ChristianMatch

Forum

Tips om een mail via CM te kunnen sturen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 12:24

MARIJAN072 schreef:
Leuk geprobeerd toch? Leek me wel wat, zo'n jonkie. Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

Maarre...nog geen mail gezien. Huilende smiley, smiley in tranen

Mag ik jouw mailen dan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 13:06

CROSSROAD317 schreef:
Ik begrijp dat mijn voorbeeld blijkbaar veel emoties en reacties heeft opgeroepen. Ik heb daar spijt van. Ik had beter geen voorbeeld kunnen noemen.

Voor de rest blijf ik wel achter mijn opmerking staan. Dus wel bidden voor Henk030, en niet lichtzinnig om gaan met waarvoor je bidt.
Eigenlijk ben ik heel erg kwaad. De dames kunnen zich wel zo laten gaan hier op het forum, ze kunnen je van alles en nog wat beschuldigen en van hun hoor je niks. En niet omdat je spijt hebt, maar omdat je door deze emotionele uitbarstingen ertoe gedwongen wordt, bied je je excuus aan. Wat je op het forum geschreven hebt is volledig terecht en ik vind ook niet dat je daar afstand van moet doen.

Dames houd u in toom en durf ook eens een keer de minste te zijn. Ik ben er spuugzat van om van allerlei dingen beschuldigd te worden die ik niet geschreven heb!!!!

En dan schrijven ze doodleuk, we zijn tegen roddelen en gaan ze er toch lekker mee door. Een bret voor de kop zeggen we dan.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 18 december 2009, 13:23
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 14:45

[quote=PIETER649]Hoi Lekkerding123

Ik las jouw profiel en ik geloof dat ik het helemaal zie zitten met je!!
Het ziet er gewoon hartstikke leuk uit Verliefde smiley
Trouwens... als jij dat bent op de foto.... grrrr... heb ik ook geen moeite mee Kwijlende smiley

Nou zijn er natuurlijk wel wat aandachtspuntjes waar jij ff aan moet werken voordat wij samen verder kunnen, ik heb ze gemakshalve maar op een rijtje gezet dan heb jij gelijk overzicht Lachende smiley met blinkend witte tanden

jouw lengte en gewicht komen niet geheel overeen, heb je al contact met een dieetiste?
je rookt en drinkt niet, das keurig hoor, een bob is altijd makkelijk maar ik wil geen gezeur omdat ik rook en drink
ik zie dat je gescheiden bent, met 3 kinderen die bij jou wonen, kunnen die niet bij je ex terecht? want je hebt als kinderwens een hangt-er-van-af dus je krijgt van mij een paar veeeeel leukere Knipoog smiley
daarnaast ga ik op 2e paasdag geen meubelboulevard op en al helemaal niet koffiedrinken bij je ouders... wees maar blij dat ik wel stad en land ervoor afgereisd heb.
jouw woonwens is een kindvriendelijke buitenwijk, denk maar niet dat ik tussen die herriekinderen ga wonen, het buitenland is een betere woonwens!!

maar zoals ik al zei: je profiel sprak mij zeer aan!!

DATEN?????

grt.
Pieter649

Ik word,zoals altijd,weer helemaal warm van jouw liefdevolle bijdrages op dit forum,jouw inzicht in vrouwen,je tedere woorden,je romantische inslag Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 15:06

CHATULIEM619 schreef:
Eigenlijk ben ik heel erg kwaad. De dames kunnen zich wel zo laten gaan hier op het forum, ze kunnen je van alles en nog wat beschuldigen en van hun hoor je niks. En niet omdat je spijt hebt, maar omdat je door deze emotionele uitbarstingen ertoe gedwongen wordt, bied je je excuus aan. Wat je op het forum geschreven hebt is volledig terecht en ik vind ook niet dat je daar afstand van moet doen.

Dames houd u in toom en durf ook eens een keer de minste te zijn. Ik ben er spuugzat van om van allerlei dingen beschuldigd te worden die ik niet geschreven heb!!!!

En dan schrijven ze doodleuk, we zijn tegen roddelen en gaan ze er toch lekker mee door. Een bret voor de kop zeggen we dan.

