Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 21:48
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit is in mijn ogen gewoon een smoes. Je bent verlegen en je bent bang dat een man je om je uiterlijk afwijst. Het oog van de man is wel belangrijk. |
Hee Chat... ik hou er niet van als je zegt... "je bent verlegen..." en "je bent bang..." Daarmee luister je niet en vul je zelf iets voor een ander in... hoop dat je daar in 't vervolg een beetje aan denkt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 21:52
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als je zo trots bent op jezelf, waarom durf je dan geen foto te laten zien van jezelf. Bang voor het oog van de man???? |
Waarom moet het niet plaatsen van een foto altijd met angst geassocieerd worden? Er zijn vele mogelijkheden waarom iemand kiest om geen foto te plaatsen. En het getuigt denk ik vooral van mannelijkheid als daar respect voor opgebracht wordt, hoe graag je misschien zelf ook die foto zou willen zien (wat niet echt weggelegd is voor elke man, maar dat terzijde).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 21:52
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Leanne, ik geef je helemaal gelijk!! Ik begrijp de reacties van Mar en Chatuliem werkelijk niet... Wat nou, holle woorden... Als ik Leannes reacties lees op het forum, dan kan ik met gemak tussen de regels doorlezen dat zij een (in mijn (vrouwen)ogen dan... ) mooi en stralend mens moet zijn...
Volgens mij zegt Leanne niet dat het oog van de man niet belangrijk is... ze vraagt alleen aan de man om met het oog verder te kijken dan de buitenkant...
Een muur? Verlegen? Bang voor afwijzing? Nogal sterk overdreven conclusies om het niet plaatsen van een foto... Het is waar dat het oog de spiegel is van de ziel, maar voor mij gaat het dan wel om ogen in real-life. In een foto-oog kan ik echt iemands ziel niet zien.... Het kan hooguit associaties oproepen... |
Het kan wel zo zijn zoals jij het ervaart. Maar voor mij is het niet volledig. Ik heb vrouwen gekend, ook hier op de cm, die zichzelf geweldig en mooi vonden, prijzen zichzelf de hemel in. Als man loop je daar dan alleen er maar bij. Waarom zou ik als man daar om moeten vragen??? Deed God dat ook bij Eva? Ik ben er wel maar je ziet mij niet!
Een persoon die gezien mag worden mag zich ook laten tonen, daar is niks mis mee.
Ik zelf zoek de persoon achter de woorden en wil het hart zien. Dat gaat niet zonder een uiterlijk. Kleding zegt ook iets.
En het is goed om niet alle mannen over èèn kam te scheren, het waren mijn "holle klanken".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 22:05
|
|
|
HENK710 schreef: | Waarom moet het niet plaatsen van een foto altijd met angst geassocieerd worden? Er zijn vele mogelijkheden waarom iemand kiest om geen foto te plaatsen. En het getuigt denk ik vooral van mannelijkheid als daar respect voor opgebracht wordt, hoe graag je misschien zelf ook die foto zou willen zien (wat niet echt weggelegd is voor elke man, maar dat terzijde). |
En getuigt het dan ook van vrouwelijkheid als een vrouw respect opbrengt voor het feit dat een man - om wat voor reden ook - geen foto bij zijn profiel zet? Niet alle vrouwen konden dat respect opbrengen, gezien het gedram/gezeur dat ik meegemaakt heb......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 22:10
|
|
|
Dit is wat ik vind... ik vind het zelf wel prettig om te weten hoe iemand eruit ziet... een foto zegt echter zo weinig over een persoon, je leert iemand pas echt kennen als je diegene ontmoet...!! maar een foto is wel het begin en het kan je een beeld vormen (dat moet dan nog maar blijken bij de ontmoeting of dat klopt ). Iemand die er voor kiest om geen foto te plaatsen, ja zou dat zelf jammer vinden, maar ik vind tegelijkertijd dat als iemand daarvoor kiest dat ook gewoon moet kunnen, zonder gelijk een etiket opgelegd te krijgen van angst, verlegenheid of wat dan ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 22:11
|
|
|
Ja Ar, het was vooral even een reactie op de opmerking van Chatuliem over hoe mannen in elkaar steken die ik met de term mannelijkheid wilde tackelen... Menselijkheid is inderdaad eigenlijk het beste woord, aangezien het voor mensen geldt ongeacht hun geslacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 22:34
|
|
|
MAR907 schreef: | Het kan wel zo zijn zoals jij het ervaart. Maar voor mij is het niet volledig. Ik heb vrouwen gekend, ook hier op de cm, die zichzelf geweldig en mooi vonden, prijzen zichzelf de hemel in. Als man loop je daar dan alleen er maar bij. Waarom zou ik als man daar om moeten vragen??? Deed God dat ook bij Eva? Ik ben er wel maar je ziet mij niet!
