Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:24
|
|
|
gaarne de deelnemerslijst die IK plaatste gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 15:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | gaarne de deelnemerslijst die IK plaatste gebruiken. |
Mariska, ik heb het idee dat Katja er een paar namen (haar familie en vrienden) afgehaald heeft. Maar 'k begrijp dat je het overzichtelijk wilt houden!
Hmm......waar bemoei ik me eigenlijk mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:35
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+ Joëlle 246 52 jaar (onder voorbehoud)
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar
deze lijst is up to date. er zijn anonieme afmeldingen binnengekomen.
Volgens KNMI kans op regen, ik wou zelf een party tent meenemen, zijn er nog meer mensen die een partytent hebben en deze mee kunnen nemen. Dan zitten we in elk geval droog, mocht het gaan regenen.....
Wie een (party)tent heeft.. gelieve mee te nemen voor eventuele regendruppeltjes.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 22 september 2010, 16:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:20
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Mariska, ik heb het idee dat Katja er een paar namen (haar familie en vrienden) afgehaald heeft. Maar 'k begrijp dat je het overzichtelijk wilt houden!
Hmm......waar bemoei ik me eigenlijk mee. |
Je hebt gelijk Marijano072, ik heb mijn broer en zijn vriendin van de lijst gehaald in verband met het slechte weer. Alleen Rinske773 en ik ga mee (onder voorbehoud).
Groeten van Ineke.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 22 september 2010, 18:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:22
|
|
|
MARISKA601 schreef: | HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Ineke (Katja065) 100 jaar en Rinske773 Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+ Joëlle 246 52 jaar (onder voorbehoud)
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar
deze lijst is up to date. er zijn anonieme afmeldingen binnengekomen.
Volgens KNMI kans op regen, ik wou zelf een party tent meenemen, zijn er nog meer mensen die een partytent hebben en deze mee kunnen nemen. Dan zitten we in elk geval droog, mocht het gaan regenen.....
Wie een (party)tent heeft.. gelieve mee te nemen voor eventuele regendruppeltjes. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als ik het goed begrijp, hebben we dus een grote familietent, en een party tent in de aanbieding?
crossroad een feesttent, en ik een familietent?
mariska en cross, hoe laat verwachten jullie ongeveer op de heide aan te komen, en wie is er bereid een handje te helpen met opzetten?
. |
Hoe laat ben jij er met je tent Hannah dan zal ik er ook wel optijd proberen te zijn ik weet nog ongeveer hoe hij in elkaar gezet moest worden van afgelopen keer. Dan zal ik de meerijders de tijd doorgeven..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:41
|
|
|
KATJA065 schreef: | Je hebt gelijk Marijano072, ik heb mijn broer en zijn vriendin van de lijst gehaald in verband met het slechte weer. Alleen Rinske773 en ik ga mee (onder voorbehoud).
Groeten van Ineke. |
In verband met het slechte weer?????? Het weer van zaterdag moet nog komen. Misschien is het wel prachtig picknickweer. Denk dat je broer je gelijk naar buiten schopt als ie te horen krijgt dat ie niet meer mee mag van jou. Lekker zusje hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:54
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Mariska, ik heb het idee dat Katja er een paar namen (haar familie en vrienden) afgehaald heeft. Maar 'k begrijp dat je het overzichtelijk wilt houden!
Hmm......waar bemoei ik me eigenlijk mee. |
Nou dat is ook mooi jullie letten op katja dat die er familie af heeft gehaald maar als je mijn lijst had bekeken die ik had geplaatst ( DE GOEDE LIJST ) had je ook gezien dat ik een aanpassing had gemaakt met name het aantal inzittende personen ... Dat ik een VOLGEBOEKTE auto had.
Dus bij deze als katja en rinske en wadriaan mee zouden rijden is de auto vol als ik er ook bij zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:02
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Nou dat is ook mooi jullie letten op katja dat die er familie af heeft gehaald maar als je mijn lijst had bekeken die ik had geplaatst ( DE GOEDE LIJST ) had je ook gezien dat ik een aanpassing had gemaakt met name het aantal inzittende personen ... Dat ik een VOLGEBOEKTE auto had.
Dus bij deze als katja en rinske en wadriaan mee zouden rijden is de auto vol als ik er ook bij zit. |
je bent toch niet jaloers op me dat ik een rare aparte vogel ben??? Rare vogels krijgen altijd meer aandacht. We kunnen ook wel in de kofferbak of boven op de auto zitten??? Zo gek is het nog niet??? :-
Ik ga naar buiten en zoek de zon op en pak de trein naar de verre oorden.
Prettige avond jongens en meisjes.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 22 september 2010, 19:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:23
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Hoe laat ben jij er met je tent Hannah dan zal ik er ook wel optijd proberen te zijn ik weet nog ongeveer hoe hij in elkaar gezet moest worden van afgelopen keer. Dan zal ik de meerijders de tijd doorgeven.. |
tja, hoe zeg ik dat netjes, marco; ik ehhh, ben er altijd stipt na de afgesproken tijd, zoals je op mn profiel kunt lezen......... dus rond twaalf uur hoop ik er wel te zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 19:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja, hoe zeg ik dat netjes, marco; ik ehhh, ben er altijd stipt na de afgesproken tijd, zoals je op mn profiel kunt lezen......... dus rond twaalf uur hoop ik er wel te zijn! |
Ik ga eerst naar de lees en luisterbeurs in Ede, denk dat ik er rond 13.00 uur kan zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:55
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik ga eerst naar de lees en luisterbeurs in Ede, denk dat ik er rond 13.00 uur kan zijn. |
Crossroads, veel plezier bij de lees- en luisterbeurs te Ede.
