Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 21:35
|
|
|
INGE721 schreef: | Hoort het niet bij de zieke van de week????? |
t is niet snel goed... probeer ik in iemands gemis te helpen, dan dit weer.
typisch vrouwen(kwaal)...
(ik ben overduidelijk onschuldig aan alles...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 21:59
|
|
|
BART347 schreef: |
t is niet snel goed... probeer ik in iemands gemis te helpen, dan dit weer.
typisch vrouwen(kwaal)...
(ik ben overduidelijk onschuldig aan alles...) |
JA zie daarom is dit een VROUWEN topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 22:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb nog wel een domme vraag hoor......het houdt me steeds bezig......
Ik ga weer over van vloerbedekking naar hout......op welk moment doe ik dan vilt onder de poten van kasten en banken??? Nu nog niet want het schuift voor geen meter,dus na het leggen.......toch?Hoe krijg ik die dingen dan binnen over mn nieuwe vloer zonder krassen?Tillen is geen optie,zoveel spierballen heb ik nou ook weer niet,ik ben wel heel goed in duwen Een blik mannen opentrekken gaat ook niet lukken.....die hebben rotsmoezen.......ze moeten hooien......hebben kramp in de rug.......moeten boodschappen doen voor moeder de vrouw........zijn te oud..........mietjes!
Ik zie vast iets over het hoofd,ik mis het "praktischdenkengen"
Optie "krat bier koudzetten en bbq aan,na het volgooien de mannen naar binnen lokken" heb ik al in gedachten..... |
Viltjes onder de poten als het weer naar binnen moet. Verkrijg baar in iedere grote doe het zelf zaak... Eerst de boel op de plek...dan de bbq zou ik zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 22:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JA zie daarom is dit een VROUWEN topic |
dus: wat zou een mannentopic dan geweldig zijn!?
waarom is die er dan niet?
(zou het dan ook aan de kwaal: 'vrouwen' onderhevig worden?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 22:27
|
|
|
BART347 schreef: | dus: wat zou een mannentopic dan geweldig zijn!?
waarom is die er dan niet?
(zou het dan ook aan de kwaal: 'vrouwen' onderhevig worden?) |
Wat dacht je ervan er 1 te openen Ik kreeg te horen open een vrouwen topic en dat heb ik gedaan dus aan uwes de eer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 22:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat dacht je ervan er 1 te openen Ik kreeg te horen open een vrouwen topic en dat heb ik gedaan dus aan uwes de eer |
Je hebt goed je best gedaan meis..... We wachten af..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 22:38
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat dacht je ervan er 1 te openen Ik kreeg te horen open een vrouwen topic en dat heb ik gedaan dus aan uwes de eer |
ik wil niet, jij moet t doen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 22:41
|
|
|
BART347 schreef: | ik wil niet, jij moet t doen.... |
Pfft, lefgozer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 23:14
|
|
|
INGE721 schreef: | Moet Leanne klaar staan met bierviltjes??? |
Ik denk het wel,ik heb al 2,5 man gestrikt Oude vloer afvoeren,houten ondervloer moet nagekeken worden(is 80 jaar oud),nieuwe vloer dr in en uiteraard het sjouwwerk......... komt helemaal goed!(die viltjes zijn nu wel mn laatste zorg )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 23:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Pfft, lefgozer |
jah... ik weet t, dank je ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 06:06
|
|
|
BART347 schreef: | ik wil niet, jij moet t doen.... |
Volgens mij wil Bart een mannentopic samen met de vrouwen Welke dame lukt het om hem uit te leggen dat het dan geen mannentopic is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 08:11
|
|
|
ANNA415 schreef: | Volgens mij wil Bart een mannentopic samen met de vrouwen Welke dame lukt het om hem uit te leggen dat het dan geen mannentopic is |
Lukken misschien wel, maar proberen heeft geen zin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 09:23
|
|
|
ANNA415 schreef: | Volgens mij wil Bart een mannentopic samen met de vrouwen Welke dame lukt het om hem uit te leggen dat het dan geen mannentopic is |
Das onbegonnen werk hopelozen zaak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 10:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | MOEILIJK HE EEN VROUWENTOPIC VOOR VROUWEN TE LATEN
Maar damens leuk dat jullie er zo snel al zoveel op hebben gezet |
Daarom begrijpen we ze ook niet... Het blijft hen waarschijnlijk prikkelen waar wij het allemaal over hebben zekers en dan beweren dat wij onze mond niet kunnen houden
Toch hebben we ze ergens nodig hé... Ben al enkele dagen aan het rennen naar ikea voor enkele spullen bij elkaar te brengen. (renovatie van keuken) Ga ik naar eindhoven een maatje ophalen om mijne lavabo in de auto te krijgen, rijd ik naar het werk van mijn zoon om die daar over te laden, want dan is mijn koffer terug vrij om naar Antwerpen mijn fornuis te halen met ander maatje... en 's avonds brengt zoonlief mijn lavabo (incl naar boven slepen) Dank u Jan, Rob, Willem Sian, Han, Leo, Ger en ................. Ik dacht Leanne gaf ook al zoiets aan... een doos vol mannen openen om je te helpen wie gaat nu de boel in elkaar flansen
Laatst aangepast door
|
XABIA794
|
op vrijdag 6 juli 2012, 10:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 10:36
|
|
|
XABIA794 schreef: | Daarom begrijpen we ze ook niet... Het blijft hen waarschijnlijk prikkelen waar wij het allemaal over hebben zekers en dan beweren dat wij onze mond niet kunnen houden
Toch hebben we ze ergens nodig hé... Ben al enkele dagen aan het rennen naar ikea voor enkele spullen bij elkaar te brengen. (renovatie van keuken) Ga ik naar eindhoven een maatje ophalen om mijne lavabo in de auto te krijgen, rijd ik naar het werk van mijn zoon om die daar over te laden, want dan is mijn koffer terug vrij om naar Antwerpen mijn fornuis te halen met ander maatje... en 's avonds brengt zoonlief mijn lavabo (incl naar boven slepen) Dank u Jan, Rob, Willem Sian, Han, Leo, Ger en ................. Ik dacht Leanne gaf ook al zoiets aan... een doos vol mannen openen om je te helpen
Ach Xabia, een mooie droom.......Helaas moet je het wel treffen als je een man vindt...niet elke man is handig en zeker niet elke man is bereidwillig om klusjes voor je te doen. Meestal doet hij alleen die klusjes die hij nodig vindt......en de ellende is dat je daar vaak pas achter komt als het huwelijk al "geconsumeerd"is..
