Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:22
|
|
|
marielle690 gaat niet meer mee toch? (staat aan het begin van pagina 5..)
staat nog wel in de lijst zie ik...
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op maandag 4 februari 2013, 19:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Okidokie ik snap hem.... Toen ik reageerde stond jou reactie er nog niet he dus vandaar dat ik jou echt totaal niet snapte...
Ik weet nog steeds niet wat ik doe dat kan ik pas kort van te voren zeggen |
Geeft niet meid hoop dat als je gaat heel veel plezier hebt en er van geniet . Dat is wat de HEER ook gegeven heeft, dat je mag genieten van het leven.
Groetjes Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:18
|
|
|
Is er al een uur bekend, wordt me gevraagd. Er zijn mensen die meer dan 100 km moeten rijden dus een aanvangs-uur zou wel gemakkelijk zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 23:07
|
|
|
Ik had een verjaardag dus kon niet eerder reageren.
Morgenavond worden de reserveringen doorgegeven en dat weten we ook hoelaat we aanwezig kunnen zijn, dus eventjes geduld, morgenavond tijdstip bekend
Marielle staat inderdaad op de lijst terwijl ze eerder aangegeven heeft niet mee te gaan. Ik laat het voor jullie in het midden of ze meegaat of niet
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op maandag 4 februari 2013, 23:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 00:56
|
|
|
wil graag wokken maar kan niet auto rijden , en niet netjes eten met mes en vork
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 01:13
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | wil graag wokken maar kan niet auto rijden , en niet netjes eten met mes en vork |
Ha Trijnie, ik had begrepen van Joop dat je met hem kon meerijden?
Enne, niet netjes eten met mes en vork? Ieder op zijn eigen wijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 01:50
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | wil graag wokken maar kan niet auto rijden , en niet netjes eten met mes en vork |
dan eet je toch gewoon met stokjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 07:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is er al een uur bekend, wordt me gevraagd. Er zijn mensen die meer dan 100 km moeten rijden dus een aanvangs-uur zou wel gemakkelijk zijn. |
He Frank sta jij ook op de lijst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:09
|
|
|
Van mij mag je mag je handjes eten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | He Frank sta jij ook op de lijst |
Dat moest ik vragen van iemand. Ik vrees dat ik toch niet mee kan zaterdag. Ik durf niet zo goed in een stad rijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:04
|
|
|
Ik heb me afgemeld bij Mamaloe en ga niet mee wokken.
Wens de anderen veel plezier en een hele leuke avond toe
Groet Anita
Laatst aangepast door
|
ALTJE848
|
op dinsdag 5 februari 2013, 11:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:09
|
|
|
Wij snijden alles wel voor je kan je met de lepel eten Kunnen natuurlijk ook de staafmixer meenemen kan je het drinken... dat gipspootje van jou komt wel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:25
|
|
|
hoi allemaal,ik ga ook nog graag mee,
groet bert168
Hier de nieuwe lijst die meegaan;
BerendJan590 Anna415 onder voorbehoud Marielle690 Lonneke695 Mamaloe463 Chris078 onder voorbehoud Erika129 Joop430 Ilona689 Sybren542 Bert168 Trijnie671
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op dinsdag 5 februari 2013, 11:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wij snijden alles wel voor je kan je met de lepel eten Kunnen natuurlijk ook de staafmixer meenemen kan je het drinken... dat gipspootje van jou komt wel goed |
als jij me helpt komt het vast wel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOOP430
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 13:17
|
|
|
Ik heb af moeten haken, sorry....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 13:29
|
|
|
hoi allemaal,ik ga ook nog graag mee,
groet bert168
Hier de nieuwe lijst die meegaan;
BerendJan590 Anna415 onder voorbehoud Lonneke695 Mamaloe463 Chris078 onder voorbehoud Erika129onder voorbehoud Ilona689 Sybren542 Bert168
Laatst aangepast door MAMALOE463 op dinsdag 5 februari 2013, 11:28
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op dinsdag 5 februari 2013, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:44
|
|
|
Lieve mensen,
Ik vind het erg spijtig maar ik moet het wok uitje afzeggen wegens teveel afmeldingen. Joop heeft afgehaakt maar er zouden een aantal vrouwen met hem meerijden, wat nu niet door kan gaan want zij hebben geen vervoer nu.
