Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 20:19
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | ........maar ook zuiverend! Het onttrekt zich niet, maar gaat een verbinding aan, geheel zoals het is bedoeld. |
Het zout van mijne ziel, is zacht en teder, en ik houd dat graag steriel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 20:20
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het zout van mijne ziel, is zacht en teder, en ik houd dat graag steriel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik denk er nog even over na of ik na 1 maart nog verleng of niet... |
Even? 6 dagen x 24 uur + 3 uur van vandaag is 147 uur . Volgens mij moet dat toch wel lukken om binnen die tijd een besluit daarover te nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Even? 6 dagen x 24 uur + 3 uur van vandaag is 147 uur . Volgens mij moet dat toch wel lukken om binnen die tijd een besluit daarover te nemen. |
...heb je niets beters te doen dan wiskunde op het forum te kribbelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | |
Hee Erica wat?! ben je verdwaasd,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Even? 6 dagen x 24 uur + 3 uur van vandaag is 147 uur . Volgens mij moet dat toch wel lukken om binnen die tijd een besluit daarover te nemen. |
Hoho....bij sommige mensen kan dat lang duren hoor!!!
(Enne...Frank....op een wiskundige manier bezig zijn...is niet verkeerd hoor!!!)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 22 februari 2013, 22:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 22:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...heb je niets beters te doen dan wiskunde op het forum te kribbelen... |
wiskunde? dit noemen ze gewoon zeeuws hoofdrekenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 12:35
|
|
|
Kom ik vanmorgen thuis heeft de post deze week 2 cd's en een dvd gebracht omdat ik mijn abonnement had verlengd, thank you CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 12:37
|
|
|
PIETER619 schreef: | Kom ik vanmorgen thuis heeft de post deze week 2 cd's en een dvd gebracht omdat ik mijn abonnement had verlengd, thank you CM |
En weet je....net nadat ik verlengd had....gaven ze die cadeaus... Net iets de vroeg verlengd dus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 12:53
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En weet je....net nadat ik verlengd had....gaven ze die cadeaus... Net iets de vroeg verlengd dus.... | moet je producten bij gospel.nl bestellen waren ze nog goedkoper dan de verlenging
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 12:59
|
|
|
DANIEL777 schreef: | moet je producten bij gospel.nl bestellen waren ze nog goedkoper dan de verlenging |
Welnee joh...vind het niet zo erg hoor... En ik ben gewoon hebberig... Wilde EN...een verlenging..EN...die cadeaus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 13:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Welnee joh...vind het niet zo erg hoor... En ik ben gewoon hebberig... Wilde EN...een verlenging..EN...die cadeaus... | tja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En weet je....net nadat ik verlengd had....gaven ze die cadeaus... Net iets de vroeg verlengd dus.... |
ach gut ons zeeuwen ben zunig, soms te zunig tsja en dan pis je naast de po
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 23 februari 2013, 18:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:32
|
|
|
GERRIT084 schreef: | ach gut ons zeeuwen ben zunig, soms te zunig tsja en dan pis je naast de po |
Heeft gelukkig niets met zuinigheid te maken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heeft gelukkig niets met zuinigheid te maken.... |
oh, maar wrom heb je dan niet 2 maanden extra verlengd dan had je nu al die vage cdees en dvdees gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:48
|
|
|
Als ik inene grijs sta ben ik niet geband.....kan me random reader niet vinden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:02
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het zout van mijne ziel, is zacht en teder, en ik houd dat graag steriel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGRIET020
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 22:46
|
|
|
Over niet verlengen gesproken: Begin maart loopt het hier geloof ik leeg als ik zo even de berichten om me heen hoor en lees! Ik ken al 6 of 7 mensen (lees mannen 45-50) die dan vertrekken. Hmmm... dat zet mij wel even aan het denken hoor... Benieuwd of het daarna ook nog leuk blijft, want tja ik heb wel verlengd... hihi... en natuurlijk voor die aanbiedingen ... Heb ik weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 23:02
|
|
|
MARGRIET020 schreef: | Over niet verlengen gesproken: Begin maart loopt het hier geloof ik leeg als ik zo even de berichten om me heen hoor en lees! Ik ken al 6 of 7 mensen (lees mannen 45-50) die dan vertrekken. Hmmm... dat zet mij wel even aan het denken hoor... Benieuwd of het daarna ook nog leuk blijft, want tja ik heb wel verlengd... hihi... en natuurlijk voor die aanbiedingen ... Heb ik weer! |
Hoe bedoel je, wat en waarom zet je dan aan het denken?
Ja, en er moet natuurlijk een zondebok gevonden worden, waarom zoveel mensen ineens vertrekken, en dat ook allemaal zo luid en duidelijk aankondigen dat je bijna tussen de regels het eea zou lezen...
