ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 63 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 12:55

DANIEL777 schreef:
Effe zomaar een gedachte.
Waarom zou je op de hei opeens niet meer durven te zingen en tijdens bijvoorbeeld opwekking wel buiten.

Tja..... Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

Misschien heeft dit te maken met het lied Op de grote stille heide Smiley die vol vragen zit En Opwekking is niet op de hei, maar in de polder hè. Knipoog smiley

Een spontaan gezongen lied door een kind, lijkt mij toch geen probleem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 12:56

FRANKT627 schreef:
Hmmm, niet zingen??? Het broedseizoen is toch nog niet bezig, Mariska. Of was er een andere reden waarom er geen muzikale klanken ten hemel mochten stijgen Smiley die vol vragen zit

Als we nu toch eens eerst enkele pilske drinken...dan klinkt het misschien beter...

Frank Knipoog smiley

Dan gaan jullie nog Andre Hazes liederen zingen op de hei Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 13:33

WILLEMIJN232 schreef:
Dan gaan jullie nog Andre Hazes liederen zingen op de hei Verraste, verbaasde smiley

André Hazes??? "Een beetje verliefd"??? Hmm, misschien toch maar beter mijn vleugelpiano thuis laten dan maar.

Als het regent mogen we dan ook het volgende niet zingen?

[/url]http://www.youtube.com/watch?v=xbYWkegobTU[url]

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 13:42

FRANKT627 schreef:
André Hazes??? "Een beetje verliefd"??? Hmm, misschien toch maar beter mijn vleugelpiano thuis laten dan maar.

Als het regent mogen we dan ook het volgende niet zingen?

[/url]http://www.youtube.com/watch?v=xbYWkegobTU[url]

Frank

Jij kent je klassiekers Frank Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 15:56

gelovigen schamen zich gewoon voor
stel je voor wij als christen in een niet gelovige omgeving
stel dat ze ons horen en het word niet gewaardeert
stel je voor krijgen we de bommen op de heide
stel je voor zeg neej dat ken echt niet hoor we gaan niet over Jezus zingen neej we zingen gewoon een leuk kinderlied of van rene froger of andre hazes of welk zangartiest want tja dat is niet vreemd en kijken de anderen ons niet met verkeerde ogen en opmerkingen aan.
In die zin schamen we ons wel een beetje voor Jezus ook al zegt men het van niet.
Stel je voor ...

Laatst aangepast door
ANITA324
op zaterdag 11 september 2010, 15:59
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 16:40

Wat betreft het zingen op de picknick zie pag 6,7,8 van dit topic.
Verder wil ik er geen woord meer aan vuilmaken.
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 17:18

ANITA324 schreef:
stel je voor zeg neej dat ken echt niet hoor we gaan niet over Jezus zingen neej we zingen gewoon een leuk kinderlied of van rene froger of andre hazes of welk zangartiest want tja dat is niet vreemd en kijken de anderen ons niet met verkeerde ogen en opmerkingen aan.
In die zin schamen we ons wel een beetje voor Jezus ook al zegt men het van niet.
Stel je voor ...

Stel je eens voor, toen de Here Jezus op een ezel door de poort ging dat zijn volk zich daarover had geschaamd!!!!
Dan waren er geen palmtakken aan de zijlijn die riepen van hosanna de Koning van Israel.

Hoe zal het zijn als Hij weer komt???? Schamen????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 17:19

ANITA324 schreef:
Stel je voor ...

Het was maar een grapje Anita............Moet toch ook kunnen Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 11 september 2010, 17:22
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 17:24

WILLEMIJN232 schreef:
Het was maar een grapje Anita............Moet toch ook kunnen Smiley die vol vragen zit

Niet iedereen heeft gevoel voor humor, het is maar door welke bril je kijkt. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 17:26

MARIO216 schreef:
Niet iedereen heeft gevoel voor humor, het is maar door welke bril je kijkt. Knipoog smiley

Nu heb je eens helemaal gelijk, maar je moet natuurlijk niet altijd gelijk van het negatieve uitgaan............... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 17:26

MARIO216 schreef:
Heet dat niet tegenwoordig lenzen mario? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 17:28

DANIEL777 schreef:
Heet dat niet tegenwoordig lenzen mario? Clown smiley

Ik draag soms een veiligheidsbril, mag dat ook Smiley die vol vragen zit Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 17:29

MARIO216 schreef:
Ik draag soms een veiligheidsbril, mag dat ook Smiley die vol vragen zit Coole smiley met zonnebril

Ik een zonnebril, mag dat ook?????
Maar we zijn een beetje off topic....... Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 11 september 2010, 17:31
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOWAAL200

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 17:36

ANITA324 schreef:
Stel je voor ...

