Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | euh effe een vraagje hoeveel deo heb je nodig? |
Uuuuuuuuuh, aan hoeveel kun je komen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:11
|
|
|
ik geloof dat er morgen een vrachtwagen vol met deo bij het ziekenhuis langskomt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik geloof dat er morgen een vrachtwagen vol met deo bij het ziekenhuis langskomt |
Haha, goed geregeld Maris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, goed geregeld Maris |
Nog geur voorkeuren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nog geur voorkeuren? |
iig geen mannengeuren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik geloof dat er morgen een vrachtwagen vol met deo bij het ziekenhuis langskomt |
Ik ben bang dat de flesjes gebroken zullen worden en de stank wordt enorm in het ziekenhuis Ugh Ugh Ugh
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 20:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 07:50
|
|
|
Lieve mensen,
Hoe had ik ook kunnen denken dat het nu eens goed zou gaan
Gisteravond ineens weer hoge koorts Er zijn diverse kweken afgenomen en ben ook gelijk weer gestart met antibiotica.
Ik heb nog geen idee wat er aan de hand is, ik hoop het een en ander in de loop van vandaag te horen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 08:13
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Lieve mensen,
Gisteravond ineens weer hoge koorts Er zijn diverse kweken afgenomen en ben ook gelijk weer gestart met antibiotica.
Ik heb nog geen idee wat er aan de hand is, ik hoop het een en ander in de loop van vandaag te horen. |
Nu niet opgeven meid! Volhouden! Je bent een vechtster José!
Heel veel sterkte Wim
Laatst aangepast door
|
WIMBRIEN639
|
op woensdag 31 augustus 2011, 08:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 08:26
|
|
|
WIMBRIEN639 schreef: | Nu niet opgeven meid! Volhouden! Je bent een vechtster José!
Heel veel sterkte Wim |
Ik en opgeven? Wim, je weet wel beter! Maar het is wel weer ff flink balen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik en opgeven? Wim, je weet wel beter! Maar het is wel weer ff flink balen. |
José dat kan ik me voorstellen ja. Maar ik zou mij voor kunnen stellen dat jij ook soms wel eens jouw vragen hebt? en emoeties? Jij bent ook niet van steen. Maar ik begrijp ook wel dat je die hier niet laat zien.
Wim
Laatst aangepast door
|
WIMBRIEN639
|
op woensdag 31 augustus 2011, 09:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:44
|
|
|
WIMBRIEN639 schreef: | José dat kan ik me voorstellen ja. Maar ik zou mij voor kunnen stellen dat jij ook soms wel eens jouw vragen hebt? en emoeties? Jij bent ook niet van steen. Maar ik begrijp ook wel dat je die hier niet laat zien.
Wim |
Uiteraard heb ik ook zo mijn vragen en emoties en gelukkig zijn er mensen, ook hier, waar ik dat bij kwijt kan.
En als je goed gelezen hebt heb ik daar ook wel het forum voor gebruikt. Zoals je weet en zoals je mij kent is humor 1 van de dingen waar ik goed mijn emoties in kwijt kan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Lieve mensen,
Ik heb nog geen idee wat er aan de hand is, ik hoop het een en ander in de loop van vandaag te horen. |
O meid wat vervelend nu weer Hoop dat ze er snel achter komen wat het is. En dacht ik vandaag te komen maar moet ik je meedelen dat ik zelf weer eens migraine heb sorry meid had ech teven graag die deodorant bijje gebracht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Uiteraard heb ik ook zo mijn vragen en emoties en gelukkig zijn er mensen, ook hier, waar ik dat bij kwijt kan.
En als je goed gelezen hebt heb ik daar ook wel het forum voor gebruikt. Zoals je weet en zoals je mij kent is humor 1 van de dingen waar ik goed mijn emoties in kwijt kan. |
Dat is zo José en dat weet ik van jou. Er zijn geloof ik weinig mensen die zo hun emoties verwerken.
