Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 21:43
|
|
|
Even een algemene reactie op een aantal reacties die geplaatst zijn. Ik begrijp dat ieder uit eigen ervaring reageert en dat is ook logisch. Echter, een ding hoort voorop te staan. Het belang en geluk van onze kinderen! En over het algemeen is dat, de omgang met beide ouders!
Zelf heb ik de rechtszaken aangaande omgangsregeling etc. alleen met feiten onderbouwd. En dus niet mijn emoties (angst etc.) zozeer laten zien tijdens de rechtszittingen. Ik heb het oordeel helemaal aan God overgegeven. God gevraagd om de beslissing zo uit te laten vallen als dat goed is/was voor onze zoon. Hoe moeilijk dat ook was voor mij persoonlijk! God heeft er vervolgens voor gezorgd, zo voelt het voor mij, dat mijn zoon beschermd is gebleven voor zijn vader. De rechters hebben zelfs besloten dat het niet veilig is dat school rapporten stuurt naar zijn vader.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 25 mei 2011, 00:58
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Even een algemene reactie op een aantal reacties die geplaatst zijn. Ik begrijp dat ieder uit eigen ervaring reageert en dat is ook logisch. Echter, een ding hoort voorop te staan. Het belang en geluk van onze kinderen! En over het algemeen is dat, de omgang met beide ouders!
Zelf heb ik de rechtszaken aangaande omgangsregeling etc. alleen met feiten onderbouwd. En dus niet mijn emoties (angst etc.) zozeer laten zien tijdens de rechtszittingen. Ik heb het oordeel helemaal aan God overgegeven. God gevraagd om de beslissing zo uit te laten vallen als dat goed is/was voor onze zoon. Hoe moeilijk dat ook was voor mij persoonlijk! God heeft er vervolgens voor gezorgd, zo voelt het voor mij, dat mijn zoon beschermd is gebleven voor zijn vader. De rechters hebben zelfs besloten dat het niet veilig is dat school rapporten stuurt naar zijn vader. |
Oei yasmyn schrik er wel behoorlijk van, maar wel goed om op deze forum zo inhoudelijk te reageren. Vaak beseffen we niet dat er zulke mensen rondlopen en dat zelfs een kind niet veilig is. Soms denk je wel eens wat moet je toch als man toch wel heel vreemd in elkaar zitten dat een vader/kind relatie niet tot de mogelijkheden behoort.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 25 mei 2011, 20:01
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Oei yasmyn schrik er wel behoorlijk van, maar wel goed om op deze forum zo inhoudelijk te reageren. Vaak beseffen we niet dat er zulke mensen rondlopen en dat zelfs een kind niet veilig is. Soms denk je wel eens wat moet je toch als man toch wel heel vreemd in elkaar zitten dat een vader/kind relatie niet tot de mogelijkheden behoort. |
Ik heb mijn reactie niet geschreven om te shockeren of medelijden op te wekken o.i.d. En ik wil ook duidelijk zijn in het feit dat er ook moeders zijn die helaas zo met hun kinderen omgaan. Wat ik met mijn reactie duidelijk wil maken, is dat wij het belang van ons kind voorop moeten hebben staan. En ook het vertrouwen in onze Goede Vader is belangrijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 26 mei 2011, 12:08
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Ik heb mijn reactie niet geschreven om te shockeren of medelijden op te wekken o.i.d. En ik wil ook duidelijk zijn in het feit dat er ook moeders zijn die helaas zo met hun kinderen omgaan. Wat ik met mijn reactie duidelijk wil maken, is dat wij het belang van ons kind voorop moeten hebben staan. En ook het vertrouwen in onze Goede Vader is belangrijk! |
Mooie aanvulling Yasmyn.
Daarbij heb ik geen recht van spreken, gezien ik niet over die ervaring kan meepraten. Probeer althans daarin wel te verplaatsen en heb tevens veel respect voor moeders/vaders, die een kind zoveel mogelijk alleen opvoeden.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 26 mei 2011, 12:17
|
|
Naar boven |
|
|
|
|