Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 18:36
|
|
|
MOMO697 schreef: | het 1 sluit het ander niet uit toch?
eerst de wandeling
daarna gezellig de muziekfanfare | enneh zaterdag schaatsen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 18:48
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting fredbunt691, 50 jaar, regio 0113, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (leeftijd?) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 januari 2012, 18:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 22:48
|
|
|
willen jullie misschien de moeite nemen een prikbordberichtje te plaatsen op je profiel? de locatie is groot genoeg, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
nodig ook gerust de mensen uit, waar je contact mee hebt hier op de site.......gezellige mensen zijn altijd welkom, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 22:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | willen jullie misschien de moeite nemen een prikbordberichtje te plaatsen op je profiel? de locatie is groot genoeg, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
nodig ook gerust de mensen uit, waar je contact mee hebt hier op de site.......gezellige mensen zijn altijd welkom, toch? |
en hoe doe ik dat dan... geloof me of niet, na al die jaren ken ik nog de helft van die knoppen hier niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 23:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | willen jullie misschien de moeite nemen een prikbordberichtje te plaatsen op je profiel? de locatie is groot genoeg, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
nodig ook gerust de mensen uit, waar je contact mee hebt hier op de site.......gezellige mensen zijn altijd welkom, toch? |
Missie voltooid mbt die bordjes....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 30 januari 2012, 23:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 23:36
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | enneh zaterdag schaatsen? |
wandelen, heel keurig en zonder brokken te maken met schaatsen meer kans op brokken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 14:22
|
|
|
heb het dan toch voor elkaar gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:07
|
|
|
XABIA794 schreef: | en hoe doe ik dat dan... geloof me of niet, na al die jaren ken ik nog de helft van die knoppen hier niet |
boven aan je pagina zie je een rijtje woorden; zoeken-mailbox-prikbord-forum - kies voor prikbord - kies op de nieuwe pagina voor prikbordbericht plaatsen - kies bij de eerste vraag een gezellige groep - sla de tweede vraag over - bij de derde vraag vul je in op vrijdag 10 februari om 18.00 - bij de vierde vraag gezellig te gaan strandwandelen in zeeland met evt overnachting zie forum, agenda, strandwandelen met evt overnachting
de reden dat ik dit zeg is dat er mensen op de site zijn, die niet zo gemakkelijk contact leggen, of het forum nog niet hebben ontdekt. zien ze echter je prikbord bericht dan kan dat een aanleiding zijn je eens aan te spreken over dit onderwerp. durven ze dit ook niet, of willen ze niet weten dat je profiel hen wel aanspreekt, dan kunnen ze zich inschrijven en je in de groep in domburg ontmoeten, wat voor veel mensen laagdrempeliger voelt dan een 1 op 1 ontmoeting.
daarnaast.......... hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en gezellige mensen hebben we nooit genoeg, toch?
ik ben benieuwd hoeveel prikbordjes ik zie verschijnen.......... en hoeveel aanmeldingen er nog binnenstromen. voorlopig vind ik het al een heel mooi clupje zo! maar er zijn in het pension meer dan genoeg kamers, dus "er kan nog meer bij, er kan nog meeeeeeeer bij, dus kom er maar bij!". (nog dertig bedden te vullen............... )
http://www.youtube.com/watch?v=kRUgvCpf-dg
hannah.........heeft niet zo snel genoeg (van) gezelligheid!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 januari 2012, 18:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATHANYA830
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 19:37
|
|
|
Heeft iemand al het Party&Co spel? Anders kijk ik even of ik het kan lenen.
En ik zag dat er naar de leeftijd van mijn kinderen werd gevraagd... 10/9/7.
