ChristianMatch

Forum

Het oog van de man.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 15:06

BRAZEEVEL772 schreef:

komt dit niet alles door de zonde ?
we kunnen van alles gaan opnoemen als dit en als dat maar als we zondag 41 opslaan van de heidelbergse cattechimus vrag 108 en 109 staat dan toch duidelijk in wat God van ons verlangd
ik vind dat we ons geen excuus moeten proberen te zoeken

[i]is het nodig om een excuus te vinden voor het gegeven dat een mens behoeften heeft, zowel de emotionele als wel de lichamelijke?
dat is dus waar ik zo mn vraagtekens bij heb, brazeevel!!
ik heb het dus wel over de behoefte, niet over de manieren die er zijn om aan die behoeften uiting te geven he???
je haalt de cathechismus aan, waar het gaat over onkuisheid en dat onkuise gedachten en daden door God als ongewenst worden gezien, maar zie jij behoeften als onkuis dan???
dat zou dan nl precies zijn waar ik op doel, wanneer ik dat in twijfel trek!!

ja wat je zegt over het miskennen in de kerk ben ik het ten dele wel met je eens hannah, wat meer openheid en duidelijkheid zou wel op zn plek zijn
maar Gods woord is er wel duidelijk in

nogmaals; ik heb het over ontkennen van behoeften en emoties, die ingeschapen zijn, en die door God de schepper zelf als hoge symboliek worden gebruikt. dus ook daarin is de bijbel mijns inziens vrij duidelijk....

maar moet je je gevoelens en behoefte verbergen ?
we zijn allemaal het zelfde
allemaal van vlees en bloed
de een weet hier alleen beter mee om te gaan dan de ander
waarom kun je daar niet gewoon over praten ?
door er meer open over te praten is het gemakkelijker mee te leven denk
als gezin man en vrouw ben je dr voor elkaar tot steun in het geestelijke zin en lichamelijke er staat nergens dat intimiteit verboden is tussen man en vrouw

in een huwelijk hoeft het ook geen probleem te vormen, wanneer er op een bijbelse manier mee omgegaan kan worden; t probleem dat ik echter probeer te schetsen, is dat er over de behoefte aan intimiteit zo geheimzinnig wordt gedaan in sommige gezinnen/families, dat het denken wordt aangetast; alsof deze behoefte er niet zou (mogen) zijn, wanneer iemand daadwerkelijk met God leeft.....
vaak wordt dan aangehaald; de geest begeert tegen het vlees, en het vlees tegen de geest,
maar mijns inziens is dat een verwrongen toepassing van de tekst.
de tekst bedoelt, dat het geestelijk leven andere prioriteiten stelt, dan een zondig leven. niet dat het geestelijke en zuivere van t lichamelijke elkaar tegenstaan, begrijp je wat ik bedoel, brazeevel??

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 11 april 2010, 15:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 15:08

BRAZEEVEL772 schreef:

als gezin man en vrouw ben je dr voor elkaar tot steun in het geestelijke zin en lichamelijke er staat nergens dat intimiteit verboden is tussen man en vrouw

Er staat zelfs iets anders in de bijbel.... Lachende smiley

1 Kor. 7:1 U zegt dat het goed is dat een man geen gemeenschap met een vrouw heeft. 2 Maar om ontucht te vermijden moet iedere man zijn eigen vrouw hebben en iedere vrouw haar eigen man. 3 En een man moet zijn vrouw geven wat haar toekomt, evenals een vrouw haar man. 4 Een vrouw heeft niet zelf de zeggenschap over haar lichaam, maar haar man; en ook een man heeft niet zelf de zeggenschap over zijn lichaam, maar zijn vrouw. 5 Weiger elkaar de gemeenschap niet, of het moest zijn dat u er wederzijds mee instemt u enige tijd aan het gebed te wijden. Kom daarna echter weer samen; anders zal Satan uw gebrek aan zelfbeheersing gebruiken om u te verleiden. (M/V)
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 15:31

CROSSROAD317 schreef:
Er staat zelfs iets anders in de bijbel.... Lachende smiley

1 Kor. 7:1 U zegt dat het goed is dat een man geen gemeenschap met een vrouw heeft. 2 Maar om ontucht te vermijden moet iedere man zijn eigen vrouw hebben en iedere vrouw haar eigen man. 3 En een man moet zijn vrouw geven wat haar toekomt, evenals een vrouw haar man. 4 Een vrouw heeft niet zelf de zeggenschap over haar lichaam, maar haar man; en ook een man heeft niet zelf de zeggenschap over zijn lichaam, maar zijn vrouw. 5 Weiger elkaar de gemeenschap niet, of het moest zijn dat u er wederzijds mee instemt u enige tijd aan het gebed te wijden. Kom daarna echter weer samen; anders zal Satan uw gebrek aan zelfbeheersing gebruiken om u te verleiden. (M/V)

Precies, wel bijzonder want deze teksten had ik ook in mijn hoofd.