Dit is nou wat ik afgelopen week in de CHAT heb zitten vertellen.
De mensen zijn waarschijnlijk bang om gehoord te worden als ze christelijke liederen zingen.
Je moet niet leven als een verborgen christen dan breng je ook geen mensen tot de heer.
Je hoef geen Evangelist te zijn om het evangelie te verkondigen.
Als je in het openbaar die liederen zing komen er vragen en als er geen vragen komen dan denken ze eraan en als ze dat ook niet doen dan vertrekken de mensen die niet van christenen houden.
Vragen kan je beantwoorden
De gedachte die de mensen zelf eraan overhouden lost de HEER het zelf op.
En de mensen die zelf weg lopen dat zijn er maar weinig daar komt het misschien nog wel mee goed alleen op een later tijdstip.

Heb lef en VERHEF je stem.
Zing een vrolijk lied van HERMAN BOON kinderlijk eenvoudig en duidelijk genoeg om zelfs een niet gelovige goed naar de text te laten luisteren.
Mijn EX schoonvader vond die liedjes wel leuk om naar te luisteren.
Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 19:03

MARCOWAAL200 schreef:
Dit is nou wat ik afgelopen week in de CHAT heb zitten vertellen.
De mensen zijn waarschijnlijk bang om gehoord te worden als ze christelijke liederen zingen.
Je moet niet leven als een verborgen christen dan breng je ook geen mensen tot de heer.
Je hoef geen Evangelist te zijn om het evangelie te verkondigen.
Als je in het openbaar die liederen zing komen er vragen en als er geen vragen komen dan denken ze eraan en als ze dat ook niet doen dan vertrekken de mensen die niet van christenen houden.
Vragen kan je beantwoorden
De gedachte die de mensen zelf eraan overhouden lost de HEER het zelf op.
En de mensen die zelf weg lopen dat zijn er maar weinig daar komt het misschien nog wel mee goed alleen op een later tijdstip.

Heb lef en VERHEF je stem.
Zing een vrolijk lied van HERMAN BOON kinderlijk eenvoudig en duidelijk genoeg om zelfs een niet gelovige goed naar de text te laten luisteren.
Mijn EX schoonvader vond die liedjes wel leuk om naar te luisteren.
Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Weet je nu wat het probleem hiermee is? Het is een moeten voor sommige mensen. En dan gaat het mis, vind ik. Als je spontaan bepaalde dingen doet, is het leuk, maar nu moeten we of we moeten niet....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 19:36

CHATULIEM619 schreef:
Weet je nu wat het probleem hiermee is? Het is een moeten voor sommige mensen. En dan gaat het mis, vind ik. Als je spontaan bepaalde dingen doet, is het leuk, maar nu moeten we of we moeten niet....

klopt precies!!!
ooit begonnen op een feestje via cm diverse mensen te zingen.. geheel vrijblijvend verder hoor, geen dwang.
sommigen gingen toen ook weg, omdat ze daar geen zin in hadden.
ik ook.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 19:48

WILLEMIJN232 schreef:
Nu heb je eens helemaal gelijk, maar je moet natuurlijk niet altijd gelijk van het negatieve uitgaan............... Knipoog smiley

en toch en toch kijk jij altijd zo zwart met die bril Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 21:07

CHATULIEM619 schreef:

Is dat zo???
Dat spontaan zijn, bij een ander als MOETEN overkomt, ligt wel aan hun zelf. Dan ligt het probleem wel bij diegene die menen " te moeten".
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 23:18

ik wordt eerlijk gezegt een beetje moe van dat gehakketak over zingen op de heide, over alcohol drinken op de heide en over foto's op de heide;
de afspraken zijn duidelijk; wil je iets op een andere manier invullen, dan staat het je vrij om hier een nieuw topic over te openen.
er zijn mensen die meegaan, mits deze voorwaarden gehandhaafd worden; zij rekenen ook op deze gezellige middag, en hier wordt gewoon rekening mee gehouden.

ik hoop dat ik nu wél duidelijk genoeg ben? Boze smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 11 september 2010, 23:19
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 23:18

we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

Hieronder vind u de route beschrijving die u leid naar de picknickplek, (met dank aan mariska;)

juffrouw tok heet het restaurant.
tegenover de schaapskooi.
gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.

Het adres:

Partycentrum Zuid-Ginkel
Verlengde Arnhemseweg 101
6718 SM EDE

Vanuit Utrecht:

· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen.
· Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek.
· Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

Vanuit 's-Hertogenbosch:

· Volg de A50 richting Nijmegen.
· Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht.
· Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .

