Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:26
|
|
|
HENK710 schreef: | Hoezo zou ik niet lief zijn tegen Cross? Terechtwijzen mag toch? | mag je zeer zeker maar hij reageerd standaard terug he... en voilla... maar terug naar topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:28
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik hoor de gekste verhalen over jou, ik kijk dus bij berichten over jou nergens meer van op | sja les gehad van de leermeester he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:31
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ten eerste sterkte bij dit vervelende aspect van jouw dagelijkse leven.
Door de steeds vaker voorkomende samengestelde gezinnen, vallen steeds meer mensen buiten de boot. Mannen die een periode een vrouw met kinderen in hun huis hebben en voor deze kinderen een vaderfiguur willen zijn, hebben na het eindigen van de relatie geen enkel recht op een omgangsregeling. Zelf loop ik ook dit risico, als Annette bij mij weggaat, of de kinderen zouden na haar overlijden bij hun biologische vader gaan wonen, heb ik ook geen poot om op te staan en zal ik ze nooit meer zien. Wettelijk is hiervoor ook niets geregeld.
Het voorbeeld van grootouders die hun kleinkinderen moeten missen na een scheiding van hun kinderen, is algemeen bekend. Hier hebben we het zelfs over bloedverwanten!! Dat roept bij mij de vraag op hoe de single moeders op deze site daarmee omgaan: Ongeacht het contact met hun vader, hou jij in de gaten dat opa & oma van de andere kant nog contact met hun kleinkinderen hebben? Dit ook in het belang van de kinderen trouwens... |
Ja Pieter dat is ook een hele moeilijke zaak die je aan snijd. Heeft veel te maken met hoe gezinnen uit elkaar zijn gegaan. Is dat gepaard gegaan met veel ruzies of juist onderlinge overleg. Hoe is de man met deze situatie omgegaan naar de kinderen toe. Want ik denk als er contact is met de vader dat de kinderen vanzelf bij die opa en oma komen toch. Maar als de vader niet de omgang met zijn kinderen heeft in dat geval is de vader daar verantwoordelijk voor en niet de moeder. In het geval dat je een nieuwe relatie aangaat met kinderen die er bij komen en het stop ja dan is dat erg verschrikkelijk want dan heb je geen rechten op deze kinderen. Ook niet ingeval van overlijden. Nu dacht ik wel dat als de moeder het in haar testament heeft staan waar de kinderen heen gaan na haar overlijden dat dan zeker daan naar gekeken werd. Maar weet niet zeker of het dan ook gaat zoals het beschreven is in haar wil. Misschien wil jij dat eens uitzoeken en bij een notaris je licht eens opsteken. Dan weet iedereen het hier op het forum. Want ik vind het wel een hele goede vraag. Succes Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:32
|
|
|
RELLOK036 schreef: | dich wils gewoën den ganse daag door knoevelen, joa det merk ich wal maar dich kries lekker genne koevel van mich |
das nich zow meui van joe, ich knoefel just zoe gerne.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 18 december 2009, 19:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | eh jill... heb jij ECHT met rellok gezoend??? | Hahahahah Was je verdrietig dan............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:54
|
|
|
heel mooi verwoord, dank je wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 20:08
|
|
|
Wat een schitterende tekst, eigenlijk elke dag er een stukje van lezen en het proberen te leven, dank je wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 20:30
|
|
|
Om over na te denken
Dus als ik besluit mezelf tot profeet/Zoon van God te benoemen om dat mijn God Jahweh dat doorgegeven heeft, uit de bijbel haal wat bij mijn lezing past en daar een heilig boek van ga laten maken dat ik het Nieuwe Testament ga noemen, dan is dat in jouw ogen nog steeds dezelfde God toch, Pieter? Knipoog, smiley Op zich wel hartverwarmend dat over 2000 jaar Jezus' volgelingen nog steeds zeggen God is groot en Jezus is zijn zoon, clown Smiley
....en hoe ridicuul ook, dat geloven we hier met zijn allen, ik ook.
De hofnar spelen is leuk Pieter , maar toch iets om over na te denken.