Wat mij opvalt hierin is: dat je er samen over praat en tot instemming komt. Daar valt of staat een relatie mee. Dus comminicatie in een relatie is belangrijk ook op sexueel gebied.

Laatst aangepast door
MAR907
op zondag 11 april 2010, 15:31
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 17:05

.

Laatst aangepast door
BRAZEEVEL772
op dinsdag 6 juli 2010, 23:55
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 17:36

Sja... hoe zou ik me gekleed hebben als ik een vrouw was?

Ik denk toch dat ik dan over het algemeen niet met een diepe décolleté en/of (zeer) korte kleding rond zou lopen. Want ik zou gewaardeerd willen worden om de persoon die ik ben en om mijn karakter en om de inbreng die ik heb. Het leek mij dan echt niet nodig om - middels een diepe décolleté en/of zeer korte kleding - de wereld de boodschap te geven: "iedereen MOET weten dat IK mooi ben!"

Laatst aangepast door
ARJAN007
op zondag 11 april 2010, 17:38
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:04

ARJAN007 schreef:

Ik denk toch dat ik dan over het algemeen niet met een diepe décolleté en/of (zeer) korte kleding rond zou lopen. Want ik zou gewaardeerd willen worden om de persoon die ik ben en om mijn karakter en om de inbreng die ik heb. Het leek mij dan echt niet nodig om - middels een diepe décolleté en/of zeer korte kleding - de wereld de boodschap te geven: "iedereen MOET weten dat IK mooi ben!"

Ach Arjan,kleding is zo betrekkelijk,weet je wat mijn mooiste "kleren" zijn?
Mijn trotse houding(niet te verwarren met arrogant!)want ik ben trots op wie ik ben,straal!!!!
Mijn open blik,naar anderen......
En niet te vergeten.......mijn glimlach,zo toon ik,veelal onbewust,mijn vrolijke aard en optimisme,ik hou van het leven!
Zó laat je zien wat je te geven hebt!En ik hoop dat mensen dat eerder zien dan mijn leuke verpakking of wat er in zit.

Van mij mag die verpakking trouwens best een tikkie uitdagend zijn,zolang het niet ordinair wordt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:19

LEANNE226 schreef:
Ach Arjan,kleding is zo betrekkelijk,weet je wat mijn mooiste "kleren" zijn?
Mijn trotse houding(niet te verwarren met arrogant!)want ik ben trots op wie ik ben,straal!!!!
Mijn open blik,naar anderen......
En niet te vergeten.......mijn glimlach,zo toon ik,veelal onbewust,mijn vrolijke aard en optimisme,ik hou van het leven!
Zó laat je zien wat je te geven hebt!En ik hoop dat mensen dat eerder zien dan mijn leuke verpakking of wat er in zit.

Van mij mag die verpakking trouwens best een tikkie uitdagend zijn,zolang het niet ordinair wordt Knipoog smiley
Als je zo trots bent op jezelf, waarom durf je dan geen foto te laten zien van jezelf. Bang voor het oog van de man????
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:28

CHATULIEM619 schreef:
Als je zo trots bent op jezelf, waarom durf je dan geen foto te laten zien van jezelf. Bang voor het oog van de man????

Het niet tonen van een foto laat óók zien wie ik ben en hoe ik denk.......
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:33

LEANNE226 schreef:
Het niet tonen van een foto laat óók zien wie ik ben en hoe ik denk.......
Eerlijk gezegd vind ik dat antwoord verwarrend. Wat wil je dan laten zien?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:37

CHATULIEM619 schreef:

Ik ga écht voor de binnenkant en verwacht dat van een man ook(mijn meeste contacten zijn met mannen zonder profielfoto),of de lichamelijke klik er is is van later belang(en wel degelijk van belang).
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:37

CHATULIEM619 schreef:

Gaat mij netzo.
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:44

LEANNE226 schreef:
Ik ga écht voor de binnenkant en verwacht dat van een man ook(mijn meeste contacten zijn met mannen zonder profielfoto),of de lichamelijke klik er is is van later belang(en wel degelijk van belang).

