Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Pfffft, lekker geregeld |
Ik blijf liever thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat maakt het uit.....morgen is mijn woonplaats toch bijna onbereikbaar. De tunnel wordt vanaf vanavond weer maar eens afgesloten. Morgen de kustmarathon in Walcheren , dagjesmensen die nog een keer naar het strand willen , en die moeten allemaal hier via de oude rijksweg. Grote chaos wordt er verwacht op de A58 . Vorige week ook....stond er zaterdags 's morgens om 9 uur al 5 km. file . |
Misschien in een andere provincie gaan wonen heb je met dit mooie weer geen last van toeristen maar wordt je er zelf een Heerlijk weertje wederom jammer dat het al zo vroeg donker is nu maar ja mens ken nie alles hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Misschien in een andere provincie gaan wonen heb je met dit mooie weer geen last van toeristen maar wordt je er zelf een Heerlijk weertje wederom jammer dat het al zo vroeg donker is nu maar ja mens ken nie alles hebben |
fakkels in de tuin en het wordt gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:37
|
|
|
1 Oktober en nog steeds vrolijk weer ivm de verjaardag van mijn zoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:40
|
|
|
HERMAN388 schreef: | 1 Oktober en nog steeds vrolijk weer ivm de verjaardag van mijn zoon |
Gefeliciteerd! Hij treft het maar met zulk weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Gefeliciteerd! Hij treft het maar met zulk weer! |
Dank je wel en we gaan zo buiten zitten, heerlijk toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Misschien in een andere provincie gaan wonen heb je met dit mooie weer geen last van toeristen maar wordt je er zelf een Heerlijk weertje wederom jammer dat het al zo vroeg donker is nu maar ja mens ken nie alles hebben |
12 uur : 127 minuten vertraging op de A58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | 12 uur : 127 minuten vertraging op de A58 |
Tuinstoelen en picknicken op de weg ipv Ede
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:59
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Tuinstoelen en picknicken op de weg ipv Ede |
Inmiddels 20 km. file. Politie en Rijkswaterstaat hebben besloten om de tunnel 1,5 uur open te gooien om het verkeer beter te laten doorstromen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 14:38
|
|
|
Net heerlijk in de zon met mijn ouders overheerlijk Italiaans ijs wezen eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 14:59
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Net heerlijk in de zon met mijn ouders overheerlijk Italiaans ijs wezen eten |
Jummie echt weer voor een terasje he En voor een BBQ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 15:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jummie echt weer voor een terasje he En voor een BBQ |
Pffff....veel te warm buiten. Ik ga maar vast kerstkaarten schrijven , denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 15:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jummie echt weer voor een terasje he En voor een BBQ |
Jaja, het is ook weer voor een bbq. Grrr...mijn tijd komt nog wel
Maar geniet er maar van, samen met je moeder!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 15:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pffff....veel te warm buiten. Ik ga maar vast kerstkaarten schrijven , denk ik. |
Ik ben kerstkaarten aan het maken en ja in het zonnetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 15:14
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jaja, het is ook weer voor een bbq. Grrr...mijn tijd komt nog wel
Maar geniet er maar van, samen met je moeder! |
Ja ja jou tijd komt nog wel geniet nou maar gewoon van het weer en wees blij dat je niet in die 20 km file bij Visser staat Maar misschien had je even bij hem in het zonnetje mogen bijkomen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 15:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja ja jou tijd komt nog wel geniet nou maar gewoon van het weer en wees blij dat je niet in die 20 km file bij Visser staat Maar misschien had je even bij hem in het zonnetje mogen bijkomen dan |
Ik geniet zeker van het weer en bel dolblij dat ik niet in die file sta
Maarre...bij Visser bijkomen in het zonnetje...mag ik zijn kerstkaarten gaan schrijven zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 16:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ben kerstkaarten aan het maken en ja in het zonnetje |
Krijgen we warme of witte kerst?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 21:27
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Krijgen we warme of witte kerst? |
Tja we hebben het niet voor het zeggen maar zo mooi als afgelopen keer de winter was van mij mag tie Ben gek op sneeuw om dan lekker het bos in te gaan en te genieten van de stilte en de mooie witte bomen Maarre ik geniet nu nog even van de zon als het mag. Je zal maar naar zeeland zijn gegaan met dit weer ben je aardig de klos geweest als ik het zo lees
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 22:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja we hebben het niet voor het zeggen maar zo mooi als afgelopen keer de winter was van mij mag tie Ben gek op sneeuw om dan lekker het bos in te gaan en te genieten van de stilte en de mooie witte bomen
|
De kerst mag van mij ook wit worden... Volgende week ga ik weer sneeuwschuivers produceren.
Dusse: wie de leegverkochte schapppen voor wil zijn, bestelle alvast zijn/haar sneeuwschuiver rechtstreeks bij de fabrikant!
onder het motto:
Sneeuwschuiver bestelle? Pieter649 belle!!