Ik beschuldig niemand van iets dat hij/zij niet geschreven heeft.
Ik geloof dat er hier op dit topic van een mug een olifant gemaakt is.
Ik heb aleen mijn mening hier uitgesproken.

Maar laten we maar ophouden over dit topic.
Mij is gebleken dat een ieder anders omgaat met bidden voor/met een ander.
Laten we elkaar daarin respecteren.
Ik wilde duidelijkheid hebben, waarom we niet zo maar voor/met een ander kunnen bidden.
We weten niet wat de wil van God erin is.
Ieder heeft zijn mening laten blijken.
Er is een excuus gemaakt voor een voorbeeld dat bij velen in het verkeerde keelgat schoot.

Wees voorzichtig met wat je het forum zet.
Let op de juiste woordkeus.
Gebruik de juiste intonatie.
Dit voorkomt veel ergernissen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 15:09

verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 22:17
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 15:13

.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 23 februari 2011, 10:16
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 15:13

Voor mij is dit niet klaar. Ik verwacht nu ook eens dat die dames die zo hoog van de hoog bliezen, nu ook eens durven te zeggen, ik ben fout geweest, ik heb niet goed gelezen wat je opgeschreven hebt. En dat ze van tevoren eens een keer nadenken over wat er echt staat in plaats van dat ze in de chatbox gaan zitten te roddelen over dingen die ik niet gezegd heb.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 18 december 2009, 15:14
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 15:20

OFF TOPIC
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 15:30

Lieve Hannah

Allereerst wil ik zeggen dat ik je mening niet onderschrijf maar wel respect voor je heb,je bent een mondige vrouw die opkomt voor haar principes.
Ik ben voor het geven/nemen/wederzijds plaatje,hoop blabla,naast elkaar staan,in goede en slechte tijden etc....In theorie prachtig,in de praktijk vrijwel ondoenlijk,of je moet de ideale relatie hebben.
Soms is de situatie dusdanig,door ziekte of andere zaken,dat je veel zult moeten geven en niets kunt "nemen".In principe sta je dan ook niet meer naast je partner maar vóór hem,neemt de beslissingen,ook voor hem,maakt de weg vrij.Het verschil is dat deze "opoffering" vanuit het hart en de trouwbelofte komt,niet rechtstreeks uit de Bijbel,in mijn geval tenminste niet.
Het geloof,en daarmee je dagelijkse gedragingen,start naar mijn mening met de Bijbel,dat is de basis,het nestelt zich in je hart,je doen en laten en van daaruit handel je.Je leest het al,ik ben niet erg rechtlijnig,ik zoek adhoc oplossingen,ik handel teveel vanuit mijn hart Knipoog smiley Zo ben ik opgevoed,zo zijn mijn medekerkgenoten,het heeft me al ver gebracht.De woorden onderdanig,volgzaam en gehoorzaam horen naar mijn mening niet thuis in een man/vrouw relatie(wel in je relatie naar God),man en vrouw zijn gelijkwaardig(daar heb je het al!haha)

Het is verschrikkelijk moeilijk om in een korte tekst je mening en gevoelens weer te geven......wat ik me afvraag:je zei dat weinig mensen jouw mening delen,staan jouw principes een nieuwe relatie in de weg?
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 15:42

CROSSROAD317 schreef:
Ik begrijp dat mijn voorbeeld blijkbaar veel emoties en reacties heeft opgeroepen. Ik heb daar spijt van. Ik had beter geen voorbeeld kunnen noemen.

Voor de rest blijf ik wel achter mijn opmerking staan. Dus wel bidden voor Henk030, en niet lichtzinnig om gaan met waarvoor je bidt.

Cross ik wil even zeggen dat ik dit heel mooi van je vind...
Dat je hier je excuus wilt maken pleit voor je...
Als ik het er niet mee eens ben zeg ik het ook dus nu ook
top...
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 15:51

CHATULIEM619 schreef:
Voor mij is dit niet klaar. Ik verwacht nu ook eens dat die dames die zo hoog van de hoog bliezen, nu ook eens durven te zeggen, ik ben fout geweest, ik heb niet goed gelezen wat je opgeschreven hebt. En dat ze van tevoren eens een keer nadenken over wat er echt staat in plaats van dat ze in de chatbox gaan zitten te roddelen over dingen die ik niet gezegd heb.