Weet je wat ik bijzonder vind??
Dat ik aan het uiterlijk kan zien wat ervan binnen zit!
De oog is de spiegel van de ziel!!!

Bij jou zijn het holle klanken (woorden). Ik kan er niks mee.

Maar goed ik hoef niet door jou muur heen te breken.

Laatst aangepast door
MAR907
op zondag 11 april 2010, 18:44
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 20:18

LEANNE226 schreef:
Dit is in mijn ogen gewoon een smoes. Je bent verlegen en je bent bang dat een man je om je uiterlijk afwijst. Het oog van de man is wel belangrijk.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 20:30

CHATULIEM619 schreef:
Dit is in mijn ogen gewoon een smoes. Je bent verlegen en je bent bang dat een man je om je uiterlijk afwijst. Het oog van de man is wel belangrijk.

Volgens mij hebben jullie beiden gelijk.
Ik ben het met Leanne eens dat het in eerste instantie geestelijk en naar de ziel zal 'klikken', een woord dat de lading geenszins dekt.
Als er wederzijdse belangstelling is en het gevoel is goed, je hebt een aantal gedeelde interesses, voelt/denkt over een aantal zaken van belang ongeveer hetzelfde en als je bewondering en vriendschap en later gevoelens van liefde deelt dan is het uiterlijk niet meer belangrijk.
Ik denk dat het geheel dan gewoon klopt. Iemand die jou zo weet te boeien en als dat wederkerig is, klopt het uiterlijk ook.
Het oog van de vrouw, chat, is minstens zo belangrijk, hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 20:37

MIEKE364 schreef:
Volgens mij hebben jullie beiden gelijk.
Ik ben het met Leanne eens dat het in eerste instantie geestelijk en naar de ziel zal 'klikken', een woord dat de lading geenszins dekt.
Als er wederzijdse belangstelling is en het gevoel is goed, je hebt een aantal gedeelde interesses, voelt/denkt over een aantal zaken van belang ongeveer hetzelfde en als je bewondering en vriendschap en later gevoelens van liefde deelt dan is het uiterlijk niet meer belangrijk.
Ik denk dat het geheel dan gewoon klopt. Iemand die jou zo weet te boeien en als dat wederkerig is, klopt het uiterlijk ook.
Het oog van de vrouw, chat, is minstens zo belangrijk, hoor!

Even een reactie in het algemeen:
Het gaat er niet om wat voor jou werkt of voor mijn buurman/buurvrouw maar voor mij........wat daar de reden voor is is ook niet belangrijk,ieder voor zich.Ik toon foto's liever privé.

En Mar,jij maakt een hele rake opmerking met "het muurtje",knap!(meen ik)Maar gelukkig is mijn muurtje weg.Je kunt heel open zijn in het letterlijk tonen van jezelf maar ook in je woorden,jij kunt ze loos vinden maar je kent mij niet.

Toevoeging:ik vind het tonen van foto's NIET oppervlakkig,het is mijn bedoeling niet mensen te kwetsen met mijn woorden,ik wilde alleen verklaren waarom ik geen foto toon,ik krijg die vraag nl. erg vaak.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 11 april 2010, 20:41
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 20:46

LEANNE226 schreef:

MAR907 schreef:

CHATULIEM619 schreef:

Leanne, ik geef je helemaal gelijk!!
Ik begrijp de reacties van Mar en Chatuliem werkelijk niet... Wat nou, holle woorden... Als ik Leannes reacties lees op het forum, dan kan ik met gemak tussen de regels doorlezen dat zij een (in mijn (vrouwen)ogen dan... Clown smiley ) mooi en stralend mens moet zijn...

Volgens mij zegt Leanne niet dat het oog van de man niet belangrijk is... ze vraagt alleen aan de man om met het oog verder te kijken dan de buitenkant...

Een muur? Verlegen? Bang voor afwijzing? Nogal sterk overdreven conclusies om het niet plaatsen van een foto...
Het is waar dat het oog de spiegel is van de ziel, maar voor mij gaat het dan wel om ogen in real-life. In een foto-oog kan ik echt iemands ziel niet zien.... Het kan hooguit associaties oproepen...