Een persoon die gezien mag worden mag zich ook laten tonen, daar is niks mis mee.
Ik zelf zoek de persoon achter de woorden en wil het hart zien. Dat gaat niet zonder een uiterlijk. Kleding zegt ook iets.
En het is goed om niet alle mannen over èèn kam te scheren, het waren mijn "holle klanken". |
Hé Mar, Jij vraagt mij om niet alle mannen over één kam te scheren (vlg. mij deed ik dat ook niet, maar zo kwam het blijkbaar wel op je over)... En vervolgens doe jij hetzelfde wat de vrouwen betreft... Leanne over één kam scheren met de vrouwen die jij kent van cm die zichzelf blijkbaar onterecht goed voordeden...
Maar goed, ik denk te begrijpen wat je bedoeld, dus zal er verder niet over 'zeuren'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 22:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit is in mijn ogen gewoon een smoes. Je bent verlegen en je bent bang dat een man je om je uiterlijk afwijst. Het oog van de man is wel belangrijk. |
Vergeet niet dat het altijd een smoes behoeft te zijn. Een goed uitziende persoon steld zich ook kwestbaar op, met een foto. Ik weet ook dat op datingsite`s zowel mannen als vrouwen hier gebruik en/of misbruik van maken helaas....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 22:36
|
|
|
MAR907 schreef: | Het kan wel zo zijn zoals jij het ervaart. Maar voor mij is het niet volledig. Ik heb vrouwen gekend, ook hier op de cm, die zichzelf geweldig en mooi vonden, prijzen zichzelf de hemel in. Als man loop je daar dan alleen er maar bij. Waarom zou ik als man daar om moeten vragen??? Deed God dat ook bij Eva? Ik ben er wel maar je ziet mij niet!
En het is goed om niet alle mannen over èèn kam te scheren, het waren mijn "holle klanken". |
Maar eigenlijk zijn we het dus eens Mar,alleen is onze aanpak anders. En ik heb nooit beweerd dat ik mooi ben(zul je van jezelf vinden zeg,yek).......ik probeerde juist uit te leggen dat dat voor mij in een man niet belangrijk is.
De woorden van de anderen over mij moet je met een hele flinke korrel zout nemen hoor,ik ben zo doorsnee als een mens maar kan zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 22:45
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Hé Mar, Jij vraagt mij om niet alle mannen over één kam te scheren (vlg. mij deed ik dat ook niet, maar zo kwam het blijkbaar wel op je over)... En vervolgens doe jij hetzelfde wat de vrouwen betreft... Leanne over één kam scheren met de vrouwen die jij kent van cm die zichzelf blijkbaar onterecht goed voordeden...
Maar goed, ik denk te begrijpen wat je bedoeld, dus zal er verder niet over 'zeuren'... |
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 11 april 2010, 22:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 08:55
|
|
|
HANNAH810 schreef: | (en ik heb haar foto's vrijwel allemaal "gestolen"/plaatjes op de pc opgeslagen) |
Ik ook ze zijn ook zo mooi En heb Leanne mogen zien in Groningen en het is echt een schat... dus Leanne... gewoon doorgaan met plaatjes plaatsen kunnen wij ze weer "pikken"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 13:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar eigenlijk zijn we het dus eens Mar,alleen is onze aanpak anders. En ik heb nooit beweerd dat ik mooi ben(zul je van jezelf vinden zeg,yek).......ik probeerde juist uit te leggen dat dat voor mij in een man niet belangrijk is.
De woorden van de anderen over mij moet je met een hele flinke korrel zout nemen hoor,ik ben zo doorsnee als een mens maar kan zijn |
daten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 13:53
|
|
|
de wérkelijke print-plaat van een mens is volgens mij het werk, de werken van de Geest: zachtmoedigheid, vriendelijkheid, vergevingsgezindheid, enz...en om die te ontdekken....heb ik beslist geen foto nodig.
