Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 36 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) katja065 "honderd" jaar met introducee
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen yes356 45 jaar frank627 46 jaar william521 39 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:05
|
|
|
willen jullie wel steeds op het laatste bericht reageren? anders kloppen de namenlijsten niet meer nl!!
en er kunnen nog veel meer mensen worden uitgenodigd; dus willen jullie zo vriendelijk zijn een prikbordberichtje te plaatsen? (dit doe je door naast de knop "mailbox" op "prikbord" te klikken......en de vakjes daar in te vullen.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:22
|
|
|
VOOR DEGENEN DIE VOOR HET EERST KOMEN IS ER HIER DE ROUTE BESCHRIJVING
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 8 september 2010, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:55
|
|
|
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 36 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) katja065 "honderd" jaar met introducee annette 965 49 jaar wadriaan 54 jaar
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen yes356 45 jaar frank627 46 jaar william521 39 jaar roel350 42 jaar
13 dames en 9 heren dus....
het zou fijn zijn als jullie allemaal een prikbordje zouden willen plaatsen, en op het laatste bericht reageren, anders bestaat de kans dat er namen van de lijst raken, namelijk! overigens begint het lijstje weer prettig te groeien! wie wil er nog meer mee? you're welcome!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 september 2010, 23:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROEL350
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:07
|
|
|
Hoi, ik ga ook mee, lijkt me gezellig!
Groeten,
Roel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:22
|
|
|
Ik kan de 25e HELAAS niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 00:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik kan de 25e HELAAS niet |
Heel jammer ook nieuwe gezichten zijn welkom?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC637
|
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:30
|
|
|
Goedemiddag,
Ik heb wel interesse voor 25 september. Alleen hangt het voor mij van tijdstip en bereikbaarheid lokatie.
Groet, marc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 15:15
|
|
|
MARC637 schreef: | Goedemiddag,
Ik heb wel interesse voor 25 september. Alleen hangt het voor mij van tijdstip en bereikbaarheid lokatie.
Groet, marc |
De datum is 25 september en begint zo rond 12 uur. Voor de locatie zie paar postings hierboven.
Mocht je niet in het bezit zijn van een auto, dan is er allicht wel iemand met wie je kan meerijden. Of je komt met de trein, en dan is er vast wel iemand die je daar vandaan kan ophalen. Voor meer vragen kan je mij eventueel mailen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 18:44
|
|
|
KATJA065 schreef: | Heel jammer ook nieuwe gezichten zijn welkom? |
Nou , de mijne is al 43 jaar dus zo nieuw is ie ook weer niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:01
|
|
|
Ik zoek nog een chauffeur m/v leeftijd onbelanrijk, merk auto onbelangrijk, kleur onbelangrijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:31
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik zoek nog een chauffeur m/v leeftijd onbelanrijk, merk auto onbelangrijk, kleur onbelangrijk. |
hahaha... "merk auto onbelangrijk ?"... soms ben je best grappig Maris...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:48
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik zoek nog een chauffeur m/v leeftijd onbelanrijk, merk auto onbelangrijk, kleur onbelangrijk. |
Kun je eigenlijk niet op de fiets Het is toch in je eigen woonplaats?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:56
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kun je eigenlijk niet op de fiets Het is toch in je eigen woonplaats? |
Nee natuurlijk niet, dat snap je toch ook wel! Veel en veel te gevaarlijk. Al die roofvogels boven de heide , die op zoek zijn naar muizen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee natuurlijk niet, dat snap je toch ook wel! Veel en veel te gevaarlijk. Al die roofvogels boven de heide , die op zoek zijn naar muizen. |
Oh, op die fiets!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 08:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 36 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) katja065 "honderd" jaar met introducee annette 965 49 jaar wadriaan 54 jaar vrolijk anoniempje (leeftijd begin 40)
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen yes356 45 jaar frank627 46 jaar william521 39 jaar roel350 42 jaar
13 dames en 9 heren dus....
het zou fijn zijn als jullie allemaal een prikbordje zouden willen plaatsen, en op het laatste bericht reageren, anders bestaat de kans dat er namen van de lijst raken, namelijk! overigens begint het lijstje weer prettig te groeien! wie wil er nog meer mee? you're welcome!
. |
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 10 september 2010, 08:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 10:07
|
|
|
Wat gaan jullie doen als jullie diner gaan gebruiken? Gaan jullie naar Juffrouw Tok of ergens anders?
Ben benieuwd.
Ineke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 10:15
|
|
|
KATJA065 schreef: | Wat gaan jullie doen als jullie diner gaan gebruiken? Gaan jullie naar Juffrouw Tok of ergens anders?