Het spijt me CHATULIEM! Ik ben geenzins van plan men excuus waar dan ook maar voor aan te bieden!! Ja ik kan goed lezen, En als je nu nog niet in wilt zien dat jij schrijfstijl/woordkeus niet goed gekozen is dan ligt het bij jou en niet bij mij, En NEE ik heb niet geroddeld ik heb je pv gesproken en heb het er verder niet op de chat over gehad!
En wat Cross betreft... Het getuigd van MOED om excuus aan te bieden...
Naar boven

Auteur Bericht
HDBAS635

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:05

maar degenen,die reageren zitten regelmatig op het forum. Maar de overgrote meerderheid niet. En die zullen waarschijnlijk niet in het openbaarheid treden. En ik geef ze nog gelijk ook.(imho)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:18

PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik vind het moeilijk om mails te versturen naar vrouwen op CM.
Ik heb al gekeken bij de adviezen van het CM team.
Maar ja wat vertel en vraag je wel of niet in een mail die je naar een vrouw stuurt? Begin je bijv. over het profiel van de andere iets te vertellen. Welke vragen kun je stellen aan de ander?
En hoe weet of je niet te direct bent of te veel in de mail zet?
Ik vind eerlijk gezegd een mail sturen best moeilijk. Hoe is dit voor jullie?

Groeten van Paulus

Paulus,als je een mail te moeilijk vindt begin je toch gewoon een chat?Dan volstaan simpele vragen als : Wil je even praten?Hoe is het met je?Hoe was je dag?Heb je plannen voor het weekend?Etc.Kortom,net als in het "echte" leven(kom je hier vaak?JAAAAAAAA Clown smiley )
Wil ze niet chatten?Dan weet je meteen waar je aan toe bent Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS252

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:31

Beste en lieve ALLEMAAL,

waar zijn we hier als Christenen mee bezig ?
Mag ik jullie vragen mijn ervaringen nav de vraag van Mary ( Christelijk leven - Christen maar niet naar de kerk of heel weinig ?) te lezen en je dan af te gaan vragen of zoiets nav dit , inmiddels behoorlijk afgedwaalde onderwerp, niet nog eens bij iemand kan gebeuren ?

Let wel, ieder van ons wil zijn gelijk hebben en zal dat ongetwijfeld ook hebben, maar dit gaat wel over de rug van Henk, die al genoeg op z'n bordje heeft op dit moment , vandaar zijn hartekreet.

Ennehhh... staan we binnenkort niet stil bij de geboorte van onze verlosser, die ook naar hoeren en tollenaars omkeek ?

Ik wens ons allemaal alvast een zeer vredig en gezegende Kerst.

Klaas.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:36

MARIJAN072 schreef:
Volgens mij is niemand verplicht om te reageren, zich te verdedigen of zich te verantwoorden. Zo is Mary's vraag op mij niet overgekomen, dit benadrukt zij zelfs nog. Op een forum staat vragen vrij en is iedereen vrij om wel/niet te reageren. Ik heb inmiddels al iets geleerd van sommige reacties! En daar kan ik, als kerkganger (waardoor ik me zeker niet beter voel! Ik vind het ook fijn om te gaan en gevoed te worden. Ook de ontmoeting met mede-gelovigen stimuleert mij.), zeker
van leren! En het aan mensen persoonlijk vragen, kan natuurlijk altijd. Ik zou dat zeker doen, als ik iemand beter zou willen leren kennen.

Thanks!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:56

Ten eerste sterkte bij dit vervelende aspect van jouw dagelijkse leven.

Door de steeds vaker voorkomende samengestelde gezinnen, vallen steeds meer mensen buiten de boot.
Mannen die een periode een vrouw met kinderen in hun huis hebben en voor deze kinderen een vaderfiguur willen zijn, hebben na het eindigen van de relatie geen enkel recht op een omgangsregeling.
Zelf loop ik ook dit risico, als Annette bij mij weggaat, of de kinderen zouden na haar overlijden bij hun biologische vader gaan wonen, heb ik ook geen poot om op te staan en zal ik ze nooit meer zien. Wettelijk is hiervoor ook niets geregeld.

