Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | kZie nog gaatjes....zeven we het gewoon...we moeten toch al afval scheiden.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | kZie nog gaatjes....zeven we het gewoon...we moeten toch al afval scheiden..
Effe zere neus...WE GAAN OFFTOPIC!!! |
Off-topic we are en ik ben het met je eens...nu ff een hele zere neus.
Ik voel mij stiekum best een beetje schuldig. Zijn wij, met ons schrijven niet net zo slecht bezig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:06
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Off-topic we are en ik ben het met je eens...nu ff een hele zere neus.
Ik voel mij stiekum best een beetje schuldig. Zijn wij, met ons schrijven niet net zo slecht bezig? |
euh wel een beetje ja maar het was stiekum ook wel ff leuk
back onn topic dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | euh wel een beetje ja maar het was stiekum ook wel ff leuk
back onn topic dus |
Da's waar, dat zal ik zeker niet ontkennen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:20
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Off-topic we are en ik ben het met je eens...nu ff een hele zere neus.
Ik voel mij stiekum best een beetje schuldig. Zijn wij, met ons schrijven niet net zo slecht bezig? |
JAAAAAAAAAAAAAAAAA...(daarom vond ik het nodig er wat van te zeggen) Ook ik doe mee...dus ben niet minder stout!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:26
|
|
|
Een christen is iemand die nederig is. Vaak straalt hij/zij rust uit. Bemoedigd iemand als die het even moeilijk heeft. Bied een luisterend oor.
En niet op de volgende manier...
Oprecht excuus aanbieden als hij/zij inziet dat hij/zij fout is. En vervolgens op de oude voet verder gaat.
Een christen zal een ander ook niet veroordelen. En uit ook geen dreigementen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | JAAAAAAAAAAAAAAAAA...(daarom vond ik het nodig er wat van te zeggen) Ook ik doe mee...dus ben niet minder stout!!! |
Ach, soms mogen we best ff stout zijn, als we maar weten wanneer op te houden.
En nu van mij ff een excuus naar degene om wie het allemaal begonnen is: Sorry christen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:30
|
|
|
Laten we maar stoppen met op christen te reageren.
Zijn antwoorden of reacties naar ons toe zijn al haast voorspelbaar.
En wat hebben we bereikt? Niets.
Excusses aanbieden is heel netjes van jullie dames. Dat getuigt weer iets van christen zijn.
Je eigen fouten onder ogen zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Laten we maar stoppen met op christen te reageren.
Zijn antwoorden of reacties naar ons toe zijn al haast voorspelbaar.
En wat hebben we bereikt? Niets.
Excusses aanbieden is heel netjes van jullie dames. Dat getuigt weer iets van christen zijn.
Je eigen fouten onder ogen zien. |
Sluit me hier volledig bij aan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:49
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Johannesbrief geeft expliciet aan om de geesten, die er zijn en op je " afkomen" en je willen be-invloeden, te beproeven, dat is individueel maar ook binnen de gemeente(n).
1 Johannes 4:1 Geliefden, gelooft niet een iegelijken geest, maar beproeft de geesten, of zij uit God zijn; want vele valse profeten zijn uitgegaan in de wereld.
| Ik zou geen enkele iegenlijke geest vertrouwen, die naam roept al wantrouwen op....wat moet ik me voorstellen bij een iegenlijke geest???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 19:07
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Da's waar, dat zal ik zeker niet ontkennen |
Jammer dat het effe leuk is om iemand zo neer te zetten........en dat is dan de christelijke moraal van CM?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 19:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jammer dat het effe leuk is om iemand zo neer te zetten........en dat is dan de christelijke moraal van CM? |
Je hebt helemaal gelijk hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 19:39
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zou geen enkele iegenlijke geest vertrouwen, die naam roept al wantrouwen op....wat moet ik me voorstellen bij een iegenlijke geest??? | Iegelijk=alle soorten van je hebt geesten van duivelen, demonen, satan, die zich als een engel van het licht kan voordoen, nep-jezussen, die een deel imiteren van de Christus, schijnheiligen, huichelaars, die opereren allemaal vanuit een verdorven geest en tezamen vormen ze geesten...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 19:45
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Iegelijk=alle soorten van je hebt geesten van duivelen, demonen, satan, die zich als een engel van het licht kan voordoen, nep-jezussen, die een deel imiteren van de Christus, schijnheiligen, huichelaars, die opereren allemaal vanuit een verdorven geest en tezamen vormen ze geesten...! |
Gij zult niet tegen Chatuliem kwetsen. Dat is egoisme Hij is voorganger hoor, hij is heel aardige man, ik heb met hem nog gesproken december 2010.
3 vingers wijzen naar jezelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 20:01
|
|
|
stop ajb met reageren.
het heeft geen nut.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 20:53
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Gij zult niet tegen Chatuliem kwetsen. Dat is egoisme Hij is voorganger hoor, hij is heel aardige man, ik heb met hem nog gesproken december 2010.
