Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 17:29
|
|
|
Heb denk door de storm de kolder in de kop Vanmorgen m'n huiskamer verbouwd alles van zijn plek gehad behalve servieskast en de boekenkast. Vanmiddag samen met m'n ma alle vitrage gewassen en de ramen gelapt.... Zit nu uitgeblust te hangen op de bank maar in huis ruikt het heerlijk fris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 17:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb denk door de storm de kolder in de kop Vanmorgen m'n huiskamer verbouwd alles van zijn plek gehad behalve servieskast en de boekenkast. Vanmiddag samen met m'n ma alle vitrage gewassen en de ramen gelapt.... Zit nu uitgeblust te hangen op de bank maar in huis ruikt het heerlijk fris |
Najaarsschoonmaak?????? Dan moet je slaapkamer nog hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 17:42
|
|
|
INGE721 schreef: | Najaarsschoonmaak?????? Dan moet je slaapkamer nog hoor |
sttttttttt ja weet het die komt ook nog aan de beurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 21:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | sttttttttt ja weet het die komt ook nog aan de beurt |
wanneer kom je bij mij???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 12:09
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | wanneer kom je bij mij??? |
om te poetsen nooit en te nimmer Ben al blij dat ik hier klaar ben (bijna dan) Ben net bij de fysio geweest die heeft me zo te pakken gehad dat de napijn bijna erger is dan de pijn die er zat of te wel ik doe NIKS meer vandaag dan lui zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 12:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | om te poetsen nooit en te nimmer Ben al blij dat ik hier klaar ben (bijna dan) Ben net bij de fysio geweest die heeft me zo te pakken gehad dat de napijn bijna erger is dan de pijn die er zat of te wel ik doe NIKS meer vandaag dan lui zijn |
Dat gevoel ken ik, mijn spieren willen vandaag ook niet wat ik wil, ipv lopen waggel ik weer eens. Normaal gaat dat over van paardrijden maar vandaag werd het enkel maar erger En geen tijd om lui te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 13:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat gevoel ken ik, mijn spieren willen vandaag ook niet wat ik wil, ipv lopen waggel ik weer eens. Normaal gaat dat over van paardrijden maar vandaag werd het enkel maar erger En geen tijd om lui te zijn |
Ai bekkeninstabiliteit??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 13:24
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ai bekkeninstabiliteit?? |
Ja, bij mn laatste zwangerschap 4 maanden platgelegen. Normaal heb ik er nu weinig last meer van, maar sinds gisteren is het weer ff mis. Zal het weer wel zijn ofzo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 13:38
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ja, bij mn laatste zwangerschap 4 maanden platgelegen. Normaal heb ik er nu weinig last meer van, maar sinds gisteren is het weer ff mis. Zal het weer wel zijn ofzo. |
Ja bij mij is het ruim 16 jaar geleden dat ik van de laatste zwanger was. Speelt ook af en toe op, oorzaak meestal verkeerde beweging of hormonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 15:38
|
|
|
Vandaag ook heel de dag aan het schoonmaken geweest. (er was wat achterstallig onderhoud) Zaterdag doe ik mee met de open huizen dag. Gelukkig had ik vandaag wel de hulp van echte mannen...... o.a. Beethoven en Bach hebben gezorgd voor de (muzikale) ondersteuning, waar was ik zonder hen geweest.......
(waarschijnlijk nog op zolder bezig)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 16:51
|
|
|
JANS221 schreef: | Vandaag ook heel de dag aan het schoonmaken geweest. (er was wat achterstallig onderhoud) Zaterdag doe ik mee met de open huizen dag. Gelukkig had ik vandaag wel de hulp van echte mannen...... o.a. Beethoven en Bach hebben gezorgd voor de (muzikale) ondersteuning, waar was ik zonder hen geweest.......
(waarschijnlijk nog op zolder bezig) |
Jammer dat het geen levende mannen meer zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 16:51
|
|
|
boodschappen gedaan en oh oh daar stond toch die knappe straatwerker, dus dacht doorlopen niet kijken, en op me boodschappen letten en tellen want had niet meer zoveel saldo, dus bij d kassa, komt die straatman achter me staan, geeft de pin aan niet genoeg saldo, 10 cent te weinig, duh dus in me tas gezocht en dubbeltje bijbetaald en opnieuw pinnen, want ik had toch 12 euro nog erop staan?waar ik inmiddels vet begon over te twijfelen... inmiddels had ik hartkloppingen, voelde me wangen rood worden en stond die knappe straatman me lachend aan te kijken , wat hem nog leuker maakte en me nog verlegender, gromm lukt het me nou nooit volwassen en charmant over t ekomen op leuke mannen, moet er nu altijd iets stoms gebeuren dat ik met rode wangen verlegen gauw wegloop Misschien dat het ophoud na me 50ste, door hormonen of zo en wanneer zijn die straatmannen nu klaar in me buurt, blijf ze tegen komen, gevolg is dat ik steeds in genante situaties terecht kom. Zodra ik hun zie, gaat er iets mis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 17:16
|
|
|
PETRA944 schreef: | boodschappen gedaan en oh oh daar stond toch die knappe straatwerker, dus dacht doorlopen niet kijken, en op me boodschappen letten en tellen want had niet meer zoveel saldo, dus bij de kassa, komt die straatman achter me staan, geeft de pin aan niet genoeg saldo, 10 cent te weinig, duh dus in me tas gezocht en dubbeltje bijbetaald en opnieuw pinnen, want ik had toch 12 euro nog erop staan?waar ik inmiddels vet begon over te twijfelen... inmiddels had ik hartkloppingen, voelde me wangen rood worden en stond die knappe straatman me lachend aan te kijken , wat hem nog leuker maakte en me nog verlegender, gromm lukt het me nou nooit volwassen en charmant over te komen op leuke mannen, moet er nu altijd iets stoms gebeuren dat ik met rode wangen verlegen gauw wegloop Misschien dat het ophoud na me 50ste, door hormonen of zo en wanneer zijn die straatmannen nu klaar in me buurt, blijf ze tegen komen, gevolg is dat ik steeds in genante situaties terecht kom. Zodra ik hun zie, gaat er iets mis |
haha, ik zie het voor me, petra!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:02
|
|
|
JANS221 schreef: | Vandaag ook heel de dag aan het schoonmaken geweest. (er was wat achterstallig onderhoud) Zaterdag doe ik mee met de open huizen dag. Gelukkig had ik vandaag wel de hulp van echte mannen...... o.a. Beethoven en Bach hebben gezorgd voor de (muzikale) ondersteuning, waar was ik zonder hen geweest.......