Wat mij betreft mag je het eens een keer minder snel invullen voor een ander Chat! Je doet een ander...maar ook jezelf op deze manier een hoop te kort.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 14:34
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | de wérkelijke print-plaat van een mens is volgens mij het werk, de werken van de Geest: zachtmoedigheid, vriendelijkheid, vergevingsgezindheid, enz...en om die te ontdekken....heb ik beslist geen foto nodig. |
Dan is het toch wel heel wonderlijk dat velen óók naar de foto's kijken (indien die zijn toegevoegd) Blijkbaar volstaat het kijken naar de print-plaat van het innerlijk toch meestal niet........
Overigens zijn karaktereigenschappen als zachtmoedigheid, vriendelijkheid, vergevingsgezindheid, etc. niet voldoende om in dit leven te doen wat gedaan moet worden. Wie een huis gaat bouwen, kan het zich gewoonweg niet veroorloven om ál te veel rekening met de buren te houden. Geluidsoverlast hoort nu eenmaal bij het bouwen van een huis. De karaktereigenschappen als zachtmoedigheid etc. hebben de neiging om een mens erg soft te maken, veel te soft zelfs, en dan zit men soft naar elkaar te kijken en gebeurt er niets, maar dan ook helemaal niets...... Zachtmoedigheid: prima, maar wel tot op zekere hoogte.
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op maandag 12 april 2010, 15:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 15:48
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Dan is het toch wel heel wonderlijk dat velen óók naar de foto's kijken (indien die zijn toegevoegd) Blijkbaar volstaat het kijken naar de print-plaat van het innerlijk toch meestal niet........
Overigens zijn karaktereigenschappen als zachtmoedigheid, vriendelijkheid, vergevingsgezindheid, etc. niet voldoende om in dit leven te doen wat gedaan moet worden. Wie een huis gaat bouwen, kan het zich gewoonweg niet veroorloven om ál te veel rekening met de buren te houden. Geluidsoverlast hoort nu eenmaal bij het bouwen van een huis. De karaktereigenschappen als zachtmoedigheid etc. hebben de neiging om een mens erg soft te maken, veel te soft zelfs, en dan zit men soft naar elkaar te kijken en gebeurt er niets, maar dan ook helemaal niets...... Zachtmoedigheid: prima, maar wel tot op zekere hoogte. |
wat ik als positief bedoel maak jij een beetje negatief Arjan. Hoe kóm je erbij dat zachtmoedigheid hetzelfde is als soft? Een mens kan daadkrachtig zijn zónder zijn of haar zachtmoedigheid te verliezen. Het is naar mijn mening niet alleen de gave van de Geest....het is ook een keus die je maakt en volgens mij is daar niets mis mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 17:30
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | wat ik als positief bedoel maak jij een beetje negatief Arjan. Hoe kóm je erbij dat zachtmoedigheid hetzelfde is als soft? Een mens kan daadkrachtig zijn zónder zijn of haar zachtmoedigheid te verliezen. Het is naar mijn mening niet alleen de gave van de Geest....het is ook een keus die je maakt en volgens mij is daar niets mis mee. |
ik zie zachtmoedigheid als zacht van gemoed, dus het tegenovergestelde van en verhard hart; naar mijn idee heeft dat inderdaad niets te maken met softie's... en t is niet alleen naar jouw mening, dat het een gave is van de heilige geest, maar t is een bijbels gegeven!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 18:36
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | wat ik als positief bedoel maak jij een beetje negatief Arjan. Hoe kóm je erbij dat zachtmoedigheid hetzelfde is als soft? Een mens kan daadkrachtig zijn zónder zijn of haar zachtmoedigheid te verliezen. Het is naar mijn mening niet alleen de gave van de Geest....het is ook een keus die je maakt en volgens mij is daar niets mis mee. |
Zachtmoedig heeft mijn inziens ook helemaal niets met soft te maken. Ik vind t meer passen bij woorden als geduldig, tactvol optreden, weloverwogen zijn, niet perse jouw gelijk willen halen. Eigenlijk is t een sterke eigenschap.
Te soft zijn, is jezelf te kort doen, voor jezelf kunnen en durven opkomen is belangrijk, ook voor de andere partij. Maar juist als je t doet in zachtmoedigheid, is er veel te bereiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 18:40
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Dan is het toch wel heel wonderlijk dat velen óók naar de foto's kijken (indien die zijn toegevoegd) Blijkbaar volstaat het kijken naar de print-plaat van het innerlijk toch meestal niet........
|
Nou hoe je t wendt of keert, ik kijk ook naar een foto van iemand.