Het voorbeeld van grootouders die hun kleinkinderen moeten missen na een scheiding van hun kinderen, is algemeen bekend.
Hier hebben we het zelfs over bloedverwanten!!
Dat roept bij mij de vraag op hoe de single moeders op deze site daarmee omgaan:
Ongeacht het contact met hun vader, hou jij in de gaten dat opa & oma van de andere kant nog contact met hun kleinkinderen hebben?
Dit ook in het belang van de kinderen trouwens...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:58

MARISKA601 schreef:
Ik beschuldig niemand van iets dat hij/zij niet geschreven heeft.
Ik geloof dat er hier op dit topic van een mug een olifant gemaakt is.
Ik heb aleen mijn mening hier uitgesproken.

Nou, als je mij verwijt dat ik als voorganger beter zou moeten weten, vind ik dat wel een beschuldiging. En wie maakte van een mug een olifant????
MARISKA601 schreef:
Wees voorzichtig met wat je het forum zet.
Let op de juiste woordkeus.
Gebruik de juiste intonatie.
Dit voorkomt veel ergernissen.

Als ik jou was zou ik maar eens in de spiegel gaan kijken.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 18 december 2009, 17:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 17:25

CHATULIEM619 schreef:
Nou, als je mij verwijt dat ik als voorganger beter zou moeten weten, vind ik dat wel een beschuldiging. En wie maakte van een mug een olifant????

Als ik jou was zou ik maar eens in de spiegel gaan kijken.

Ik zwijg hier over op het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 17:26

OFF TOPIC
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 17:59

Zo. Slotje dan maar. Zullen we nu gaan bidden?
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 18:49

HAAS141 schreef:
ooh Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
sas jij bent een uitzondering he om te te knoevelen moet aer we leff niet kijken he...
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 18:52

PIETER649 schreef:
eh jill... heb jij ECHT met rellok gezoend??? Geschokte, onthutste smiley
weet je meer als ik....
Naar boven

Auteur Bericht
PAULUS505

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 18:54

een dikke knuffel voor de NS die mijn adres wijziging juist heeft doorgevoerd vandaag toen ik hun opbelde
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 18:58

RELLOK036 schreef:
weet je meer als ik....

ik hoor de gekste verhalen over jou, ik kijk dus bij berichten over jou nergens meer van op Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:11

Kerk zijn is iets anders dan een gebouw. Kerk zijn kan ook als mensen onder elkaar in een andere vorm. Ook dat is gemeente zijn, gemeenschap met elkaar.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:13

RELLOK036 schreef:
dat lukt die 2 toch niet bull... en niks tegen henk of crosser dan btw...

Hoezo zou ik niet lief zijn tegen Cross? Terechtwijzen mag toch? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:15

Ik wil, nu het andere topic door de dwaalsporen en insinuaties is gesloten, op deze plaats alsnog gebed vragen voor Henk030, voor zijn dochter en voor haar moeder!
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:19

HENK710 schreef:
Ik wil, nu het andere topic door de dwaalsporen en insinuaties is gesloten, op deze plaats alsnog gebed vragen voor Henk030, voor zijn dochter en voor haar moeder!

Dat vind ik terecht en lief van je Henk!!! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:20

Hoezo bij elkaar vegen? Ik geef nergens aan dat er geen verschil in geloof en geloofsbeleving is. Ik erken juist de andere invulling van mensen. Alleen geef ik aan dat het niet onmogelijk is dat de Bron Een en Dezelfde God is. Zo vreemd is dat trouwens niet als we bedenken dat God de Schepper van allen is! Knipoog smiley

Wie voor mij wil bidden: is welkom! Ik zal ook voor u allen bidden!
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:25

CARIEN982 schreef:
Vind je knuffelen niet leuk dan?
Ik knoefel elke dag wel hoor. Clown smiley

dich wils gewoën den ganse daag door knoevelen, joa det merk ich wal
maar dich kries lekker genne koevel van mich Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 6194 Volgende
Pagina 54 van 6194