat moet ik met die troep Geschokte, onthutste smiley Dus ik:das niet erg beleefd he,zegt hij : dat zeg jij toch ook altijd tegen mij?oeps...... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 18:55

MARIJAN072 schreef:
Ikke natuurlijk. Lachende smiley Maarre.....bestaat oranje nagellak eigen wel? Twijfelende smiley Knipoog smiley

Zal ik even gaan kijken bij mn dochters in de bak Twijfelende smiley

volgens mij wel dus, haha.......

Laatst aangepast door
HERMIENA254
op donderdag 3 juni 2010, 18:56
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 19:54

Zouden er ook heren zijn die oranje nagellak gebruiken?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 20:04

MARISKA601 schreef:
Zouden er ook heren zijn die oranje nagellak gebruiken?

Volgens mij zijn sommige mannen er gek genoeg voor, je herkent ze soms niet meer terug als het EK of het WK begint. Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 20:14

Ik gebruik gewoon mijn rode nagellak.
Beetje zonde van het geld om een flesje oranje te kopen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERALD265

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 20:46

verwijderd

Laatst aangepast door
GERALD265
op dinsdag 28 september 2010, 21:15
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:46

[quote=GERALD265]
Dat voetbal niet altijd leuk is ben ik vanavond achter gekomen
Mn zoon moest een vriendschappelijke wedstrijd spelen tegen een club uit een naburig dorpje. Komt ie in botsing met een tegenspeler , valt, op een kurkdroog veld natuurlijk en breekt daardoor z'n arm op 2 plekken. Huilende smiley, smiley in tranen
Van 20.30 tot 23.00uur in ziekenhuis gezeten waar ze 2 pinnen in zn arm zetten . Dus ja die zit de eerste 5- 6 weken met zn arm in het gips. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:05

Heel veel sterkte gewenst voor hem.
Martin Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 02:51

[quote=VISSER278]Oranje gips? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 4 juni 2010, 02:52
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 18:42

[quote=MARISKA601]
Nee, rood , wit, blauw
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 18:53

VISSER278 schreef:
Dat voetbal niet altijd leuk is ben ik vanavond achter gekomen
Mn zoon moest een vriendschappelijke wedstrijd spelen tegen een club uit een naburig dorpje. Komt ie in botsing met een tegenspeler , valt, op een kurkdroog veld natuurlijk en breekt daardoor z'n arm op 2 plekken.
Van 20.30 tot 23.00uur in ziekenhuis gezeten waar ze 2 pinnen in zn arm zetten . Dus ja die zit de eerste 5- 6 weken met zn arm in het gips.

Ahhhhhh wat sneu voor het ventje en pijnlijk ook nog!Ze laten de jeugd altijd op die waardeloze baggervelden spelen Boze smiley
Nu mist hij ook nog de leuke toernooien Twijfelende smiley
Beterschap!
Gr.Leanne(die morgen op een toernooi van 8 tot 1 in het gezelschap is van 8 C en D-spelers Geschokte, onthutste smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 23:00

Nee ik doe mn oranje sokken aan want als het niet goed gaat dan vallen mn broekspijpen er overheen.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 15:24

Nog drie nachtjes slapen en dan barst het WK voetbal los. Alle wedstrijden zijn via de NOS op internet te volgen. En dat is handig, maar kan ook voor flinke internetvertragingen zorgen. Met name aanstaande maandag, als Nederland onder werktijd speelt, kunnen er problemen ontstaan bij de internetsnelheid op bedrijfsnetwerken.

De totale bandbreedte van bedrijfsnetwerken in Nederland laat het namelijk niet toe dat er meer dan ongeveer 150.000 mensen tegelijk naar de livestreams kijken. "Als er op een gemiddeld bedrijfsnetwerk meer dan 30 computers tegelijk inschakelen, loopt het netwerk vast", zegt NOS-internetdeskundige Roeland Stekelenburg.

"Thuis geen problemen"
Volgens internetprovider Ziggo ligt het probleem vooral bij de bedrijfsnetwerken en hoeven mensen thuis zich niet veel zorgen te maken: "De totale bandbreedte in Nederland zou het gewoon aan moeten kunnen, dus voor mensen die niet op een bedrijfsnetwerk zitten moet het geen problemen opleveren", zegt een woordvoerder.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:14

Anderhalf miljoen mensen nemen vrij voor Oranje
03/06/2010 10:01

Voor de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal op het WK op maandag 14 juni tegen Denemarken nemen zeker 1,2 miljoen Nederlanders een middag vrij. Dit aantal wordt mogelijk nog groter omdat het besef dat de eerste wedstrijd onder werktijd wordt gespeeld pas nu begint door te dringen. Het openingsduel van Oranje met Denemarken wordt gespeeld om 13.30 uur.

Van de mensen die wel gaan werken, verwacht een groot deel dat er op de werkvloer wel 'iets' geregeld gaat worden opdat ze de wedstrijd live kunnen zien. Een en ander blijkt uit navraag van NRIT Onderzoek onder de Nederlandse bevolking van 15 jaar en ouder in relatie tot het aanstaande WK Voetbal.

Voor mij is niks geregeld, ik werk gewoon door. Huilende smiley, smiley in tranen Ach ja, er zijn ergere dingen natuurlijk. Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:16

MARIJAN072 schreef:
Anderhalf miljoen mensen nemen vrij voor Oranje
03/06/2010 10:01

Voor de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal op het WK op maandag 14 juni tegen Denemarken nemen zeker 1,2 miljoen Nederlanders een middag vrij. Dit aantal wordt mogelijk nog groter omdat het besef dat de eerste wedstrijd onder werktijd wordt gespeeld pas nu begint door te dringen. Het openingsduel van Oranje met Denemarken wordt gespeeld om 13.30 uur.

Van de mensen die wel gaan werken, verwacht een groot deel dat er op de werkvloer wel 'iets' geregeld gaat worden opdat ze de wedstrijd live kunnen zien. Een en ander blijkt uit navraag van NRIT Onderzoek onder de Nederlandse bevolking van 15 jaar en ouder in relatie tot het aanstaande WK Voetbal.

Voor mij is niks geregeld, ik werk gewoon door. Huilende smiley, smiley in tranen Ach ja, er zijn ergere dingen natuurlijk. Twijfelende smiley Knipoog smiley

Ze laten vast savonds de wedstrijd wel in zijn geheel zien, voor wie niet kon kijken. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:29

MARISKA601 schreef:
Ze laten vast savonds de wedstrijd wel in zijn geheel zien, voor wie niet kon kijken. Clown smiley

Toevallig is Zoonlief 's middags vrij, dus wij kijken wel...
dat wil zeggen als ze een beetje doorballen want om 16.00 moeten we weer op school zijn voor de geweldige leraren-musical Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 14 Volgende
Pagina 7 van 14