Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 18:05
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | zeker 'watjes'' piet |
Ja watjes heb je wel nodig in je Pietenbroek als je met zulk pet weer van het dak af glijdt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:18
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dan kun je ook wel wat boodschappen voor me doen |
Nee, daar had ik nu dus net geen fut voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:18
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja watjes heb je wel nodig in je Pietenbroek als je met zulk pet weer van het dak af glijdt |
Allways met VLEUGELS lijkt me in dat geval nog handiger....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:29
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Allways met VLEUGELS lijkt me in dat geval nog handiger.... |
Red bull
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 22:42
|
|
|
ANNA415 schreef: | Red bull |
Valt zo'n rooie stier zacht dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 22:56
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Valt zo'n rooie stier zacht dan? |
nee, maar er zit natuurlijk zoveel wodka door dat ze niets meer voelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 23:09
|
|
|
GERRIT603 schreef: | nee, maar er zit natuurlijk zoveel wodka door dat ze niets meer voelt |
Red bull met wodka? ..... Ze moet toch nog wel een beetje helder blijven, als ze over de daknokken paradeert???
Anders valt ze er telkens af, en ik denk niet dat Sint dat qua tijd efficiƫnt vindt......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 08:50
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Red bull met wodka? ..... Ze moet toch nog wel een beetje helder blijven, als ze over de daknokken paradeert???
Anders valt ze er telkens af, en ik denk niet dat Sint dat qua tijd efficiƫnt vindt...... |
Owwwwwwwwwww
Red bull geeft je vleugels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 17:12
|
|
|
Komt niks nie uit mijn handen Heb net de was weggewerkt of te wel opgevouwen en gestreken en verder.. ehhhh... niks niet vooruit te branden zal het door het weer komen das ook om te
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 17:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Komt niks nie uit mijn handen Heb net de was weggewerkt of te wel opgevouwen en gestreken en verder.. ehhhh... niks niet vooruit te branden zal het door het weer komen das ook om te |
Als jij nou eens ophoud met is het weer een stuk droger in Nederland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 18:00
|
|
|
ANNA415 schreef: | Als jij nou eens ophoud met is het weer een stuk droger in Nederland |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 20:26
|
|
|
ANNA415 schreef: | Als jij nou eens ophoud met is het weer een stuk droger in Nederland |
Ik ben gestopt want hier is het droger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 20:26
|
|
|
JOL252 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 20:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | |
haha... wat ben je weer lekker voorspelbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 21:46
|
|
|
JOL252 schreef: | haha... wat ben je weer lekker voorspelbaar |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:57
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:43
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 09:44
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 12:21
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 13:16
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:31
|
|
|
iemand heeeel boos gemaakt, ik sta bij de kassa in een lange rij, overal lange rijen, inmiddels ben ik in het midden van de rij, maar zie een casiere na een kassa lopen, dus ben uit de rij gestapt en naar haar kassa gegaan, die ze dus open deed. Komt er toch een boze sjagrijnige vent achter me die tegen me staat te schreeuwen dat ik asociaal ben, dat ik van achter uit de rij kwam. heb gezegd, ik mag toch uit de rij stappen en na een andere kassa gaan. waar die sjago vent zelf vandaan kwam???? maar vraag me af, is het echt zo asociaal, eerlijk egzegd zie ik er zelf geen kwaad in, anderen hadden toch ook naar haar kassa kunnen gaan zo zag die meneer eruit ha ha de vlammen sloegen bijna uit zijn oren volgens mij, persoonlijk denk ik maak je niet zo druk dat je effe moet wachten, een hele winkel vol lekker eten, wees blij, ma ja misschien heeft hij ook wel gelijk, is het asociaal, eerlijk gezegd helemaal niet zo bij nagedacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 15:14
