Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:10
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | ik vandaag heb behangen............ En het zit er nog steeds op
(hoe is het mogelijk) |
Niet te enthousiast, effe wachten hoe het er morgen uitziet he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 14:53
|
|
|
PETRA373 schreef: | Niet te enthousiast, effe wachten hoe het er morgen uitziet he |
Nog steeds Peet...nog steeds..... Net nog wezen kijken......jeemig.......wat zit het er netjes op.... aankomende week het gezellig inrichten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:19
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nog steeds Peet...nog steeds..... Net nog wezen kijken......jeemig.......wat zit het er netjes op.... aankomende week het gezellig inrichten..... |
wauw, wat goed, dat je zo mooi kan behangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:31
|
|
|
PETRA373 schreef: | wauw, wat goed, dat je zo mooi kan behangen |
Ja idd, ...........En wat gevaarlijk om dat zo open en bloot op het CM-forum te posten. We weten je vast nu goed te vinden, wanneer er hier een behanger nodig is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
PETRA373 schreef: | wauw, wat goed, dat je zo mooi kan behangen |
Ja en lief dat ze is...ze heeft beloofd ook bij mij te komen behangen en als tegenprestatie gaat ze ook lekker koken voor mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja en lief dat ze is...ze heeft beloofd ook bij mij te komen behangen en als tegenprestatie gaat ze ook lekker koken voor mij... |
Daar heb je de eerste al!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:32
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Daar heb je de eerste al!! |
...ja, jij moet je belofte om te isoleren en voor me te koken ook nog nakomen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ja, jij moet je belofte om te isoleren en voor me te koken ook nog nakomen... |
Tsssssss...... die belofte is er nooit geweest, Daarom wordt ie ook niet nagekomen
Maar als goedmaker bij deze de oproep aan alle Klus-vaardige mannen en vrouwen van CM: WIE HELPT FRANK DE WINTER DOOR, DOOR ZIJN TOKO TE KOMEN ISOLEREN???? En wie niet isoleervaardig is, wie wil met hem en Floshke gaan wokken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:51
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsssssss...... die belofte is er nooit geweest, Daarom wordt ie ook niet nagekomen
Maar als goedmaker bij deze de oproep aan alle Klus-vaardige mannen en vrouwen van CM: WIE HELPT FRANK DE WINTER DOOR, DOOR ZIJN TOKO TE KOMEN ISOLEREN???? En wie niet isoleervaardig is, wie wil met hem en Floshke gaan wokken? |
Lekker het voorjaar is begonnen, en de winter zo goed als voorbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 20:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsssssss...... die belofte is er nooit geweest, Daarom wordt ie ook niet nagekomen
Maar als goedmaker bij deze de oproep aan alle Klus-vaardige mannen en vrouwen van CM: WIE HELPT FRANK DE WINTER DOOR, DOOR ZIJN TOKO TE KOMEN ISOLEREN???? En wie niet isoleervaardig is, wie wil met hem en Floshke gaan wokken? |
En als toegift krijgt hij/ zij er een hele heg bij , mits hij / zij em zelf snoeit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 22:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | En als toegift krijgt hij/ zij er een hele heg bij , mits hij / zij em zelf snoeit. |
...jij en steen zijn erg onlief...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:28
|
|
|
weet je, visser; ik weet het goed gemaakt; als jij nou de boel even isoleert, steen haar wok meeneemt, dan neem ik een heggesnoeier mee, en past mijn kleine meid op floske.
(en kan frank lekkere hapjes gaan halen bij de AH)
DEAL?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:37
|
|
|
HANNAH810 schreef: | weet je, visser; ik weet het goed gemaakt; als jij nou de boel even isoleert, steen haar wok meeneemt, dan neem ik een heggesnoeier mee, en past mijn kleine meid op floske.
DEAL? |
Kijk, dáár kunnen we wel wat mee, Hannah. Al denk ik dat je voor die heg en het isoleren wel meer dan 1 mannetje (m/v) nodig hebt, dus aanvullende belangstellenden zijn van harte welkom! Tenminste, als FrankT ons over de vloer wil hebben, natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:44
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Kijk, dáár kunnen we wel wat mee, Hannah. Al denk ik dat je voor die heg en het isoleren wel meer dan 1 mannetje (m/v) nodig hebt, dus aanvullende belangstellenden zijn van harte welkom! Tenminste, als FrankT ons over de vloer wil hebben, natuurlijk |
anders wokken en snoeien we gewoon buiten, en hoeft alleen visser binnen te zijn joh........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | weet je, visser; ik weet het goed gemaakt; als jij nou de boel even isoleert, steen haar wok meeneemt, dan neem ik een heggesnoeier mee, en past mijn kleine meid op floske.