Thomas
PIETER649 schreef: Dus als ik besluit mezelf tot profeet benoemen omdat mijn God HATSIKIDEE dat doorgegeven heeft, uit de bijbel haal wat bij mijn lezing past en daar een heilig boek van maak dat ik de HATSJOE ga noemen dan is dat in jouw ogen nog steeds dezelfde GOD toch, Henk? Knipoog smiley
Op zich wel hartverwarmend dat over 1500 jaar mijn volgelingen nog steeds zeggen: HATSIKIDEE is groot en PIETER649 is zijn profeet. Clown smiley
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 20:38
|
|
|
HENK710 schreef: | Ik wil, nu het andere topic door de dwaalsporen en insinuaties is gesloten, op deze plaats alsnog gebed vragen voor Henk030, voor zijn dochter en voor haar moeder! |
dank je Henk is nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 20:41
|
|
|
[quote = ROBBEDOES873] Ik zal niet snel gebed aanvragen voor mezelf, maar het begint me de afgelopen tijd, toch behoorlijk over de hoge schoenen te lopen, en ik heb een beetje boel moeite om mannen kop over eind te houden en opgewekt door te gaan ... Zoals al eerder Aangegeven in dit onderwerp had ik gebed aangevraagd voor mijn vader. Daar zijn inmiddels allerlei ontwikkelingen geweest ... Hij is afgelopen woensdag ontslagen uit het ziekenhuis (er waren bedden te kort, ze wisten niet wat er aan de hand was en thuis Moest de onderzoeken maar afwachten, helaas was er niets aan de toestand veranderd) ... Hij is woensdag op Donderdagnacht erg slecht doorgekomen, donderdags dus toch maar de huisarts laten komen ... Deze vermoede een trombose is (ggevorderd tot boven de leugens) en meerdere longembolies ... Dus hij is donderdag weer Opgenomen, we hopen DAT Hij nu goed te plek is en niet eerder weg mag voor er echt duidelijkheid is, Tussen deur is mannen Gevallen Engel (henk710) van de zolder gestort en zit met een gebroken arm boven bij mij thuis) Mijn moeder zit nu zonder mijn vader bij Haar thuis met 2 handen die ze amper kan gebruiken (rechts inmiddels helemaal niet meer) te wachten tot ze als donderdag geopereerd kan worden (deze operatie is helaas al 2x uitgesteld ).... Dus ik Huppel heen en weer between Huis en mannen moeder ... Tussen deur probeer ik 2 beschadigde kereltjes in het gareel te houden, de Jongste Moet nu ook naar de ggz Omdat het totaal niet gaat ... De oudste trekt Zich meer en meer in zichzelf terug ... Nu de vader van de oudste "rustig" is heeft de vader van de Jongste Besloten om me een rechtzaak aan te doen ... Ik heb af en toe moeite om uitbed te komen om de dag tegemoed te zien ... Nee ik ben niet zielig maar ergens zou ik wel wat Steun Kunnen gebruiken om toch het hooofd boven water te houden en me niet te laten lijden door negatieve gevoelens ... Dus ja ik heb de stap gezet om toch om gebed te vragen ... Alvast bedankt. [/ Quote]
bid voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 21:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je hebt helemaal gelijk, klaas; we raken wat off topic, dus ik open even een nieuw onderwerp onder christelijk leven...; man en vrouw, hoe zit het nou? mogen jullie verder discuseren over politiek en minaretten.... veel plezier!! |
Hannah,
Vergeet je ook iets?
....en als ik jou eens iets mag vragen: Binnen de SGP-milieus, hoe gaat men er mee om dat een echtpaar een aantal kinderen heeft en de man zwaar drinkt of de kinderen mishandelt? Hoe gaat men in deze milieus om met incest? Tsja Pa moet niet te schande gemaakt worden want het derde en het vierde geslacht en zo.... Wat voor steun krijgen de misbruikte meisjes in deze gezinnen van dominee en ouderlingen? Niemand weet het dus we houden het stil, uit liefde voor het slachtoffer natuurlijk. Er zijn ook op cm een aantal die je dat haarfijn uit kunnen leggen. En hoe sta je tegenover de rigide opvoedingsmethodes soms? Die zijn kind liefheeft, tuchtigt, jaja. Maar is die tuchtiging altijd uit liefde? (zie boven)
vrgr Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 21:10
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sas jij bent een uitzondering he om te te knoevelen moet aer we leff niet kijken he... |
tnx ... vandaag kan ik die echt wel ff gebruiken! daarom ook dikke knuff voor aer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ORLANDO025
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 21:45
|
|
|
ondekte per toeval,dat je met lebara-prepay-kaart naar AH-prepay voor 1 cent per minuut belt!met openingstarief van 24 cent!
