ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 ... 233 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 11:22

IMRE695 schreef:
De aap lust alles, behalve.... apennootjes. Kotsende smiley

Lust je wel muffins?
Die ik heb zit chocola in.
Apen zijn verzot op zoetigheid. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 12:49

CHATULIEM619 schreef:
pffff, zware dagen achter de rug. Last gehad van hormonen. Ik niet, maar mijn honden. De teef loops, de reu ruikt dat natuurlijk. Dus voortdurend ze uit elkaar proberen te houden. Of de reu op de gang, of de teef. Of de reu in de bench en de teef even laten rondlopen. Voortdurend ervoor moeten zorgen dat ze niet bij elkaar mogen komen. Want dan is het binnen 3 seconden raak. En dan is een bouvier sterk. Heel sterk.
Gelukkig, ze bijt van zich af. Wat ben ik blij dat ze nee durft te zeggen. Nu nog een paar maanden wachten en dat wordt ze geopereerd. De laatste keer dat ik deze opwindende toestanden in huis meemaak. Zal ik dit missen? Ik denk het niet, maar zeker weten doe ik het niet.
stuur die op sex beluste man uit logeren chat...
twee seconden niet opletten en het is gebeurt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:13

...

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 7 mei 2010, 13:20
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:21

MARIJAN072 schreef:
...

Hmm... wat zal daar nou hebben gestaan? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 14:41

LIESBETH326 schreef:
Hmm... wat zal daar nou hebben gestaan? Lachende smiley

Als iemand het zou kunnen raden, zou jij het wel zijn Liesbeth. Knipoog smiley Lachende smiley

Dus vul maar in......... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 15:15

MARISKA601 schreef:
Lust je wel muffins?
Die ik heb zit chocola in.
Apen zijn verzot op zoetigheid. Knipoog smiley

Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 15:22

IMRE695 schreef:

Ik ben die ezel niet.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 15:26

Nou vooruit dan maar, weer een stad:
http://www.youtube.com/watch?v=fT1Sa91N75E
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 15:32

verwijdert door mezelf

Laatst aangepast door
ANITA324
op maandag 29 november 2010, 01:08
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 15:59

Lieve Anita,

Probeer je kalmte te bewaren. Mensen hier menen het niet zo kwaad met jou. Alleen: ze zijn het niet automatisch met jou eens. En humor is heel persoonlijk. Niet iedereen snapt het meteen.

Je bent goed zoals je bent. Sterker nog: het is heel goed dat je hier bent. Je herinnert ons vaak aan wat echt essentieel is.

En tegelijk zijn we hier mannen en vrouwen met drukke levens, die graag ontspannen samen zijn. En dat mag ook. Op de hei. Knipoog smiley

Ik weet dat er veel is dat je kan kwellen en te neer drukken. En toch gaat God Zijn bijzondere weg met jou. Lachende smiley

Ook voor jou wacht een toekomst, misschien wel samen met je (nieuwe) vriend, als vrouw aan zijn zijde.

Dan nog kun je voor je moeder zorgen, maar zij zal je ook moeten loslaten en de zorg aan anderen overlaten.

Nogmaals: je mag hier gerust spuien, maar we menen het niet zo kwaad met jou. Wees daarvan overtuigd!

Hartelijke groet,
Imre

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 16:02
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 17:46

Tijd voor een opgewekt lied:

http://www.youtube.com/watch?v=cHjL5U7f8J8
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:06

IMRE695 schreef:
Tijd voor een opgewekt lied:

http://www.youtube.com/watch?v=cHjL5U7f8J8

Toen was ik een jaar of 9 ofzo, in ieder geval lief en onschuldig. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:09

IMRE695 schreef:
Lieve Anita,

Probeer je kalmte te bewaren. Mensen hier menen het niet zo kwaad met jou. Alleen: ze zijn het niet automatisch met jou eens. En humor is heel persoonlijk. Niet iedereen snapt het meteen.

Je bent goed zoals je bent. Sterker nog: het is heel goed dat je hier bent. Je herinnert ons vaak aan wat echt essentieel is.

En tegelijk zijn we hier mannen en vrouwen met drukke levens, die graag ontspannen samen zijn. En dat mag ook. Op de hei. Knipoog smiley

Ik weet dat er veel is dat je kan kwellen en te neer drukken. En toch gaat God Zijn bijzondere weg met jou. Lachende smiley

Ook voor jou wacht een toekomst, misschien wel samen met je (nieuwe) vriend, als vrouw aan zijn zijde.

Dan nog kun je voor je moeder zorgen, maar zij zal je ook moeten loslaten en de zorg aan anderen overlaten.

