Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 10:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wang Sné Wang Pang ook |
met Wie ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 13:20
|
|
|
Waarom ik wel weer(vervroegd) een opleiding op kosten van de baas mag doen én een loonsverhoging krijg maar geen vaste aanstelling.......
Waarom mijn mannelijke collega's blijkbaar voorrang krijgen bij het solliciteren naar de baan die mij zo leuk leek,ik heb ook een gezin te onderhouden hoor!
Waarom ik hierover zeur want ik heb een leuke baan en ben verzekerd van een jaar werk en ontplooiing......
Waarom er maar 24 uur in een dag zitten.......zucht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 13:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wang Sné Wang Pang ook |
So langh is zijn broer en dat wang sneepang gebeuren is gewoon afvalwinderij of zoiets, geproduceerd na eten van sterk gasontwikkelende stoffen gelijk bruine bonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waarom ik wel weer(vervroegd) een opleiding op kosten van de baas mag doen én een loonsverhoging krijg maar geen vaste aanstelling.......
Waarom mijn mannelijke collega's blijkbaar voorrang krijgen bij het solliciteren naar de baan die mij zo leuk leek,ik heb ook een gezin te onderhouden hoor!
Waarom ik hierover zeur want ik heb een leuke baan en ben verzekerd van een jaar werk en ontplooiing......
Waarom er maar 24 uur in een dag zitten.......zucht |
Hoezo ?? Hoeveel uur wil jij werken dan per dag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 00:15
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Hoezo ?? Hoeveel uur wil jij werken dan per dag? |
0 natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 09:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | 0 natuurlijk |
Daar weet ik wel een oplossing voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:44
|
|
|
ANNA415 schreef: | Daar weet ik wel een oplossing voor |
slijptol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:49
|
|
|
ANNA415 schreef: | Daar weet ik wel een oplossing voor |
Rijke mannen zijn hier niet te vinden Anna.........wij vrouwen moeten het,zoals gewoonlijk,weer zelf oplossen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 14:07
|
|
|
Even een hart onder de riem beste dames, gewoon een aardigheidje.
Een huisvrouw, lieve mensen, is de spil van haar gezin. Zij is als eerste wakker en slaapt als laatste in. Is zij een dagje stappen, dan jammert heel de troep. Want niemand kan haar missen.... ,,Toch heeft zij geen beroep!??
Zij tovert met de centjes, en brengt de kinders groot. Droogt tranen en snuit neusjes, is net een 1000-poot. Als iedereen de griep heeft, verpleegt zij heel de troep. Loopt zelf van de koorts te bibberen.... ,,Toch heeft zij geen beroep!??
Zij is een troost der kleinen, en vaders grootste schat. Het aanrecht is haar altaar, de pan haar wierookvat. Zij is in het drukke leven, het rustpunt voor haar troep. Haar wapenspreuk is ,,DIENEN??.
HUISVROUW S`ochtendsvroeg maak ik het ontbijt Manlief gaat werken en heeft weinig tijd Zoonlief roept van boven aan de trap "ik wil geen brood, maar ik wil pap," De wasmachine draait,de stofzuiger loopt Tussendoor geen rust, wat ik wel had gehoopt
De bedden opmaken, de kamer stoffen Ik loop inmiddels al op m`n sloffen De deurbel gaat, weer iemand aan de deur Of ik mee wil doen aan een of ander gekeur Gauw naar de bank, het geld is op Dan naar de winkel, wat schaft de pot?
De hond uit laten, niet vergeten Mijn schoenen zijn al helemaal versleten Gauw gaan koken, manlief komt thuis Ploft neer op de bank, zit voor de buis Roept om zijn sloffen en vraagt spontaan; En wat heb jij de hele dag gedaan???
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zaterdag 6 oktober 2012, 14:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 00:12
|
|
|
waarom wordt er bij een profiel ook je mail-response getoond?
die staat bij mij op 40% geloof ik, de indruk zou kunnen ontstaan dat je regelmatig niet reageert op mailtjes
maar niet alle mail behoeft antwoord, als je bv iemand feliciteert ergens mee en die bedankt jou daarvoor dan hoef je daar niet meer op te antwoorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 08:24
|
|
|
GERRIT603 schreef: | waarom wordt er bij een profiel ook je mail-response getoond?
die staat bij mij op 40% geloof ik, de indruk zou kunnen ontstaan dat je regelmatig niet reageert op mailtjes
maar niet alle mail behoeft antwoord, als je bv iemand feliciteert ergens mee en die bedankt jou daarvoor dan hoef je daar niet meer op te antwoorden |
Je kunt bedanken voor het bedanken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 08:28
|
|
|
GERRIT603 schreef: | waarom wordt er bij een profiel ook je mail-response getoond?
maar niet alle mail behoeft antwoord, als je bv iemand feliciteert ergens mee en die bedankt jou daarvoor dan hoef je daar niet meer op te antwoorden |
ja klopt had ik eerst ook en kreeg daar toen weer een nare vraag over zo van jij beantwoord je mails niet he. Nu probeer ik dus maar na een bedankje te reageren zo van graag gedaan. Maar ja soms kan dat echt niet nu sta ik dus op 65%
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:29
|
|
|
PIETER619 schreef: | Even een hart onder de riem beste dames, gewoon een aardigheidje.
Een huisvrouw, lieve mensen, is de spil van haar gezin. Zij is als eerste wakker en slaapt als laatste in. Is zij een dagje stappen, dan jammert heel de troep. Want niemand kan haar missen.... ,,Toch heeft zij geen beroep!??
