Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 20:03
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Voor straf gaat Feijenoord winnen met 3-0 | van mij mag dat 3de doelpunt vallen in de laatste minuut van de extra speeltijd [/quote]
Tegen die tijd heeft ajax er allaaaaaaaaaaaaaaang 1 gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:07
|
|
|
Voor straf gaat Feijenoord winnen met 3-0[/quote]
Ik hoop met jouw en met noch heel veel uit de omgeving van 010 !!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:11
|
|
|
Laten we het eens over die junks of gabbers hebben die zich supporter noemen van een club.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laten we het eens over die junks of gabbers hebben die zich supporter noemen van een club. |
Hoor ik hier een bekentenis? Maar ik zou wel graag de term 'junk' willen vervangen door druggebruiker/verslaafde. De term 'junk' is niet bepaald een respectvolle benaming van deze mensen. Mensen zijn geen afval!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 23:47
|
|
|
HENK710 schreef: | Hoor ik hier een bekentenis? Maar ik zou wel graag de term 'junk' willen vervangen door druggebruiker/verslaafde. De term 'junk' is niet bepaald een respectvolle benaming van deze mensen. Mensen zijn geen afval! |
laten we het dan gewoon anti supporters noemen
ze supporten de club niet, ze brengen het voetbal naar de afgrond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:42
|
|
|
Amsterdam heeft een beker.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op donderdag 6 mei 2010, 20:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:05
|
|
|
nou nog 1 keer dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 22:20
|
|
|
WILLIE400 schreef: | nou nog 1 keer dan |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:57
|
|
|
MARIO216 schreef: |
Amsterdam heeft een beker. |
dus mijn dag is weer goed
ik drink er nu eentje op de overwinnig
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op donderdag 6 mei 2010, 23:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 20:24
|
|
|
Voor de goede orde, voor het WK-voetbal het Voetbal-ABC:
Achterhoede: Ook wel verdediging genoemd. Ontfrutselt bal van de aanvallers van de tegenstander. Assist: Voorzet dat leidt tot een doelpunt. Counter: Snelle omschakeling van verdediging naar aanval, zodat je de tegenstander overrompeld. Een-Tweetje: Samenspel tussen twee spelers. Speler een passt naar speler twee, die weer terugpasst naar speler een. Hatrick: Als een speler drie keer scoort in een wedstrijd (liefst in een helft, zonder tegendoelpunten er tussen, dan is het een zuivere hattrick) Laatste man: Naam voor de leider van de verdediging, ook wel vrije verdediger genoemd. Lobje: Geen schot, maar een wipje met de wreef tegen de bal, zodat die over de keeper heen kruit. Panna: De bal wordt door de benen heen van de tegenstander gespeeld. Pass (Spreek uit: paas): De bal overspelen naar iemand uit het eigen team. Schwalbe: Goed geacteerde val, met als doel een vrije trap of penalty te krijgen. Stift: Fraaie manier om de bal over de tegenstander (liefst keeper) heen te schieten. Tackle: Ferme defensieve actie op de bal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 21:11
|
|
|
MARIO216 schreef: | Voor de goede orde, voor het WK-voetbal het Voetbal-ABC:
Achterhoede: Ook wel verdediging genoemd. Ontfrutselt bal van de aanvallers van de tegenstander. Assist: Voorzet dat leidt tot een doelpunt. Counter: Snelle omschakeling van verdediging naar aanval, zodat je de tegenstander overrompeld. Een-Tweetje: Samenspel tussen twee spelers. Speler een passt naar speler twee, die weer terugpasst naar speler een. Hatrick: Als een speler drie keer scoort in een wedstrijd (liefst in een helft, zonder tegendoelpunten er tussen, dan is het een zuivere hattrick) Laatste man: Naam voor de leider van de verdediging, ook wel vrije verdediger genoemd. Lobje: Geen schot, maar een wipje met de wreef tegen de bal, zodat die over de keeper heen kruit. Panna: De bal wordt door de benen heen van de tegenstander gespeeld. Pass (Spreek uit: paas): De bal overspelen naar iemand uit het eigen team. Schwalbe: Goed geacteerde val, met als doel een vrije trap of penalty te krijgen. Stift: Fraaie manier om de bal over de tegenstander (liefst keeper) heen te schieten. Tackle: Ferme defensieve actie op de bal. |
Ik mis nog een aantal termen... om zo maar een paar te noemen buitenspel back-speler lijn-verdediging middenvelder omhaal tikkie terug voorstopper zone-verdediging 3de helft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 21:06
|
|
|
MOGADISHU - Voetbalwedstrijden op tv bekijken, luisteren naar muziek of een filmpje pakken; het is allemaal verboden in de Somalische hoofdstad Mogadishu. Overtreders worden bestraft met dertig zweepslagen. Dat meldt de website Afrika Nieuws.
De islamistische bewegingen Al Shabab en Hisbul Islam, die het grootste deel van de stad controleren, hebben het verbod opgelegd.
Dinsdag kwamen in Mogadishu veertien Somalische burgers om het leven tijdens gevechten tussen strijders van Al Shabab en aanhangers van de interim-regering. De twee islamistische organisaties leggen al maanden de islamitische wet sharia op. Sindsdien worden de verboden talrijker.
