Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 08:32
|
|
|
PIETER619 schreef: | Lezend wat je zoal op het forum zet, laat je zien dat je van goede wil bent en beslist niet asociaal. Ik snap wel dat jij het je afvraagt (dat heeft zo zijn reden), maar neem toch van mij aan, je treft geen blaam, ondanks wat een ander daar overzegt ( ik had er eigenlijk bij die reactie een knipoog bij willen zien, om aan tegeven dat het een geintje was). |
oe en dat snacht om 4 u?? nog even opblijven en je kon meteen door naar de kerk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:21
|
|
|
PIETER619 schreef: | Lezend wat je zoal op het forum zet, laat je zien dat je van goede wil bent en beslist niet asociaal. Ik snap wel dat jij het je afvraagt (dat heeft zo zijn reden), maar neem toch van mij aan, je treft geen blaam, ondanks wat een ander daar overzegt ( ik had er eigenlijk bij die reactie een knipoog bij willen zien, om aan tegeven dat het een geintje was). |
na ja dat zeg je, goede wil en god verandert het hart van mensen, dan denk je dat je goed bezig bent, maar stond bij die kassa en ben wat ziek en dacht eh ik moet zo overgeven, dus wou snel na buiten, later ga ik terug na een bankje in de winkel om me boodschappen effe goed te doen en effe op dat bankje te zitten. kijk na al die mensen die stonden te wachten, rijen vanaf de diepvries... ha ha. en dan zie ik mensen staan en dacht eh die voelden zich misschien ook wel effe ziek of zo, egoisme overheerst toch, beter had ik eerst gekeken of er niet iemand was die zich nog belabberde voelde en voor gelaten, dan denk je dat je bezig ben als best wel een goed mens.....maar steeds kom je je zelf toch vaak tegen.En weet je heb daar best effe gezeten om bij te tanken voor ik weer na huis moest, en dan zie je al die mensen en jee warom is bijna iedereen sjagrijnig om even te moeten wachten, een winkel vol met decadent eten, merendeel kwam sjagrijnig en gehaast over en dan zie je een man, in de bloei van zijn leven, slecht verzorgd met trillende handen bier kopen, een oud iemand die amper op zijn benen kan staan en dacht ik echt jee wat hebben die mensen jezus hard nodig en wie ben ik dat ik ze voor ging? Hetw as alsof god me liet zien van eh petra jij denkt dat je het moeilijk heb, met griep boodschappen doen, kijk es na al het leed van die mensen .en het overweldigde me wat ik zag, beetje moeilijk uit te leggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:22
|
|
|
en nee visser, jou zal ik niet voor laten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 11:04
|
|
|
PETRA944 schreef: | en nee visser, jou zal ik niet voor laten |
Dat zullen we dan nog wel eens zien. Dames gaan voor , als heren geweest zijn , toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 11:47
|
|
|
PETRA944 schreef: | na ja dat zeg je, goede wil en god verandert het hart van mensen, dan denk je dat je goed bezig bent, maar stond bij die kassa en ben wat ziek en dacht eh ik moet zo overgeven, dus wou snel na buiten, later ga ik terug na een bankje in de winkel om me boodschappen effe goed te doen en effe op dat bankje te zitten. kijk na al die mensen die stonden te wachten, rijen vanaf de diepvries... ha ha. en dan zie ik mensen staan en dacht eh die voelden zich misschien ook wel effe ziek of zo, egoisme overheerst toch, beter had ik eerst gekeken of er niet iemand was die zich nog belabberde voelde en voor gelaten, dan denk je dat je bezig ben als best wel een goed mens.....maar steeds kom je je zelf toch vaak tegen.En weet je heb daar best effe gezeten om bij te tanken voor ik weer na huis moest, en dan zie je al die mensen en jee warom is bijna iedereen sjagrijnig om even te moeten wachten, een winkel vol met decadent eten, merendeel kwam sjagrijnig en gehaast over en dan zie je een man, in de bloei van zijn leven, slecht verzorgd met trillende handen bier kopen, een oud iemand die amper op zijn benen kan staan en dacht ik echt jee wat hebben die mensen jezus hard nodig en wie ben ik dat ik ze voor ging? Hetw as alsof god me liet zien van eh petra jij denkt dat je het moeilijk heb, met griep boodschappen doen, kijk es na al het leed van die mensen .en het overweldigde me wat ik zag, beetje moeilijk uit te leggen. |
Petra hou op met je schuldig te voelen!Je mag best eens naar jezelf kijken en voor jezelf opkomen en zelfmedelijden is niet erg zolang je er niet in wegzinkt.........kop op,je voelde je niet goed,misschien had die boze man net een rekening in de bus gekregen..........het liep zo,klaar!
