ChristianMatch

Forum

rells hoekie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 17:47

KLAAS252 schreef:
Smiley die vol vragen zit Wat heeft een kanarie daarmee van doen ?
Het is toch : "Homo Sapiens non urinat inventum"?????

Klaas
dus de homo genaamd Sappie plast in het universum? zou kunnen weet ik veel...
Maar klaas euhm mijn antwoorden die ik geef wil niet perdefentie zeggen dat het allemaal klopt he, tis vooralbedoeld voor ontspanning snapie? Knipoog smiley
Dus als je ergens mee zit en je weilt een nonsens antwoord hebben tada ik ben je man... oke soms geef ik ook serieus antwoord dat wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 17:48

als het goed is worden er zo 2 lekkere schotels bezorgd via de shoarma boer Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 17:51

RELLOK036 schreef:
nee dat ze de enigste dame is binnen het bedrijf van pieter...
En dat ik een knoevel van pruus krijg? nah denk ut niet weet wel zeker...
Dus pruus euhm iedereen ff andere kant uit kijken krijg je een knoevel...

Wie weet als je genoeg schuift.... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS252

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 18:01

Nasi Goreng. ben er druk mee bezig.

Klaas
Naar boven

Auteur Bericht
HDBAS635

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 18:03

ROBBEDOES873 schreef:
De Joden erkennen Jezus ook niet als zoon van God... Geloven zij dan ook in een andere God??
Ik denk ik raak het spoor een beetje bijster Twijfelende smiley
Ik meen weleens gehoord te hebben,dat er juist best veel orthodoxse joden in het geheim wel al Jezus beleiden,maar uit vrees voor den anderen er niet mee naar buiten willen komen.

Overigens betekent islam,onderwerping. Mij niet gezien.
Naar boven

Auteur Bericht
PAULUS505

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 18:31

Beste CM leden,

Als ik een mail stuur naar vrouwen krijg ik meestal geen mail terug. Dit vind ik heel jammer. Het is immers toch leuk om een mailtje terug te ontvangen.
Soms ontmoedigt dit mij om een mail naar vrouwen van CM te sturen omdat je meestal geen antwoord krijgt. Wellicht zal ik gewoon blijven proberen om mails naar vrouwen van CM te sturen.
Soms krijg je wel een mail. Dat vind ik dan heel leuk

Groeten van Paulus
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIEK549

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 18:45

mijn ervaring leert dat ook niet de mannen allemaal reageren, ik probeer eigenlijk altijd te reageren, het zij direct of wat later.

maar het minste wat je kan doen is even reageren.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 18:52

WILLEMIEK549 schreef:
mijn ervaring leert dat ook niet de mannen allemaal reageren, ik probeer eigenlijk altijd te reageren, het zij direct of wat later.

maar het minste wat je kan doen is even reageren.
Als jullie zo goed gelovig zijn dat iedereen reageerd moet ik jullie toch teleurstellen.
Heb vaak mailtjes gestuurd waar de desbetreffende personen nooit op reageren.
dus reken maar dat dit ook bij jullie gebeurd
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:03

HENK710 schreef:
Wie weet als je genoeg schuift.... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wat schuift het dan?
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:16

DANIEL777 schreef:
Als jullie zo goed gelovig zijn dat iedereen reageerd moet ik jullie toch teleurstellen.
Heb vaak mailtjes gestuurd waar de desbetreffende personen nooit op reageren.
dus reken maar dat dit ook bij jullie gebeurd

Daan ik mail je altijd terug Clown smiley Kussende smiley dat weet je toch?? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:19

KLAAS252 schreef:
Nasi Goreng. ben er druk mee bezig.