Sinds 3 april mag er al geen muziek meer mag worden gedraaid in de hoofdstad van Somalië. In de wijken van Mogadishu waar Al Shabab het voor het zeggen heeft, gelden mogen nu ook geen videofilms meer worden bekeken of voetbalduels van buitenlandse competitie worden gevolgd.
bron algemeen dagblad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 21:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | MOGADISHU - Voetbalwedstrijden op tv bekijken, luisteren naar muziek of een filmpje pakken; het is allemaal verboden in de Somalische hoofdstad Mogadishu. Overtreders worden bestraft met dertig zweepslagen. Dat meldt de website Afrika Nieuws.
De islamistische bewegingen Al Shabab en Hisbul Islam, die het grootste deel van de stad controleren, hebben het verbod opgelegd.
Dinsdag kwamen in Mogadishu veertien Somalische burgers om het leven tijdens gevechten tussen strijders van Al Shabab en aanhangers van de interim-regering. De twee islamistische organisaties leggen al maanden de islamitische wet sharia op. Sindsdien worden de verboden talrijker.
Sinds 3 april mag er al geen muziek meer mag worden gedraaid in de hoofdstad van Somalië. In de wijken van Mogadishu waar Al Shabab het voor het zeggen heeft, gelden mogen nu ook geen videofilms meer worden bekeken of voetbalduels van buitenlandse competitie worden gevolgd.
bron algemeen dagblad |
Geen voetbal en tòch hooligans. Dàt geeft te denken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 01:08
|
|
|
IMRE695 schreef: | Geen voetbal en tòch hooligans. Dàt geeft te denken.... |
Wij hadden in de buurt vroeger mensen die stiekem wel een tv hadden staan in een kastje, of bij ons thuis europacup wedstrijden kwamen kijken.
Ik zou als ik daar woonde, netjes een buhrka over mijn tv hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 11:18
|
|
|
We gaan het eens hebben over de ideale opstelling van het Ned. elftal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 16 mei 2010, 18:22
|
|
|
Excelsior mist een penalty en Sparta scoort??? En weg is de voetbalpret
Oh 1-1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 mei 2010, 19:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Excelsior mist een penalty en Sparta scoort??? En weg is de voetbalpret
Oh 1-1 |
Uit doelpunt telt twee keer. Oke kunnen we net zo goed 2 elftallen van Feyenoord opstellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 13:25
|
|
|
Is de zomerstop nog niet begonnen?
Ow... we krijgen het WK nog!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 08:04
|
|
|
MARIO216 schreef: | We gaan het eens hebben over de ideale opstelling van het Ned. elftal. |
Yes!! Cruijf linksbinnen aanvallend, Van Hanegem in de achterhoede, Rensenbrink spits, Suurbier voor het tackelen van de tegenstander en in het doel had ik mezelf gedacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 20:32
|
|
|
IMRE695 schreef: | Yes!! Cruijf linksbinnen aanvallend, Van Hanegem in de achterhoede, Rensenbrink spits, Suurbier voor het tackelen van de tegenstander en in het doel had ik mezelf gedacht. |
Geloof dat jij een beetje achter loopt.
Mario, die denkt in het heden en niet in het verleden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 20:33
|
|
|
MARIO216 schreef: | Geloof dat jij een beetje achter loopt.
Mario, die denkt in het heden en niet in het verleden. |
Ik heb nog een legpuzzle van Johan Cruyff...
Eh... wie is de huidige trainer van het Nederlands Elftal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 20:39
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik heb nog een legpuzzle van Johan Cruyff...
Eh... wie is de huidige trainer van het Nederlands Elftal? |
Toevallig wel die coach die Feyenoord in 2002 leidde naar de Europacup.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 20:43
|
|
|
Wat vinden de voetbalfanaten van de collector-items die de supermarkten nu hebben? Gaan jullie ze sparen of niet?
Als jullie willen weten hoeveel geld het jullie gaat kosten, kijk dan naar uitzendig gemist : kassa vara 22-5-2010
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 20:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wat vinden de voetbalfanaten van de collector-items die de supermarkten nu hebben? Gaan jullie ze sparen of niet?
Als jullie willen weten hoeveel geld het jullie gaat kosten, kijk dan naar uitzendig gemist : kassa vara 22-5-2010 |
Van de Super !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 21:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wat vinden de voetbalfanaten van de collector-items die de supermarkten nu hebben? Gaan jullie ze sparen of niet?
Als jullie willen weten hoeveel geld het jullie gaat kosten, kijk dan naar uitzendig gemist : kassa vara 22-5-2010 |
of al die 'hollandse' dingen die je bij de DA kan kopen hahaha... sokken incl. opdruk van nederlandse vlag... bijv.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 21:22
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | of al die 'hollandse' dingen die je bij de DA kan kopen hahaha... sokken incl. opdruk van nederlandse vlag... bijv. |
Bij Blokker breek je je nek over al die voetbalartikelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 22:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Bij Blokker breek je je nek over al die voetbalartikelen. |
zet je dan ook af.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 22:43
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | zet je dan ook af..... |
Het is meer weer voor een pu dan voor een zonnebril.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 23:13
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het is meer weer voor een pu dan voor een zonnebril. |
Weer voor een plu ?? Hier nog een was buiten gehad, en droog binnen gehaald. Redelijk zon, ietsjes wind, dus goed te doen vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|