Leanne,die vandaag maar weer eens naar een jarige gaat.......de directe (schoon)familie zit op dit moment op 70 personen(en de volgende zijn al onderweg )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:00
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Petra hou op met je schuldig te voelen!Je mag best eens naar jezelf kijken en voor jezelf opkomen en zelfmedelijden is niet erg zolang je er niet in wegzinkt.........kop op,je voelde je niet goed,misschien had die boze man net een rekening in de bus gekregen..........het liep zo,klaar!
Leanne,die vandaag maar weer eens naar een jarige gaat.......de directe (schoon)familie zit op dit moment op 70 personen(en de volgende zijn al onderweg ) |
70 man schoonfamilie, leuk zo groot , het feit blijft gewoon dat de man wel ergens gelijk had. daarom liet het voorval me niet meteen los. zal wel zon blauwe envelop dan zijn geweest die die man had gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:21
|
|
|
PETRA944 schreef: | 70 man schoonfamilie, leuk zo groot , het feit blijft gewoon dat de man wel ergens gelijk had. daarom liet het voorval me niet meteen los. zal wel zon blauwe envelop dan zijn geweest die die man had gekregen |
Heb je toch nog een goeie daad gisteren joh, dankzij jou kon hij zn agressie er ff uitgooien over die enveloppe en kwam hij vast een stuk opgeluchter thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:31
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oe en dat snacht om 4 u?? nog even opblijven en je kon meteen door naar de kerk |
Ja ik kwam uit het dorpshuis, had EHBO dienst, dus ff checke zowel mail als forum, paar uurtje slapen en inderdaad weer vroeg naar de kerk 8.15 ivm klaarzetten en opruimen techniek bij Hiskidszaal (zondagschool) en kerkzaal.
IN 2007 en 2008 was het vaak zo dat ik zaternacht taxireed en een uurtje slaap had en dan om 7 uur naar het dorpshuis (waar we toen kerkten) kerk ging om alles op te bouwen. Moet wel toegeven dat ik 's middags wat slaap moest inhalen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 10:49
|
|
|
Vanmorgen bouwkundige inspectie van mijn huis door geïnteresseerde kijker van de open-huizen-dag en iemand van de Vereniging Eigen Huis! Twee mannen die 2 uur lang in je huis rondlopen en alle fouten, tekortkomingen en mankementen op papier zetten. Tenminste… zo voelt het.
Gelukkig kwamen ze mij niet keuren...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:00
|
|
|
PIETER619 schreef: | Ja ik kwam uit het dorpshuis, had EHBO dienst, dus ff checke zowel mail als forum, paar uurtje slapen en inderdaad weer vroeg naar de kerk 8.15 ivm klaarzetten en opruimen techniek bij Hiskidszaal (zondagschool) en kerkzaal.
IN 2007 en 2008 was het vaak zo dat ik zaternacht taxireed en een uurtje slaap had en dan om 7 uur naar het dorpshuis (waar we toen kerkten) kerk ging om alles op te bouwen. Moet wel toegeven dat ik 's middags wat slaap moest inhalen. |
Actief hoor! Hopelijk had je wel een vrije zondag verder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:41
|
|
|
Mijn teammanager eens even laten merken dat deze dame het afgelopen 1.5 jaar goed heeft geleerd dr bekkie te roeren en voor zichzelf op te komen Stond hij effe vreemd te kijken En voila hij bond nog in ook tja hoort dit nu hier of bij mooiste moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:53
|
|
|
JANS221 schreef: | Gelukkig kwamen ze mij niet keuren...........[/i] |
zou dat negatief uitpakken dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mijn teammanager eens even laten merken dat deze dame het afgelopen 1.5 jaar goed heeft geleerd dr bekkie te roeren en voor zichzelf op te komen Stond hij effe vreemd te kijken En voila hij bond nog in ook tja hoort dit nu hier of bij mooiste moment |
Ik denk bij het mooiste moment.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:02
|
|
|
GERRIT603 schreef: | zou dat negatief uitpakken dan |
Ik kan het me niet voorstellen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:07
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik kan het me niet voorstellen! |
...... .......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:48
|
|
|
Ehhhhhhhh.... alleen maar ontbeten tot nu toe Dus ga ik nu maar braaf aan de studie T'is bagger weer dus vanmiddag maar lekker creatief doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhhhh.... alleen maar ontbeten tot nu toe Dus ga ik nu maar braaf aan de studie T'is bagger weer dus vanmiddag maar lekker creatief doen |
