Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 22:20
|
|
|
Morgen komt mijn mooiste dag..............goed bijna, maar wel weer een hele leuke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 22:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | Morgen komt mijn mooiste dag..............goed bijna, maar wel weer een hele leuke. |
En dat houdt in...??? Of moeten we tot morgen wachten? Ik heb nog enkele uren de tijd om iets moois te kunnen meemaken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 10:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | met een auto op de stoep??? Of wel heb jij een hele grote stoep of anders hebben zij een hele kleine auto... |
He Frank,
Haha, dat laat ik in het midden.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij chatten slow omdat we vermoeden dat er leden zijn die niet zo vlug kunnen lezen. Dat is dus uit pure mensenliefde... |
Inderdaad en we kunnen ook niet twee dingen tegelijk. Wetenschappelijk bewezen, dat vrouwen het blijkbaar verwachten de man nooit direct kunnen ontvangen en daarbij een pasklaar antwoordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 17:25
|
|
|
Eindelijk weer een paspoor nadat mijn ID + portomonnee was gejad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 17:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | Eindelijk weer een paspoor nadat mijn ID + portomonnee was gejad. |
Ik zou ook een ander paspoort moeten hebben maar dan moet ik naar de Belse ambassade in Den Haag...een totaal onbekende stad voor mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 21:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zou ook een ander paspoort moeten hebben maar dan moet ik naar de Belse ambassade in Den Haag...een totaal onbekende stad voor mij... |
Hallo Frank. Maar je kan toch ook naar het consulaat??? Dat is misschien dichterbij?? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 16:31
|
|
|
Dat mijn zoon van 10 in één keer geslaagd is voor zijn type-diploma!!! Ben zo trots op hem.
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 20:25
|
|
|
MARY052 schreef: | Dat mijn zoon van 10 in één keer geslaagd is voor zijn type-diploma!!! Ben zo trots op hem.
Mary |
Proficiat Mary, dat typen zal hem nog heel goed van pas komen! Zeg de proficiat maar voort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 07:09
|
|
|
Mijn mooiste moment was eigenlijk gisteravond.
Voor het eerst mijn kleinkind voelen trappen in de buik van mijn dochter.
WOW.........bijna 5 maanden en dan al zo krachtig trappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 08:13
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Mijn mooiste moment was eigenlijk gisteravond.
Voor het eerst mijn kleinkind voelen trappen in de buik van mijn dochter.
WOW.........bijna 5 maanden en dan al zo krachtig trappen |
Tof Aartje! Je bent zeker heel benieuwd ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 08:22
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Tof Aartje! Je bent zeker heel benieuwd ? |
Benieuwd hoe de baby eruit gaat zien ..zeer zeker.
Wat het geslacht is weten we al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 12:50
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag was dat de kleine lettertjes gelukt zijn Een mens is dus nooit te oud om iets te leren.......... En nu nog 1x oefenen...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 15:31
|
|
|
DINI968 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was dat de kleine lettertjes gelukt zijn Een mens is dus nooit te oud om iets te leren.......... En nu nog 1x oefenen............... |
Nu zet ik dus zeker geen handtekening meer onder een contract .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 19:17
|
|
|
DINI968 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was dat de kleine lettertjes gelukt zijn Een mens is dus nooit te oud om iets te leren.......... En nu nog 1x oefenen............... |
Wat een rotgedoe iedere keer zeg om met een vergrootglas de boel te lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 20:07
|
|
|
vandaag vele mooie momenten * samen met kids van groep 8 roefeldag=bedrijven bezoeken en ze leren kennen * alle rekeningen de deur uit dus ook daar rust * mijn zoon geslaagd voor theorie verkeersexamen nu nog de fietstocht * dat bij de kindercardioloog gebleken is dat het hart van onze dochter helemaal gezond is en dat ze ivm haar spierdystrofie ze dit pas over 5 jaar weer hoeft te laten controleren * en natuurlijk last but not least het telefoongesprek met mijn kanjer
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 14 april 2011, 20:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 20:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat een rotgedoe iedere keer zeg om met een vergrootglas de boel te lezen. |
gewoon even op reageren klikken, visser;kun je je vergrootglas weer wegleggen en soms sta je ervan te kijken wat je dan aan berichtjes nog tegenkomt!!.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 20:53
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nu zet ik dus zeker geen handtekening meer onder een contract ..... |
nou, dini; dat scheelt je weer een kikker om te kussen. cross is in elk geval de "ware prins" niet......
