Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 17:58
|
|
|
HERMAN388 schreef: |
NIET GLUREN FRANK!!!! |
Niet echt gepast Herman! Josina kan best tegen een grapje maar terwijl je dit deed lag zij op de ok een zware operatie te ondergaan. Hoop en bid voor dr dat alles voorbij is en dat et geholpen mag hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 18:15
|
|
|
Jullie hebben gelijk, dat was dom van mij. Ik had geen erg in hoe zwaar het was. Ik hoop dat het meevalt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 06:56
|
|
|
goedemorgen lieve iedereen,
Operatie is achter de rug! Ik heb gisteren geen arts meer gesproken, dus ik weet nog niet of alles gegaan is zoals het moest gaan. Gisteravond heb ik nog ff op de site geprobeerd te kijken, maar het kostte teveel. heb sinds de operatie alleen maar geslapen en nu begin ik eindelijk een beetje bij mijn positieven te komen, hoewel het nog wel moeite kost.
Schrijven en achter mijn laptop zitten is niet makkelijk, heb erg veel pijn in mijn buik, maar ja, daar zit dan ook de wond. Van de morfine word ik momenteel alleen maar erg misselijk.
Toch ff een poging doen om iedereen op de hoogte te houden en sommige mensen ook in de gaten Lezen gaat goed en heel lief hoe jullie reageerden op Herman zijn reactie was heel lief. Maar (jullie zullen mij wel een rara troela vinden) ik kan er wel om lachen, zeker wanneer je bedenkt dat we het steeds hebben over het posten van Frank voor mijn huis. Het is al goed hoor Herman, ik weet dat je ook op een serieuze manier aan mij gedacht en ook voor mij gebeden hebt!
Nogmaal iedereen bedankt voor het meeleven!
Liefs José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 07:14
|
|
|
Aha, Josina is back in town of toch al online. Dat is een goed teken. Hopelijk krijg je dan straks ook goed nieuws van de dokter, Josina.
De pijn en slaperigheid zijn normale verschijnselen die bij een toch wel zware operatie horen. Het is normaal en vervelend, weet ik uit eigen ervaringen. Forceer je niet door online te willen zijn. Je moet nu herstellen en rusten.
Hou je goed, Josina. We denken aan jou en dat doet ieder op zijn eigen manier zonder enige kwade bedoelingen.
Een lieve groet vanuit Hoeven...
Frank en Floshke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 07:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aha, Josina is back in town of toch al online. Dat is een goed teken. Hopelijk krijg je dan straks ook goed nieuws van de dokter, Josina.
De pijn en slaperigheid zijn normale verschijnselen die bij een toch wel zware operatie horen. Het is normaal en vervelend, weet ik uit eigen ervaringen. Forceer je niet door online te willen zijn. Je moet nu herstellen en rusten.
Hou je goed, Josina. We denken aan jou en dat doet ieder op zijn eigen manier zonder enige kwade bedoelingen.
Een lieve groet vanuit Hoeven...
Frank en Floshke |
Dank je wel Frank! Vooruit...voor deze keer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:07
|
|
|
U is vroeg wakker mevrouw Josina.
Ik hoop dat alles goed is verlopen.
Sterkte verder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:18
|
|
|
MARISKA601 schreef: | U is vroeg wakker mevrouw Josina.
Ik hoop dat alles goed is verlopen.
Sterkte verder. |
Yep ben er vroeg bij, maar ik heb dan ook geslapen vanaf 15.30 uur gistermiddag en ik ga zo wel weer verder hoor. Die pijn werkt zeer vermoeiend, maar ben blij en dankbaar dat ik toch weer hier achter mijn lappie kan.
De verpleegkundige die op mijn zaal staat (knappe vent overigens ) was er gisteren ook en die vertelde dat ik erg naar was op de uitslaapkamer en was blij om mij weer te zien zitten.
Als mijn hb-gehalte goed is mag sowieso het infuus eruit. Maar uit bed, laatstaan douchen...mocht niet van de broeder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:24
|
|
|
Welkom terug Josina, knap maar snel weer op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:26
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Welkom terug Josina, knap maar snel weer op! |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Yep ben er vroeg bij, maar ik heb dan ook geslapen vanaf 15.30 uur gistermiddag en ik ga zo wel weer verder hoor. Die pijn werkt zeer vermoeiend, maar ben blij en dankbaar dat ik toch weer hier achter mijn lappie kan.
