Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 09:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja hoor , lukt me al 45 jaar. |
Zoooo, dus ipv de fles kreeg je de fles
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 20:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja hoor , lukt me al 45 jaar. |
A gossie het is en blijft een flessenkind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 07:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | A gossie het is en blijft een flessenkind |
Zou er nu nog een speen op zitten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:52
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zou er nu nog een speen op zitten? |
Dan wel eerst de kurk losschroeven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:54
|
|
|
Ik weet niet of het écht huishoudelijk is maar toch maar even de vraag. Heb hier een buitendeur liggen die naar het stort moet. Past niet in de auto , heb geen aanhangwagentje , is te zwaar om op de fiets onder m'n armen mee te nemen . Hoe krijg ik die daar? In stukken zagen gaat niet want er zit nog een ruit in. Op het dak van de auto gaat ook niet want ik heb geen imperiaal of dakdragers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik weet niet of het écht huishoudelijk is maar toch maar even de vraag. Heb hier een buitendeur liggen die naar het stort moet. Past niet in de auto , heb geen aanhangwagentje , is te zwaar om op de fiets onder m'n armen mee te nemen . Hoe krijg ik die daar? In stukken zagen gaat niet want er zit nog een ruit in. Op het dak van de auto gaat ook niet want ik heb geen imperiaal of dakdragers. |
Samen met Dennis of lopend of deur op de fiets en samen lopen. Wordt het bij jullie niet opgehaald dan???? Je kan ook de ruit aan diggelen slaan, die in de glasbak doen en de rest van de deur een kopje kleiner maken of een goede buur of verre vriend vragen om even mee te helpen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik weet niet of het écht huishoudelijk is maar toch maar even de vraag. Heb hier een buitendeur liggen die naar het stort moet. Past niet in de auto , heb geen aanhangwagentje , is te zwaar om op de fiets onder m'n armen mee te nemen . Hoe krijg ik die daar? In stukken zagen gaat niet want er zit nog een ruit in. Op het dak van de auto gaat ook niet want ik heb geen imperiaal of dakdragers. |
volgens mij heb je een paar mogelijkheden; -deur zelf hergebruiken als schutting of iets dergelijks -ruit er uit slaan en in de glasbak en dan toch in stukken zagen -op gratis af te halen zetten (en dan hopen dat iemand hem komt halen) -Kennis zoeken die wel aanhangwagen heeft en wil helpen -laatste optie en duurste op laten halen door vuilstortdienst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:08
|
|
|
INGE721 schreef: | Samen met Dennis of lopend of deur op de fiets en samen lopen. Wordt het bij jullie niet opgehaald dan???? Je kan ook de ruit aan diggelen slaan, die in de glasbak doen en de rest van de deur een kopje kleiner maken of een goede buur of verre vriend vragen om even mee te helpen.... |
Hier halen ze alleen de kliko's op en de rest kan je op het stort kwijt. Aangezien die deur niet in de kliko past........ Denk dat ik em maar in de oosterschelde dump , hebben de schoolgasten mooi een vlot om op te spelen.
Je denkt toch niet dat ik heel dat eind met een rotte deur ga lopen sjouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier halen ze alleen de kliko's op en de rest kan je op het stort kwijt. Aangezien die deur niet in de kliko past........ Denk dat ik em maar in de oosterschelde dump , hebben de schoolgasten mooi een vlot om op te spelen.