en dat bij al jouw nieuw verworven vaardigheden!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | gewoon even op reageren klikken, visser;kun je je vergrootglas weer wegleggen en soms sta je ervan te kijken wat je dan aan berichtjes nog tegenkomt!!. |
Inderdaad zeg, dat ik daar nog niet aan gedacht heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat een rotgedoe iedere keer zeg om met een vergrootglas de boel te lezen. |
haha Visser, ik weet iets beters... Toets eens ctrl en dan tegelijk de + Als het goed is krijg je dan de vergrootglas op je computer... ow ja en als je dat grote beeld weer klein wil hebben hetzelfde doen maar dan met de - (Dus ctrl en - tegelijk intoetsen).
Ben benieuwd of het lukt bij je... succes !
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 14 april 2011, 21:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:19
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha Visser, ik weet iets beters... Toets eens ctrl en dan tegelijk de + Als het goed is krijg je dan de vergrootglas op je computer... ow ja en als je dat grote beeld weer klein wil hebben hetzelfde doen maar dan met de - (Dus ctrl en - tegelijk intoetsen).
Ben benieuwd of het lukt bij je... succes ! |
'k ga het niet eens probéren . Beeeeeeeeetje dwars is ie wel he? visser gaat wel sparen voor een leesbril.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:19
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha Visser, ik weet iets beters... Toets eens ctrl en dan tegelijk de + Als het goed is krijg je dan de vergrootglas op je computer... ow ja en als je dat grote beeld weer klein wil hebben hetzelfde doen maar dan met de - (Dus ctrl en - tegelijk intoetsen).
Ondanks dat het bericht aan Visser is gericht heb ik het toch ook eens geprobeerd. Het werkt hier dus. Dank je wel voor de tip. Of het bij Visser zal lukken is nog maar de vraag...je weet hoe de Zeeuwen zijn, hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k ga het niet eens probéren . Beeeeeeeeetje dwars is ie wel he? visser gaat wel sparen voor een leesbril. |
eh, dwars ? nee hoor, vooral eh... MAN !!!!!!! hahaha....
zelfoplossers...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:56
|
|
|
He Susannah bedankt voor de tip!!! Niet voor mij maar wel voor mij zus die maar beschikt over 1 oog, en dus altijd moeite heeft met het lezen op de computer. hierdoor wordt het een stuk gemakkelijkerl. Dus namens mijn zus: thanks!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:59
|
|
|
MARY052 schreef: | He Susannah bedankt voor de tip!!! Niet voor mij maar wel voor mij zus die maar beschikt over 1 oog, en dus altijd moeite heeft met het lezen op de computer. hierdoor wordt het een stuk gemakkelijkerl. Dus namens mijn zus: thanks!!! |
Graag gedaan hoor... (Je moet het net ff weten he'...)
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 14 april 2011, 21:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:02
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Graag gedaan hoor... (Je moet het net ff weten he'...) |
bij mij gaat het nog simpeler rechts onder staat 100% 2x op klikken en het word 150% dus de helft groter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:25
|
|
|
GRACE585 schreef: | bij mij gaat het nog simpeler rechts onder staat 100% 2x op klikken en het word 150% dus de helft groter |
Het kan nog gemakkelijker. Als iedereen nou eens de boel in HOOFDLETTERS schrijft......maar ja , helaas, dat mag niet van Judith
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k ga het niet eens probéren . Beeeeeeeeetje dwars is ie wel he? visser gaat wel sparen voor een leesbril. |
Gewoon even naar het kruitvat, de hema of de dirk gaan. maar ik ben zooooooooo trots op mezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 00:27
|
|
|
DINI968 schreef: | Gewoon even naar het kruitvat, de hema of de dirk gaan. maar ik ben zooooooooo trots op mezelf |
Ok, Dini ik heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen, compliment.