Klaas

Ik denk wij eten bij jou Klaas Clown smiley je woont toch om de hoek Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIEK549

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:21

ik was daar al op ingesteld dat niet iedereen terug maild. maar Paulus schreef dat over de vrouwen, dan moet hij wel een beetje redelijk zijn, want mannen doen ook niet altijd terug mailen
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:22

CROSSROAD317 schreef:
Clousseau, dat ze de mooiste is ......

http://www.youtube.com/watch?v=GWLMAsGrU8Q

Lachende smiley je hebt wel smaak cross Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:23

WILLEMIEK549 schreef:
ik was daar al op ingesteld dat niet iedereen terug maild. maar Paulus schreef dat over de vrouwen, dan moet hij wel een beetje redelijk zijn, want mannen doen ook niet altijd terug mailen

Idd Willemiek
maar de mannen hier mogen nu eenmaal graag op vrouwen afgeven Clown smiley Je vraagt je af waarom ze nog opzoek zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIEK549

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:25

ik vind dit lied erg mooi.

http://www.youtube.com/watch?v=Dhp4YgKzpJ8
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIEK549

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:26

ik ben hier nog niet zo lang, maar bedankt voor de uitleg Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:33

HENK710 schreef:
Dat erken ik dus volmondig! Overigens valt zelfs onder christenen op te merken dat er groepen zijn die Jezus niet als God erkennen. Hebben zij het dan ook over een andere God of houden zij er een ander godsbeeld op na?

Ik ga er niet van uit wat, wie allemaal wat zegt in de wereld.....Voor mij is het belangrijk wat er in de bijbel staat. Dat is bepalend voor mij en dan heb ik niet te maken met wat voor een door mensen gemaakt Godsbeeld dan ook, van deze of gene. De mens is niet mijn maatstaf, maar God, die tot ons spreekt vanuit Zijn woord en van waaruit we steeds meer kennis mogen halen over God.

Als je je daar naar wil richten, wat mensen er allemaal van maken, vanuit hun gevoelens of visie geredeneerd dan kom je er niet en verdwaal je.

Het gaat er om...wat is de objectieve maatstaf, d.w.z. Gods maatstaf, en wel de maatstaf van God de Vader in Jezus Christus, Zijn geliefde Zoon en die kun je alleen maar lezen in de bijbel.

Jezus Christus heeft gezegd, dat als je Hem niet hebt, dan heb je de Vader ook niet. Dus als mensen niet geloven in Jezus Christus dan hebben zij een andere god. Ze hebben niet de Vader van Jezus Christus, want Die heeft Zich uitsluitend uitgedrukt in Zijn Zoon.

als je Jezus ziet, dan zie je ook de Vader.

Ik begrijp het allemaal van jou niet Henk.......het lijkt wel of je de biijbel niet kent.....of ben je met verblinding geslagen? Kun je de bijbel niet (meer) lezen????????? Wat is er met jou aan de hand??????? Onder wiens invloed verkeer je???????????? Kom weer terug naar de gezonde leer. Ik bid je Gods Heilige Geest toe, want alleen Die kan de bijbel openbaren aan je.

Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zaterdag 19 december 2009, 20:02
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:34

http://www.youtube.com/watch?v=lVexlnUT2Aw

Nog een mooie van Clouseau Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 19:41

ROBBEDOES873 schreef:
De Joden erkennen Jezus ook niet als zoon van God... Geloven zij dan ook in een andere God??
Ik denk ik raak het spoor een beetje bijster Twijfelende smiley

Als je het spoor bijster raakt, dan zou ik maar tot God bidden om verlichting van en door /Zijn Heilige Geest en je dan maar zeer gaan toeleggen op het zeer serieus lezen en bestuderen van de bijbel i.p.v. je toe te leggen op zoiets als Reiki, (tenminste ik maak uit opmerkingen hier op het forum gedaan, dat jullie je bezighouden met Reiki...is dat zo overigens?) Want anders raak je steeds meer het spoor bijster m.i..

Jezus heeft zelfs tegen de Joden gezegd, dat ze de duivel als vader hadden.