Heel veel sterkte Wim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:00
|
|
|
Bah Josina die antibiotica maar het moet wel Mijn kuur antibiotica is nog steeds bezig duurt tot en met maandag, voor operatie trad infectie op bij opstaande wond van mijn duim en moest spoed geopereerd en nu vrijdag terugkomen om hechtingen te verwijderen en verder afwachten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:15
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Bah Josina die antibiotica maar het moet wel Mijn kuur antibiotica is nog steeds bezig duurt tot en met maandag, voor operatie trad infectie op bij opstaande wond van mijn duim en moest spoed geopereerd en nu vrijdag terugkomen om hechtingen te verwijderen en verder afwachten. |
De antibiotica loopt bij mij via het infuus, ik heb er gelukkig niet zoveel last van. Maar ik hoop voor jou dat alles goed gaat, nadat de hechtingen eruit zijn. Afwachten is nog wel het meest lastige hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | De antibiotica loopt bij mij via het infuus, ik heb er gelukkig niet zoveel last van. Maar ik hoop voor jou dat alles goed gaat, nadat de hechtingen eruit zijn. Afwachten is nog wel het meest lastige hè? |
Mijn rechterhand is de kracht veel minder geworden, zelfs kan de krant niet meer vasthouden, het doet nog steeds pijn en tintelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:32
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mijn rechterhand is de kracht veel minder geworden, zelfs kan de krant niet meer vasthouden, het doet nog steeds pijn en tintelt. |
Vervelend voor je! Gebruik je wel goede pijnstillers? En is het wel mogelijk dat je hand weer de "oude" wordt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Vervelend voor je! Gebruik je wel goede pijnstillers? En is het wel mogelijk dat je hand weer de "oude" wordt? |
Als die hand weer de oude wordt moet ze opnieuw geopereerd worden. Zo blijven we dan maar bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 16:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als die hand weer de oude wordt moet ze opnieuw geopereerd worden. Zo blijven we dan maar bezig |
Al 6 (!) keer geopereerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 17:05
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Al 6 (!) keer geopereerd |
Al 6x? Komt er ooit een einde aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 17:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als die hand weer de oude wordt moet ze opnieuw geopereerd worden. Zo blijven we dan maar bezig |
Zo blijven WE maar bezig Vertel op, wat doe je die man aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 17:11
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Al 6x? Komt er ooit een einde aan? |
Ik hoorde, in de wachtkamer bij plastisch chirurgie, van een vrouw die net als mijn hand 16 keer geopereerd. Ik ben diep geschokt dat haar hand niet meer functioneerde. Ze woont nu bij haar zoon want zij is weduwe. Zij is nu in de 70. Hoe met mijn hand gaat kan de dokter niet zeggen. Het was moeilijk operatie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 17:14
|
|
|
Nu is mijn hand heel erg moe, ik mag niks doen met deze hand. Alleen rust nodig en vrijdag hoor ik meer van de dokter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 19:31
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Nu is mijn hand heel erg moe, ik mag niks doen met deze hand. Alleen rust nodig en vrijdag hoor ik meer van de dokter |
Wordt dus spannend vrijdag! En dus dan ook niets doen met die hand en echt rust nemen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 19:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wordt dus spannend vrijdag! En dus dan ook niets doen met die hand en echt rust nemen! |
Hallo José Heb je al gehoord waar de koorts vandaan kwam en hoe de opratie is gegaan? Fijne avond Wim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 20:30
|
|
|
WIMBRIEN639 schreef: | Hallo José Heb je al gehoord waar de koorts vandaan kwam en hoe de opratie is gegaan? Fijne avond Wim |
De operatie op zichzelf is gelukt, echter is het niet gelukt om het abces te verwijderen. De wonddrain én de buikdrain zijn inmiddels gesneuveld en kunnen alleen opnieuw gezet worden in de ok. Aangezien we de ok liever mijden, gaan we eerst proberen of antibiotica alleen voldoende is.
Waar de koorts vandaan komt weten we nog niet, de uitslagen van diverse kweken die genomen zijn, zijn nog niet binnen. Kan wel zeggen dat de koorts inmiddels aanzienlijk verlaagd is, echter is mijn bloeddruk ook flink verlaagd en da's ook weer minder. Ook dat is iets dat heel zorgvuldig in de gaten gehouden wordt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 20:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | De operatie op zichzelf is gelukt, echter is het niet gelukt om het abces te verwijderen. De wonddrain én de buikdrain zijn inmiddels gesneuveld en kunnen alleen opnieuw gezet worden in de ok. Aangezien we de ok liever mijden, gaan we eerst proberen of antibiotica alleen voldoende is.
Waar de koorts vandaan komt weten we nog niet, de uitslagen van diverse kweken die genomen zijn, zijn nog niet binnen. Kan wel zeggen dat de koorts inmiddels aanzienlijk verlaagd is, echter is mijn bloeddruk ook flink verlaagd en da's ook weer minder. Ook dat is iets dat heel zorgvuldig in de gaten gehouden wordt! |
Blijft positief voor je Josina
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 21:23
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Blijft positief voor je Josina |
Het feit dat het herstellen van mijn urineleider gelukt is, is idd iets positiefs. Het feit dat mijn temp weer dalende is, is ook zeker positief.
Voor de rest is het nog ff aankijken en afwachten hoor, daar is nog niets positiefs aan te melden.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet met goede moed blijf kijken, maar het is niet makkelijk wanneer je je zo beroerd voelt en wanneer het toch wéér tegenzit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 21:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het feit dat het herstellen van mijn urineleider gelukt is, is idd iets positiefs. Het feit dat mijn temp weer dalende is, is ook zeker positief.
Voor de rest is het nog ff aankijken en afwachten hoor, daar is nog niets positiefs aan te melden.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet met goede moed blijf kijken, maar het is niet makkelijk wanneer je je zo beroerd voelt en wanneer het toch wéér tegenzit. |
1 roos zegt meer dan 1000 woorden
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 31 augustus 2011, 21:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |