Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | En de breedte van zo'n hotelbedje is 2.30 m denk je? |
...neem dan je eigen bed mee...ik moet ook altijd aan alles denken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 09:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, geloof me of niet, willemijn; dwarsliggen kan ie als dwarsligger eerste klas!!
(en nee; ik ken zijn slaapgewoonten niet, pieter........ maar ik heb hem wel eens gezien op de picknicks, dus ik weet waar ik het over heb......... )
ik ga mijn best doen voor je, hoor, visser!! een bed van - 2.30 zei je he? bedoel je een bed met een lenge van - 2.30 meter of bedoel je een bed met een temperatuur van - 230 graden Celsius? pff welke diepvries kunnen we daar nu eens voor vragen.........even denken........ |
Euh... ben bezig BrideZ. te verplaatsen... dussuh wellicht toch....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 10:23
|
|
|
PIEN621 schreef: | Euh... ben bezig BrideZ. te verplaatsen... dussuh wellicht toch.... |
je bedoeld dat je'r bij kan zijn??? yeaahhhh !!!! cool zeg, het gaat er alsmaar toffer worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 11:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, geloof me of niet, willemijn; dwarsliggen kan ie als dwarsligger eerste klas!!
(en nee; ik ken zijn slaapgewoonten niet, pieter........ maar ik heb hem wel eens gezien op de picknicks, dus ik weet waar ik het over heb......... )
ik ga mijn best doen voor je, hoor, visser!! een bed van - 2.30 zei je he? bedoel je een bed met een lenge van - 2.30 meter of bedoel je een bed met een temperatuur van - 230 graden Celsius? pff welke diepvries kunnen we daar nu eens voor vragen.........even denken........ |
Hij wil natuurlijk een lekker warm waterbed Hannah Ik ben nu weer een illusie armer, ik dacht dat Visser altijd zo'n aardig mens was??? Maar een dwarsligger dus.....moet gelijk aan die dwarsliggerboeken denken...... En dan aan een Visser met zijn lange lijf die dwars ligt........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 11:59
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Zogezien ben ik de oudste, dus ook de wijste van het gezelschap
|
Daarom ga ik niet mee....... ......., want dat kan ik niet zeggen!!...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 13:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hij wil natuurlijk een lekker warm waterbed Hannah Ik ben nu weer een illusie armer, ik dacht dat Visser altijd zo'n aardig mens was??? Maar een dwarsligger dus.....moet gelijk aan die dwarsliggerboeken denken...... En dan aan een Visser met zijn lange lijf die dwars ligt........ |
nee, je begrijpt hem niet, willemijn; hij wil een bed van min 2.30 ik verwacht dat hij de behaaglijkheid van een warm waterbedje dus helemaal niet zal kunnen waarderen;
enneh......ik zou niet denken aan een aardig dwarsliggende visser........ gaat alleen maar een nachtmerrie opleveren...........
overigens had hij nog wel het lumineuze idee je met je vriendin uit te nodigen; ideetje misschien??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 13:37
|
|
|
PIEN621 schreef: | Euh... ben bezig BrideZ. te verplaatsen... dussuh wellicht toch.... |
je bedoelt dat jij wellicht een diepvries mee zou kunnen nemen met een lengte van 2.30 meter, pieneke??
ik wist dat je niet voor één gat te vangen bent; maar dit zou werkelijk een UITKOMST zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 13:43
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, MET overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 13:43
|
|
|
veel mensen weten niet hoe het prikbord werkt, dus hieronder even een korte beschrijving;
boven aan je pagina zie je een rijtje woorden; zoeken-mailbox-prikbord-forum - kies voor prikbord - kies op de nieuwe pagina voor prikbordbericht plaatsen - kies bij de eerste vraag een gezellige groep - sla de tweede vraag over - bij de derde vraag vul je in op vrijdag 10 februari om 18.00 - bij de vierde vraag gezellig te gaan strandwandelen in zeeland met evt overnachting zie forum, agenda, strandwandelen met evt overnachting
de reden dat ik dit zeg is dat er mensen op de site zijn, die niet zo gemakkelijk contact leggen, of het forum nog niet hebben ontdekt. zien ze echter je prikbord bericht dan kan dat een aanleiding zijn je eens aan te spreken over dit onderwerp. durven ze dit ook niet, of willen ze niet weten dat je profiel hen wel aanspreekt, dan kunnen ze zich inschrijven en je in de groep in domburg ontmoeten, wat voor veel mensen laagdrempeliger voelt dan een 1 op 1 ontmoeting.
