Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 04:10
|
|
|
ANNA415 schreef: | Voor 100 euri, geen probleem |
100 euro??? Welja, als je mij die betaald mag je mijn heg komen snoeien...als goede knecht van de Sint zal je dat zeker willen doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 11:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 100 euro??? Welja, als je mij die betaald mag je mijn heg komen snoeien...als goede knecht van de Sint zal je dat zeker willen doen... |
ik ben een goede knecht van de Sint. Geen tuinvrouw!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 12:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | ik ben een goede knecht van de Sint. Geen tuinvrouw! |
De pieten van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze vroeger waren. Ze hadden al beter die pieten-vakbond niet in het leven geroepen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 100 euro??? Welja, als je mij die betaald mag je mijn heg komen snoeien...als goede knecht van de Sint zal je dat zeker willen doen... |
Moettie nu alwéér gesnoeid worden dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moettie nu alwéér gesnoeid worden dan? | Alweer?? of nog steeds niet gedaan?? FrankT is niet voor niks 3 dagen teruggekomen hierzo......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:53
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Alweer?? of nog steeds niet gedaan?? FrankT is niet voor niks 3 dagen teruggekomen hierzo...... |
Op zoek naar hegsnoeiers dus...of snoeiSTERS???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 01:15
|
|
|
ANNA415 schreef: | ik ben een goede knecht van de Sint. Geen tuinvrouw! |
is er geen kans op promotie naar bv een goede fee
dan kan je met je toverstokje veel meer regelen, heb ook nog wel een paar klusjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 07:19
|
|
|
GERRIT603 schreef: | is er geen kans op promotie naar bv een goede fee
dan kan je met je toverstokje veel meer regelen, heb ook nog wel een paar klusjes |
Hallo, fee-en bestaan niet! Die komen alleen in sprookjes voor!
Anna ziet zichzelf nog niet echt in een fee-en pakje rondhuppelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 07:22
|
|
|
ANNA415 schreef: | Hallo, fee-en bestaan niet! Die komen alleen in sprookjes voor!
|
Hé jammer, weer een droom aan diggelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 07:29
|
|
|
JOL252 schreef: | Hé jammer, weer een droom aan diggelen... |
Sorry, maar dat gedoe dat we mensen van kinds af aan maar wijs maken dat kabouters, fee-en en dat soort spul bestaat, vind ik echt niet kunnen! Dus, vervelend dat je even moet , maar dan ben je er ook gelijk doorheen.
PS Sinterklaas bestaat wel echt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 07:38
|
|
|
JOL252 schreef: | Hé jammer, weer een droom aan diggelen... |
Noem u niet arm, omdat uw dromen niet in vervulling zijn gegaan; werkelijk arm is slechts hij, die nooit gedroomd heeft.
Marie von Ebner-Eschenbach - Oostenrijks schrijfster1830-1916
Pfff.. en dat nog voor de koffie..........
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 07:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 08:31
|
|
|
JANS221 schreef: | Noem u niet arm, omdat uw dromen niet in vervulling zijn gegaan; werkelijk arm is slechts hij, die nooit gedroomd heeft.
Pfff.. en dat nog voor de koffie.......... |
Vroege-morgen-wijsheden...kunnen de hele dag mee...en blijven langer hangen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:30
|
|
|
ANNA415 schreef: | Sorry, maar dat gedoe dat we mensen van kinds af aan maar wijs maken dat kabouters, fee-en en dat soort spul bestaat, vind ik echt niet kunnen! Dus, vervelend dat je even moet , maar dan ben je er ook gelijk doorheen.
PS Sinterklaas bestaat wel echt! |
dat denk jij, maar wie wonen er dan in al die paddenstoelen in het bos
en wie heeft dan toen ik als kind tanden aan het wisselen was dat geld 's nachts neergelegd en mijn tand meegenomen
jij weet er niets van
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 13:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:46
|
|
|
GERRIT603 schreef: | is er geen kans op promotie naar bv een goede fee
dan kan je met je toverstokje veel meer regelen, heb ook nog wel een paar klusjes |
Ik bedacht net,auto poetsen is toch mannenwerk???Dan kan ik wel een paar mannelijke kabouters gebruiken Het ding moet voor de keuring,vraagt die man "wat moet er aan gebeuren?" Weet ik veel!!!Daar zijn jullie toch voor???Olie of zo en iets met vloeistof,beetje in de banden prikken misschien???Als ik de sleutel omdraai doet hij het,zo wil ik hem graag houden......
misschien kan iemand hier mij vertellen wat ze altijd met auto's doen?wat is een kleine en wat is een grote beurt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 13:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik bedacht net,auto poetsen is toch mannenwerk???Dan kan ik wel een paar mannelijke kabouters gebruiken Het ding moet voor de keuring,vraagt die man "wat moet er aan gebeuren?" Weet ik veel!!!Daar zijn jullie toch voor???Olie of zo en iets met vloeistof,beetje in de banden prikken misschien???Als ik de sleutel omdraai doet hij het,zo wil ik hem graag houden......
misschien kan iemand hier mij vertellen wat ze altijd met auto's doen?wat is een kleine en wat is een grote beurt??? |
ik heb geen verstand van auto's (van vrouwen ook niet) maar in de banden prikken lijkt me niet verstandig
voor kaboutermannen moet je naar coevorden, plopsaland heet dat
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 13:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik bedacht net,auto poetsen is toch mannenwerk???Dan kan ik wel een paar mannelijke kabouters gebruiken Het ding moet voor de keuring,vraagt die man "wat moet er aan gebeuren?" Weet ik veel!!!Daar zijn jullie toch voor???Olie of zo en iets met vloeistof,beetje in de banden prikken misschien???Als ik de sleutel omdraai doet hij het,zo wil ik hem graag houden......
misschien kan iemand hier mij vertellen wat ze altijd met auto's doen?wat is een kleine en wat is een grote beurt??? |
Ha Leanne,
Over het verschil en de inhoud van beide beurten vind je een uiteenzetting hierzo: http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/22737-auto-onderhoud-de-kleine-beurt.html Dit is dan de kleine beurt, en voor de grote beurt vind je het linkje onderaan deze page, of anders rechtstreeks via: http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/22634-auto-onderhoud-de-grote-beurt.html
Succes!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:22
|
|
|
JANS221 schreef: | Noem u niet arm, omdat uw dromen niet in vervulling zijn gegaan; werkelijk arm is slechts hij, die nooit gedroomd heeft.
