Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 13:54
|
|
|
Nou Gerrit, dan kunnen we elkaar een hand geven, want ik heb ook nog precies een week te gaan vooraleer ik grijs ben...en blijf!
Reden: Simpel, en zoals de sitenaam aangeeft..christian match!
Welnu, die heb ik niet ontdekt op een tweetal vrouwen na, waarmee de chemie niet tot stand kwam. Daarnaast, als ik het soms wilde onderzoeken kreeg ik of de kans niet of het leeftijdsverschil werd een issue.
Aanblijven heeft dus geen zin, tis jammer, maar helaas.
Corne, die heel wat meer waard is dan een DVD/CD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:11
|
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:54 PIETER619 schreef: Jij hebt ook op die manier verlengfd en al gedraaid? Die van First Love draait nu bij mij en is een cd met mooi christelijke muziek.
GERRIT084 (54) schreef:Kijk ras genoot der eersten mens ik had er kennis van genomen van den graai cultuur doch had den tegenwoordigheid van geest, te passen voor dezen, verleiding geest van ongenoegen Ik heb nog enen week te gaan, alvorens in de lijst der grijzen te staan van al de ex leden van wel eer, en mijzelf te overtuigen van niet weer een keer Om mij niet nog eens te vergapen, op al dat vrouwvolk dat zit te slapen
Even voor de goede orde, ik heb absoluut niet verlengd omdat ik de cd's en dvd zou krijgen. Ik ben vanaf dat ik lid was met tussen poosjes er even tussen uit geweest, maar omdat ik hier toch mensen vindt en gevonden heb, om contact mee te houden op wat voor manier dan ook (chat en op bijv. BBQ-PN of pk eten in Lunteren, is CM een aangenaam gebeuren. Misschien ook de wokkerij der nog bij, zo leer je mensen kennen en kun je van elkaar leren en ook soms tot steun zijn.
Wat te klagen hebben we allemaal, maar of het terecht is, blijft altijd een vraag.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 24 februari 2013, 14:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:06
|
|
|
PIETER619 schreef: | Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:54 PIETER619 schreef: Jij hebt ook op die manier verlengfd en al gedraaid? Die van First Love draait nu bij mij en is een cd met mooi christelijke muziek.
GERRIT084 (54) schreef:Kijk ras genoot der eersten mens ik had er kennis van genomen van den graai cultuur doch had den tegenwoordigheid van geest, te passen voor dezen, verleiding geest van ongenoegen Ik heb nog enen week te gaan, alvorens in de lijst der grijzen te staan van al de ex leden van wel eer, en mijzelf te overtuigen van niet weer een keer Om mij niet nog eens te vergapen, op al dat vrouwvolk dat zit te slapen
Even voor de goede orde, ik heb absoluut niet verlengd omdat ik de cd's en dvd zou krijgen. Ik ben vanaf dat ik lid was met tussen poosjes er even tussen uit geweest, maar omdat ik hier toch mensen vindt en gevonden heb, om contact mee te houden op wat voor manier dan ook (chat en op bijv. BBQ-PN of pk eten in Lunteren, is CM een aangenaam gebeuren. Misschien ook de wokkerij der nog bij, zo leer je mensen kennen en kun je van elkaar leren en ook soms tot steun zijn.