haha ik net zo hier werd om 10!u wakker gebeld. Schande. maar wel lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 17:22
|
|
|
Vandaag maar es bij het WK-kustvissen wezen kijken , wat dit jaar in Nederland te doen is , en wel op de stranden van Walcheren. Even de Nederlandese heren- en damesploeg aanmoedigen , stiekum gelijk even wat tactieken afgekeken om nog wat te leren. Gisteren zijn beide ploegen 2e geworden binnen het landenklassement , of dat vandaag gaat lukken , dat weten we vanavond .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 10:43
|
|
|
Naar de bakker geweest , koffie gedronken en voor de rest nog niks . Maaaaaaaarrrrrrrrrr ............. de dag is nog niet om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 11:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Naar de bakker geweest , koffie gedronken en voor de rest nog niks . Maaaaaaaarrrrrrrrrr ............. de dag is nog niet om. |
Begonnen met uitslapen....tijdens mijn ontbijt op facebook gekeken en via een aantal links naar een show van Brigitte Kaandorp zitten kijken. En dat allemaal nog in pyjama
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 12:14
|
|
|
INGE721 schreef: | Begonnen met uitslapen....tijdens mijn ontbijt op facebook gekeken en via een aantal links naar een show van Brigitte Kaandorp zitten kijken. En dat allemaal nog in pyjama |
doe maar lui zeg Ik heb de boodschappen binnen en nu effe lekker met een vers broodje op de bank. vanmiddag mag ik weer even een poossie de deur uit en verder?? ik zie het wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 13:20
|
|
|
Krijg ik smsje of ik zaterdag even naar Neuss Duitsland op en neer wil rijden om mijn zoon op tehalen, kan ik mijn scooterreparatie wel vergeten. Dus toch maar 3 uur richting zuiden zaterdag, misschien beter weer daar.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op donderdag 18 oktober 2012, 13:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 08:51
|
|
|
Straks eerst maar eens werken en daarna met 36 collega's de stad in........ik mis altijd de vrijdag-5 uur-borrel net als velen dus nu gaan we met de hele meute,lekker uit eten en.......de rest zien we wel
Fijne vrijdag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 14:54
|
|
|
zo druk bezig geweest met vervanging voor een zieke avonddienst regelen dat ik met de auto van n werk het fietspad op reed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 16:35
|
|
|
ik was niet aan het bellen hoor in de auto als ik dat doe vlieg ik meteen de bosjes in. Nee ik was in gedachten zo druk.....
Heb trouwens nog maar 2 keer in mn leven een bekeuring gehad een voor door t rode licht lopen en 1 voor verkeerd parkeren dus valt best mee
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 19 oktober 2012, 16:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 17:36
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik was niet aan het bellen hoor in de auto als ik dat doe vlieg ik meteen de bosjes in. Nee ik was in gedachten zo druk.....
Heb trouwens nog maar 2 keer in mn leven een bekeuring gehad een voor door t rode licht lopen en 1 voor verkeerd parkeren dus valt best mee |
Mijn complimenten, ik heb meerdere bekeuringen gehad, maar als men veel op de weg is en haastig (om cliënten op te halen) kans ook wat groter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:17
|
|
|
Wat ik heb gedaan vandaag?? Veel te veel Vanmorgen zitten leren oke dat was niet zo zwaar. Vanmiddag met hoge druk met een borstel erop mijn terras van 80 vierkante meter gedaan, was beetje teveel van het goede.. Alles doet zeer en ik ben op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:41
|
|
|
Gewandeld in de bossen en duinen van Burg Haamstede... Wat een prachtig weer...wat gezellig was het... Wat hebben ook vooral de kleintjes onder ons genoten... Midden in het bos paarden tegen komen!!!! Paddenstoelen bekijken...mooie bladeren en kastanjes meenemen...
Nu ook zere voeten...en waarschijnlijk ook morgen wel spierpijn... Slapen zal best lukken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 21:32
|
|
|
Ik heb een man ten huwelijk gevraagd(die resoluut nee zei ),iemand in de billen geknepen,een bejaarde geholpen met oversteken,koffie gedronken bij een volkomen vreemde,met 8 man door een auto gekropen,met eieren gegooid..........nou,dat was het wel zo'n beetje.........gewoon zo'n doorsnee dag
|
|
Naar boven |
|
|