Je denkt toch niet dat ik heel dat eind met een rotte deur ga lopen sjouwen |
In de meeste gemeenten kun je bellen voor een afspraak met grof vuil, maar ja...in een achtergebleven gebied als Zeeland weet ik het natuurlijk niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In de meeste gemeenten kun je bellen voor een afspraak met grof vuil, maar ja...in een achtergebleven gebied als Zeeland weet ik het natuurlijk niet |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In de meeste gemeenten kun je bellen voor een afspraak met grof vuil, maar ja...in een achtergebleven gebied als Zeeland weet ik het natuurlijk niet |
Nee dat kennen we niet . Maar dan bel ik jou wel even .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee dat kennen we niet . Maar dan bel ik jou wel even . | hakbijl, vuurkorf in de tuin en de fik in die deur. wel opletten dat je witte steentjes niet vies worden en geen naaktslakken, spreeuwen en reigers mee verbranden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 17:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee dat kennen we niet . Maar dan bel ik jou wel even . |
Ik ben me daar gek zeg, moet ik er nog geld op toeleggen ook Vraag anders ff, die zit zich vast weer ergens in Hoeven te vervelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:15
|
|
|
PETRA944 schreef: | hakbijl, vuurkorf in de tuin en de fik in die deur. wel opletten dat je witte steentjes niet vies worden en geen naaktslakken, spreeuwen en reigers mee verbranden |
he ja Die optie had ik nog niet aan gedacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:21
|
|
|
PETRA944 schreef: | hakbijl, vuurkorf in de tuin en de fik in die deur. wel opletten dat je witte steentjes niet vies worden en geen naaktslakken, spreeuwen en reigers mee verbranden |
Ennnnnnnn nog gezellig ook Al hoewel het is wel in Zeeland he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik ben me daar gek zeg, moet ik er nog geld op toeleggen ook Vraag anders ff, die zit zich vast weer ergens in Hoeven te vervelen |
Wat is trouwens lang weg van CM? Ik had hem al wel weer terug verwacht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 19:01
|
|
|
Deken op dak van auto leggen deur erop. Ramen open. Met touw vastbinden. Flink doorsjezen dat de politie je niet ziet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 20:02
|
|
|
Kom maar om m'n karretje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 20:45
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Kom maar om m'n karretje |
Opstoken in de BBQ zou òòk een optie kunnen zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 23:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat is trouwens lang weg van CM? Ik had hem al wel weer terug verwacht? |
Ja, idd, hij houdt het lang vol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 01:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Deken op dak van auto leggen deur erop. Ramen open. Met touw vastbinden. Flink doorsjezen dat de politie je niet ziet |
Whaha , net als mr. Bean dus . O nee , hij deed dat met een stoel hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 08:39
|
|
|
gewoon bij iemand met die deur in huis vallen Visser:) je buurman paar huizen verderop bijvoorbeeld;))
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 1 september 2012, 08:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:31
|
|
|
HEIDE115 schreef: | gewoon bij iemand met die deur in huis vallen Visser:) je buurman paar huizen verderop bijvoorbeeld;)) |
Ja , die zit daar écht op te wachten denk ik. Afijn , het is zaterdag , meestal is er dan in de straat wel één die dan naar stort moet . Als tie dan voorbij rijd , hou ik hem gewoon aan en zeg hem dat er net een deur van zn karretje gevallen is .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Whaha , net als mr. Bean dus . O nee , hij deed dat met een stoel hè. |
Ja en ik heb het wel eens met een hele grote ton en een bank gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:57
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja en ik heb het wel eens met een hele grote ton en een bank gedaan. |
...........