De verpleegkundige die op mijn zaal staat (knappe vent overigens ) was er gisteren ook en die vertelde dat ik erg naar was op de uitslaapkamer en was blij om mij weer te zien zitten.
Als mijn hb-gehalte goed is mag sowieso het infuus eruit. Maar uit bed, laatstaan douchen...mocht niet van de broeder |
rare broeder is het... maar mischien toch ook wel een beetje vestandig... stel dat u uitglijd op de natte vloer...
u kijkt die broeder smekend aan dat u zittend wilt douchen, als dat lukt.
en anders vraagt u aan het bezoek of zij ettelijke bussen deodorant mee willen nemen, daar u niet zo fris en fruitig ruikt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:31
|
|
|
JOSINA022 schreef: | goedemorgen lieve iedereen,
Operatie is achter de rug! Ik heb gisteren geen arts meer gesproken, dus ik weet nog niet of alles gegaan is zoals het moest gaan. Gisteravond heb ik nog ff op de site geprobeerd te kijken, maar het kostte teveel. heb sinds de operatie alleen maar geslapen en nu begin ik eindelijk een beetje bij mijn positieven te komen, hoewel het nog wel moeite kost.
Schrijven en achter mijn laptop zitten is niet makkelijk, heb erg veel pijn in mijn buik, maar ja, daar zit dan ook de wond. Van de morfine word ik momenteel alleen maar erg misselijk.
Toch ff een poging doen om iedereen op de hoogte te houden en sommige mensen ook in de gaten Lezen gaat goed en heel lief hoe jullie reageerden op Herman zijn reactie was heel lief. Maar (jullie zullen mij wel een rara troela vinden) ik kan er wel om lachen, zeker wanneer je bedenkt dat we het steeds hebben over het posten van Frank voor mijn huis. Het is al goed hoor Herman, ik weet dat je ook op een serieuze manier aan mij gedacht en ook voor mij gebeden hebt!
Nogmaal iedereen bedankt voor het meeleven!
Liefs José |
Goedemorgen Josina
Fijn dat de operatie achter de rug is, dat is op zijn minst al een gebedsverhoring. Nu nog de uitslag afwachten, wat denk je zelf?
gr Wim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | rare broeder is het... maar mischien toch ook wel een beetje vestandig... stel dat u uitglijd op de natte vloer...
u kijkt die broeder smekend aan dat u zittend wilt douchen, als dat lukt.
en anders vraagt u aan het bezoek of zij ettelijke bussen deodorant mee willen nemen, daar u niet zo fris en fruitig ruikt. |
Diverse opties, maar ik vrees dat het de laatste optie gaat worden Dus Erika...mocht je nog durven komen, dan weet je wat je te doen staat
Het is idd verstandig en als ik heel eerlijk moet zijn, denk ik dat het uit bed gaan ook niet zal lukken, gezien de pijn en alle slangen die mijn lijf in en uit gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:36
|
|
|
WIMBRIEN639 schreef: | Goedemorgen Josina
Fijn dat de operatie achter de rug is, dat is op zijn minst al een gebedsverhoring. Nu nog de uitslag afwachten, wat denk je zelf?
gr Wim |
Allereerst...wil je mij svp gewoon José noemen?
En ja, het feit dat de operatie achter de rug is, is al een stukje gebedsverhoring, voor de rest weet ik nog niets en is het afwachten. Kan er echt nog niets over zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Diverse opties, maar ik vrees dat het de laatste optie gaat worden Dus Erika...mocht je nog durven komen, dan weet je wat je te doen staat
Het is idd verstandig en als ik heel eerlijk moet zijn, denk ik dat het uit bed gaan ook niet zal lukken, gezien de pijn en alle slangen die mijn lijf in en uit gaan |
Okidokie komt goed meis Zal een lekker luchie voor uwes opzoeken Maar fijn weer wat van je te horen, en luister nu maar goed naar die lieve knappe broeder des te eerder mag je naar huis
Liefs Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 10:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Allereerst...wil je mij svp gewoon José noemen?