|
|
|
PETRA944 schreef: | iemand heeeel boos gemaakt, ik sta bij de kassa in een lange rij, overal lange rijen, inmiddels ben ik in het midden van de rij, maar zie een casiere na een kassa lopen, dus ben uit de rij gestapt en naar haar kassa gegaan, die ze dus open deed. Komt er toch een boze sjagrijnige vent achter me die tegen me staat te schreeuwen dat ik asociaal ben, dat ik van achter uit de rij kwam. heb gezegd, ik mag toch uit de rij stappen en na een andere kassa gaan. waar die sjago vent zelf vandaan kwam???? maar vraag me af, is het echt zo asociaal, eerlijk egzegd zie ik er zelf geen kwaad in, anderen hadden toch ook naar haar kassa kunnen gaan zo zag die meneer eruit ha ha de vlammen sloegen bijna uit zijn oren volgens mij, persoonlijk denk ik maak je niet zo druk dat je effe moet wachten, een hele winkel vol lekker eten, wees blij, ma ja misschien heeft hij ook wel gelijk, is het asociaal, eerlijk gezegd helemaal niet zo bij nagedacht |
Het is heel normaal dat als er een kassa geopend wordt er mensen uit een andere rij aansluiten... Ik vind het veel ergelijker als mensen gaan lopen dralen voor een kassa in de hoop dat tie opengaat en dan als eerste er zijn.... Gelukkig daar waar ik mijn boodschappen haal zeggen ze altijd de eerste in de rij mag hierheen komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 15:54
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 15:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Gelukkig daar waar ik mijn boodschappen haal zeggen ze altijd de eerste in de rij mag hierheen komen |
zo hoort het lijkt mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 18:59
|
|
|
PETRA944 schreef: | iemand heeeel boos gemaakt, ik sta bij de kassa in een lange rij, overal lange rijen, inmiddels ben ik in het midden van de rij, maar zie een casiere na een kassa lopen, dus ben uit de rij gestapt en naar haar kassa gegaan, die ze dus open deed. Komt er toch een boze sjagrijnige vent achter me die tegen me staat te schreeuwen dat ik asociaal ben, dat ik van achter uit de rij kwam. heb gezegd, ik mag toch uit de rij stappen en na een andere kassa gaan. waar die sjago vent zelf vandaan kwam???? maar vraag me af, is het echt zo asociaal, eerlijk egzegd zie ik er zelf geen kwaad in, anderen hadden toch ook naar haar kassa kunnen gaan zo zag die meneer eruit ha ha de vlammen sloegen bijna uit zijn oren volgens mij, persoonlijk denk ik maak je niet zo druk dat je effe moet wachten, een hele winkel vol lekker eten, wees blij, ma ja misschien heeft hij ook wel gelijk, is het asociaal, eerlijk gezegd helemaal niet zo bij nagedacht |
Je stond volkomen in je recht. Neem je zelf niets kwalijk omdat je juist hebt gehandeld, ga de zondag in met blij gemoed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 19:21
|
|
|
ja , nee Petra, dit kan echt niet hoor . Dat doe je toch niet . Hoe durf je . Het zal ieder geval geen pool geweest zijn anders had je hem zeer zeker voor laten gaan . Je weet wel zeker dat het ook die stratenmaker niet was?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 19:25
|
|
|
heerlijk weertje om aan de dijk te zitten . ( onder een grote visparaplu dan) . Dennis die zelfs vroeg ..... Pa , zullen we vanavond maar gelijk doorgaan naar het strand om daar verder te vissen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:48
|
|
|
PIETER619 schreef: | Je stond volkomen in je recht. Neem je zelf niets kwalijk omdat je juist hebt gehandeld, ga de zondag in met blij gemoed |
Voelde me best wel schuldig me afvragend eh ben ik zo asociaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | heerlijk weertje om aan de dijk te zitten . ( onder een grote visparaplu dan) . Dennis die zelfs vroeg ..... Pa , zullen we vanavond maar gelijk doorgaan naar het strand om daar verder te vissen? |
echt leuk visser jij en je zoon en dezelfde liefde voor vissen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 04:06
|
|
|
PETRA944 schreef: | Voelde me best wel schuldig me afvragend eh ben ik zo asociaal |
Lezend wat je zoal op het forum zet, laat je zien dat je van goede wil bent en beslist niet asociaal. Ik snap wel dat jij het je afvraagt (dat heeft zo zijn reden), maar neem toch van mij aan, je treft geen blaam, ondanks wat een ander daar overzegt ( ik had er eigenlijk bij die reactie een knipoog bij willen zien, om aan tegeven dat het een geintje was).
|
|
Naar boven |
|
|