Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 20:31
|
|
|
sex is wel gezond maar,
als je de tien geboden belangrijk vind vind je god ook belangrijk!
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op woensdag 25 april 2012, 20:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 21:43
|
|
|
NICKY298 schreef: | sex is wel gezond maar,
als je de tien geboden belangrijk vind vind je god ook belangrijk! |
Ja, goeie opmerking. Overigens blijkt maar weer eens te meer dat dit onderwerp erg populair is aangezien dit topic al in 2010 is geopend. Het houd de gemoederen aardig bezig dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 10:05
|
|
|
BEUN656 schreef: | Ja, goeie opmerking. Overigens blijkt maar weer eens te meer dat dit onderwerp erg populair is aangezien dit topic al in 2010 is geopend. Het houd de gemoederen aardig bezig dus. |
Natuurlijk houdt het de gemoederen bezig....... Het is een natuurlijke drift in een mens anders waren we al uitgestorven geweest.... Het grote goed is dat God het zo leuk geschapen heeft dat het geen straf is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 10:48
|
|
|
INGE721 schreef: | Natuurlijk houdt het de gemoederen bezig....... Het is een natuurlijke drift in een mens anders waren we al uitgestorven geweest.... Het grote goed is dat God het zo leuk geschapen heeft dat het geen straf is |
Nee, dat is ook niet de rede dat ik dat zeg. Mijn punt is eerder: als je de Bijbel serieus neemt dan is sex buiten het huwelijk geen issue en doe je het dus ook niet. Simpel zat! Maar mensen houden van marchanderen. Voornamelijk met de Bijbel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 12:42
|
|
|
God weet zoveel meer en kan zoveel meer dan wij kunnen weten en denken.
Hij heeft deze geboden met een reden gemaakt!
Hier is echt goed over na gedacht!
Het is niet voor niets een rommeltje geworden op deze aarde! Wij willen daar zo graag mee rommelen Rommelen wij dan eigenlijk ook niet met god??
en doen wat er in de bijbel staat is niet makkelijk , maar het leven is ook niet makkelijk.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op donderdag 26 april 2012, 13:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 14:36
|
|
|
NICKY298 schreef: | God weet zoveel meer en kan zoveel meer dan wij kunnen weten en denken.
Hier is echt goed over na gedacht!
Het is niet voor niets een rommeltje geworden op deze aarde! Wij willen daar zo graag mee rommelen Rommelen wij dan eigenlijk ook niet met god??
en doen wat er in de bijbel staat is niet makkelijk , maar het leven is ook niet makkelijk. |
Ik twijfel niet aan de grootheid van God....
Evenmin aan Zijn Wijsheid.............
Maar ik erger me aan mensen die roomser willen zijn dan de paus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 15:53
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik twijfel niet aan de grootheid van God....
|
Als iedereen die het is gebeurd, een merk zou hebben, zouden er veel met een merk rondlopen. Misschien zelfs wel degene, die zeggen roomser dan de paus te zijn. Wie weet het immers? Denk dat we eerst waardevol met een mens moeten omgaan, onze medemens, en dan is sex niet het eerste waar we aan denken, maar ook niet het laatste. Bij warmte en liefde, blijven we wel mens. Ook al hebben we onze verantwoording te nemen en te voelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 16:58
|
|
|
|
Mag ik me hier even geheel en al bij aansluiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 17:23
|
|
|
Vrij moeilijk onderwerp voor mij en mensen zoals hier op cm..dacht ik. Maar misschien zie ik dit verkeerd..
Omdat ik zelf soms het gevoel krijgt,de neiging te hebben sneller grensen te willen gaan verleggen..na alles wat gebeurd is in het leven. Zou het kunnen zijn dat meerdere dit ook beleven hier?.
Misschien is het ook wel voor cm,om een vraag te stellen zoals; Wanneer gemeenschap na het/een huwelijk
Of kom ik hiermee bij de titel van hierboven terecht?