Hoezo een gefrustreerde vrouw?????? Alleen maar een realistisch mens wie gaat nu de boel in elkaar flansen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 15:38
|
|
|
al met al, flansen wij vrouwen zelf alles wel in elkaar......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:43
|
|
|
TINK100 schreef: | al met al, flansen wij vrouwen zelf alles wel in elkaar...... |
Die tijd heb ik gehad, nu laat ik graag het in elkaar flansen aan anderen over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 21:48
|
|
|
ik, ... ehh, ... blond, ... ehhh ... ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 21:53
|
|
|
BART347 schreef: | ik, ... ehh, ... blond, ... ehhh ... ? |
haha gelukkkig is mijn haar momenteel niet blond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 22:03
|
|
|
ANNA415 schreef: | haha gelukkkig is mijn haar momenteel niet blond |
nee, je manen zijn blond (je foto)
ps: mijn haar ook niet kijk, alleen mn halo is blond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 22:47
|
|
|
BART347 schreef: | nee, je manen zijn blond (je foto)
ps: mijn haar ook niet kijk, alleen mn halo is blond |
Zit je hier nu weer/nog open nu gewoon dat mannen topic WATJEEEEEEEEEE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 00:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zit je hier nu weer/nog open nu gewoon dat mannen topic WATJEEEEEEEEEE |
sta ik nu nog in het (middel)punt van de belangstelling,
of leidt/lijdt ik jullie dames te veel af???
ik, watje? 'k moet nog gaan oppassen dat de vrouwenperiekelen niet weer gaan beginnen..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 08:19
|
|
|
BART347 schreef: | sta ik nu nog in het (middel)punt van de belangstelling,
of leidt/lijdt ik jullie dames te veel af???
ik, watje? 'k moet nog gaan oppassen dat de vrouwenperiekelen niet weer gaan beginnen.................. |
Dames we laten ons niet meer afleiden door Bart. We gaan weer lekker over onze vrouwen problemen praten Zoals: - welke schoenen passen bij m'n kleding - wat trek je aan vandaag - ah nee he, is er alweer een maand voorbij - tssss zijn mannen nu zo dom dat ze bij een vrouwentopic blijven hangen of doen ze het expres - past je bikini nog - wenkbrauwen: waxen of epileren - ........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dames we laten ons niet meer afleiden door Bart. We gaan weer lekker over onze vrouwen problemen praten Zoals: - welke schoenen passen bij m'n kleding - wat trek je aan vandaag - ah nee he, is er alweer een maand voorbij - tssss zijn mannen nu zo dom dat ze bij een vrouwentopic blijven hangen of doen ze het expres - past je bikini nog - wenkbrauwen: waxen of epileren - ........
|
Waxen??? dan heb je'r geen meer en dan zo'n lelijke zwarte streep in de plaats zetten.
Kwam eens ooit een boek tegen... waarom vrouwen schoenen kopen en mannen liegen. doordenkertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:54
|
|
|
reactie op wat inge schreef: de boel in elkaar flanzen komt dan meestal neer op onszelf inge. ik ben thuis de halve bouwvakker en mijn man de andere helft ik hanteer de boor en schroefmachine en hij de verfkwast
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 7 juli 2012, 09:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:56
|
|
|
en nu naar de kapper
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 10:01
|
|
|
GRACE585 schreef: | en nu naar de kapper |
haar verven dat kan je dan ook wel zelf toch, bespaar je zo'n 25 euries mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 13:01
|
|
|
Mijn idee ook ja... Maar ja...ik mag niet klagen...nog steeds mijn eigen kleur... De kapper valt het ook op...en dat terwijl ik toch 56 ben....
Overigens...al loopt er een spoortje ""leeftijd"" door... Ik blijf het mooi vinden van zowel mannen als vrouwen....(dat spoortje grijs)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 7 juli 2012, 13:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 13:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mijn idee ook ja... Maar ja...ik mag niet klagen...nog steeds mijn eigen kleur... De kapper valt het ook op...en dat terwijl ik toch 56 ben....
Overigens...al loopt er een spoortje ""leeftijd"" door... Ik blijf het mooi vinden van zowel mannen als vrouwen....(dat spoortje grijs) |
Heb ook mijn eigen haarkleur alleen het leuke is dat dat uit zichzelf veranderd van kleur Ben als kind heel blond geweest en wordt nu steeds donkerder met in de zomer weer wat lichter hoef er dus niks voor te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 13:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb ook mijn eigen haarkleur alleen het leuke is dat dat uit zichzelf veranderd van kleur Ben als kind heel blond geweest en wordt nu steeds donkerder met in de zomer weer wat lichter hoef er dus niks voor te doen |
Scheelt ook bijna 20 jaar he!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|