Tot dan dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SAMBAL648
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 21:01
|
|
|
Hoi Hannah Nog bedankt voor de uitnodiging, zonder tegenberiht hoop ik vrijdag 10-2 aanwezig te zijn. Ik blijf niet overnachten Grz Sambal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 21:43
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting fredbunt691, 50 jaar, regio 0113, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, MET overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 januari 2012, 23:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 21:46
|
|
|
veel mensen weten niet hoe het prikbord werkt, dus hieronder even een korte beschrijving;
boven aan je pagina zie je een rijtje woorden; zoeken-mailbox-prikbord-forum - kies voor prikbord - kies op de nieuwe pagina voor prikbordbericht plaatsen - kies bij de eerste vraag een gezellige groep - sla de tweede vraag over - bij de derde vraag vul je in op vrijdag 10 februari om 18.00 - bij de vierde vraag gezellig te gaan strandwandelen in zeeland met evt overnachting zie forum, agenda, strandwandelen met evt overnachting
de reden dat ik dit zeg is dat er mensen op de site zijn, die niet zo gemakkelijk contact leggen, of het forum nog niet hebben ontdekt. zien ze echter je prikbord bericht dan kan dat een aanleiding zijn je eens aan te spreken over dit onderwerp. durven ze dit ook niet, of willen ze niet weten dat je profiel hen wel aanspreekt, dan kunnen ze zich inschrijven en je in de groep in domburg ontmoeten, wat voor veel mensen laagdrempeliger voelt dan een 1 op 1 ontmoeting.
daarnaast.......... hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en gezellige mensen hebben we nooit genoeg, toch?
ik ben benieuwd hoeveel prikbordjes ik zie verschijnen.......... en hoeveel aanmeldingen er nog binnenstromen. voorlopig vind ik het al een heel mooi clupje zo! maar er zijn in het pension meer dan genoeg kamers, dus "er kan nog meer bij, er kan nog meeeeeeeer bij, dus kom er maar bij!". (nog 29 bedden te vullen............... )
hannah.........heeft niet zo snel genoeg (van) gezelligheid!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 januari 2012, 21:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | veel mensen weten niet hoe het prikbord werkt, dus hieronder even een korte beschrijving;
ik ben benieuwd hoeveel prikbordjes ik zie verschijnen.......... en hoeveel aanmeldingen er nog binnenstromen. voorlopig vind ik het al een heel mooi clupje zo! maar er zijn in het pension meer dan genoeg kamers, dus "er kan nog meer bij, er kan nog meeeeeeeer bij, dus kom er maar bij!". (nog 29 bedden te vullen............... )
hannah.........heeft niet zo snel genoeg (van) gezelligheid!! |
Hannah ,
Even een vraagje . Ik lees net dat er nog 29 bedden te gaan zijn. Maar aangezien visser behoorlijk lang is en de bedden in hotels meestal aan de kleine kant zijn....... is er een mogelijkheid voor mij voor een extra bed? 'k Zou het wel prettig vinden om mijn voeten ook wat rust te kunnen geven , zeker als de strandwandeling heeel erg lang wordt. Desnoods wil ik gerust voor 2 bedden betalen hoor. Is dat te regelen denk je? Mochten er nu nog 29 personen opgeven dan zoek ik wel een andere oplossing hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hannah ,
Even een vraagje . Ik lees net dat er nog 29 bedden te gaan zijn. Maar aangezien visser behoorlijk lang is en de bedden in hotels meestal aan de kleine kant zijn....... is er een mogelijkheid voor mij voor een extra bed? 'k Zou het wel prettig vinden om mijn voeten ook wat rust te kunnen geven , zeker als de strandwandeling heeel erg lang wordt. Desnoods wil ik gerust voor 2 bedden betalen hoor. Is dat te regelen denk je? Mochten er nu nog 29 personen opgeven dan zoek ik wel een andere oplossing hoor. |
Kan je niet thuis gaan slapen Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kan je niet thuis gaan slapen Visser? |