3 vingers wijzen naar jezelf. |
Herman....omdat iemand voorganger is??? Een aardige man is? Omdat je met hem gesproken hebt???
Nee.niet dat ik iets tegen Chat heb...geheel niet, maar vind het van jouw een beetje TE... NIEMAND...moet je niet kwetsen...En dat..is...IEDEREEN!!!!
En wij?? Struikelen allen in velen!!!! En wij is ook weer iedereen!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 5 augustus 2011, 20:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 20:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | stop ajb met reageren.
het heeft geen nut. |
Tjonge... heb een hoop gemist blijkbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:00
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Tjonge... heb een hoop gemist blijkbaar |
Welnee joh...gewoon blij wezen dat je er niet bij was!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:06
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Iegelijk=alle soorten van je hebt geesten van duivelen, demonen, satan, die zich als een engel van het licht kan voordoen, nep-jezussen, die een deel imiteren van de Christus, schijnheiligen, huichelaars, die opereren allemaal vanuit een verdorven geest en tezamen vormen ze geesten...! | Ik zal die insinuatie maar naast me neerleggen. Ik bedoel wat anders te zeggen. Als je citeert neem dan een leesbaardere bijbel, dat maakt de discussie wat eenvoudiger. Iegelijk betekent gewoon ieder. Gebruik dat woord dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:06
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Gij zult niet tegen Chatuliem kwetsen. Dat is egoisme Hij is voorganger hoor, hij is heel aardige man, ik heb met hem nog gesproken december 2010.
3 vingers wijzen naar jezelf. |
Ik leg gewoon wat uit, ik beschuldig hem niet en jij kraamt weer een holle kreet over 3 vingers, ik denk dat jij je vingers eens in een dik verband moet doen, zodat je geen regels meer kunt typen, totdat je in staat bent normaal te reageren op wat er gezegd of geschreven wordt..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:07
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Tjonge... heb een hoop gemist blijkbaar |
Welkom terug Leonard en nee, je hebt écht niets gemist. Ik zou de afgelopen weken wel van het fourm áf willen gummen...zo vervelend vind ik het allemaal. Maar leuk dat je er weer bent!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:07
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Ik leg gewoon wat uit, ik beschuldig hem niet en jij kraamt weer een holle kreet over 3 vingers, ik denk dat jij je vingers eens in een dik verband moet doen, zodat je geen regels meer kunt typen, totdat je in staat bent normaal te reageren op wat er gezegd of geschreven wordt.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:08
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:08
|
|
|
3 vingers wijzen naar jezelf. | Het was toen gezellig he, eigenlijk moeten we weer aan een kerstfeestje denken...maar Hannah moet dan wel langer blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het was toen gezellig he, eigenlijk moeten we weer aan een kerstfeestje denken...maar Hannah moet dan wel langer blijven. |
Ik heb toen blijkbaar een hoop gemist... ja ik was er niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:11
|
|
|
Dit is ruzie maken om de ruzie....geldt niet alleen voor jou hoor. Maar nu zijn beland op een niveau van schelden en dat heeft toch geen enkele zin meer?
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 5 augustus 2011, 21:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:14
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Ik leg gewoon wat uit, ik beschuldig hem niet en jij kraamt weer een holle kreet over 3 vingers, ik denk dat jij je vingers eens in een dik verband moet doen, zodat je geen regels meer kunt typen, totdat je in staat bent normaal te reageren op wat er gezegd of geschreven wordt.. |
Kijken of ik normaal kan reageren...ik hoop het... Het gaat over vingers...die zitten aan handen... Laten we 1 hand nemen...en die beschamend op onze mond leggen(lees goed ONZE!!!) Een mes nemen...en die punt van onze(lees ONZE) scherpe tong afsnijden... En ja...de volgende operatie is die balk verwijderen uit mijn oog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:11
|
|
|
Kan er geen slotje op dit topic??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:15
|
|
|
MARIO216 schreef: | Kan er geen slotje op dit topic?? |
Dat is een heel goed idee....
[/img]http://www.byteforce.nl/wp-content/uploads/2009/12/slotje1.jpg[img]
plaatje werkt niet...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 5 augustus 2011, 22:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | eigenlijk moeten we weer aan een kerstfeestje denken...maar Hannah moet dan wel langer blijven. |
zullen we vast beginnen met het oefenen van "vrede op aarde" te zingen chat?
(het lijkt erop dat je wel weer eens zin hebt in een gezellig feestje, haha; het was ook inderdaad heel gezellig!!)
of liever met wat meer rrrrrrrrrritme? http://www.youtube.com/watch?v=X_U2nbqEv4U
cross, johny; waar is jullie gitaar?? bundels op tafel, haha!!
|
|
Naar boven |
|
|