Ben benieuwd.
Ineke. |
as always, 'Juf Tok' it is...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 10 september 2010, 10:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 10:39
|
|
|
KATJA065 schreef: | Wat gaan jullie doen als jullie diner gaan gebruiken? Gaan jullie naar Juffrouw Tok of ergens anders?
Ben benieuwd.
Ineke. |
Het diner is ieder voor zich. De meesten vertrekken zo rond de klok van 5 uur weer huiswaarts.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 10:47
|
|
|
Ok bedankt voor de reacties.
Ineke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEAU183
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 16:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we hebben t plan opgevat om te gaan picknicken in ede op de heide, jolan, willie en ik gaan zowiezo; met vijf kinderen
er zijn er al die aangeven het leuk te vinden mee te gaan; mocht je ook interesse hebben, wil je dat dan even laten weten? liever niet over de mail, maar gewoon hier op t forum, even op dit bericht reageren, en je naam op t lijstje invullen..... tenzij je reden hebt om undercouver te blijven natuurlijk......
geinteresseerden zijn vooralsnog jolan9.. en willie5.. karolus 338 elly 361 eduard 152 ringo 975 Beau183
en een datum wordt geprikt; het wordt waarschijnlijk een zaterdagmiddag |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 20:55
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 36 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) katja065 "honderd" jaar met introducee annette 965 49 jaar wadriaan 54 jaar eveline482 55 jaar
14 dames en 9 heren dus....
. |
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 10 september 2010, 20:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 23:17
|
|
|
wie vragen en of opmerkingen heeft over 25 september kan mailen naar mij. ik probeer zoveel mogelijk dit topic up to date te houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 02:37
|
|
|
Grace, volgens mij heb je Beau van de lijst geknikkerd met je knip- en plakwerk.
't is even dat-ie niet vergeten word...
zelf kan ik die dag niet. de kans is behoorlijk groot dat ik dan moet werken. op welk tijdstip ik dat mag doen kan ik nu nog niet zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 08:01
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Grace, volgens mij heb je Beau van de lijst geknikkerd met je knip- en plakwerk.
't is even dat-ie niet vergeten word...
zelf kan ik die dag niet. de kans is behoorlijk groot dat ik dan moet werken. op welk tijdstip ik dat mag doen kan ik nu nog niet zeggen. |
Ja, ook deze: "vrolijk anoniempje (leeftijd begin 40)" staat plots niet meer op de lijst van de vrouwen.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 09:45
|
|
|
geduld heren.. vandaag word er aan de lijst gewerkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 12:07
|
|
|
We hopen op 25 september het jaar 2010, weer een picknick te houden om de mooiste heide van Nederland. We ontmoeten elkaar zo rond de klok van 12 uur. Hieronder vind u de route beschrijving die u leid naar de picknickplek.
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Grace 585 54 jaar Muischje leeftijd 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Katja065 "honderd" jaar met introducee Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 11 september 2010, 12:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 12:12
|
|
|
Mocht u om welke reden niet kunnen, kan u mij mailen.
Ik heb begrepen, dan men ook eventueel wil zingen op de hei, begeleid door mensen met een muziek instrument. In het verleden is dit al een keer ter sprake geweest. En velen haakten af toen ze het hoorden. Dus bij deze nogmaals: er word niet gezongen op de hei.
Wat ik ook duidelijk wil maken is : geen alcoholische dranken bij de picknick.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 11 september 2010, 12:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 12:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mocht u om welke reden niet kunnen, kan u mij mailen.
Ik heb begrepen, dan men ook eventueel wil zingen op de hei, begeleid door mensen met een muziek instrument. In het verleden is dit al een keer ter sprake geweest. En velen haakten af toen ze het hoorden. Dus bij deze nogmaals: er word niet gezongen op de hei.
Wat ik ook duidelijk wil maken is : geen alcoholische dranken bij de picknick. |
Hmmm, niet zingen??? Het broedseizoen is toch nog niet bezig, Mariska. Of was er een andere reden waarom er geen muzikale klanken ten hemel mochten stijgen
Als we nu toch eens eerst enkele pilske drinken...dan klinkt het misschien beter...
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 11 september 2010, 12:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 12:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mocht u om welke reden niet kunnen, kan u mij mailen.
Wat ik ook duidelijk wil maken is : geen alcoholische dranken bij de picknick. | Effe zomaar een gedachte. Waarom zou je op de hei opeens niet meer durven te zingen en tijdens bijvoorbeeld opwekking wel buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|