Pfff.. en dat nog voor de koffie.......... |
Zal ik voorlopig maar gewoon blijven dromen ... Feeën bestaan en volgens m'n broertje Tolkien bestaan er Elfen ook, mannelijke en vrouwelijke.
Zo nog even een bakkie zetten... misschien helpt ut..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:26
|
|
|
JOL252 schreef: | Zal ik voorlopig maar gewoon blijven dromen ... Feeën bestaan en volgens m'n broertje Tolkien bestaan er Elfen ook, mannelijke en vrouwelijke.
Zo nog even een bakkie zetten... misschien helpt ut.. |
doe mij maar een mannelijke...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:37
|
|
|
JANS221 schreef: | doe mij maar een mannelijke... |
Hier zit wel een leuke tussen of was dat het toch niet? http://www.youtube.com/watch?v=3927aq1fqgk
dream on...
zie je nou wel Anna, ze bestaan wel
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 14:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:35
|
|
|
Lekker gedroomd vannacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekker gedroomd vannacht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:39
|
|
|
Hoezo dubbel?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 15:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:42
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:50
|
|
|
Mjammie, ja ze bestaan wel in de filluhm. Smakkelijke acteurs in the LOTR
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:03
|
|
|
Behalve dat ik buiten de deur heb gewerkt... ook nog een poging gedaan om mijn afzuigkap eens schoon te maken.. mennnnn wat een ellende!
Dat vind ik toch wel het smerigste karweitje in huis geloof ik. Maar de container moet ook nog schoon....en dan heb ik nog een frituurpan die gilt om een beurt.... Ik stel het nog maar even uit denk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:52
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Behalve dat ik buiten de deur heb gewerkt... ook nog een poging gedaan om mijn afzuigkap eens schoon te maken.. mennnnn wat een ellende!
Dat vind ik toch wel het smerigste karweitje in huis geloof ik. Maar de container moet ook nog schoon....en dan heb ik nog een frituurpan die gilt om een beurt.... Ik stel het nog maar even uit denk ik.... |
Daar noem je nu net 2 dingen die ook niet bovenaan staan op mijn lijst... De frituurpan is al aan de beurt geweest...dat was vreselijk... Gelukkig valt de afzuigkap mee en zal minder tijd in beslag nemen... O ja...die container....vrijdag dan maar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:02
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Behalve dat ik buiten de deur heb gewerkt... ook nog een poging gedaan om mijn afzuigkap eens schoon te maken.. mennnnn wat een ellende!
Dat vind ik toch wel het smerigste karweitje in huis geloof ik. Maar de container moet ook nog schoon....en dan heb ik nog een frituurpan die gilt om een beurt.... Ik stel het nog maar even uit denk ik.... |
In mn fabriek heb ik ook wat industriele reinigingsmachines die o.a. de produkten ontvetten. Kort geleden ben ik overgestapt op een nieuw reinigings- ontvettingsmiddel dat bijna occult is, zo goed als het werkt.. bijv. een tapijt waar de volle frietpan op viel.... 1x insprayen, ff intrekken en schoon! rvs afzuigkap: ff sprayen en schoon. annette en mn ma zijn er ook blij mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:04
|
|
|
Tssss , een frietpan schoonmaken .... stelt toch niks voor . Gewoon de gedachte erbij houden hoe veel lekkerder het is om een frikandel uit nieuw vet te eten , dan is het een werkje met veel plezier. En een kliko? Fluitje van een cent . ( als het een beetje mooi weer is tenminste)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Daar noem je nu net 2 dingen die ook niet bovenaan staan op mijn lijst... De frituurpan is al aan de beurt geweest...dat was vreselijk... Gelukkig valt de afzuigkap mee en zal minder tijd in beslag nemen... O ja...die container....vrijdag dan maar.... |
De frietpan is hier ook aan een poetsbeurt toe of we gaan hem gewoon een hele poos niet gebruiken, geloof dat ik voor de laatste optie ga.
Voor de afzuigkap heb ik grof geschut voor: de ontvetter die pieter op de zaak gebruikt om aluminium te ontvetten. Erop spuiten, 10 minuten in laten trekken, doek erover en geen vlekje meer te bekennen. Dus die doen we morgen maar eens
En ondertussen schreef manlief precies hetzelfde lees ik nu
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 22:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:09
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | De frietpan is hier ook aan een poetsbeurt toe of we gaan hem gewoon een hele poos niet gebruiken, geloof dat ik voor de laatste optie ga.
Voor de afzuigkap heb ik grof geschut voor: de ontvetter die pieter op de zaak gebruikt om aluminium te ontvetten. Erop spuiten, 10 minuten in laten trekken, doek erover en geen vlekje meer te bekennen. Dus die doen we morgen maar eens
En ondertussen schreef manlief precies hetzelfde lees ik nu |
Doe mij ook effe zo'n spray voor mijn oven
|
|
Naar boven |
|
|