Laatst aangepast door
LIESBETH326
op zondag 11 april 2010, 20:50
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 20:56

MAR907 schreef:

Wat een mensenkennis moet jij dan hebben.
Een foto is maar een tijdopname en kan niks zeggen over het karakter van iemand.
Knap dat jij dat allemaal kan zien.
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:00

LIESBETH326 schreef:

Een muur? Verlegen? Bang voor afwijzing? Nogal sterk overdreven conclusies om het niet plaatsen van een foto...
Het is waar dat het oog de spiegel is van de ziel, maar voor mij gaat het dan wel om ogen in real-life. In een foto-oog kan ik echt iemands ziel niet zien.... Het kan hooguit associaties oproepen...

Leanne heeft inmiddels uitleg gegeven, het is nu wat duidelijker geworden. 't Is wel zo dat diverse jaren geleden op een andere site het juist de vrouwen waren die graag foto's op mijn profiel wilden zien..... Als het aan mij gelegen had, had ik pas later foto's toegevoegd.
Dus ja, Liesbeth.... t is waar wat je schrijft over het foto-oog, maar dat mag je wat mij betreft ook uitleggen aan de vrouwen die destijds net zolang hebben zitten zeuren dat ik - om van het gezeur af te zijn - foto's ging plaatsen.....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:04

CHATULIEM619 schreef:

MAR907 schreef:
Gaat mij netzo.

Als jullie al in verwarring worden gebracht doordat er geen foto staat, hoe zullen jullie er aan toe zijn als ze wel een foto zou plaatsen Gefrustreerde smiley

Ik heb wel een foto van haar, moet zeggen WAUW Verlegen lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

ARJAN007 schreef:
Leanne heeft inmiddels uitleg gegeven, het is nu wat duidelijker geworden. 't Is wel zo dat diverse jaren geleden op een andere site het juist de vrouwen waren die graag foto's op mijn profiel wilden zien..... Als het aan mij gelegen had, had ik pas later foto's toegevoegd.
Dus ja, Liesbeth.... t is waar wat je schrijft over het foto-oog, maar dat mag je wat mij betreft ook uitleggen aan de vrouwen die destijds net zolang hebben zitten zeuren dat ik - om van het gezeur af te zijn - foto's ging plaatsen.....

Uitleg van Leanne las ik pas nadat ik mijn reactie had geplaatst.
Enne.. voor de volledigheid... mijn 'uitleg' is voor mannen én vrouwen... Knipoog smiley
Zo goed, Arjan? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

HANNAH810 schreef:
in een huwelijk hoeft het ook geen probleem te vormen, wanneer er op een bijbelse manier mee omgegaan kan worden; t probleem dat ik echter probeer te schetsen, is dat er over de behoefte aan intimiteit zo geheimzinnig wordt gedaan in sommige gezinnen/families, dat het denken wordt aangetast; alsof deze behoefte er niet zou (mogen) zijn, wanneer iemand daadwerkelijk met God leeft.....
vaak wordt dan aangehaald; de geest begeert tegen het vlees, en het vlees tegen de geest,
de tekst bedoelt, dat het geestelijk leven andere prioriteiten stelt, dan een zondig leven. niet dat het geestelijke en zuivere van t lichamelijke elkaar tegenstaan, begrijp je wat ik bedoel, brazeevel??

brazeevel schreef;
ik zie dat probleem eigenlijk niet echt
want intimiteit is niet zondig en geestelijk leven gaat goed samen met dat
mensen willen gewoon moeilijk doen . of vromer zijn dan de paus

wees blij dat je t probleem niet ziet, brazeevel, het is er namelijk ook niet;
wat echter wél een probleem is, is dat er mensen zijn, die onbijbelse en onnatuurlijke normen en waarden meekrijgen, onder t mom van "echt christendom"
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:06

ARJAN007 schreef:

Waarom gaf je daar aan toe Arjan?In feite wist je toen toch al dat die vrouwen niet bij jou pastten?

Kijk,als iemand tegen mij zegt:ik wil een foto zien!......dan kan hij gelijk de boom in Knipoog smiley
Als iemand enorm graag het gezciht wil zien van degene met wie zij/hij chat dan heb ik er geen problemen mee.....
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:07

CROSSROAD317 schreef:
CHATULIEM619 schreef:

Als jullie al in verwarring worden gebracht doordat er geen foto staat, hoe zullen jullie er aan toe zijn als ze wel een foto zou plaatsen Gefrustreerde smiley

Ik heb wel een foto van haar, moet zeggen WAUW Verlegen lachende smiley Lachende smiley

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen Crossie Boze smiley akelige *piep*drent! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 11 april 2010, 21:08
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:11

LIESBETH326 schreef:
Ik begrijp de reacties van Mar en Chatuliem werkelijk niet... Wat nou, holle woorden... Als ik Leannes reacties lees op het forum, dan kan ik met gemak tussen de regels doorlezen dat zij een (in mijn (vrouwen)ogen dan... Clown smiley ) mooi en stralend mens moet zijn...

