Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:25
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:27
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Goede wijn behoeft geen krans en zo ook voor hetgeen wat hier boven staat. |
Ik sluit me bij de vorige spreker aan...dank je wel Willem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:43
|
|
|
[gestopt
Laatst aangepast door
|
WILLEM591
|
op dinsdag 1 februari 2011, 21:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:55
|
|
|
willem, je bent nog niet lang op cm vertel je; maar ook zorgvuldig met mensen omgaan kan handig zijn op een site als deze. met onjuiste info worden soms mensen gekwetst.die ervaring komt dan soms zeer regelmatig voor, en dan gaan mensen wel eens reageren, dat er anders met medemensen omgegaan kan worden, begrijp je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:07
|
|
|
dit is nu mousie. en ik geef haar een knuf. ze doet haar werk uitstekend. ik vind haar een dotje.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 26 januari 2011, 21:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:09
|
|
|
Voor Maris.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:10
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Voor Maris.........
|
wat lief lea...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:12
|
|
|
speciaal voor lea
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:15
|
|
|
De gehaktmolen, een poel van jolijt.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 26 januari 2011, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:25
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | OKEEEEEEEEEEEEE.....HET WAS GEIN!!!!! om het geklep over mij es effe lekker te voeren! IK GA NIET TROUWEN, OOK NIET MET ZN VIEREN en ik hoop dat het gezever daarmee de wereld uit is...zo...ik heb gezegd! |
Nou ga ik ook ff reageren... Angel, ik heb jou heel serieus persoonlijk de vraag gesteld of je ging trouwen, waarop je vervolgens met "ja" antwoordde, waarop ik je feliciteerde. Ik denk dat ik voortaan bij jou maar mijn mond ga houden, want eerlijkheid staat bij mij hoog in het vaandel, terwijl ik bij jou gezien hebt dat je je bijdrage (destijds over dat je C.M. niet meer kon betalen) verdraaide tot een heel ander verhaal. Niks over gezegd verder, en nu weken later dit en had je kunnen weten dat ik deze vraag heel serieus aan je stelde en om een dag later er zo op het forum achter te komen dat het gein was... pffff.... Denk eens na Angel... voor je iets zegt... En nu houd ik wijselijk mijn mond... ben het zat die verdraaiingen...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 26 januari 2011, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:34
|
|
|
gestopt
Laatst aangepast door
|
WILLEM591
|
op dinsdag 1 februari 2011, 21:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:48
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:49
|
|
|
Om even weer ontopic te gaan. Een hele dikke knuffel voor alle lieve mensen hier! Ik ga jullie missen. Tot ooit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:52
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Susannah....een voorbeeld: Stel je eens voor...op een staande voetbal-tribune...staat het vol met mensen. De persoon die helemaal bovenaan staat...zegt het volgende tegen zijn ' beneden b uurman' die 1 trede lager staat: " He, we krijgen morgen regen en flinke onweersbuien en weing zon te zien!" De man een trede lager zegt tegen de persoon die weer een trede lager staat: " He, heb je het gehoord? We krijgen de zon te zien tijden die onweersbui en geen regen!" Vervolgens zegt die het weer tegen de man weer een trede lager: " Hey! Weet je dat we een heleboel regen krijgen met maar 1 zon te zien en geen onweer....!!!" Om een lang verhaal kort te houden, beste Susannah....hoe je het ook went of keert...verhalen doen altijd heel anders uitkomen dan het oorspronkelijke! En zo vergelijk ik dat nu dat hele gedoe rondom mijn' persoons en Angelique! Laten we nu maar eens OPHOUDEN met dit hele gedoe! CM het wordt tijd dat er maar eens schoon schip moet worden gemaakt! Desnoods met mijn vertrek dan maar!!!! Ik durf mijn fouten te erkennen en vraag hierbij ook vergeving aan ieder die zich door mijn toe doen gekwetst voelen. Zo...dit ben ik kwijt....en ik heb gezegd! |
Blijkbaar voel jij je nogal aangesproken door mijn verhaal Gibby. Wat ik schreef was alleen bedoeld voor Angel, niet voor jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:53