daarnaast.......... hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en gezellige mensen hebben we nooit genoeg, toch?
ik ben benieuwd hoeveel prikbordjes ik zie verschijnen.......... en hoeveel aanmeldingen er nog binnenstromen. voorlopig vind ik het al een heel mooi clupje zo! maar er zijn in het pension meer dan genoeg kamers, dus "er kan nog meer bij, er kan nog meeeeeeeer bij, dus kom er maar bij!". (nog 29 bedden te vullen............... )
http://www.youtube.com/watch?v=kRUgvCpf-dg
hannah.........heeft niet zo snel genoeg (van) gezelligheid!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:50
|
|
|
LIEKE000 schreef: | Daarom ga ik niet mee....... ......., want dat kan ik niet zeggen!!... |
Ik ben al niet meer de oudste hoor... we hebben Nathan510 en Ineke155 nog... Dus ik kan gewoon gaan keten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:13
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: |
Ik ben al niet meer de oudste hoor... we hebben Nathan510 en Ineke155 nog... Dus ik kan gewoon gaan keten |
zullen we gewoon vragen of ze tóch meegaat, tjok, en leeftijdsgenootjes ronselt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:13
|
|
|
Heee Lieke,
heb je zin om mee te gaan? Lijkt me ontzettend gezellig We laten ons toch niet intimideren door die jonkies?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:29
|
|
|
Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting
Heb vervoer en rij kostenvrij, het gaat om een citroen c4, dan weet je hoe ruim die is. Dus als ik de kosten zo kan drukken voor een aantal mensen, dan doe ik dat van Harte
Mvg. Henk
Laatst aangepast door
|
HENKEMAN399
|
op woensdag 1 februari 2012, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:34
|
|
|
XABIA794 schreef: | je bedoeld dat je'r bij kan zijn??? yeaahhhh !!!! cool zeg, het gaat er alsmaar toffer worden... |
Eerst even kijken wat bride Z te meldne heeft over mijn voorzichtige voorstel eea een dagje te verplaatsen...
En dan maar hopen dat de rest ook meewerkt.
Zeg Hannah, heb ff zitten meten, maar hij past niet het OV joh die vriezur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:35
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Heee Lieke,
heb je zin om mee te gaan? Lijkt me ontzettend gezellig We laten ons toch niet intimideren door die jonkies? |
Weet je Tjoklat.... 'k Heb er zeker over nagedacht om mee te gaan, want ben wel in voor een feestje .... ....houdt wel van lekker gek doen... Maar die week erop ben ik ook al een lang weekend weg, skieen in Duitsland.
Ik heb ook maar t/m 8 of 9 februari een abonnement op CM.
Volgende keer ga ik zeker mee !!!
Laatst aangepast door
|
LIEKE000
|
op vrijdag 3 februari 2012, 14:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:36
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: |
Ik ben al niet meer de oudste hoor... we hebben Nathan510 en Ineke155 nog... Dus ik kan gewoon gaan keten |
No worries... Heb een eeuwenoude ziel.
Laatst aangepast door
|
PIEN621
|
op woensdag 1 februari 2012, 18:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:41
|
|
|
PIEN621 schreef: | No worries... Heb een eeuwenoude ziel. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:48
|
|
|
PIEN621 schreef: | No worries... Heb een eeuwenoude ziel. |
ik jong van geest in een ouw lijf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:48
|
|
|
Sjonge jonge , Hannah.....heb je het me nu nog niet kunnen vergeven dat ik op de picknick al je bietensalade heb opgegeten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:05
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting
Heb vervoer en rij kostenvrij, het gaat om een citroen c4, dan weet je hoe ruim die is. Dus als ik de kosten zo kan drukken voor een aantal mensen, dan doe ik dat van Harte
Mvg. Henk |
dat is een prachtig aanbod, henk!! gratis ritje je komt dus uit toppie nederland, en brengt mensen kosteloos in zeeland; welke route neem je ongeveer, zodat men weet of men enigzins aan kan sluiten?