Volgens mij zegt Leanne niet dat het oog van de man niet belangrijk is... ze vraagt alleen aan de man om met het oog verder te kijken dan de buitenkant...

applausje voor liesbeth!!
ik heb ook ongeveer een jaar zonder foto op cm gestaan, en ik geloof niet dat ik verlegen ben, of een muurtje om me heen heb. angst voor afwijzing herken ik ook niet zozeer.......

nu ligt het er misschien aan dat ik ook vrouwen-ogen schijn te hebben, maar ook ík heb bij leanne nog niet echt holle woorden kunnen ontdekken, wel humoristische woorden, waar de glimlach en levenslust inderdaad doorheen schemert.
leanneke; je lijkt me een heerlijk mens; en ik hoop van harte dat we elkaar met de picknick even spreken!!
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:12

LEANNE226 schreef:
Waarom gaf je daar aan toe Arjan?In feite wist je toen toch al dat die vrouwen niet bij jou pastten?

Kijk,als iemand tegen mij zegt:ik wil een foto zien!......dan kan hij gelijk de boom in Knipoog smiley
Als iemand enorm graag het gezciht wil zien van degene met wie zij/hij chat dan heb ik er geen problemen mee.....

Sja.... als het gaat om chatbox-gesprekken kan ik me wel een beetje voorstellen dat men wil zien wie men voor zich heeft. Verder leg ik voor mezelf de lat niet zo hoog als het gaat om de vraag wie wel en wie niet mijn gezicht mag zien.... overigens: mijn foto's heb ik sinds 2005 ofzo niet meer vervangen door nieuwe..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:17

CHATULIEM619 schreef:

heb je de teksten op de foto's van leanne wel eens gelezen chat?
ik wel, en ik moet zeggen dat dat wel een beetje een beeld geeft van wie leanneke is!! neem bijv vinger met het hartje......whouw! je zou hopen zo iemand tegen te komen, die zo in staat is om onvoorwaardelijke liefde te geven
(en ik heb haar foto's vrijwel allemaal "gestolen"/plaatjes op de pc opgeslagen)

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 11 april 2010, 21:25
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:19

HANNAH810 schreef:
applausje voor liesbeth!!
ik heb ook ongeveer een jaar zonder foto op cm gestaan, en ik geloof niet dat ik verlegen ben, of een muurtje om me heen heb. angst voor afwijzing herken ik ook niet zozeer.......

nu ligt het er misschien aan dat ik ook vrouwen-ogen schijn te hebben, maar ook ík heb bij leanne nog niet echt holle woorden kunnen ontdekken, wel humoristische woorden, waar de glimlach en levenslust inderdaad doorheen schemert.
leanneke; je lijkt me een heerlijk mens; en ik hoop van harte dat we elkaar met de picknick even spreken!!

ik ken leanneke een beetje
heb haar ook al een paar keer ontmoet
en is idd een heerlijk mens Clown smiley
en qua uiterlijk heeft ze ook niks te verbergen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:40

HANNAH810 schreef:

Ik dacht dat "vlees" in de bijbel idd. "zonde" betekende en weinig te maken heeft met "het lichaam" zelf...
t' gaat er volgens mij om hoe je ermee omgaat... een mens is niet voor niks een seksueel wezen... ik geloof dat God dat ingeschapen heeft in de mens... als het maar in balans is en niet ingaat tegen wat God wil... maar ik geloof zeker dat God er een bedoeling mee heeft en dat we niet zomaar zijn zoals we zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:40

RENSKE067 schreef:
ik ken leanneke een beetje
heb haar ook al een paar keer ontmoet
en is idd een heerlijk mens Clown smiley
en qua uiterlijk heeft ze ook niks te verbergen Knipoog smiley

Ja ho maar,reclame voor mij is niet nodig hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:44

ARJAN007 schreef:

hahaha Arjan, probeer je je nu in te leven in een vrouw ? Clown smiley Jammer voor je, maar je kunt het je alleen maar indenken... Knipoog smiley
Enne... mooi is relatief... wat heb ik aan een mooi koppie (from the outside) als ik van binnen een kat ben... Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 6 van 9