Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 21:21
|
|
|
jonathan vind monogamie iets moois....samen moet je het uitzoeken en de weg vinden. wegvluchten naar een ander is een zwak iets.[/quote]
Gelukkig! Er zijn meer mensen die denken zoals ik. Ik hoop echt dat iemand waar ik veel om geef dit ook leest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 12:32
|
|
|
Ik wil even melden dat ik tot over mn oren verliefd ben op een heel lieve man uit het oosten van het land. En het is wederzijds hij heeft als Waterdaij728 op CM gezeten. Toch een beetje CM setje dus want hier hebben we elkaar leren kennen. Wist niet dat je zo verliefd kan zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 12:52
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Ik wil even melden dat ik tot over mn oren verliefd ben op een heel lieve man uit het oosten van het land. En het is wederzijds hij heeft als Waterdaij728 op CM gezeten. Toch een beetje CM setje dus want hier hebben we elkaar leren kennen. Wist niet dat je zo verliefd kan zijn |
Wat een leuk nieuws Zivaatje! Gefeliciteerd en veel geluk gewenst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 12:55
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Ik wil even melden dat ik tot over mn oren verliefd ben op een heel lieve man uit het oosten van het land. En het is wederzijds hij heeft als Waterdaij728 op CM gezeten. Toch een beetje CM setje dus want hier hebben we elkaar leren kennen. Wist niet dat je zo verliefd kan zijn |
Heerlijk!! Dansen en zingen de hele dag. En de zon schijnt altijd!! Doe de groetjes aan hem. Leuk hoor voor jullie. Geniet er maar van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 18:55
|
|
|
LOES550 schreef: | Heerlijk!! Dansen en zingen de hele dag. En de zon schijnt altijd!! Doe de groetjes aan hem. Leuk hoor voor jullie. Geniet er maar van. |
zouden er nog meer 'CM'-setjes in de maak zijn? En wanneer krijgen we dat dan te horen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 20:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zouden er nog meer 'CM'-setjes in de maak zijn? En wanneer krijgen we dat dan te horen... |
Aangezien een van de bestaansredenen van CM de koppeling is, zullen er vast nog genoeg setjes in de maak zijn Maar waarom zou CM meteen als zijn 'slaapkamergeheimen' delen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 20:24
|
|
|
gefeliciteerd! voor je weet heb je een cm huwelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:37
|
|
|
HAAS141 schreef: | gefeliciteerd! voor je weet heb je een cm huwelijk |
.... en een cm-baby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 10:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | .... en een cm-baby |
op mijn leeftijd? Ik houd het bij kleinkinderen als die gaan huilen geef je ze snel weer aan hun ouders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 10:34
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | op mijn leeftijd? Ik houd het bij kleinkinderen als die gaan huilen geef je ze snel weer aan hun ouders |
haha ja goed idee! Ons buurjongetje krijgt tandjes en huilt vaak zooo zielig, ook midden in de nacht natuurlijk. T is dat ik te oud ben, want ik heb soms best heimwee naar zwangerschap en kindje tegen je aan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 11:41
|
|
|
zivaatje hier bij mijn wel gemeende felicitatie met wat niet voor ieder is maar jij nu gevonden mag hebben en hoop zeker dat het jou goed mag blijven gaan ik gun het jou van harte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 11:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zouden er nog meer 'CM'-setjes in de maak zijn? En wanneer krijgen we dat dan te horen... | frankt als je er erg nieuwsgierig naar zou mogen zijn geef ik het advies om ieder een mail te sturen om daar je vraag in te kunnen beantwoorden wie zou weten wat er nog uit zal komen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 11:59
|
|
|
PIETER649 schreef: | .... en een cm-baby |
ook dat ... alleen heeft die van ons nog weinig haast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:23
|
|
|
HAAS141 schreef: | ook dat ... alleen heeft die van ons nog weinig haast |
Haastige spoed...........zelden goed!.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:25
|
|
|
HAAS141 schreef: | ook dat ... alleen heeft die van ons nog weinig haast |
gewoon zorgen dat je deze week t ziekenhuis inkomt... en dan op 11-11 om keizersneej vragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:34
|
|
|
PIETER649 schreef: | gewoon zorgen dat je deze week t ziekenhuis inkomt... en dan op 11-11 om keizersneej vragen |
En ik vind, maar ja, wie ben ik........ laat die kleine rustig zijn/haar eigen gangetje gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:46
|
|
|
ERIK390 schreef: | frankt als je er erg nieuwsgierig naar zou mogen zijn geef ik het advies om ieder een mail te sturen om daar je vraag in te kunnen beantwoorden wie zou weten wat er nog uit zal komen dan |
dat is wel een goed idee maar ik wilde vorige week iemand een mail sturen ivm BDE en ik was al geblokkeerd zonder dat er voordien iets was. De moed is dan wel ver te zoeken. En waarom zou je als je een forum waar je iedereen kan bereiken dan ook nog eens persoonlijk gaan schrijven?