Vanuit Zwolle:

Volg de A28 richting Harderwijk.
· Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem.
· Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

voorlopig hopen mee te gaan;

Hannah810 37 jaar met pleegdochter
Erika129 36 jaar
Grace 585 54 jaar
Muischje leeftijd 05 jaar
Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Hechas020 48 jaar
Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
Thabitha338 49 jaar
Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD)
Katja065 "honderd" jaar met introducee
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+

Billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
Wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
Yes356 45 jaar
Frank627 leeftijd 40+
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
marc637 33 jaar (onder voorbehoud)
dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... Knipoog smiley
anoniempje 45-

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 11 september 2010, 23:45
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 23:25

HANNAH810 schreef:
ik wordt eerlijk gezegt een beetje moe van dat gehakketak over zingen op de heide, over alcohol drinken op de heide en over foto's op de heide;
de afspraken zijn duidelijk; wil je iets op een andere manier invullen, dan staat het je vrij om hier een nieuw topic over te openen.
er zijn mensen die meegaan, mits deze voorwaarden gehandhaafd worden; zij rekenen ook op deze gezellige middag, en hier wordt gewoon rekening mee gehouden.

Dat is hele duidelijke taal, Hannah! Wat een gezeur zeg. Twijfelende smiley 't Verbaast mij dat er gelijk van alles achter gezocht wordt, zoals schaamte voor God enz. Dat vind ik echt vergezocht hoor. Als er een etentje georganiseerd wordt, ga je toch ook niet zingen? Laat mensen dan een evangelisatie-activiteit organiseren, waarbij naar harte lust gezongen kan worden. 'k Geloof dat ik dan niet zou kiezen voor de heide, maar voor een stad. Dus.....wie pakt dit op?
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 00:12

MARIJAN072 schreef:
Dat is hele duidelijke taal, Hannah! Wat een gezeur zeg. Twijfelende smiley 't Verbaast mij dat er gelijk van alles achter gezocht wordt, zoals schaamte voor God enz. Dat vind ik echt vergezocht hoor. Als er een etentje georganiseerd wordt, ga je toch ook niet zingen? Laat mensen dan een evangelisatie-activiteit organiseren, waarbij naar harte lust gezongen kan worden. 'k Geloof dat ik dan niet zou kiezen voor de heide, maar voor een stad. Dus.....wie pakt dit op?

Als het goed is, gaat men met een zingend hart naar de heide. Clown smiley
Het liefst ook terug natuurlijk.

Laatst aangepast door
MAR907
op zondag 12 september 2010, 00:14
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 00:13

MAR907 schreef:
Als het goed is, gaat men met een zingend hart naar de heide. Clown smiley

Zo is dat! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 00:17

MARIJAN072 schreef:
Zo is dat! Lachende smiley

Laat het allemaal maar over aan Hannah, de vorige keren is dat ook prima voor elkaar gekomen. ( vond ik hoor) Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 07:04

HANNAH810 schreef:

Hannah, wij maakten een grapje nav een opmerking over een pilsje.....Ik ging er echt niet van uit dat mensen dat serieus oppikten.......die picknick is toch al een aantal keren met veel plezier gehouden? Vervelend dat het zo'n eigen leven is gaan leiden (lijden Knipoog smiley )

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 12 september 2010, 07:06
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 20:12

Hallo Allemaal,

laten we het gezellig houden. Lachende smiley Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 21:52

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

Hieronder vind u de route beschrijving die u leid naar de picknickplek, (met dank aan mariska;)

Het adres:

Partycentrum Zuid-Ginkel
6718 SM EDE

Vanuit Utrecht:

Vanuit 's-Hertogenbosch:

· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .

Vanuit Zwolle:

Erika129 36 jaar
Grace 585 54 jaar
Hechas020 48 jaar
Thabitha338 49 jaar
Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+

Billy701 48jaar
Wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
Yes356 45 jaar
Frank627 leeftijd 40+
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... Knipoog smiley
anoniempje 45-

Laatst aangepast door
KATJA065
op zondag 12 september 2010, 23:00
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 23:02

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
WORDT EEN GEZELLIGE BOEL MET MIJN FAMILIE ER BIJ?????

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

KUNNEN ZE JULLIE VERTELLEN HOE ONDEUGEND IK VROEGER WAS?

Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

Ineke.

Laatst aangepast door
KATJA065
op zondag 12 september 2010, 23:11
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 00:14

Het adres:

Partycentrum Zuid-Ginkel
6718 SM EDE

Vanuit Utrecht:

Vanuit 's-Hertogenbosch:

Vanuit Zwolle:

Erika129 36 jaar
Grace 585 54 jaar
Hechas020 48 jaar
Thabitha338 49 jaar
Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+

Billy701 48jaar
Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
Yes356 45 jaar
Frank627 leeftijd 40+
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal.....
anoniempje 45-
waterdaij728 59 jaar
hayco485 40 jaar

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 14 september 2010, 13:01
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 14:08

Ik denk er over na ... kan nog net hé ... zoek me een begeleider ( ster ) en ja misschien kom ik ook wel naar juf tok ...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 63 Volgende
Pagina 55 van 63