Volgende punt is dat er teveel onder voorbehoud mee willen en alles bij elkaar is dit veel te veel onzeker en blijven we uiteindelijk met maar een paar mensen over.
Het spijt me heel erg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:18
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Lieve mensen,
Ik vind het erg spijtig maar ik moet het wok uitje afzeggen wegens teveel afmeldingen. Joop heeft afgehaakt maar er zouden een aantal vrouwen met hem meerijden, wat nu niet door kan gaan want zij hebben geen vervoer nu.
Volgende punt is dat er teveel onder voorbehoud mee willen en alles bij elkaar is dit veel te veel onzeker en blijven we uiteindelijk met maar een paar mensen over.
Het spijt me heel erg! |
Het is niet anders!! Misschien een volgende ronde over een poosje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ILONA689
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het is niet anders!! Misschien een volgende ronde over een poosje! |
Erg jammer, maar toch bedankt voor t proberen. Ik houd een nieuwe ronde in de gaten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:29
|
|
|
Het spijt me heel erg! |
Erg jammer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat moest ik vragen van iemand. Ik vrees dat ik toch niet mee kan zaterdag. Ik durf niet zo goed in een stad rijden |
Neem Flosh dan mee, die durft vast wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:34
|
|
|
Het spijt me heel erg! |
Dat wordt dan BBQ-en
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIELLE690
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 23:04
|
|
|
Jammer. Gewoon een nieuwe datum prikken. Misschien in de Lente, want dan heb je ook minder kans op sneeuw en zo en dan is het reizen met het OV makkelijker.
Ik houd het in de gaten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 03:41
|
|
|
ANNA415 schreef: | Neem Flosh dan mee, die durft vast wel |
Het is niet meer nodig... Ik zal zaterdag wel naar tv kijken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 06:36
|
|
|
Ja ik vind het ook ontzettend jammer, maar Joop haakte af en er zouden met hem twee of drie vrouwen meerijden die hierdoor ook weer zonder vervoer zaten, en er staan er drie op de lijst onder voorbehoud dan blijven er drie over die met zekerheid zouden komen dus ik kon niet anders dan het uitje annuleren. Ik hoop idd in de lente op wat meer aanmeldingen. Sorry.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIELLE690
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 10:20
|
|
|
We geven de hoop niet op!
De aanhouder wint en de opgever wint nooit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:40
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ja ik vind het ook ontzettend jammer, maar Joop haakte af en er zouden met hem twee of drie vrouwen meerijden die hierdoor ook weer zonder vervoer zaten, en er staan er drie op de lijst onder voorbehoud dan blijven er drie over die met zekerheid zouden komen dus ik kon niet anders dan het uitje annuleren. Ik hoop idd in de lente op wat meer aanmeldingen. Sorry. |
Dat is niet zo mooi van Jopie, dat hij zomaar afhaakt! Ik dacht dat Joop wel van gezellig uiteten hield!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOOP430
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:52
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Dat is niet zo mooi van Jopie, dat hij zomaar afhaakt! Ik dacht dat Joop wel van gezellig uiteten hield! |
Is ook zo carientje, maar goed, soms even niet. Waar bemoei je je eigenlijk mee ? Je bent er nog maar net en gelijk al weer vervelend tegen mij doen? haha
PS leuk dat je (even) terug bent....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:13
|
|
|
JOOP430 schreef: | Is ook zo carientje, maar goed, soms even niet. Waar bemoei je je eigenlijk mee ? Je bent er nog maar net en gelijk al weer vervelend tegen mij doen? haha
PS leuk dat je (even) terug bent.... |
Voel jij je nou niet schuldig Joop? Die leuke dames hebben zich er zo op verheugd op het etentje, zeggen ze dan!! Volgens mij wilden ze jou graag ontmoeten!! En ik bemoei mij dr maar een klein beetje mee, ik wil dat iedereen het gezellig heeft, ook jij!!
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op woensdag 6 februari 2013, 21:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:19
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Voel jij je nou niet schuldig Joop? Die leuke dames hebben zich er zo op verheugd op het etentje, zeggen ze dan!! Volgens mij wilden ze jou graag ontmoeten!! En ik bemoei mij dr maar een klein beetje mee, ik wil dat iedereen het gezellig heeft, ook jij!! |
Snap dat dan Joop ze had gewoon ook willen komen
|
|
Naar boven |
|
|