Laatst aangepast door
|
ORLANDO025
|
op vrijdag 18 december 2009, 22:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 21:45
|
|
|
Ik vind de film: De tweeling een mooie film. Ik heb deze zonet echt gekeken. Het gaat over een verzoeningspoging van 2 zussen die beiden de oorlog hebben meegemaakt. Deze film is gebaseerd op het boek van Tessa de Loo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 21:49
|
|
|
heel goed anita,er word getimmerd aan een wereldregering. Klimaatgzeur is om wereldregering te vormen. de antichrist zal alles aan elkaar bakken.zie ook profetische stemmen,xandernieuws en end times. Data en zo kloppen niet precies en niet alles komt uit, wel is daaraan te zien getoetst aan de bijbel dat alles dichterbij komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 21:50
|
|
|
op 18 December krijg ik steeds bij mij op de pc weer de rode balk die meld dat de chat server traag reageert! Echt baluh! Het ligt zeker niet aan mijn eigen internet verbinding. Ik heb zonet nog filmpjes op You Tube gekeken en dat ging zonder enig probleem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 22:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Elke vrouw moet dus ontzag / vreze hebben voor haar man?? Ja, mits die man haar daar reden toe geeft. Die reden is niets anders dan dat hij haar liefheeft als zichzelf, dat ze trots kan zijn op die dingen die hij voor haar (en het gezin) heeft gedaan. Hoe kun je anders ontzag hebben voor je eigen man ??
cross,
ik lees nergens dat er voorwaarden gesteld worden, zoals dat een man eerst de hoogachting van zijn vrouw zou moeten verdienen!! als ik de plank mis-sla, dan hoor ik t wel van je, neem ik aan!!
ik weet uit ervaring dat dit inspanning kan vergen, en dat het pittig kan zijn, om het toch te doen/proberen. toch geloof ik zeker, dat het dé manier is, en dat God er Zijn zegen over geeft. je kunt je ook naar je man voegen door een hulpe tegen-over hem te zijn, dus om hem te laten zien, waar hij naar je idee anders in de rol van "leider van t gezin" zou moeten staan. (tegenover iemand staan, is anders dan náást iemand staan, he?)
'Zou moeten staan' volgens jouw interpretatie van wat hij doet of van wat de gevolgen zijn van wat hij doet, begrijp ik? Ik denk dat je naar je man voegen niet inhoudt dat je hem gaat veranderen. Je kunt wel vragen stellen over wat er is gebeurd, wat volgens jou anders zou moeten. Ik zou benieuwd zijn naar hoe het is gekomen dat je man anders in de rol van 'leider van het gezin' staat dan je vindt dat moet. Naar hem luisteren en hem proberen te verstaan kan hem inzicht geven (en ook jou als zijn vrouw) in het hoe en waarom van zijn handelen. Als hij dan uit eigener beweging besluit het anders te gaan doen kan je hem daarin steunen, door hem te bevragen en hem proberen te begrijpen. Dan sta je naast elkaar en ben je elkaar tot steun, kan je het beste in elkaar vinden en versterken en het zwakkere verstaan en aanvaarden en/of er aan werken het beter te krijgen.
ook kun je als hulp tegenover je man, dingen compenseren, of niet? je hebt denk ik allebei je talenten, en ik denk dat het Gods bedoeling is, om die sterke punten in je persoonlijkheid ook te gebruiken. als de man wat minder leiders capaciteiten heeft, wat is er dan op tegen, als zijn vrouw flink meedenkt, en hem de steun geeft die hij nodig heeft, om toch zijn stem te laten horen, en de leiding te durven nemen?