Wat te klagen hebben we allemaal, maar of het terecht is, blijft altijd een vraag. |
ach Pieter doe uw ogen en oren maar eens open wat hier niet is, kan je ergens anders ook wel kopen één keer heb ik mij er aan gewaagd maar voor een leven, helaas niet geslaagd maar goed, iets beter was mij wel gegund hoewel mijn buidel aardig was uitgedund ga ik wel verder in het gewone leven wat hier niet was, zal mij heus wel daar worden gegeven. ik wens je hier veel plezier mij niet gezien, elders gerust wel meer vertier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGRIET020
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 16:49
|
|
|
CORNE927 schreef: | Nou Gerrit, dan kunnen we elkaar een hand geven, want ik heb ook nog precies een week te gaan vooraleer ik grijs ben...en blijf! |
Gerrit en Cornee, ik ken jullie hier als aardige mannen met kleur 't is daarom ook dat ik jullie vertrek nu al betreur! Wat moeten wij nu zonder jullie op het forum, werkelijk mannen dit is toch geen "porem"?? En waarom over de vrouwen zo negatief? Kom op heren... wees eens wat meer lief!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 19:45
|
|
|
MARGRIET020 schreef: | Gerrit en Cornee, ik ken jullie hier als aardige mannen met kleur 't is daarom ook dat ik jullie vertrek nu al betreur! Wat moeten wij nu zonder jullie op het forum, werkelijk mannen dit is toch geen "porem"?? En waarom over de vrouwen zo negatief? Kom op heren... wees eens wat meer lief!!! |
Ik sluit me hier bij aan....... Als iedere man vertekt, is CM van de baan...../ Dat willen wij toch niet??? Och..wat heerst er dan een verdriet..... Gewoon blijven..geen gezeur.... Dat geeft CM weer kleur... Wees weer vrolijk en blij, dan staan de vrouwen voor jullie in de rij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 22:22
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ik sluit me hier bij aan....... Als iedere man vertekt, is CM van de baan...../ Dat willen wij toch niet??? Och..wat heerst er dan een verdriet..... Gewoon blijven..geen gezeur.... Dat geeft CM weer kleur... Wees weer vrolijk en blij, dan staan de vrouwen voor jullie in de rij..... |
Aan ons goede wil zal het niet legge Maar weer andere, die wat anders zegge Wat de lieve dan niet ziet Is het andere met het groot verdriet Jongens zit niet zo te trutte Trek bij tijds aan uwen stutte Houd uw zelve dan de eer ende kom op cm gerust niet weer Den goeden niet te na gesproken Hebben wij liever, u is voor goed ondergedoken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 22:54
|
|
|
Ach ouwe mopperkont, van mij hoef je niet weg, achter je soms wat kromme commentaren was je een eerlijk mens. Dat heb ik liever dan vroom pratende forummers met veel verborgen venijn. Denk er nog maar eens over na.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 24 februari 2013, 22:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 23:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waarom per ongeluk of toevallig? Men kan toch ook een zeer bewuste reden hebben om hier weg te gaan ? Of dat men het hier gewoon wel gezien heeft?
Visser , die er zeer bewust over nadenkt om nog te verlengen of niet. |
Denk maar gewoon ZEER BEWUST verder hoor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 12:11
|
|
|
CORNE927 schreef: | Nou Gerrit, dan kunnen we elkaar een hand geven, want ik heb ook nog precies een week te gaan vooraleer ik grijs ben...en blijf!
Reden: Simpel, en zoals de sitenaam aangeeft..christian match!
Welnu, die heb ik niet ontdekt op een tweetal vrouwen na, waarmee de chemie niet tot stand kwam. Daarnaast, als ik het soms wilde onderzoeken kreeg ik of de kans niet of het leeftijdsverschil werd een issue.
Aanblijven heeft dus geen zin, tis jammer, maar helaas.
Corne, die heel wat meer waard is dan een DVD/CD |
Ach Corné, dat hele matchen kan je hier voor 90% wel vergeten..... Je kan nog beter lid van een katten paleis worden, dan krijg je in elk geval nog liefde en soms een kat. Liever adopteer ik een olifant, die kijken en lopen altijd vooruit, katten kijken altijd om, en lijken het meest op....
Maar ik wil niet katten, beslist niet, als ik zou blijven is het enkel voor tijd verdrijf, voor de lol is anders. Ik neem het nog in overweging, en anders ben, of wordt ik zondag grijs, en met mijn kaalslag?! zondag ter overdenking om het letterlijk te gaan nemen. Best wel link, dan wordt de Zondag, elke week, een dag ter overdenking, met een dubbele lading
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 12:22
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach Corné, dat hele matchen kan je hier voor 90% wel vergeten..... Je kan nog beter lid van een katten paleis worden, dan krijg je in elk geval nog liefde en soms een kat. Liever adopteer ik een olifant, die kijken en lopen altijd vooruit, katten kijken altijd om, en lijken het meest op....
Maar ik wil niet katten, beslist niet, als ik zou blijven is het enkel voor tijd verdrijf, voor de lol is anders. Ik neem het nog in overweging, en anders ben, of wordt ik zondag grijs, en met mijn kaalslag?! zondag ter overdenking om het letterlijk te gaan nemen. Best wel link, dan wordt de Zondag, elke week, een dag ter overdenking, met een dubbele lading |
Maar wie moet dan gaan mopperen????? En als de gemoederen hoog oplopen even een nuchtere opmerking plaatsen? En je vind het ook wel een beetje leuk volgens mij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:16
|
|
|
Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten . Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer . Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen . Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God . 3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt . Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen . Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen . Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één . Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor . Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .
Voor een ieder..... het ga jullie goed .
Groet...... Visser 278
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten . Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer . Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen . Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God . 3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt . Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen . Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen . Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één . Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor . Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .
Groet...... Visser 278 |
ha ha gaaaaaaaaf visser, je weet dat ik jullie alle geluk van de wereld toewens en ik zal je nuchtere bijdragen wel missen. visser... geniet ervan en ik wil je hier niet terug zien, maar zoiets als ze leefden lang en gelukkig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:38
|
|
|
Dag Visser het ga je goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:41
|
|
|
Heel erg leuk en fijn voor je Visser.... Het ga je goed...heel goed...het best toegewenst voor een vreugdevolle toekomst!!!!
Ineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:30
|
|
|
Fijn om te lezen, jammer dat je gaat, maar het gaat jullie goed! Veel geluk samen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:42
|
|
|
Hey Visser, jij hebt de mooiste reden gevonden om CM te verlaten! Veel geluk samen!
Gerrit en Corne, jammer dat jullie binnenkort ook niet meer meedenken en schrijven op het forum!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten . Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer . Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen . Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God . 3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt . Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen . Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen . Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één . Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor . Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .
Groet...... Visser 278 |
Nee maar het vermoeden had ik wal wel want je was er erg weinig Super vopr jullie wens jullie alle goeds toe... en idd hoop je hier niet meer te zien dan ben je neem ik aan gelukkig!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:59
|
|
|
Groet...... Visser 278 |
Het was leuk om je te leren kennen,Visser. Dat meen ik echt. Ik wens jullie veel geluk en eigenlijk hoop ik je hier niet meer weer te zien omdat je hoopt naar een vrouw na een pijnlijke breuk...Vaya Con Dios...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:40
|
|
|
het geeft natuurlijk wel hoop.... als visser nog aan de bak komt, lukt het ons ook vast wel toch? zou je denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:41
|
|
|
PETRA373 schreef: | het geeft natuurlijk wel hoop.... als visser nog aan de bak komt, lukt het ons ook vast wel toch? zou je denken |
Moed verloren al verloren zeggen ze toch altijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:56
|
|
|
PETRA373 schreef: | het geeft natuurlijk wel hoop.... als visser nog aan de bak komt, lukt het ons ook vast wel toch? zou je denken |
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk. (Antoine de Rivarol)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 20:12
|
|
|
...het is net of het een wereldwonder is dat visser aan de bak komt. Moest ik nog vrouw zijn zou ik wel ook op hem vallen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 20:55
|
|
|
Groet...... Visser 278 |
Eindelijk.......mogen we het weten!!! Heel veel geluk samen......hopelijk een mooie toekomst tegemoet.. Misschien kom ik jullie nog es tegen....je weet maar nooit.... Alle goeds toegewenst...
gr Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:24
|
|
|
Wat fijn, Visser! Hééééééél veel geluk samen toegewenst!! En mocht je nog es 3 dagen gratis krijgen, kom je dan nog es om het hoekje kijken hier? Alle goeds voor de toekomst samen toegewenst!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 23:41
|
|
|
Hallo Visser , veel geluk en fijne Gods zegen , in de toekomst, grt jes Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 23:43
|
|
|
Waarschijnlijk krijgen we, of ik toch, een uitnodiging voor het huwelijk van de de 2 E's...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waarschijnlijk krijgen we, of ik toch, een uitnodiging voor het huwelijk van de de 2 E's... |
ja een vogeltje zei dat wij samen getuige mochten zijn ofzoiets.... na ja of dat wel goed gaat.... maar, eh visser vergeet je te bedanken voor alle leuke dingen en de keren dat je me aan het lachen hebt gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...het is net of het een wereldwonder is dat visser aan de bak komt. Moest ik nog vrouw zijn zou ik wel ook op hem vallen... |
na ja, hoe moet ik dan reageren, eh visser heeft iemand gevonden, weer een vrijgezel minder give it op over 5 jaar zit ik hier nog met bepaalde dames
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | na ja, hoe moet ik dan reageren, eh visser heeft iemand gevonden, weer een vrijgezel minder give it op over 5 jaar zit ik hier nog met bepaalde dames |
Bepaalde dames?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 01:18
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Bepaalde dames? |
na ja er zijn meer dames als heren hier dus.......er blijven er wat over....toch
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|