Nogmaals: je mag hier gerust spuien, maar we menen het niet zo kwaad met jou. Wees daarvan overtuigd!

Hartelijke groet,
Imre

Huilende smiley, smiley in tranen Zolang kan ik ook niet boos blijven daarin ben ik te gevoelig voor en trek de dingen mij ook snel aan naar wat mij toekomt en neem de dingen te serieus.
Mijn mams is erg depresief en hoop ik echt dat moeder nog lang hier mag blijven want als moeder er niet meer is zal dat mijn jonge hartje echt breken. Huilende smiley, smiley in tranen
Ik hou zielsveel van mijn moeder en ze heeft al zoveel voor mij gedaan in mijn leven daar mag ik dankbaar voor zijn als ik haar niet had hoe ver was het dan van mij terrecht gekomen. Ze heeft zoveel brieven geschreven vroeger om mij het recht doen geven dat ik wel kon leren op school zoals lezen, schrijven en praten want als je nagaat was vroeger voor mij al afgeschreven van kon niks door de hoge heren van universiteit en plaatste mij op 5 jarige leeftijd al in een hokje maar gelukkig moeder had alle vertrouwen in haar kind en nam dit mee in gebed naar God toe. Dus kreeg alle ruimte om te mogen leren en ver gekomen gelukkig wel dankszij mams, daarom help je mam zoveel als het nodig is.

Ik ben blij dat jullie mij ondanks mijn koppigheid enz mij kunnen aanvaarden.
Want van nature heb ik niet zo heel veel geduld en heb de laatste tijd al gauw een kort lontje naar derde toe maar dat is niet mijn bedoeling en ik heb ook mijn fouten en gebreken ik hoop dat jullie mij dit kunnen vergeven.

Tja je hoeft ook niet overal mee eens te zijn en Chris het spijt mij voor mijn woorden dat wilde ik niet geven maar ik was zo boos dan weet je het even niet meer. Geschokte, onthutste smiley

Hartelijke groet,

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:25

ANITA324 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Zolang kan ik ook niet boos blijven daarin ben ik te gevoelig voor en trek de dingen mij ook snel aan naar wat mij toekomt en neem de dingen te serieus.
Mijn mams is erg depresief en hoop ik echt dat moeder nog lang hier mag blijven want als moeder er niet meer is zal dat mijn jonge hartje echt breken. Huilende smiley, smiley in tranen
Ik hou zielsveel van mijn moeder en ze heeft al zoveel voor mij gedaan in mijn leven daar mag ik dankbaar voor zijn als ik haar niet had hoe ver was het dan van mij terrecht gekomen. Ze heeft zoveel brieven geschreven vroeger om mij het recht doen geven dat ik wel kon leren op school zoals lezen, schrijven en praten want als je nagaat was vroeger voor mij al afgeschreven van kon niks door de hoge heren van universiteit en plaatste mij op 5 jarige leeftijd al in een hokje maar gelukkig moeder had alle vertrouwen in haar kind en nam dit mee in gebed naar God toe. Dus kreeg alle ruimte om te mogen leren en ver gekomen gelukkig wel dankszij mams, daarom help je mam zoveel als het nodig is.

Ik ben blij dat jullie mij ondanks mijn koppigheid enz mij kunnen aanvaarden.
Want van nature heb ik niet zo heel veel geduld en heb de laatste tijd al gauw een kort lontje naar derde toe maar dat is niet mijn bedoeling en ik heb ook mijn fouten en gebreken ik hoop dat jullie mij dit kunnen vergeven.

Tja je hoeft ook niet overal mee eens te zijn en Chris het spijt mij voor mijn woorden dat wilde ik niet geven maar ik was zo boos dan weet je het even niet meer. Geschokte, onthutste smiley

Hartelijke groet,

Anita

hee aniet...kop op hoor...je mag er ook zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:43

Woedende smiley is dat keffertje nog steeds hier,baasje zitop schiphol en kan niet weg ivm verloren tas Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:59

JOLAN931 schreef:
hee aniet...kop op hoor...je mag er ook zijn!

