Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 13:25
|
|
|
tjonge wat een leuk topic is dit !
zo horen wij mannen ook nog eens wat waar vrouwen het onderling zoal over hebben...
een blik mannen lostrekken bv..haha
wat je ook kunt doen als je als vrouw hulp nodig hebt is een goeie smoes verzinnen,zodat alle (mogelijke)aanbidders graag komen helpen! dan komen al die aanbidders elkaar tegen en dan werkt de een nog harder dan de ander!
overigens zou het ook wel handig zijn als er blikken met vrouwen ergens te vinden zijn, weet iemand waar ik die blikken kan vinden? niet in de schappen van de supermarkt,daar heb ik al gekeken haha
groeten van Bert (die ook stiekem meeleest...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 13:29
|
|
|
BERT168 schreef: | tjonge wat een leuk topic is dit !
zo horen wij mannen ook nog eens wat waar vrouwen het onderling zoal over hebben...
wat je ook kunt doen als je als vrouw hulp nodig hebt is een goeie smoes verzinnen,zodat alle (mogelijke)aanbidders graag komen helpen! dan komen al die aanbidders elkaar tegen en dan werkt de een nog harder dan de ander!
overigens zou het ook wel handig zijn als er blikken met vrouwen ergens te vinden zijn, weet iemand waar ik die blikken kan vinden? niet in de schappen van de supermarkt,daar heb ik al gekeken haha
groeten van Bert (die ook stiekem meeleest...) |
BEGT!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat mot dat hier! Die vragen stel je maar ergens anders wij gaan niet al onze geheimen verklappen!! JE bevuild mijn topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 13:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | BEGT!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat mot dat hier! Die vragen stel je maar ergens anders wij gaan niet al onze geheimen verklappen!! JE bevuild mijn topic |
jaja rustig maar Kaatje,ik ben al weg..
(maar ondertussen...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 13:36
|
|
|
Toch maar even vertellen waar je dat blik met vrouwen voor wil gebruiken...ben nieuwsgierig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 13:41
|
|
|
probeer is bij de Hema daar is toch alles te koop?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 14:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Toch maar even vertellen waar je dat blik met vrouwen voor wil gebruiken...ben nieuwsgierig...
|
gewoon,voor het eten koken,stofzuigen,het gras maaien, koffie maken en m'n sloffen aan mn voeten doen...
en als ze zich dan nog vervelen mogen ze ook wel het plein aanvegen,m'n auto wassen,en de ramen kunnen ze ook wel even lappen...
nu dat vrouwen blik nog even vinden...ik kijk vanmiddag even bij de Hema..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:08
|
|
|
BERT168 schreef: | gewoon,voor het eten koken,stofzuigen,het gras maaien, koffie maken en m'n sloffen aan mn voeten doen...
en als ze zich dan nog vervelen mogen ze ook wel het plein aanvegen,m'n auto wassen,en de ramen kunnen ze ook wel even lappen...
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:55
|
|
|
BERT168 schreef: | gewoon,voor het eten koken,stofzuigen,het gras maaien, koffie maken en m'n sloffen aan mn voeten doen...
|
volop blikken bert bakblikken ,koffie blikken ,verf blikken ,etc etc. maar helaas voor jou geen vrouwen je wil ze vangen met een verkeerde blik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 17:09
|
|
|
XABIA794 schreef: | haar verven dat kan je dan ook wel zelf toch, bespaar je zo'n 25 euries mee | met langer haar wordt dat wel moeilijker Xabia met kort kon ik het zelf nog wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:14
|
|
|
HALLO JUMBO!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:17
|
|
|
XABIA794 schreef: | haar verven dat kan je dan ook wel zelf toch, bespaar je zo'n 25 euries mee |
Kan, maar het niets zo lekker om naar de kapper te gaan en dan lekker je koppie te laten wassen, knippen,kleuren, stylen.. 1x in de 2 maand is dat mijn verwenzaterdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 23:43
|
|
|
ANNA415 schreef: | HALLO JUMBO!!! |
hoezo JUMBO Anna? dat is ook een supermarkt toch?
of bedoel je die olifant in de dieren tuin...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 08:39
|
|
|
BERT168 schreef: | hoezo JUMBO Anna? dat is ook een supermarkt toch?
of bedoel je die olifant in de dieren tuin...? |
Ja Jumbo kwam met z'n grote snuit en die blies alle mannen dit forum uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:26
|
|
|
|
ik zag ze staan hoor zoek maar bij de F van Fatima
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja Jumbo kwam met z'n grote snuit en die blies alle mannen dit forum uit |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:04
|
|
|
XABIA794 schreef: | Waxen??? dan heb je'r geen meer en dan zo'n lelijke zwarte streep in de plaats zetten.