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 april 2012, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 17:41
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Als iedereen die het is gebeurd, een merk zou hebben, zouden er veel met een merk rondlopen. Misschien zelfs wel degene, die zeggen roomser dan de paus te zijn. Wie weet het immers? Denk dat we eerst waardevol met een mens moeten omgaan, onze medemens, en dan is sex niet het eerste waar we aan denken, maar ook niet het laatste. Bij warmte en liefde, blijven we wel mens. Ook al hebben we onze verantwoording te nemen en te voelen |
mooi...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 17:42
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Als iedereen die het is gebeurd, een merk zou hebben, zouden er veel met een merk rondlopen. Misschien zelfs wel degene, die zeggen roomser dan de paus te zijn. Wie weet het immers? Denk dat we eerst waardevol met een mens moeten omgaan, onze medemens, en dan is sex niet het eerste waar we aan denken, maar ook niet het laatste. Bij warmte en liefde, blijven we wel mens. Ook al hebben we onze verantwoording te nemen en te voelen |
Er is een enorme kloof tussen platvloerse sex hebben en elkaar beminnen. Ik ben absoluut niet voor losse relaties maar de meeste mensen op CM weten heus wel waar Abraham de mosterd haalt......
In de Zaanse Schans natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 17:44
|
|
|
We weten allemaal dat sex voor het huwelijk volgens de Schrift niet mag. We weten ook dat velen een andere invulling hebben van wat sex is. Misschien moeten we maar gewoon zwijgen over het onderwerp net zoals we ons ook niet de vraag stellen of we nu eigenlijk ja dan neen door het rode verkeerslicht mogen rijden. Ik bedoel maar dat ieder wel een argumentatie heeft om wel of niet iets te doen. Of het nu om sex gaat of om het verkeersregelement of het al dan niet eten van aardappels met een lepel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 17:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | We weten allemaal dat sex voor het huwelijk volgens de Schrift niet mag. We weten ook dat velen een andere invulling hebben van wat sex is. Misschien moeten we maar gewoon zwijgen over het onderwerp net zoals we ons ook niet de vraag stellen of we nu eigenlijk ja dan neen door het rode verkeerslicht mogen rijden. Ik bedoel maar dat ieder wel een argumentatie heeft om wel of niet iets te doen. Of het nu om sex gaat of om het verkeersregelement of het al dan niet eten van aardappels met een lepel. |
Wow..ja zoist ook weer Frank!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 26 april 2012, 17:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 18:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | We weten allemaal dat sex voor het huwelijk volgens de Schrift niet mag. We weten ook dat velen een andere invulling hebben van wat sex is. Misschien moeten we maar gewoon zwijgen over het onderwerp net zoals we ons ook niet de vraag stellen of we nu eigenlijk ja dan neen door het rode verkeerslicht mogen rijden. Ik bedoel maar dat ieder wel een argumentatie heeft om wel of niet iets te doen. Of het nu om sex gaat of om het verkeersregelement of het al dan niet eten van aardappels met een lepel. |
Ja, goed standpunt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 18:35
|
|
|
NICKY298 schreef: | God weet zoveel meer en kan zoveel meer dan wij kunnen weten en denken.
Hier is echt goed over na gedacht! |
Mee eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 18:39
|
|
|
INGE721 schreef: | Maar ik erger me aan mensen die roomser willen zijn dan de paus. |
Goed, je stand is duidelijk: we zijn ook nog een keer gewoon mens. Mee eens. Maar is dat dan meteen vrijbrief om te gaan marchanderen met de Bijbel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:26
|
|
|
|
Nou roomser als de paus ben ik niet.
veel willen een lat relatie.
wil je meer, ja dan willen ze meer vrijheid?
Ik voel me hier niet prettig bij , en heb het idee dat er iets niet klopt. en dat het niet klopt met de bijbel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:29
|
|
|
NICKY298 schreef: | Nou roomser als de paus ben ik niet.
veel willen een lat relatie.
wil je meer, ja dan willen ze meer vrijheid?
Ik voel me hier niet prettig bij , en heb het idee dat er iets niet klopt. en dat het niet klopt met de bijbel. |
Helemaal mee eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:34
|
|
|
Ik krijg het gevoel dat ze gewoon sex willen in het weekend. en verder gewoon contact via msn .en bellen.
ze vinden je leuk en lief ja dat wel.
maar weer binden he , dat is wel moelijk.
alles weer delen terwijl je net gewend bent dat je alles kunt doen wat je wil.
en je kunt zo stoppen he , scheiden hoef niet . maar het voelt wel zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:48
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik krijg het gevoel dat ze gewoon sex willen in het weekend. en verder gewoon contact via msn .en bellen.