En ja, het feit dat de operatie achter de rug is, is al een stukje gebedsverhoring, voor de rest weet ik nog niets en is het afwachten. Kan er echt nog niets over zeggen. |
Is goed José zal ik doen
Beterschap verder Wim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 10:36
|
|
|
Heel veel sterkte Josina...José. Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat. liefs, Marian
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 10:45
|
|
|
Fijn dat je er weer bent José! Het is zó goed om te lezen dat je door de operatie heen bent en jij weer achter je lappie kan zitten/liggen! Zie dit hier, ons, maar als een grote groep mensen die om jouw bed zitten en je allemaal vragen hoe het ermee is. Voordeel is...als je ons zat bent..trek je gewoon de stekker eruit en foetsie is je visite! Neem je rust meis....want nu moet 't herstel gaan beginnen. Dikke en ik dank God!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 10:53
|
|
|
WIMBRIEN639 schreef: | Is goed José zal ik doen
Beterschap verder Wim |
Dank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 10:54
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Heel veel sterkte Josina...José. Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat. liefs, Marian |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 10:58
|
|
|
MARIA576 schreef: | Fijn dat je er weer bent José! Het is zó goed om te lezen dat je door de operatie heen bent en jij weer achter je lappie kan zitten/liggen! Zie dit hier, ons, maar als een grote groep mensen die om jouw bed zitten en je allemaal vragen hoe het ermee is. Voordeel is...als je ons zat bent..trek je gewoon de stekker eruit en foetsie is je visite! Neem je rust meis....want nu moet 't herstel gaan beginnen. Dikke en ik dank God! |
Het is idd reuze wat zo'n grote virtuele groep kan doen! Haha, reken maar dat die stekker eruit gaat wanneer ik jullie zat ben
En God mag zeker gedankt worden!
Maar ik neem zeker mijn rust, heb net ook weer even geslapen. En nog wel "legaal" slapen overdag, wat ben ik een bofkont
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 10:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 11:00
|
|
|
MARIA576 schreef: | Fijn dat je er weer bent José! Het is zó goed om te lezen dat je door de operatie heen bent en jij weer achter je lappie kan zitten/liggen! Zie dit hier, ons, maar als een grote groep mensen die om jouw bed zitten en je allemaal vragen hoe het ermee is. Voordeel is...als je ons zat bent..trek je gewoon de stekker eruit en foetsie is je visite! Neem je rust meis....want nu moet 't herstel gaan beginnen. Dikke en ik dank God! |
Eigenlijk wilde ik dat ook zeggen Jose.. Neem je rust...en laat dat lappie voor wat hij is... Hopelijk kun je dan thuis straks weer alles oppikken... Alle goedbedoelde wensen meegenomen hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 11:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Eigenlijk wilde ik dat ook zeggen Jose.. Neem je rust...en laat dat lappie voor wat hij is... Hopelijk kun je dan thuis straks weer alles oppikken... Alle goedbedoelde wensen meegenomen hoor!!! |
Dank je wel hoor! Maar lappie moet het sowieso doen vanwege mijn zusje in Bosnië, zeker nu de verbinding met daar beter is dan ooit geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIAANTJE026
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 11:31
|
|
|
Hoi Josien, Fijn dat je de operatie achter de rug het, ik wens je een voorspoedig herstel toe en laat je nog maar even lekker verwennen door de verpleegkundigen, thuis moet je alles zelf weer doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 12:35
|
|
|
LIAANTJE026 schreef: | Hoi Josien, Fijn dat je de operatie achter de rug het, ik wens je een voorspoedig herstel toe en laat je nog maar even lekker verwennen door de verpleegkundigen, thuis moet je alles zelf weer doen. |
dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 12:40
|
|
|
Ha José,
Wat een opluchting dat je weer bij ons mogen genieten na spannende uren van operatie. Maar goed, Ik ben (ook alle cmbezoekers zijn) blij dat de operatie weer achter de rug en nu wacht je verder nog af wat het mag gebeuren. Het is de vrede Gods die alle verstand te boven gaat, dat God de handen van de doktoren besturen en gezegend mogen worden. Tot eer van Zijn grote Naam.
Gods bevolen,
Herman en Marian
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 16:24
|
|
|
x
Laatst aangepast door
|
WIMBRIEN639
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 16:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 16:26
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Heel veel sterkte beterschap en moed gewenst dikke knuf |
dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 18:34
|
|
|
JOSINA022 schreef: | dank je wel! |
euh effe een vraagje hoeveel deo heb je nodig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 18:42
|
|
|
Veel sterkte Josina ! Hoop dat je gauw mag opknappen en naar huis mag, of ben je al thuis ? Groetjes !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:02
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Veel sterkte Josina ! Hoop dat je gauw mag opknappen en naar huis mag, of ben je al thuis ? Groetjes ! |
Dank je wel!
Naar huis gaat nog niet lukken, t/m zaterdag lig ik hier zeker nog wel. Heb nog allerlei drains en andere toeters en bellen waar ik aan lig.
|
|
Naar boven |
|
|