Eigenlijk was mijn vraag ook meer retorisch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 19:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dat is wel een goed idee maar ik wilde vorige week iemand een mail sturen ivm BDE en ik was al geblokkeerd zonder dat er voordien iets was. De moed is dan wel ver te zoeken. En waarom zou je als je een forum waar je iedereen kan bereiken dan ook nog eens persoonlijk gaan schrijven?
Eigenlijk was mijn vraag ook meer retorisch...
|
als echte man moet je je niet door 1 onaardig persoon uit je veld laten slaan er zijn ook vriendelijke persoonen op cm die niet dat onvriendelijke blokkade toe passen zeker kan het ook via forum maar je resultaat bewijst dat en via persoonlijke mailverwacht je als man toch ook retour antwoord en is ook weer jou wens vervuld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 19:10
|
|
|
PIETER649 schreef: | gewoon zorgen dat je deze week t ziekenhuis inkomt... en dan op 11-11 om keizersneej vragen |
zijn ze hier erg terughoudend mee ... inleiden trouwens ook. snap ik ook wel ... maar als je je zo beroerd voelt ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 23:10
|
|
|
HAAS141 schreef: | zijn ze hier erg terughoudend mee ... inleiden trouwens ook. snap ik ook wel ... maar als je je zo beroerd voelt ... |
Sterkte hoor, laatste loodjes..........bluh waardeloos hè. Rustig aan doen, laat je maar lekker verwennen Straks heb je je kindje dicht bij je en weet je dat t t allemaal meer dan waard is geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 13:45
|
|
|
van harte gefeliciteerd Ziva.......maak er wat leuks van, van mij mag het idd onder de categorie CM stelletje vallen hoor...
Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 00:06
|
|
|
Jaaaaaaaaaaa....weer een nieuw CM-setje te melden, nl wimbriene892 en ondergetekende!
We ervaren beide dat God onze relatie leidt en dat Hij heel dicht bij ons is! Alle dank en eer gaat dan ook naar Hem!!!
Wim en José
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 1 december 2010, 00:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 00:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jaaaaaaaaaaa....weer een nieuw CM-setje te melden, nl wimbriene892 en ondergetekende!
We ervaren beide dat God onze relatie leidt en dat Hij heel dicht bij ons is! Alle dank en eer gaat dan ook naar Hem!!!
Wim en José |
gefeliciteerd en veel geluk toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 08:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jaaaaaaaaaaa....weer een nieuw CM-setje te melden, nl wimbriene892 en ondergetekende!
Wim en José |
Gaaf José, gefeliciteerd beiden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 10:05
|
|
|
Wim en José |
Van harte gefeliciteerd José en Wim ... veel geluk samen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 10:25
|
|
|
Wim en José |
Een mooi kadootje van die Goedheiligman José en Wim van harte met jullie keus voor elkaar en alle goeds gewenst op de weg samen met elkaar en met Hem!
Henk en Robbedoes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 11:23
|
|
|
Wim en José |
Van harte meis, en heel veel zegen samen gewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 14:55
|
|
|
Wim en José |
heey....... Wim en José... wat leuk!! van harte gefeliciteerd hoor...... geniet er maar lekker van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 16:33
|
|
|
Wim en José |
Van harte meis! En jonguh natuurlijk ook
Dat wordt een héééle zware koffie binnenkort
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 18:16
|
|
|
Wim en José |
Gefeliciteerd saampies, en heel veel geluk!
|
|
Naar boven |
|
|