(waarschijnlijk nog op zolder bezig) |
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Bach en Beethoven iets vind voor de rust en een glaasje wijn.... Als je je huis poetst is het heerlijk om even mee te zingen met Andre Hazes oof Gers Pardoel.......poetst zo lekker......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik moet eerlijk zeggen dat ik Bach en Beethoven iets vind voor de rust en een glaasje wijn.... Als je je huis poetst is het heerlijk om even mee te zingen met Andre Hazes oof Gers Pardoel.......poetst zo lekker...... |
Andre Hazes??? wie is dat??
En jij weet niet hoeveel rust ik genomen heb (en hoeveel glaasjes wijn)
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 25 september 2012, 19:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:05
|
|
|
JANS221 schreef: | Andre Hazes??? wie is dat?? |
cultuurbarbaar.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:20
|
|
|
JANS221 schreef: | Andre Hazes??? wie is dat?? En jij weet niet hoeveel rust ik genomen heb (en hoeveel glaasjes wijn) |
Jans toch... en het is zo gevoelig , tranen van gevoel biggelen langs je smoel. Even voor jou speciaal een klassieker:
http://www.youtube.com/watch?v=MAqPoXxratk&feature=share&list=PL1FC448C32F7F635A
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 25 september 2012, 19:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:24
|
|
|
zelfs na al die glaasjes wijn, kan ik het nog niet meezingen.....En als ik op mijn profiel schrijf dat ik van klassiek hou, bedoel ik niet deze ``klassieker``. (is jouw huis al schoon, Jol?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:28
|
|
|
JANS221 schreef: | zelfs na al die glaasjes wijn, kan ik het nog niet meezingen.....En als ik op mijn profiel schrijf dat ik van klassiek hou, bedoel ik niet deze ``klassieker``. (is jouw huis al schoon, Jol?) |
Moggels ga ik poetsen... en voor wat/wie Straks maar een wijntje om te proosten met mezelf op de goede afloop zaterdag. Dat er maar velen mogen komen.. en 1 bieder achterblijven. Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:33
|
|
|
JOL252 schreef: | Moggels ga ik poetsen... en voor wat/wie Straks maar een wijntje om te proosten met mezelf op de goede afloop zaterdag. Dat er maar velen mogen komen.. en 1 bieder achterblijven. Amen. |
http://youtu.be/pjF0-9K2UEI Deze is ook zo lekker fout......
En dat pak......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 25 september 2012, 19:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:39
|
|
|
Nou vooruit, nog eentje om het af te leren...
http://youtu.be/zJDyEWAebgM
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 25 september 2012, 19:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:39
|
|
|
Willemijn, ik heb de ``deze-reactie-is-niet-okee-knop`` ingedrukt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:45
|
|
|
JANS221 schreef: | Willemijn, ik heb de ``deze-reactie-is-niet-okee-knop`` ingedrukt. |
Ik stop acuut Jans......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik stop acuut Jans...... |
Het werd net leuk. Wilde net beginnen aan de zangeres zonder naam, weet ook niet hoe ik daarbij kom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:50
|
|
|
JOL252 schreef: | Het werd net leuk. Wilde net beginnen aan de zangeres zonder naam, weet ook niet hoe ik daarbij kom. |
Misschien plannen voor een Mexico vakantie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Misschien plannen voor een Mexico vakantie? |
Maar wat nu dan toch Jan s, Jol en Willemijn foei wat zijn jullie off-topic tsssssssssss moet ik dan weer jullie op het rechte padje zetten??
Dit hoort op topic muziek he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Maar wat nu dan toch Jan s, Jol en Willemijn foei wat zijn jullie off-topic tsssssssssss moet ik dan weer jullie op het rechte padje zetten??
Dit hoort op topic muziek he |
Ja Erika, maar luister eens naar dit liedje.......
http://youtu.be/JLNvBvJ-F00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Maar wat nu dan toch Jan s, Jol en Willemijn foei wat zijn jullie off-topic tsssssssssss moet ik dan weer jullie op het rechte padje zetten??
Dit hoort op topic muziek he |
Nee, hoort niet op het topic muziek. Althans...het klonk mij niet als muziek in de oren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 20:03
|
|
|
Heb voor jou al wat op muziektopic gezet en voor Jans en Jol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 20:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb voor jou al wat op muziektopic gezet en voor Jans en Jol |
voor jut en jul???
|
|
Naar boven |
|
|