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Susannah....een voorbeeld: Stel je eens voor...op een staande voetbal-tribune...staat het vol met mensen. De persoon die helemaal bovenaan staat...zegt het volgende tegen zijn ' beneden b uurman' die 1 trede lager staat: " He, we krijgen morgen regen en flinke onweersbuien en weing zon te zien!" De man een trede lager zegt tegen de persoon die weer een trede lager staat: " He, heb je het gehoord? We krijgen de zon te zien tijden die onweersbui en geen regen!" Vervolgens zegt die het weer tegen de man weer een trede lager: " Hey! Weet je dat we een heleboel regen krijgen met maar 1 zon te zien en geen onweer....!!!" Om een lang verhaal kort te houden, beste Susannah....hoe je het ook went of keert...verhalen doen altijd heel anders uitkomen dan het oorspronkelijke! En zo vergelijk ik dat nu dat hele gedoe rondom mijn' persoons en Angelique! Laten we nu maar eens OPHOUDEN met dit hele gedoe! CM het wordt tijd dat er maar eens schoon schip moet worden gemaakt! Desnoods met mijn vertrek dan maar!!!! Ik durf mijn fouten te erkennen en vraag hierbij ook vergeving aan ieder die zich door mijn toe doen gekwetst voelen. Zo...dit ben ik kwijt....en ik heb gezegd! |
Ophouden met dit gedoe, ze schrijft zelf dat ze het expres doet om roddels over zichzelf te krijgen..... Negatieve aandacht krijgen is ook aandacht krijgen he...doen kleuters ook
Weet je wat ik jammer vind, dat Chris nog maar 4 weken weg is en je heel de site in elkaar ziet zakken. Hebben we geen redaktie meer ofzo? En nee, die hoeft niet met bans te gaan smijten, maar dat er behoefte is aan toezicht hier lijkt me toch duidelijk bewezen. Echt jammer, ik heb hier drie en half jaar met heel veel plezier gezeten maar ben het echt zat. Dus om maar weer ff ontopic te gaan: een knuffel voor Chris, we missen je!!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 26 januari 2011, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:54
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Om even weer ontopic te gaan. Een hele dikke knuffel voor alle lieve mensen hier! Ik ga jullie missen. Tot ooit! |
dikke knuffel terug Lielie... 't was leuk om je eens te ontmoeten op 1 van de picknicks... Ik wens je een fijne tijd in Engeland ! Het ga je goed !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:54
|
|
|
Vertrokken.
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:55
|
|
|
Een dikke knuffel voor mezelf omdat ik weer eens zo stom ben geweest om in zielige verhalen te trappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:56
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:57
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:57
|
|
|
GIBBY159 schreef: | WIJ...Annette...maken er zo een behoorlijke ZOOITJE van...WIJ....!!! |
Ik lieg niet, jij wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:58
|
|
|
en nu weer knuffeltijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:59
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Ik kom voor IEDEREEN op...waarvan ik denk dat betrokken persoon in het nauw wordt gedreven! Daar bijt ik mij in vast. |
Ik drijf haar niet in het nauw... dat doet ze zelf...
En nou houd ik mijn mond hierover... t'is immers een knuffelhoekje....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:00
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:02
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Degene die durft te zeggen...IK LIEG NIET...heeft al weer gelogen. Iedereen liegt wel eens.... |
ik woon al ruim 2 jaar samen met Annette... en ik heb haar nog NOOIT op een leugen betrapt!! En nee... dit is geen leugen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:05
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:11
|
|
|
nogmaals ga ik een dikke knuffel voor crossroad er uit gooien.. Crossy....ooit zul je ontdekken hoe fout je het had.... Je gelooft dit nu niet.... T is ook bijna niet te geloven... Daarom ben je altijd welkom terug hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:11
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik drijf haar niet in het nauw... dat doet ze zelf...
En nou houd ik mijn mond hierover... t'is immers een knuffelhoekje.... |
Als dit een knuffelhoekje is mag je in April op de hei wel een trauma team bij organiseren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:12
|
|
|
GERT856 schreef: | Als dit een knuffelhoekje is mag je in April op de hei wel een trauma team bij organiseren |
hihi...gert...komt goed joh! neem dat maar van mij aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:12
|
|
|
GIBBY159 schreef: | WIJ...Annette...maken er zo een behoorlijke ZOOITJE van...WIJ....!!! En dat zijn er nogal wat.!!! | Eerlijk gezegd vind ik dat er maar één is die hier een zootje van gemaakt heeft. Dat jij zo nodig weer eens de schuld op je wilt nemen, is jouw zaak, maar in dit geval voel ik me echt niet aangesproken door wat je zegt. Integendeel zelfs..
|
|
Naar boven |
|
|