Voor een ieder mens op deze aarde geldt nu: Alleen Jezus Christus is de Zoon van God en alleen door Hem kom je tot de Vader en kun je behouden worden van de eeuwige dood en kun je het eeuwige leven krijgen

Er staat in de bijbel: dit is het werk Gods, dat iedereen gelooft in Zijn Zoon Jezus Christus

Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zaterdag 19 december 2009, 19:48
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS252

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 20:09

ROBBEDOES873 schreef:
Ik denk wij eten bij jou Klaas Clown smiley je woont toch om de hoek Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Waar bleven jullie nou ?
Kan ik de hond nou weer loslaten ???

Klaas
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS252

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 20:14

RELLOK036 schreef:
dus de homo genaamd Sappie plast in het universum? zou kunnen weet ik veel...
Maar klaas euhm mijn antwoorden die ik geef wil niet perdefentie zeggen dat het allemaal klopt he, tis vooralbedoeld voor ontspanning snapie? Knipoog smiley
Dus als je ergens mee zit en je weilt een nonsens antwoord hebben tada ik ben je man... oke soms geef ik ook serieus antwoord dat wel

OK, ik vertel je het verhaal van de gele kanarie nog wel eens, als het iets rustiger is..
Verlegen lachende smiley
Klaas

( Huilende smiley, smiley in tranen heb ik weer, als ik serieus ben ,geloven ze me niet, en als ik aan het dollen ben, gaan ze er serieus op in Huilende smiley, smiley in tranen }
Heeft cm een psychiater ?????
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 20:33

KLAAS252 schreef:
OK, ik vertel je het verhaal van de gele kanarie nog wel eens, als het iets rustiger is..
Verlegen lachende smiley
Klaas

( Huilende smiley, smiley in tranen heb ik weer, als ik serieus ben ,geloven ze me niet, en als ik aan het dollen ben, gaan ze er serieus op in Huilende smiley, smiley in tranen }
Heeft cm een psychiater ?????

die heeft de benen genomen, wij waren
niet meer te behandelen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 20:59

Uiteindelijk leidt jouw redenatie tot het volgend Henk. En daarom wijs ik hem pertinent af. Waarom zou je dit beperken tot de vergelijking van islam en christendom. Dan heeft het boeddhisme ook een ander godsbeeld, misschien kunnen we dat ook wel erbij nemen. Of het boeddhisme of het satanisme. Als het niet zozeer gaat om God en alleen maar om ons godsbeeld, waarom neem je niet alle godsdiensten en accepteer je dat ze uiteindelijk toch dezelfde god willen dienen. Dat is syncretisme.

Het gaat niet om ons godsbeeld, want die is idd beperkt. Maar het gaat om God zelf en het offer van Jezus Christus. Geloven in het kruis kan niet samen gaan met geloven in syncretisme. Want Jezus zegt zelf dat Hij de weg is, en dat sluit per definitie andere wegen uit. Wij dienen niet dezelfde God als het kruis van Christus ontkend wordt.
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 21:00

PIETER649 schreef:
Ernie is in mijn ogen minder knuffelbaar Knipoog smiley maar jij Sas blijft toch n lief knuffelbeertje Kussende smiley bij deze dus Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

en ook meteen maar ff 1 voor de medewerker vd maand binnen mijn bedrijf... Annette oftewel Annie Verliefde smiley

en jullie weten wel wrom

tnx Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 22:33

CHATULIEM619 schreef:
Uiteindelijk leidt jouw redenatie tot het volgend Henk. En daarom wijs ik hem pertinent af. Waarom zou je dit beperken tot de vergelijking van islam en christendom. Dan heeft het boeddhisme ook een ander godsbeeld, misschien kunnen we dat ook wel erbij nemen. Of het boeddhisme of het satanisme. Als het niet zozeer gaat om God en alleen maar om ons godsbeeld, waarom neem je niet alle godsdiensten en accepteer je dat ze uiteindelijk toch dezelfde god willen dienen. Dat is syncretisme.