en je kunt zo stoppen he , scheiden hoef niet . maar het voelt wel zo |
Laten we maar liever gaan voor goud ... iemand die wel voor je wil gaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:53
|
|
|
|
ik neem aan dat het toevallig was, dat je reageerde op iemand die probeert haar leven te leven volgens bijbelse principes?
zo niet; dan zou ik het een vervelende opmerking vinden namelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:05
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik neem aan dat het toevallig was, dat je reageerde op iemand die probeert haar leven te leven volgens bijbelse principes?
zo niet; dan zou ik het een vervelende opmerking vinden namelijk. |
zulke antwoorden kun je verwachten op een forem denk ik hannah,het is een discussie plek,en dan kan het er soms wel eens hard aan toe gaan. dat is het risico als je je in een discussie mengt op een forum.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op donderdag 26 april 2012, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:33
|
|
|
JOL252 schreef: | Laten we maar liever gaan voor goud ... iemand die wel voor je wil gaan... |
inderdaad lijkt mij dat beter.
anders lijkt het in mijn ogen op hoererij en dan kun je er beter nog geld voor vragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:39
|
|
|
NICKY298 schreef: | inderdaad lijkt mij dat beter.
anders lijkt het in mijn ogen op hoererij en dan kun je er beter nog geld voor vragen. |
...en zo zijn er veel vrouwen hoor...die geld willen geven aan mannen om hen eens...je weet wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:39
|
|
|
NICKY298 schreef: | inderdaad lijkt mij dat beter.
anders lijkt het in mijn ogen op hoererij en dan kun je er beter nog geld voor vragen. |
Volgens mij snap jij het nog niet helemaal.
Eigenlijk schandalig dat jij iemand die n keer het bed, of de achterbank van een auto, deelt met iemand omdat ze hem n leuke vent vind, durft te vergelijken met een prostituee die platweg dr lichaam verhuurt.
Dat jij een bepaald idee met daarbij horende waarden en normen hebt, prima, maar ga dat niet als heersende norm nemen voor anderen. Wie denkt te staan, ziet toe dat zij niet valt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:24
|
|
|
Of jij snap het nog niet helemaal.
we maken allemaal die fout , geloof mij.
maar het lijkt ook op een kwartje jatten of de bank beroven. je bent een dief.
vanwaar ook de tien geboden . als die belangrijk zijn , is god belangrijk en wat hij zegt ook!
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op donderdag 26 april 2012, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en zo zijn er veel vrouwen hoor...die geld willen geven aan mannen om hen eens...je weet wel... |
niet slim van die vrouwen. ga maar een keer de stad in er zijn genoeg kerels die je wel een beurd willen geven als je oplet.
ik zie het vaak genoeg! word het toch tijd dat ze hun ogen open doen !
en in de rode buurt kun je vast ook nog wel terecht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:37
|
|
|
[quote=PIETER649]Volgens mij snap jij het nog niet helemaal.
Eigenlijk schandalig dat jij iemand die n keer het bed, of de achterbank van een auto, deelt met iemand omdat ze hem n leuke vent vind, durft te vergelijken met een prostituee die platweg dr lichaam verhuurt.
Ja zo zie ik het wel ! maar jij weet het vast beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 22:56
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik krijg het gevoel dat ze gewoon sex willen in het weekend. en verder gewoon contact via msn .en bellen.
en je kunt zo stoppen he , scheiden hoef niet . maar het voelt wel zo |
Wie zijn "ze"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wie zijn "ze" |
ach wie de schoen past trek hem aan. en heeft de bijbel niet voor niks de tien geboden. wij gaan er alleen mee spelen!!!!!!
ook hoor ik veel van lexa dat de mannen of vrouwen een Lat relatie zoeken.
nou 4 keer in 1 weekend sex gratis , dat is beter dan naar de hoeren of gigolo 4x. had ik nog nooit van gehoord. maar moet ook kunnen. ik heb mij laten vertellen dat 1 beurt 50 euro is. nou 200 euro verdiend????? in 1 weekend. met een beetje geluk delen de partners de kosten. Hoe moet je dit alles zien? als een spel?
en naar een jaar als je meer wil word je gedumpt. willen ze vrijheid. of een ander
zou eigenlijk best willen weten hoe een ander dit ziet??
Nou als je dit overkomt vind ik er niks aan. en dan denk ik dat god een heel wijs en verstandige god is.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op vrijdag 27 april 2012, 08:43
|
|
Naar boven |
|
|