De uitstraling van iemand zegt heel erg veel van iemand, hoe de ander uit de ogen kijkt is voor mij heel belangrijk. In een paar tellen scant iedereen toch degeen af waar hij/zij mee te maken heeft. En is dit dan niet goed? Als ik een auto ga kopen, is t ook een emotionele beslissing die niet af hangt van de motor, wielen en t stuur, maar t is de uitstraling die je vindt die bij je past. Zo toch ook met een partnerkeuze lijkt mij. En ik weet echt wel dat dit niets zegt...... t innerlijk daar moet je t grotendeels mee doen, t uiterlijk wil echter ook iets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 18:50
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Nou hoe je t wendt of keert, ik kijk ook naar een foto van iemand.
De uitstraling van iemand zegt heel erg veel van iemand, hoe de ander uit de ogen kijkt is voor mij heel belangrijk. In een paar tellen scant iedereen toch degeen af waar hij/zij mee te maken heeft. En is dit dan niet goed? Als ik een auto ga kopen, is t ook een emotionele beslissing die niet af hangt van de motor, wielen en t stuur, maar t is de uitstraling die je vindt die bij je past. Zo toch ook met een partnerkeuze lijkt mij. En ik weet echt wel dat dit niets zegt...... t innerlijk daar moet je t grotendeels mee doen, t uiterlijk wil echter ook iets. |
ik ben het helemaal met je eens jonathan ... je moet er tenslotte wel mee over straat hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 19:04
|
|
|
INKA401 schreef: | ik ben het helemaal met je eens jonathan ... je moet er tenslotte wel mee over straat hé |
neem aan dat je t over de auto hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 19:25
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | neem aan dat je t over de auto hebt |
Haha , ook nog een leuk onderwerp! Hebben mannen meer oog voor een auto of voor een vrouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 19:30
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Haha , ook nog een leuk onderwerp! Hebben mannen meer oog voor een auto of voor een vrouw. |
dat is toch nog nooit een vraag geweest, marijan? is altijd al de auto geweest toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 19:31
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Haha , ook nog een leuk onderwerp! Hebben mannen meer oog voor een auto of voor een vrouw. |
dat is toch nog nooit een vraag geweest, marijan? is altijd al de auto geweest toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 19:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat is toch nog nooit een vraag geweest, marijan? is altijd al de auto geweest toch???
|
Heb je ook helemaal gelijk in, Hannah. Domme vraag van me....
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 12 april 2010, 19:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 20:42
|
|
|
Ik ben gek op auto's! Ik wil dan wel graag vantevoren foto's zien ,hij moet nl. glanzen en glimmen,niet te oud zijn......een beauty Dan ga ik hem met kloppend hart bekijken,strijk zn flanken en maak ik een proefritje En misschien neem ik hem dan mee naar huis ........
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 12 april 2010, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 20:44
|
|
|
LEANNE226 schreef: | missertje |
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 12 april 2010, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 23:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben gek op auto's! Ik wil dan wel graag vantevoren foto's zien ,hij moet nl. glanzen en glimmen,niet te oud zijn......een beauty Dan ga ik hem met kloppend hart bekijken,strijk zn flanken en maak ik een proefritje En misschien neem ik hem dan mee naar huis ........
Euhhm ...neem je de auto dan mee naar huis Marijan?
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 23:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat is toch nog nooit een vraag geweest, marijan? is altijd al de auto geweest toch???
|
Volgens mij tegenwoordig voor een motor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:01
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | neem aan dat je t over de auto hebt |
helemaal fout ... ik rij best een leuk bussie, maar kan mij dat rot ding schelen ... vrouwen zijn véél interesanter ... je weet nooit wat je aan hun hebt maar dat is een ander verhaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:03
|
|
|
Tuuuurlijk, het uiterlijk van de vrouw is te vergelijken met dat van auto's
Ik ga het uiterlijk van de mannen maar eens vergelijken met die van mijn afwasborstel, vaatdoekje en sop-emmertje Ligtie goed in de hand ? Istie makkelijk uit te wringen ? Heeftie de juiste kleur ? Pastie bij mijn keukenhanddoekje?
Laatst aangepast door
|
WILMA729
|
op dinsdag 13 april 2010, 00:12
|
|
Naar boven |
|
|