Coole smiley met zonnebril Joepie
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:15

ANITA324 schreef:
Vandaag kan ik je wel zeggen ik heb een vette baal dag Gefrustreerde smiley
Ben erg boos tot kwaad aan toe als ik hier nou een boksbal stond dan zou ik er graag paar flinken meppen op willen geven om mijn negetieve invloeden en wat allemaal in mijn hoofd spookt op af te willen reageren. Woedende smiley [let op je taalgebruik] bah.
Och ja ook vind je mij maar een bitch of heel bot kan mij niks schelen ik ben het spuugzat mijn hele leven word achter mijn rug om gerodddeld en tegen mij gescholden en geroepen dat je waardeloos bent dat je niks kan of wat dan ook of het tegenovergestelde ja o daar heb je die schijnheilige weer met haar geloofspraatjes en haar lach alsof men het mij niet gunt ofzo, neej we moeten allemaal strak in het harnas met de gezicht in de plooi er mag zeker niet gelachen geworden en vooral niet teveel over het geloof praten neej we gaan allemaal in verhitte discussie`s en elkaar over en weer de grond in boren en we zijn never nooit met elkaar eens want ik heb gelijk en niet jij waar hebben het in vredesnaam over daar kan ik mij enorm chagie om worden bah. Verder is mijn moeder doodziek en heeft teveel onder de leden en loopt niet zo lekker dat ik graag uit huis wil maar mijn moeder heeft mij nodig want ze trekt het niet meer want alles haar hele lichaam doet zeer ze heeft geen energie meer over haar lichaam is als een oude bejaarde heeft geen vut meer in het lijf. Als familie doen je veel voor mams je kookt, je strijkt, doet de afwas, de was, doet de boodschappen enz en verder heb ik geen werk zit 10 maanden thuis daar word ik zo sjagie van je komt wel tot rust maar ik verveel mij stierlijk je doet af en toe wat vrijwillgers werk maar is niet genoeg. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Mocht jou iets niet aanstaan zeg het dan recht in mijn gezicht Boze smiley of durf je soms niet? Mij als bitch heb ik al veel gehoord of gezien dus kom maar op zeg maar wat je op je hart hebt heb al veel voor mijn kiezen gehad dit kan er ook nog wel toe maar ga je gang...

Anita, ik vind het heel goed wat jij voor jou mams doet,
weet wel dat je daar NOOIT geen spijt van krijgt.

Ik was 17 jaar toen ik mijn opa verzorgde, opa was verlamd, blind en kon niet praten... en weet je,
ik geniet er nu nog van ,wat ik allemaal mocht en kon betekenen voor hem. Jammer dat ik dat maar 3 jaar heb kunnen doen, ik heb hem tot het laatste uur tot zijn overlijden mogen verzorgen.

En nogmaals trek het je niet aan wat ze zeggen,
gekletst wordt er altijd, jij weet zelf beter toch?

Laatst aangepast door
CARIEN982
op vrijdag 7 mei 2010, 19:16
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:31

GRACE585 schreef:
Woedende smiley is dat keffertje nog steeds hier,baasje zitop schiphol en kan niet weg ivm verloren tas Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Eh.... geef 'm valium. Of iets dergelijks. Of een advocaatje met slagroom. Ook erg effectief. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 20:04

GRACE585 schreef:

toch maar in het aanghangertje , Grace? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:04

MARIEKE897 schreef:

Of de dierenambulance bellen. Hond met stemproblemen. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:09

IMRE695 schreef:
Of de dierenambulance bellen. Hond met stemproblemen. Clown smiley

ben benieuwd of ze al van het gekef af is... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:12

MARIEKE897 schreef:

ik wil gewoon dat z'n baasje hem op komt halen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:16

GRACE585 schreef:
ik wil gewoon dat z'n baasje hem op komt halen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Heb je geen diepe kelder? Om 'm te laten overnachten.

Laatst aangepast door
IMRE695
op vrijdag 7 mei 2010, 22:16
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:22

GRACE585 schreef:

er is vast wel ergens een paal waaje hem aan kan binden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:31

MARISKA601 schreef:
er is vast wel ergens een paal waaje hem aan kan binden Knipoog smiley

zit ie nog steeds vast op schiphol????????? pfffffffff ik leef met je mee grace Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:38

MARIEKE897 schreef:
zit ie nog steeds vast op schiphol????????? pfffffffff ik leef met je mee grace Huilende smiley, smiley in tranen

Je kan 'm ook ophalen, in het kader van 'gedeelde smart is halve smart...' Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:53

LIESBETH326 schreef:
Je kan 'm ook ophalen, in het kader van 'gedeelde smart is halve smart...' Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley nee dat wil ik dat beesie niet aandoen, ben geeeeen hondenliefhebber! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 09:04

MARIEKE897 schreef:
Verraste, verbaasde smiley nee dat wil ik dat beesie niet aandoen, ben geeeeen hondenliefhebber! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik heb een duitse herder te logeren
misschien lust die wel een keffertje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 09:37

Quote:
Het regent en ik ga nu koffie zetten
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601