( voor goede doelenbraderieen hanteer ik speciale prijzen )
( sorry redactie, maar mn gezin moet ook eten en de bank wil zn hypotheek etc )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 22:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | De kerst mag van mij ook wit worden... Volgende week ga ik weer sneeuwschuivers produceren.
Dusse: wie de leegverkochte schapppen voor wil zijn, bestelle alvast zijn/haar sneeuwschuiver rechtstreeks bij de fabrikant!
onder het motto:
( sorry redactie, maar mn gezin moet ook eten en de bank wil zn hypotheek etc ) |
Steengoeie reclame Misschien voor de Hoeksche Waarders
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zaterdag 1 oktober 2011, 22:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 23:38
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Steengoeie reclame Misschien voor de Hoeksche Waarders |
Tuurlijk Herman, je weet, mn hele schoonfamilie woont er, ik wil dat ook graag zo houden, de afstand is perfect
Maar hoeksewaarders zijn over t algemeen al zo sneu dat ik extra korting geef!!! Die verreken ik met de tol van de kiltunnel, dus de prijs blijft gelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 00:01
|
|
|
PIETER649 schreef: | Tuurlijk Herman, je weet, mn hele schoonfamilie woont er, ik wil dat ook graag zo houden, de afstand is perfect
Maar hoeksewaarders zijn over t algemeen al zo sneu dat ik extra korting geef!!! Die verreken ik met de tol van de kiltunnel, dus de prijs blijft gelijk |
neem maar telecard dat is aardige korting
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 00:45
|
|
|
PIETER649 schreef: | De kerst mag van mij ook wit worden... Volgende week ga ik weer sneeuwschuivers produceren.
onder het motto:
En wat schuift dat? 10 halen , 7 betalen?
( sorry redactie, maar mn gezin moet ook eten en de bank wil zn hypotheek etc ) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 10:58
|
|
|
onder het motto:
Kom je nu mee aan zeg had dat afgelopen winter gemeld Nu heb ik er een Dus ik kan niet helpen jou gezin te onderhouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 10:58
|
|
|
oeps maar weer on-topic dan he Weer een stralend dagje dus geen sneeuwschuivers nodig hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 11:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | oeps maar weer on-topic dan he Weer een stralend dagje dus geen sneeuwschuivers nodig hier |
Dan zullen we het niet alleen over vandaag hebben maar over de afgelopen maand:
Aldus de PZC:
ZON SCHEEN IN SEPTEMBER HET MEEST IN ZEELAND. De zon scheen in september het meest in Zeeland. Maar liefst 170 uren tegen 162 uren landelijk ( 143 is normaal). Het noorden kreeg lokaal slechts 150 uur zon. Verder was september warm met een gemiddelde temperatuur van 15,7 graden in de Bilt. De herfstmaand 2011 is negende in de rij van warmste septembers sinds 1901.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 12:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan zullen we het niet alleen over vandaag hebben maar over de afgelopen maand:
Aldus de PZC:
ZON SCHEEN IN SEPTEMBER HET MEEST IN ZEELAND. De zon scheen in september het meest in Zeeland. Maar liefst 170 uren tegen 162 uren landelijk ( 143 is normaal). Het noorden kreeg lokaal slechts 150 uur zon. Verder was september warm met een gemiddelde temperatuur van 15,7 graden in de Bilt. De herfstmaand 2011 is negende in de rij van warmste septembers sinds 1901. |
Wel weer het zuiden hè Iig niet in Hoeven dus Maar ondertussen is het hier (ook!) in Utrecht heerlijk weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 16:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan zullen we het niet alleen over vandaag hebben maar over de afgelopen maand:
Aldus de PZC:
ZON SCHEEN IN SEPTEMBER HET MEEST IN ZEELAND. De zon scheen in september het meest in Zeeland. Maar liefst 170 uren tegen 162 uren landelijk ( 143 is normaal). Het noorden kreeg lokaal slechts 150 uur zon. Verder was september warm met een gemiddelde temperatuur van 15,7 graden in de Bilt. De herfstmaand 2011 is negende in de rij van warmste septembers sinds 1901. |
Wat wil je hiermee zeggen dat we allemaal in zeeland moeten komen wonen? Wordt volle bak daar Overigens hebben wij hier denk minder regen gehad dan jullie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat wil je hiermee zeggen dat we allemaal in zeeland moeten komen wonen? Wordt volle bak daar Overigens hebben wij hier denk minder regen gehad dan jullie |
Waarom kwamen steeds minder toeristen naar Zeeland? Is er iets mis, Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 21:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat wil je hiermee zeggen dat we allemaal in zeeland moeten komen wonen? Wordt volle bak daar Overigens hebben wij hier denk minder regen gehad dan jullie |
Wat ik hier mee wil zeggen? Gewoon.... dit is nieuws Erika! Voorpaginanieuws zelfs!
|
|
Naar boven |
|
|