Maar een contract waar kleine lettertjes in staan teken ik nog steeds niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 06:53
|
|
|
Vandaag is het precies 70 jaar geleden dat mijn vader aan deze wereld werd toevertrouwd.
De wereld stond in 1941 in rep en roer. Overal sloegen bommen in en de dood kon je plots overvallen. Jaren van angst en onzekerheid. Jaren van honger en andere ontberingen. In die tijd groeide mijn vader op. Echt veel ouderliefde heeft hij niet gekend. Dat had niets met de oorlog te maken maar wel met het karakter van zijn ouders. Het werd hem ook dikwijls verweten dat hij een ‘ongelukje’ was. Alsof hij er wat aan kon doen dat hij geboren werd. Een draai om zijn oren of een hoop verwijten waren vlugger verdient dan een lief woordje. Later zei hij tijdens de verkering met mijn moeder dat hij nooit zijn kinderen zo zou behandelen als hij werd behandeld door zijn ouders. Dit bleek geen verkoopspraatje te zijn om in goede aarde te vallen bij ons moeder. Mijn zus en ik hebben een lieve toffe vader gekend tijdens onze opgroeitijd. Ook ons moederke is erg lief hoor. Dat zijn ze beide nog steeds: lief, bezorgd, hulpvaardig. Echte ouders dus.
Toen 14 en 13 jaar geleden de Decibels (Nils en Imke, de kinderen van mijn zus, die enorm veel lawaai konden maken) de familie kwam versterken zag ik pa helemaal anders. Niet dat hij beter was voor zijn kleinkinderen hoor. Het was gewoon anders. Ik genoot ervan hoe hij met die nazaatjes dingen deed. Hoe hij met hen speelde en verhaaltjes aan hen vertelden. Hij zong ook wel eens een slaapliedje, zo vertelde ons ma, waarbij hij zelf in slaap viel en niet de Decibels.
Hem bezig zien met Nils en Imke roept veel herinneringen op aan de tijd toen ik nog een klein Frankje was. Pa en ik deden ook veel samen. Nou ja, het kon wel eens gebeuren dat hij me opzettelijk naar de winkel stuurde om 3 appels en anderhalve banaan te gaan kopen zodat hij even alleen met mijn trein of meccano kon spelen.
Mijn vader werd mijn vriend, ja ik heb namelijk 1 vriend. Vooral net voor en na mijn legerdienst was dat duidelijk merkbaar. Urenlang praatte we over de opleiding, de eerste (angstige) sprong uit het vliegtuig en alle andere aanverwante legerdienst-onderwerpen. Die niet altijd even netjes en christelijk waren . Ik wist ook wanneer ik hem als zoon moest benaderen of als vriend. Wat ook wil zeggen dat ik wel eens op mijn donder krijg wanneer ik iets doe dat toch niet zo koosjer is. Het is een man waar ik als kleine jongen en nu nog steeds heel erg naar opkijk. Het is man waar ik ontzettend trots op ben.
En vandaag is hij dus 70 jaar geworden. Ik hoop en bid dat hij nog vele mooie jaren mag ontvangen. Dat hij zorgeloos zijn leven kan leiden met ons moederke, onze Martine en de Stonne, Nils en Imke en ook met mij.
De dagen van onze jaren omvatten zeventig jaren, voor de krachtigsten tachtig jaren (Psalm 90:10)
|
|
Naar boven |
|
|