DEAL? |
Gaan jullie een pre-pn houden in Frank z'n achtertuin? Leuk, ben ook goed in snoeien. Wat voor lekkers gaan we eten, Frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 00:01
|
|
|
MAMY994 schreef: | Gaan jullie een pre-pn houden in Frank z'n achtertuin? Leuk, ben ook goed in snoeien. Wat voor lekkers gaan we eten, Frank? |
nee, een wok-nick, mamy.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 00:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, een wok-nick, mamy....... |
Wo(r)k-nick, om precies te zijn Tenminste, als die heg en isolatieklus ook gefixt gaan worden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 07:17
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wo(r)k-nick, om precies te zijn Tenminste, als die heg en isolatieklus ook gefixt gaan worden...... |
Hoor ik wokken?!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:02
|
|
|
ANNA415 schreef: | Hoor ik wokken?!!!!! |
Ja, dat lees je goed. Er wordt dan wel van je verwacht dat je Visser helpt met isoleren, of Hannah met heg snoeien, btw......
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 4 maart 2013, 13:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:06
|
|
|
MAMY994 schreef: | Gaan jullie een pre-pn houden in Frank z'n achtertuin? Leuk, ben ook goed in snoeien. Wat voor lekkers gaan we eten, Frank? |
...dat hangt er vanaf wat je meebrengt...ik ben ook zuunig geworden na al die jaren op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dat hangt er vanaf wat je meebrengt...ik ben ook zuunig geworden na al die jaren op CM |
Woon je in Zeeland dan tegenwoordig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:26
|
|
|
Dat wordt een NIKX-WOK!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:28
|
|
|
Nah...... volgens mij zou ik die wok regelen, op kosten van Frank overigens. En ik woon ver genoeg bij de provincie Zeeland vandaan om géén krent te zijn.....
Als die Zeeuwen nou es gaan snoeien en isoleren, komt het helemaal goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:30
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nah...... volgens mij zou ik die wok regelen, op kosten van Frank overigens. En ik woon ver genoeg bij de provincie Zeeland vandaan om géén krent te zijn.....
Als die Zeeuwen nou es gaan snoeien en isoleren, komt het helemaal goed. |
Enne wat doet die fries ondertussen dan op dr krent toekijken op deze manier?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:31
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nah...... volgens mij zou ik die wok regelen, op kosten van Frank overigens. En ik woon ver genoeg bij de provincie Zeeland vandaan om géén krent te zijn.....
Als die Zeeuwen nou es gaan snoeien en isoleren, komt het helemaal goed. |
Isoleren KAN ik niet.... Snoeien misschien wel....maar dan is er misschien geen heg over... Ik woon IN Zeeland...maar ben geen krent.... En wokken??? Die hoop heb ik opgegeven...(met Frank tenminste)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 4 maart 2013, 13:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Isoleren KAN ik niet.... Snoeien misschien wel....maar dan is er misschien geen heg over... Ik woon IN Zeeland...ben geen krent.... En wokken??? Die hoop heb ik opgegeven...(met Frank tenminste) |
Lieve Zee, dan is er vast nog wel een andere klus te bedenken. En jij bent vast de uitzondering op de regel, in Zeeland En dat wokken, tsja, als Mozes niet naar de berg komt..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Lieve Zee, dan is er vast nog wel een andere klus te bedenken. En jij bent vast de uitzondering op de regel, in Zeeland En dat wokken, tsja, als Mozes niet naar de berg komt.............. |
Oke...ik kan klussen....en dan de berg maar naar Mozes!!!! Mamy...je kunt meerijden hoor!!! Heeft Visser nu nog wel tijd????
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 4 maart 2013, 13:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 14:42
|
|
|
bij de KNO arts geweest moet dus geopereerd worden aan de neus en willen kijken of ik een beugel voor snachs kan krijgen om mijn onderkaak na voren te houden. heb s nachs dus 16 adem stops
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 14:45
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | bij de KNO arts geweest moet dus geopereerd worden aan de neus en willen kijken of ik een beugel voor snachs kan krijgen om mijn onderkaak na voren te houden. heb s nachs dus 16 adem stops |
Oei bj, dat is veel. Dus spannend allemaal sterkte hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 15:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Enne wat doet die fries ondertussen dan op dr krent toekijken op deze manier? |
HAHAHAHAHAHA, dat lijkt me wel wat Erika..... Tenminste, als ze daar in Braboland ook wel es de zon te zien krijgen.... Maar ehm....volgens mij hadden Hannah en ik al aangegeven dat ik met een wok in de weer zou. En ik verwacht minstends 20 CM-ers daar, dus zal er werk genoeg aan de winkel zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|