Nee W-tje , als ik me opgeef voor iets dan ga ik ook. En anders zet ik er ov bij. Woord is woord en daar moet je je aan houden is mijn bescheiden mening. Op het laatst terugkrabbelen is niet mijn ding. Er kunnen natuurlijk dingen tussenkomen wat belangrijker zijn , maar dat moet je zien als omstandigheden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:31
|
|
|
Even een vraagje . Ik lees net dat er nog 29 bedden te gaan zijn. Maar aangezien visser behoorlijk lang is en de bedden in hotels meestal aan de kleine kant zijn....... is er een mogelijkheid voor mij voor een extra bed? 'k Zou het wel prettig vinden om mijn voeten ook wat rust te kunnen geven , zeker als de strandwandeling heeel erg lang wordt. Desnoods wil ik gerust voor 2 bedden betalen hoor. Is dat te regelen denk je? Mochten er nu nog 29 personen opgeven dan zoek ik wel een andere oplossing hoor. |
...ga je die 2 bedden achter elkaar zetten dan??? Ik begrijp het niet zo goed eigenlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:34
|
|
|
het zijn toch al 2-persoonskamers? en als nette cm-er ga je alleen op de kamer... anders krijg je n ban op cm... dus die 2 bedden heb je al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:38
|
|
|
PIETER649 schreef: | het zijn toch al 2-persoonskamers? en als nette cm-er ga je alleen op de kamer... anders krijg je n ban op cm... dus die 2 bedden heb je al |
Snaptattan...... het gaat me om de lengte van het bed. Als ze gewoon een bed van min. 2.30 m. hebben is het mij ook goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:40
|
|
|
PIETER649 schreef: | het zijn toch al 2-persoonskamers? en als nette cm-er ga je alleen op de kamer... anders krijg je n ban op cm... dus die 2 bedden heb je al |
Mazzel toch....?? Alleen...er schrijven hier personen die helemaal niet meegaan(zoals ik nu) Dat gaat verkeerd...daar komt narigheid van.... Want dat mag niet....(zeggen ze)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Snaptattan...... het gaat me om de lengte van het bed. Als ze gewoon een bed van min. 2.30 m. hebben is het mij ook goed. |
Maar met twee bedden kan je toch dwars liggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Snaptattan...... het gaat me om de lengte van het bed. Als ze gewoon een bed van min. 2.30 m. hebben is het mij ook goed. |
Is toch ook zielig als er wat centimeters buiten boord moeten slapen??? Neem je je slaapsokken mee!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar met twee bedden kan je toch dwars liggen? |
En de breedte van zo'n hotelbedje is 2.30 m denk je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | En de breedte van zo'n hotelbedje is 2.30 m denk je? |
Je snapt me best.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 00:04
|
|
|
Sta-tafeltje is wel bekend maar eeeh sta-bed kan toch ook voor die 2,30 meter persoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 00:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar met twee bedden kan je toch dwars liggen? |
nou, geloof me of niet, willemijn; dwarsliggen kan ie als dwarsligger eerste klas!!
(en nee; ik ken zijn slaapgewoonten niet, pieter........ maar ik heb hem wel eens gezien op de picknicks, dus ik weet waar ik het over heb......... )
ik ga mijn best doen voor je, hoor, visser!! een bed van - 2.30 zei je he? bedoel je een bed met een lenge van - 2.30 meter of bedoel je een bed met een temperatuur van - 230 graden Celsius? pff welke diepvries kunnen we daar nu eens voor vragen.........even denken........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 01:45
|
|
|
Even een vraagje . Ik lees net dat er nog 29 bedden te gaan zijn. Maar aangezien visser behoorlijk lang is en de bedden in hotels meestal aan de kleine kant zijn....... is er een mogelijkheid voor mij voor een extra bed? 'k Zou het wel prettig vinden om mijn voeten ook wat rust te kunnen geven , zeker als de strandwandeling heeel erg lang wordt. Desnoods wil ik gerust voor 2 bedden betalen hoor. Is dat te regelen denk je? Mochten er nu nog 29 personen opgeven dan zoek ik wel een andere oplossing hoor. | wat denk je ? alles tot in de puntjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 06:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, geloof me of niet, willemijn; dwarsliggen kan ie als dwarsligger eerste klas!!