Het bovenstaande kan mijns inziens alleen lukken als de man zich op die punten gaat ontwikkelen omdat hij zelf inzicht heeft in hoe het komt dat het gaat zoals het nu gaat en als hij zicht heeft op hoe hij het zelf anders zou willen en als hij begrijpt wat hij nodig heeft om tot die verandering/doelen te komen. Daarin kan de vrouw hem tot steun zijn door naar hem te luisteren, na oprechte belangstelling, en hem te vertellen wat haar mening erover is, hoe zij het ziet. Hij kan haar raad integreren in zijn handelen als dat bij hem past. Dan pas is zij een ondersteunende vrouw.
dat is dus geen heersende vrouw, maar een ondersteunende vrouw; een heel groot verschil, denk ik zelf!!
en ja....dat steunen en stimuleren is ook een vorm van respecteren, naar mijn idee; een vorm van "je voegen naar je man" het is dus mijns inziens niet dat een man eerst respect moet verdienen, maar het is denk ik meer dat je erkent, dat God je deze man gegeven heeft, met alle eigenschappen die hij heeft; de positieve, waar je voor viel, en de negatieve, die soms moeilijk te accepteren zijn. én dat je allebei in de rol blijft, die God voor je heeft weggelegt; de man in de rol van leider, de vrouw in de rol van hulp tegenover hem....
Ik ben het met je eens dat je elkaar gegeven bent door God, die Liefde is en als je dat erkent versta je ook dat God je elkaar gegeven hebt met alles erop en eraan. De man is van nature de leider, als vrouw gun je hem die ruimte, erken je hem daarin en betwist je hem die positie niet. Een man is een man en een vrouw een vrouw. Ik zie meer in de vrouw als hulp (niet in de rol maar in de hoedanigheid) naast de man en meer met de man samen, elkaars eenzaamheid zoveel mogelijk wegnemend; er voor elkaar zijn niet tegenover hem staan maar er voor hem zijn, hem uitnodigend er ook voor jou te zijn. Man en vrouw zijn gelijkwaardig, beiden gemaakt naar het evenbeeld van God hun Maker. Echter de man en vrouw zijn verschillend in hun eigenheid en kunnen juist daardoor een pluriforme eenheid vormen, zoals God het heeft bedoeld, daarin Zijn hulp vragen is iets waarmee je de dag begint.
ik intepreteer het "je voegen naar je man" dan ook meer als hem de erkenning geven, die hij heeft, alleen al als door God zelf in de rol gezet, om t gezin te leiden, hoeveel tekortkomingen hij ook heeft... (en misschien heb je als vrouw ook hier en daar wat min-puntjes????)
Precies, de man moet ook maar zien te leven met de minpuntjes van de vrouw, elkaar daarvoor begrip tonen en vergevingsgezind zijn is noodzakelijk.
het is dus zeker geen gedwee volgen, henk, wat ik voorsta, maar wel het inspelen op elkaar, als echtpaar (en als je kinderen hebt; ouderpaar,)elkaar de ruimte gevend om ook minder sterke kanten te hebben.
Een loffelijk streven, zolang het gedrag van de ander de partner en/of de kinderen niet schaadt is het zeker goed elkander te verdragen (Paulus) en de nodige humor in te zetten om de zaak te relativeren helpt ook wel.
en om dan gelijk maar op pieters berichtje in te gaan; als hulp tegenover een draaikont, kun je misschien een stabiele factor zijn.
afijn, thomas, ik was van plan je lap tekst te beantwoordden, maar ik hoop er later op terug te komen, ik denk dat ik genoeg geschreven heb vanavond!
zijn er overigens meer mensen (dames) op cm, die op deze "klassieke" manier over de verhouding tussen man en vrouw denken? of ben ik de enige...... |
Ik hoop je hiermee wat meegegeven te hebben. Dank voor de uitdaging, Hannah!
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op maandag 21 december 2009, 19:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 22:20
|
|
|
verwijderd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 8 januari 2010, 22:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 22:31
|
|
|
't Scheepke onder Jezus' hoede, met de kruisvlag hoog in top, neemt als arke der verlossing allen die in nood zijn op. Al slaat de zee ook hoog en hol en zweept de storm ons voort, wij hebben 's Vaders Zoon aan boord, en 't veilig strand voor oog.
Zonne, bied dat scheepj' uw glanzen, koeltjes stuwt het zacht vooruit; golven, steunt gebed en psalmzang met uw zilv'ren maatgeluid. Al slaat .... enz.