Hoop dat je wat aan hebt?
Groetjes van Ineke.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op donderdag 23 september 2010, 12:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:07
|
|
|
KATJA065 schreef: | Crossroads, veel plezier bij de lees- en luisterbeurs te Ede.
Hoop dat je wat aan hebt?
Groetjes van Ineke. |
Nee ik ga in adamskostuum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:12
|
|
|
zeg-ehhhhhh worden al die lees-en-luister-dames zenuwachtig van hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:42
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee ik ga in adamskostuum |
en ik in kostuum van eva.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op donderdag 23 september 2010, 14:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 15:12
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee ik ga in adamskostuum |
KATJA065 schreef: | en ik in kostuum van eva. |
Van voor of van na de zondeval?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:10
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Van voor of van na de zondeval? |
En dan rechtstreeks door naar de picknick? Emm dan hoop ik voor Cross van na de zondeval, het wordt toch wat frisjes zaterdag, al hoef je natuurlijk heel wat minder te drogen bij een eventuele plensbui als je het kostuum van voor de zondeval kiest.
Nou ja, je ziet maar, in het minst (of misschien juist wel meest) gunstige geval is het een wat ehhm...... lullig gezicht?
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op donderdag 23 september 2010, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:14
|
|
|
een geitevelletje is ook niet alles hoor; zie je t voor je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 21:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | In verband met het slechte weer?????? Het weer van zaterdag moet nog komen. Misschien is het wel prachtig picknickweer. Denk dat je broer je gelijk naar buiten schopt als ie te horen krijgt dat ie niet meer mee mag van jou. Lekker zusje hoor! |
Mijn broer moet helaas werken op zaterdag, Visser.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 22:23
|
|
|
Heeeeeeeeeee picknickers,
Kan ik met jou meerijden of andersom? Regio Rotterdam - Dordrecht - Hoeksche Waard Anders rij ik alleen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIANNE241
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 08:35
|
|
|
Hoi allemaal,
Kan ik ook nog komen ik neem vriendin mee
groetjes Lianne241 40 jaar en vriendin 45 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 08:43
|
|
|
natuurlijk lianne; je kinders zijn ook van harte welkom overigens; er komen er van alle leeftijden.
MARISSSSS; WELKE LIJST MAG IK NEMEN? help me out, please!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 09:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: | natuurlijk lianne; je kinders zijn ook van harte welkom overigens; er komen er van alle leeftijden.
MARISSSSS; WELKE LIJST MAG IK NEMEN? help me out, please! |
Goede morgen mevrouw Hannah,
Het is lastig dat alle mensen de lijst gebruiken,
maar zo te zien kan u de lijst van mevrouiw Katja gebruiken.
Ik hoop u hier mee van dient te zijn geweest.
Een fijne regenachtige dag verder.
Een regenachtige groet van het veluws Muischje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 09:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic. ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (jong van geest) Ineke (Katja065) 100 jaar Rinske773 Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+ Joëlle 246 52 jaar (onder voorbehoud) lianne241 40 jaar vriendin van leanne 45 jaar
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2 kinderen (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 24 september 2010, 09:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 09:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Goede morgen mevrouw Hannah,
Het is lastig dat alle mensen de lijst gebruiken,
maar zo te zien kan u de lijst van mevrouiw Katja gebruiken.
Ik hoop u hier mee van dient te zijn geweest.
Een fijne regenachtige dag verder.
Een regenachtige groet van het veluws Muischje |
dank u zeer; miss maris! en een regel-achtige dag gaat helemaal lukken hoor; ik wens uwes overigens weinig muizenissen doe voor vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 09:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dank u zeer; miss maris! en een regel-achtige dag gaat helemaal lukken hoor; ik wens uwes overigens weinig muizenissen doe voor vandaag. |
Deze muisch, heeft idd soms last van muischennissen. Maar sommige muischenissen lossen zich vanzelf op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALDRIK617
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:35
|
|
|
Ik moet helaas afzeggen. I.v.m mijn werk. Jammer maar ik hoop dat jullie een mooie dag hebben en dat het weer goed wordt.
Groetjes Aldrik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:52
|
|
|
leo en johanneke komen ook bijkletsen met zeven kinderen!!! applaus!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 18:08
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef:
vriendin van leanne 45 jaar
|
die ga ik vanavond eens flink aan dr oortjes trekken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 20:19
|
|
|
Voila, de klapstoel ligt in de wagen...ook een paraplu...en de broodjes die ik bij had bij de vorige picknick liggen er ook (nog steeds) in...ook het reisschema...als ik me nu niet overslaap kom ik misschien in Ede terecht...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|