(ik zou nie weten, hoe veel plaatsjes je in een citroen c4 hebt.....?? )
zelf rijd ik dus vanaf ede richting zeeland, en heb ook nog een aantal plaatsjes over in de auto. mocht je interesse hebben mee te rijden, laat dan even weten met wie je mee zou willen rijden en uit welke plaats ongeveer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat is een prachtig aanbod, henk!! gratis ritje je komt dus uit toppie nederland, en brengt mensen kosteloos in zeeland; welke route neem je ongeveer, zodat men weet of men enigzins aan kan sluiten?
(ik zou nie weten, hoe veel plaatsjes je in een citroen c4 hebt.....?? )
zelf rijd ik dus vanaf ede richting zeeland, en heb ook nog een aantal plaatsjes over in de auto. mocht je interesse hebben mee te rijden, laat dan even weten met wie je mee zou willen rijden en uit welke plaats ongeveer? |
Het maakt niet uit als ik maar weet waar ik ze op moet pikken.... gewoon 5 inclusief de chauffeur Dus ik verneem het graag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge jonge , Hannah.....heb je het me nu nog niet kunnen vergeven dat ik op de picknick al je bietensalade heb opgegeten? |
nee, tuurlijk niet!! denk je dat ik dat ooit vergeet, dan?
als de diepvries van pien dan niet in het openbaar vervoer past, bezorg ik je wel op een andere manier de koude rillingen; watch me!!!
en nu zou ik zo heeeeeel graag weten of we asjeblieft, misschien, als het u uitkomt, en met uw welbevinden uw mobiele telefoonnummer zouden mogen gebruiken voor de dwalende endet dolende schapen, meneer visser??? pleaaaase???
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 1 februari 2012, 20:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:22
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Het maakt niet uit als ik maar weet waar ik ze op moet pikken.... gewoon 5 inclusief de chauffeur Dus ik verneem het graag |
en je hebt er ook erg in, dat dames meestal één of meerdere GROTE logeertassen nodig hebben, voor een overnachting, henk??
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 1 februari 2012, 20:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en je hebt er ook erg in, dat dames meestal één of meerdere GROTE logeertas nodig hebben, voor een overnachting, henk?? |
Ach ja meer tassen betekent minder mensen als het niet in de bagageruimte past....of ik neem zelf wat minder mee natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en nu zou ik zo heeeeeel graag weten of we asjeblieft, misschien, als het u uitkomt, en met uw welbevinden uw mobiele telefoonnummer zouden mogen gebruiken voor de dwalende endet dolende schapen, meneer visser??? pleaaaase??? S:> . |
Nou.....Hannah, dààr zou tie toch wel voor moeten zwichten toch?????
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op woensdag 1 februari 2012, 20:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:52
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Ach ja meer tassen betekent minder mensen als het niet in de bagageruimte past....of ik neem zelf wat minder mee natuurlijk |
Je trekhaak is ook nog een optie??? (als je die tenminste bezit)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:53
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nou.....Hannah, dààr zou tie toch wel voor moeten zwichten toch????? |
nou, denk je? t is een eerste klas dwarsligger, he?
ik durf er nog niet op hopen in elk geval, cootje!! ik ben bang dat mijn charmes ontoereikend blijken te zijn........
(kun jij het hem ook niet eens vragen, misschien?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:56
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nou.....Hannah, dààr zou tie toch wel voor moeten zwichten toch????? |
En jij hebt zeker niet gelezen wat ze daarboven schreef?
Visser wordt bedreigd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | En jij hebt zeker niet gelezen wat ze daarboven schreef?
Visser wordt bedreigd |
wordt bedreigd òf voelt zich bedreigd.....??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, je begrijpt hem niet, willemijn; hij wil een bed van min 2.30 ik verwacht dat hij de behaaglijkheid van een warm waterbedje dus helemaal niet zal kunnen waarderen;
enneh......ik zou niet denken aan een aardig dwarsliggende visser........ gaat alleen maar een nachtmerrie opleveren...........
overigens had hij nog wel het lumineuze idee je met je vriendin uit te nodigen; ideetje misschien?? |
Ik heb meerdere vriendinnen Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|