(en nee; ik ken zijn slaapgewoonten niet, pieter........ maar ik heb hem wel eens gezien op de picknicks, dus ik weet waar ik het over heb......... )
ik ga mijn best doen voor je, hoor, visser!! een bed van - 2.30 zei je he? bedoel je een bed met een lenge van - 2.30 meter of bedoel je een bed met een temperatuur van - 230 graden Celsius? pff welke diepvries kunnen we daar nu eens voor vragen.........even denken........ |
Gewoon 2 strandstoelen regelen Hannah....voor elke been 1...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 06:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mazzel toch....?? Alleen...er schrijven hier personen die helemaal niet meegaan(zoals ik nu) Dat gaat verkeerd...daar komt narigheid van.... Want dat mag niet....(zeggen ze) |
Geen probleem , tenminste niet voor mij. Maar als nou juist die meelevende personen zich zouden opgeven , dat zou geweldig zijn. Zeeland gunt dochterlief ook een weekendje weg, Willemijn gaat in overleg met de andere Veluwse Frank nodigt zn buurman uit om mee te gaan ( heeft ie gelijk iemand die volgend jaar zn heg kan snoeien) Pieter gooit er ff de beuk in bij Annette en regelt GEEN oppas maar nneemt de 3 kids ook gewoon mee naar het zonnige zuiden Herman en Brigit , sja , volgens mij zochten ze nog een bestemming voor de huwelijksreis dus kunnen gelijk testen of dit hotel aan alle wensen voldoet.
Ja??? Dat is al weer heel wat meer op de lijst toch?
Visser die nu als een speer naar zn werk moet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Geen probleem , tenminste niet voor mij. Maar als nou juist die meelevende personen zich zouden opgeven , dat zou geweldig zijn. Zeeland gunt dochterlief ook een weekendje weg, Willemijn gaat in overleg met de andere Veluwse Frank nodigt zn buurman uit om mee te gaan ( heeft ie gelijk iemand die volgend jaar zn heg kan snoeien) Pieter gooit er ff de beuk in bij Annette en regelt GEEN oppas maar nneemt de 3 kids ook gewoon mee naar het zonnige zuiden Herman en Brigit , sja , volgens mij zochten ze nog een bestemming voor de huwelijksreis dus kunnen gelijk testen of dit hotel aan alle wensen voldoet.
Ja??? Dat is al weer heel wat meer op de lijst toch?
Visser die nu als een speer naar zn werk moet. |
Tsja, onze kindertjes liggen op een koude februari-avond om 20 uur gewoon lekker in hun warme bedje Visser, en ik moet zeggen dat me dat zelf ook wel wat lijkt met deze temperaturen. Dus helaas, je moet ff verder zoeken om je lijstje aan te vullen. Wens jullie een gezellige avond en zal aan jullie denken als ik onder mn heerlijke warme dekbedje lig terwijl bij jullie de ijspegeltjes aan je neus groeien
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 1 februari 2012, 08:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:40
|
|
|
NATHANYA830 schreef: | Heeft iemand al het Party&Co spel? Anders kijk ik even of ik het kan lenen.
En ik zag dat er naar de leeftijd van mijn kinderen werd gevraagd... 10/9/7.
Tot dan dan |
ik hoop zelf weer "niets aan te geven" in mijn tas te stoppen, nathanya als jij eens wilt kijken of je "party&co" kunt lenen, zou dat fijn zijn!!
of heeft iemand anders het soms in de kast staan?
visser; mogen we jouw mobiel nummer weer lenen, misschien, voor als er iemand later is, of het niet vinden kan? er zijn nl nogal wat mensen die moeten werken op een doordeweekse dag. en dus later aanschuiven.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|