Kwam eens ooit een boek tegen... waarom vrouwen schoenen kopen en mannen liegen. doordenkertje |
ik voel me erg aangetrokken door dat boek! - erger nog -...........
OOPS ik moet hier
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zondag 8 juli 2012, 12:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:14
|
|
|
|
Ik zoek een man die een kopje koffie voor me inschenkt of een glaasje wijn als ik moe van mijn werk kom.....die mijn lekke band kan plakken als ik die heb......die als ik iets niet weet met de computer dat liefdevol oplost en als ik een ebook wil kopen voor mij ereader en niet weet hoe dat moet even lief zegt: wacht maar schat, doe ik wel even voor je.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zoek een man die een kopje koffie voor me inschenkt of een glaasje wijn als ik moe van mijn werk kom.....die mijn lekke band kan plakken als ik die heb......die als ik iets niet weet met de computer dat liefdevol oplost en als ik een ebook wil kopen voor mij ereader en niet weet hoe dat moet even lief zegt: wacht maar schat, doe ik wel even voor je.......
|
En wat dacht je van schilderijtjes ophangen De tuin doen De auto wassen en ruiterwisservloeistof bijvullen, olie checken De BBQ aansteken ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zoek een man die een kopje koffie voor me inschenkt of een glaasje wijn als ik moe van mijn werk kom.....die mijn lekke band kan plakken als ik die heb......die als ik iets niet weet met de computer dat liefdevol oplost en als ik een ebook wil kopen voor mij ereader en niet weet hoe dat moet even lief zegt: wacht maar schat, doe ik wel even voor je.......
|
W-tje wanneer gaan we eens daten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | En wat dacht je van schilderijtjes ophangen De tuin doen De auto wassen en ruiterwisservloeistof bijvullen, olie checken De BBQ aansteken ..... ..... |
Bestaan die mannen??? Ik hou mijn mailbox in de gaten......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:39
|
|
|
JANS221 schreef: | Bestaan die mannen??? Ik hou mijn mailbox in de gaten...... |
Ik zit ook al dagen naar de mailbox te turen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:42
|
|
|
In je mailbox zoeken!!! tis veel makkelijker http://www.klussenier.nl/
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zondag 8 juli 2012, 12:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:49
|
|
|
Nee Yes, jij begrijpt het niet!!! ik zoek een man die zelf vraagt of hj iets kan doen, niet 1 aan wie ik wat moet vragen!!!
(b.v. schat, kan ik vandaag nog iets voor je doen? Moet er nog geklust worden? zal ik even helpen strijken?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:55
|
|
|
JANS221 schreef: | Nee Yes, jij begrijpt het niet!!! ik zoek een man die zelf vraagt of hj iets kan doen, niet 1 aan wie ik wat moet vragen!!!
(b.v. schat, kan ik vandaag nog iets voor je doen? Moet er nog geklust worden? zal ik even helpen strijken?) |
oooooooooooooooooooooooooooooooow zon man!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:25
|
|
|
JANS221 schreef: | Nee Yes, jij begrijpt het niet!!! ik zoek een man die zelf vraagt of hj iets kan doen, niet 1 aan wie ik wat moet vragen!!!
(b.v. schat, kan ik vandaag nog iets voor je doen? Moet er nog geklust worden? zal ik even helpen strijken?) |
huh bestaan die dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:28
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | huh bestaan die dan |
Dat vroeg ik me ook al af! Maar we kunnen ze het voordeel van de twijfel geven. En aangezien ze hier niet mogen reageren, hou ik mijn mailbox in de gaten. Morgen zal ik je zeggen of ze er zijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:35
|
|
|
JANS221 schreef: | Dat vroeg ik me ook al af! Maar we kunnen ze het voordeel van de twijfel geven. En aangezien ze hier niet mogen reageren, hou ik mijn mailbox in de gaten. Morgen zal ik je zeggen of ze er zijn!! |
nou ben benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 14:36
|
|
|
De allerbeste tip, zorg dat je om het weekend in jouw huis bent......dan heeft hij niks te doen en smeekt hij bijna om een klusje te mogen doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 15:02
|
|
|
INGE721 schreef: | De allerbeste tip, zorg dat je om het weekend in jouw huis bent......dan heeft hij niks te doen en smeekt hij bijna om een klusje te mogen doen
|
tja, maar dan zal ik toch eerst m'n mailbox in de gaten moeten houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:44
|
|
|
ANNA415 schreef: | tja, maar dan zal ik toch eerst m'n mailbox in de gaten moeten houden |
zullen we dat dan samen doen gedeelde smart is halve smart
Ondertussen zitten wel weer die kerels (lees op het moment YES!!) wel weer op een VROUWEN topic he se kenne het nie late se kenne nie met ons en nie sonders ons
|
|
Naar boven |
|
|