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 1 september 2012, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 12:32
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja en ik heb het wel eens met een hele grote ton en een bank gedaan. |
Euh Anna??? Liggen de pepernoten alweer in de winkel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 13:45
|
|
|
aaah huishouden, kan bijna niet meer tegen het woord, dankzij hoofluis werk ik me wezenloos, tweede behandeling achter de rug en ben vandaag weer alles aan het wassen , stofzuigen en dat allemaal terwijl ik erg ziek zoontje om me heen heb gehad, hij is nu na zijn vader. dus kan mooi de hele dag doorwerken en hoop ik vanavond klaar ben en dan morgen eindelijk es uitslapen en rust en dan weer een nieuwe week waarin van alles weer gebeurt in dit huishouden....petra die met koude rillingen achter de pc pauze zit te houden me afvragend, nee he, zoontje zal me toch niet hebben aangestoken en dadelijk me laatste krachten in het huishouden gaat gooien, want zou fijn zijn als het gedaan is, alle was weer ind e kast, gelukkig schijnt de zon en droogt alles snel buiten. lang leve morgen uitslapen en relax dag houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 13:53
|
|
|
PETRA944 schreef: | aaah huishouden, kan bijna niet meer tegen het woord, dankzij hoofluis werk ik me wezenloos, tweede behandeling achter de rug en ben vandaag weer alles aan het wassen , stofzuigen en dat allemaal terwijl ik erg ziek zoontje om me heen heb gehad, hij is nu na zijn vader. dus kan mooi de hele dag doorwerken en hoop ik vanavond klaar ben en dan morgen eindelijk es uitslapen en rust en dan weer een nieuwe week waarin van alles weer gebeurt in dit huishouden....petra die met koude rillingen achter de pc pauze zit te houden me afvragend, nee he, zoontje zal me toch niet hebben aangestoken en dadelijk me laatste krachten in het huishouden gaat gooien, want zou fijn zijn als het gedaan is, alle was weer ind e kast, gelukkig schijnt de zon en droogt alles snel buiten. lang leve morgen uitslapen en relax dag houden. |
Gelukkig heb je dan nog even CM om een pauzetje te houden......maar ik hoop dat de rust wederkeert en dat je ook van je eigen rust mag genieten...(kan me dat van vroeger nog wel herinneren dat je zo kon uitkijken naar een moment voor jezelf.......)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 14:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Gelukkig heb je dan nog even CM om een pauzetje te houden......maar ik hoop dat de rust wederkeert en dat je ook van je eigen rust mag genieten...(kan me dat van vroeger nog wel herinneren dat je zo kon uitkijken naar een moment voor jezelf.......) | wou eigenlijk net na jou wat schrijven willemijn, over onze communicatie die we gehad hebben, internet communiceren is moeilijk , begrijpen wat de ander precies bedoelt, goed lezen, niet reageren met emotie. spijt me als ik je gekwetst hebt , ja die momenten met een druk huishouden , dat je wel es denkt rust.... ha ha toch zou ik ze niet willen missen, wat een leegte als ze ooit allemaal niet meer hier rondhangen bij mij, ben eigenlijk heel rijk en gezegend met ze, maar soms voel ik me totalloss ha ha. en dan zal je zien, kan je morgen uitslapen, word je om 7 uur wakker en denkt, na laat ik toch maar wat gaan doen, want is wel stil en saai en ben nu toch wakker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 18:01
|
|
|
PETRA944 schreef: | wou eigenlijk net na jou wat schrijven willemijn, over onze communicatie die we gehad hebben, internet communiceren is moeilijk , begrijpen wat de ander precies bedoelt, goed lezen, niet reageren met emotie. spijt me als ik je gekwetst hebt , ja die momenten met een druk huishouden , dat je wel es denkt rust.... ha ha toch zou ik ze niet willen missen, wat een leegte als ze ooit allemaal niet meer hier rondhangen bij mij, ben eigenlijk heel rijk en gezegend met ze, maar soms voel ik me totalloss ha ha. en dan zal je zien, kan je morgen uitslapen, word je om 7 uur wakker en denkt, na laat ik toch maar wat gaan doen, want is wel stil en saai en ben nu toch wakker. |
lief dat je dat zegt....en ja, ik was en ben gekwetst door al die opmerkingen over egokletterij en je verbeeld je dat je een betere christen bent en dan de Bijbel er maar even bijhalen met allerhande teksten.....die ik dan wel kan weggooien omdat ik er toch mijn eigen verhaal van maak.....het zij zo, ik ben er klaar mee.... Maar ik hoop in ieder geval dat jij morgen een heerlijke relax dag hebt......ga lekker bij het water kijken is ook heerlijk ontspannend vind ikzelf altijd........ Zondag is voor mij ook een dag waar ik niet al te veel doe, niet eens uit religieuze overwegingen maar omdat het heerlijk is een dag niet zo jachtig te moeten leven en vooral om niets te moeten........ Die zondagen van vroeger waarop je niets mocht waren nog zo gek nog niet denk ik nu.....
|
|
Naar boven |
|
|