Arme zondaar, zie de kruisvlag, wapp'rend langs de oceaan, weet! de Heer is in ons midden, kom! neem uw verlossing aan! Dies rijst een lied tot God omhoog, rijst vol een dankakkoord: wij hebben 's Vaders Zoon aan boord, en 't veilig strand voor oog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 22:40
|
|
|
Onvoorstelbaar maar het is gelukt een slotje op het thema gebed gevraagd te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 22:43
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | Onvoorstelbaar maar het is gelukt een slotje op het thema gebed gevraagd te krijgen |
Heb jij dat voor elkaar gekregen??? Dan hoor je vast bij de organisatie van CM!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 22:46
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Heb jij dat voor elkaar gekregen??? Dan hoor je vast bij de organisatie van CM! |
Nee dat heb ik niet voor elkaar gekregen en hier zeg ik bij gelukkig niet schaam mij niet zo snel maar als ik dat voor elkaar had gekregen had ik me wel geschaamd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 22:53
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wat jij hier opsomt kom j in iedere laag van de bevolking tegen, welke religie ze ook hebben. En veelal word er word gezwegen. |
Worden in alle milieus waar incest voorkomt met hel en verdoemenis gedreigd,het meisje een schuldgevoel aangepraat, de vadere beschermd en het slachtoffer niet geholpen? Dan heb ik me in mijn perceptie wel erg vergist....Juist in christelijke kring zou men daarin duidelijk moeten zijn.
Alcoholisme en incest komt in alle milieus en lagen van de bevolking voor maar de wijze van omgaan verschilt wel degelijk. En niet in het voordeel van deze milieus. Je kunt met het ene kwaad het andere niet bagatelliseren.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 22:53
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | Nee dat heb ik niet voor elkaar gekregen en hier zeg ik bij gelukkig niet schaam mij niet zo snel maar als ik dat voor elkaar had gekregen had ik me wel geschaamd |
Ok, je bedoelt dat het iemand anders gelukt is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 22:58
|
|
|
verwijderd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 8 januari 2010, 22:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 23:00
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ok, je bedoelt dat het iemand anders gelukt is? |
Ik bedoel meer dat ik het heel chr vind over komen om op een onderwerp gebed gevraagd" een slotje te kunnen krijgen.
"maar als ik dat voor elkaar had gekregen zou ik daar niet trots op kunnen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 23:08
|
|
|
RELLOK036 schreef: | mag je zeer zeker maar hij reageerd standaard terug he... en voilla... maar terug naar topic |
Terechtwijzen past prima bij dit onderwerp, waar we met elkaar nadenken over de functie van de 10 geboden. Deze leefregel is ons door God gegeven om ons leven te spiegelen. Zodoende is deze leefregel ook verder uitgediept door Jezus in Zijn prediking.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 23:10
|
|
|
Ook ik ben 1 van de mensen die weinig in de kerk komt... Al moet ik zeggen dat de reden hier om wel veranderd is. In het verleden ging ik weinig naar de kerk omdat ik me er niet thuis voelde... Vaak voelde ik me veroordeeld, ( klein voorbeeldje...Na de geboorte van men jongste zoontje was ik helaas lichamelijk, lange tijd niet in staat om naar de kerk te gaan, Toen ik eindelijk wel weer naar de kerk kon, werd er hardop rondom mij gezegd kijk die is er ook weer, die durft om nu wel weer te komen... Ipv een welkom werd er openlijk geoordeelt en ja dat deed zeer, ik voelde me niet meer welkom ) Nu ik weer in mijn oude woonplaats woon ga ik weer graag naar de kerk, En als ik er lichamelijk toe in staat ben ga ik inderdaad graag, Ik voel me er thuis, ik voel me er welkom... en ik denk dat, dat heel belangrijk is, Je moet je er thuis voelen, je moet je er welkom voelen, En niet het gevoel hebben dat je er met de nek aangekeken wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 23:12
|
|
|
Ondanks dat ik bijna bevroren ben Vind ik al die sneeuw toch wel een heel wow moment... Zeker smorgens als er nog niet op gelopen is... Of als er juist enkel de voetafdrukken van dieren instaan... zo sereen zo wow
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 23:13