Zij tovert met de centjes, en brengt de kinders groot. Droogt tranen en snuit neusjes, is net een 1000-poot. Als iedereen de griep heeft, verpleegt zij heel de troep. Loopt zelf van de koorts te bibberen.... ,,Toch heeft zij geen beroep!??
Zij is een troost der kleinen, en vaders grootste schat. Het aanrecht is haar altaar, de pan haar wierookvat. Zij is in het drukke leven, het rustpunt voor haar troep. Haar wapenspreuk is ,,DIENEN??.
HUISVROUW S`ochtendsvroeg maak ik het ontbijt Manlief gaat werken en heeft weinig tijd Zoonlief roept van boven aan de trap "ik wil geen brood, maar ik wil pap," De wasmachine draait,de stofzuiger loopt Tussendoor geen rust, wat ik wel had gehoopt
De bedden opmaken, de kamer stoffen Ik loop inmiddels al op m`n sloffen De deurbel gaat, weer iemand aan de deur Of ik mee wil doen aan een of ander gekeur Gauw naar de bank, het geld is op Dan naar de winkel, wat schaft de pot?
De hond uit laten, niet vergeten Mijn schoenen zijn al helemaal versleten Gauw gaan koken, manlief komt thuis Ploft neer op de bank, zit voor de buis Roept om zijn sloffen en vraagt spontaan; En wat heb jij de hele dag gedaan??? |
Dank je wel Maar het is ook een mooi gedicht waar zeker waarheid insteekt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:31
|
|
|
ANNA415 schreef: | Je kunt bedanken voor het bedanken |
Reageren dus om je mailrespons omhoog te krijgen Ik reageer bijna op elk mailtje en ook ik kom niet hoger dan 88 % dus dat respons is natte vinger werk volgens mij anders had ik op 95 gestaan Maar ja als je de honderd wilt halen dan heb je dus altijd het laatste woord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:40
|
|
|
PIETER619 schreef: | Even een hart onder de riem beste dames, gewoon een aardigheidje.
De hond uit laten, niet vergeten Mijn schoenen zijn al helemaal versleten Gauw gaan koken, manlief komt thuis Ploft neer op de bank, zit voor de buis Roept om zijn sloffen en vraagt spontaan; En wat heb jij de hele dag gedaan??? |
ha ha mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 11:01
|
|
|
Je kan dán altijd nog even vragen of je moet helpen met de restjes taart op te eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 12:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dank je wel Maar het is ook een mooi gedicht waar zeker waarheid insteekt |
Dat ik zoiets neerzet komt omdat men vaak het moeder zijn onderschat en ik een schat van een moeder heb gehad, die ondanks haar groot gezin, ook nog morgens en 's avond de 6 koeien moest melken met de hand, ook nog tijd had om anderen te helpen. In het prille bigin dat we op het Rode Klif nabij Stavoren kwamen te wonen hadden we geen waterleiding en elektriciteit, dus heel veel handwerk in de huishouding.
http://www.youtube.com/watch?v=RdY9lT2jMQ4&feature=BFa&list=PL4FA658E81417B205
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 14 oktober 2012, 15:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:27
|
|
|
De Nobelprijs voor Economie is dit jaar naar twee Amerikaanse economen gegaan voor hun werk op het gebied van het matchen. Schaarse ``producten`` op de juiste plaats brengen.
Pffff…Ik vraag me af of ze ook iets kunnen betekenen voor CM?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:49
|
|
|
JANS221 schreef: | De Nobelprijs voor Economie is dit jaar naar twee Amerikaanse economen gegaan voor hun werk op het gebied van het matchen. Schaarse ``producten`` op de juiste plaats brengen.
Pffff…Ik vraag me af of ze ook iets kunnen betekenen voor CM? |
zijn CM-ers m/v "schaarse producten"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:52
|
|
|
GERRIT603 schreef: | zijn CM-ers m/v "schaarse producten" |
Ja, de mannen wel! ``producten`` stond tussen aanhalingstekens, mannen die goed kunnen lezen zijn nog schaarser!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:53
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja, de mannen wel! ``producten`` stond tussen aanhalingstekens, mannen die goed kunnen lezen zijn nog schaarser! |
ja en die dan ook nog begrijpen wat ze lezen zijn heeeeel zeldzaam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:38
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja en die dan ook nog begrijpen wat ze lezen zijn heeeeel zeldzaam |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:01
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja en die dan ook nog begrijpen wat ze lezen zijn heeeeel zeldzaam |
dit begrijp ik niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:04
|
|
|
GERRIT603 schreef: | dit begrijp ik niet |
dat komt omdat jij een man bent he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:09
|
|
|
PETRA944 schreef: | dat komt omdat jij een man bent he |
vroeger op school geleerd: lezen en begrijpend lezen maar nooit lezend begrijpen
ik kon goed leren maar heel slecht onthouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:18
|
|
|
GERRIT603 schreef: | dit begrijp ik niet |
nee duh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:32
|
|
|
GERRIT603 schreef: | vroeger op school geleerd: lezen en begrijpend lezen maar nooit lezend begrijpen
ik kon goed leren maar heel slecht onthouden |
Misschien past deze uitspraak beter onder "raadsels"?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:09
|
|
|
waarom ik een relax dagje heb en toch met kwast en verf in de weer ben??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:19
|
|
|
TINK100 schreef: | waarom ik een relax dagje heb en toch met kwast en verf in de weer ben?? |
omdat je het niet laten kan om de boel mooi en gezellig te maken, met de feestdagen in aantocht, misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:38
|
|
|
Zoeken met een zaklampie
|
|
Naar boven |
|
|