Het gaat niet om ons godsbeeld, want die is idd beperkt. Maar het gaat om God zelf en het offer van Jezus Christus. Geloven in het kruis kan niet samen gaan met geloven in syncretisme. Want Jezus zegt zelf dat Hij de weg is, en dat sluit per definitie andere wegen uit. Wij dienen niet dezelfde God als het kruis van Christus ontkend wordt.

Ik ben het helemaal met je eens Chat.

Hoe kunnen wij mensen nu God kennen, zonder Jezus Christus.....? Jezus is gekomen om ons de Vader te laten zien nota bene. Of zou Henk denken, dat hij zo verlicht is, dat hij Jezus niet nodig heeft???????? Doodeng!!! In ieder geval is hij dan niet verlicht door de Heilige Geest m.i., want de Heilige Geest verheerlijkt alleen maar Jezus Christus en neemt uit hetgeen Jezus gezegd heeft.

Ook vind ik het nogal hoogmoedig te denken, dat Henk zelfs Jezus niet nodig heeft om het rechte spoor te bewandelen, terwijl de Heer duidelijk zegt, dat Hij de Weg is, de Waarheid en het |Leven. Buiten de Weg van de Heer verdwaal je. Ook zegt Henk dan ook tevens, dat het offer van Jezus Christus eigenlijk helemaal niet nodig was geweest, want zonder Hem kun je God dus ook kennen, al is het ten dele...... volgens Henk dan. Ongelofelijk. Hij raakt m.i. wel helemaal verdwaald, is al behoorlijk op weg in mijn optiek. De God van de Christenen is de drieënige God, n.l. God de Vader, God de Zoon en Goid de Heilige Geest. Die zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en kun je niet van elkaar losmaken.

Ik moet je zeggen, dat ik gewoon niet geloven kan, wat hij af en toe schrijft. Huilende smiley, smiley in tranen Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op dinsdag 22 december 2009, 13:37
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 22:36

verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 22:46
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 23:07

Leanne,

Het is niet nemen en geven, het is geven en ontvangen...

Thomas

[quote=LEANNE226]Lieve Hannah

Ik ben voor het geven/nemen/wederzijds plaatje,hoop blabla,naast elkaar staan,in goede en slechte tijden etc....In theorie prachtig,in de praktijk vrijwel ondoenlijk,of je moet de ideale relatie hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 23:13

Het woord respect heeft haar betekenis verloren.

Ik respecteer inderdaad mensen zoals ze zijn, dat houd in dat ik respecteer dat ze leven en als mens bejegend moeten worden.

Of ik ze echter al dan niet hoog aansla, ligt aan hun woorden, maar vooral hun daden.
Moet ik een kinderverkrachter of moordenaar soms ook respecteren? Nee, dat zou een belediging zijn voor diegenen die wel respect verdienen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 23:15

CROSSROAD317 schreef:
De eerste 10 seconden zijn waardeloos, maar daarna krijg je toch echt waar voor je "geld"

http://www.youtube.com/watch?v=Hg8Fa_EUQqY&feature=related

Heel mooi, Cross!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 23:19

PIETER649 schreef:
Het woord respect heeft haar betekenis verloren.

Ik respecteer inderdaad mensen zoals ze zijn, dat houd in dat ik respecteer dat ze leven en als mens bejegend moeten worden.

Of ik ze echter al dan niet hoog aansla, ligt aan hun woorden, maar vooral hun daden.
Moet ik een kinderverkrachter of moordenaar soms ook respecteren? Nee, dat zou een belediging zijn voor diegenen die wel respect verdienen.

Kijk daar worstel ik een beetje mee, criminelen respecteren.
Dan kom ik uit bij, heb je naaste lief als jezelf.
Hun daden respecteer ik absoluut niet.
Maar kan ik hem wel gewoon als mens respecteren, dwz, hem behandelen zoals ik behandeld wil worden?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 ... 6194 Volgende
Pagina 58 van 6194