Iig, ik sta misschien ff op grijs.....eventjes.....als ik me random reader weer tegenkom....
Trouwens, ik vraag me serieus af, wat de titel van dit onderwerp: 'niet verlengen', in 's Hemelsnaam te maken heeft met 'vriendschap en relaties'....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 23 februari 2013, 23:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 23:36
|
|
|
Er wordt toch helemaal niet over een zondebok gesproken????
Het gebeurd wel eens meer...dat er ineens een heleboel mensen niet meer verlengen....das dan gewoon per ongeluk...toevallig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 00:25
|
|
|
GERRIT084 schreef: | oh, maar wrom heb je dan niet 2 maanden extra verlengd dan had je nu al die vage cdees en dvdees gehad |
Jij hebt ook op die manier verlengd en al gedraaid? Die van First Love draait nu bij mij en is een cd met mooi christelijke muziek.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 24 februari 2013, 13:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGRIET020
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 01:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er wordt toch helemaal niet over een zondebok gesproken????
Het gebeurd wel eens meer...dat er ineens een heleboel mensen niet meer verlengen....das dan gewoon per ongeluk...toevallig... |
Ja precies Zeeland!!! Ik praat niet over een zondebok... Ik denk zeker niet negatief om in termen van zondebokken te praten. Integendeel... Haha.. als dat mensen zijn waar ik contact mee heb... dan ligt het vast aan mij dat men wegvlucht van deze site
En dat bedoelde ik met 'dat zet me wel aan het denken'.. hahah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 05:58
|
|
|
Ok, Zeeland en Margriet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:44
|
|
|
MARGRIET020 schreef: | Over niet verlengen gesproken: Begin maart loopt het hier geloof ik leeg als ik zo even de berichten om me heen hoor en lees! Ik ken al 6 of 7 mensen (lees mannen 45-50) die dan vertrekken. Hmmm... dat zet mij wel even aan het denken hoor... Benieuwd of het daarna ook nog leuk blijft, want tja ik heb wel verlengd... hihi... en natuurlijk voor die aanbiedingen ... Heb ik weer! |
He he eindelijk een vrouwmens die de ware mens erkend mens= man(nen) van 45-50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:54
|
|
|
PIETER619 schreef: | Jij hebt ook op die manier verlengfd en al gedraaid? Die van First Love draait nu bij mij en is een cd met mooi christelijke muziek. |
Kijk ras genoot der eersten mens ik had er kennis van genomen van den graai cultuur doch had den tegenwoordigheid van geest, te passen voor dezen, verleiding geest van ongenoegen Ik heb nog enen week te gaan, alvorens in de lijst der grijzen te staan van al de ex leden van wel eer, en mijzelf te overtuigen van niet weer een keer Om mij niet nog eens te vergapen, op al dat vrouwvolk dat zit te slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 11:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er wordt toch helemaal niet over een zondebok gesproken????
Het gebeurd wel eens meer...dat er ineens een heleboel mensen niet meer verlengen....das dan gewoon per ongeluk...toevallig... |
Waarom per ongeluk of toevallig? Men kan toch ook een zeer bewuste reden hebben om hier weg te gaan ? Of dat men het hier gewoon wel gezien heeft?
Visser , die er zeer bewust over nadenkt om nog te verlengen of niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 12:01
|
|
|
[quote=VISSER278]Waarom per ongeluk of toevallig? Men kan toch ook een zeer bewuste reden hebben om hier weg te gaan ? Of dat men het hier gewoon wel gezien heeft?
[size=7]Visser , die er zeer bewust over nadenkt om nog te verlengen of niet.[/size][/quote] Dat moet je maar in samenspraak doen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 februari 2013, 12:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 12:13
|
|
|
[quote=FRANKT627]
O ja , de behulpzame belg wil zich weer van zijn beste kant laten zien .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 12:18
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kijk ras genoot der eersten mens ik had er kennis van genomen van den graai cultuur doch had den tegenwoordigheid van geest, te passen voor dezen, verleiding geest van ongenoegen Ik heb nog enen week te gaan, alvorens in de lijst der grijzen te staan van al de ex leden van wel eer, en mijzelf te overtuigen van niet weer een keer Om mij niet nog eens te vergapen, op al dat vrouwvolk dat zit te slapen |
Ach Gerrit, er zitten hier ook mannen hoor, die maar niet wakker kunnen of willen worden, ik blijf nog wel even (me vergapen).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 12:21
|
|
|
JANS221 schreef: | Ach Gerrit, er zitten hier ook mannen hoor, die maar niet wakker kunnen of willen worden, ik blijf nog wel even (me vergapen). |
Mannen de mensen zul je bedoelen zeker en eerlijk gezet, ik zou niet weten wie
|
|
Naar boven |
|
|