Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 11:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij willen alleen meer serieuze deftige mensen... Het zal dus nog effe zoeken worden... |
Krent!! Eerst arrangeren we een vrouw en een huwelijk voor je en dan ook nog eisen stellen aaan wie er mogen komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Krent!! Eerst arrangeren we een vrouw en een huwelijk voor je en dan ook nog eisen stellen aaan wie er mogen komen |
je voelt blijkbaar aangesproken als ondeftig mens...dat is pas zelkennis dat je hebt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij willen alleen meer serieuze deftige mensen... Het zal dus nog effe zoeken worden... |
Laat ik nu net binnen dìe doelgroep vallen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je voelt blijkbaar aangesproken als ondeftig mens...dat is pas zelkennis dat je hebt... |
Neu ging ervanuit dat je automatische mij daar wel onder zou rekenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 21:27
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Laat ik nu net binnen dìe doelgroep vallen..... |
ahum...ik had je eerst wel bij de deftige mensen en vrouwen gerekend maar underbetween heb ik iets anders ervaren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 21:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wie niet? Frankt en W-tje? Aaaah .... jawel joh. |
Hallo Visser
Nee dat snap ik niet zo goed maar meer het in de ruimte praten dat heeft geen zin want niemant hoort het. Sja;lom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 21:55
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Heeee een feest in het vooruitzicht! De kosten voor de 17e zijn dan ook gelijk opgelost!!! Ik wil wel voor getuigen spelen | Ja maar dan moet je juist dubbel betalen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ahum...ik had je eerst wel bij de deftige mensen en vrouwen gerekend maar underbetween heb ik iets anders ervaren... |
Jah.... had het al gehoord dat je soms last van hallucinaties heb........ Ga je nog naar de dokter of haal je het bij de AH?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:12
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Jah.... had het al gehoord dat je soms last van hallucinaties heb........ Ga je nog naar de dokter of haal je het bij de AH? |
Nee dat doet hij vast niet meer hij straalt ze in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:18
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nee dat doet hij vast niet meer hij straalt ze in |
Nee, hij zegt dat-ie boos is op de AH, hoe moet dat nu met de potten koffie en de hapjes...??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:30
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nee, hij zegt dat-ie boos is op de AH, hoe moet dat nu met de potten koffie en de hapjes...?? |
Ja, ik ben boos op de AH, ik dacht er een koopje te doen. De valserikken...ik zag dat ze spacekoekjes verkochten. IK dacht dat gaat een lekker ontspannen avondje worden en eindelijk eens goed slapen...pffff, het waren gewone chocolade koekjes waar je zo hard op moest kauwen dat het net leek alsof ik een koe was...niets ontspannen en nog veel minder slapen...door de buikpijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:31
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Jah.... had het al gehoord dat je soms last van hallucinaties heb........ Ga je nog naar de dokter of haal je het bij de AH? |
Ten eerste: heb ik geen hallucinadinges. En ten tweede: hoe wist jij dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, ik ben boos op de AH, ik dacht er een koopje te doen. De valserikken...ik zag dat ze spacekoekjes verkochten. IK dacht dat gaat een lekker ontspannen avondje worden en eindelijk eens goed slapen...pffff, het waren gewone chocolade koekjes waar je zo hard op moest kauwen dat het net leek alsof ik een koe was...niets ontspannen en nog veel minder slapen...door de buikpijn |
Maarre... wist je niet dat koeien herkauwen?? Dus je kunt er de hele nacht druk mee zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:33
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Maarre... wist je niet dat koeien herkauwen?? Dus je kunt er de hele nacht druk mee zijn |
Was ik ook...maar niet met het herkauwen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Was ik ook...maar niet met het herkauwen... | alweer strijken....... of muizen vangen van Floske?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:46
|
|
|
COOTJE711 schreef: | alweer strijken....... of muizen vangen van Floske? |
Het regent te hard voor Floshke. Hij gaat alleen naar buiten om naar de wc te gaan...dan komt hij weer slapen.
Ik heb geen strijk meer...Alle 3 mijn shirts zijn gewassen en gestreken...en 5 sokken gestreken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het regent te hard voor Floshke. Hij gaat alleen naar buiten om naar de wc te gaan...dan komt hij weer slapen.
Ik heb geen strijk meer...Alle 3 mijn shirts zijn gewassen en gestreken...en 5 sokken gestreken... |
waar is die 6-de dan??? heeft Floske die gepikt??? Of is die 5 de je reserve sok??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:58
|
|
|
COOTJE711 schreef: | waar is die 6-de dan??? heeft Floske die gepikt??? Of is die 5 de je reserve sok?? |
Die 5e is die ouwe sok waar ie zn geld in bewaart. En aangezien die nu helemaal leeg is na al dat vuurwerk , kon ie nu ook weer eens uitgewassen worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 00:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Die 5e is die ouwe sok waar ie zn geld in bewaart. En aangezien die nu helemaal leeg is na al dat vuurwerk , kon ie nu ook weer eens uitgewassen worden. |
Hard nodig zeker? vooral nu tie in je tuin ligt in z'n kartonnen doos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 00:38
|
|
|
COOTJE711 schreef: | alweer strijken....... of muizen vangen van Floske? |
je vergeet grasmaaien, doet ie ook veel te vaak....het is zo kort dat ie bijna een nagelschaartje nodig heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 06:13
|
|
|
TINK100 schreef: | je vergeet grasmaaien, doet ie ook veel te vaak....het is zo kort dat ie bijna een nagelschaartje nodig heeft |
Arme Frank, hij heeft het weer zwaar te verduren hoor...
Het is maar goed dat ik gisteravond al vroeg ging slapen...
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 4 januari 2012, 06:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 07:24
|
|
|
COOTJE711 schreef: | waar is die 6-de dan??? heeft Floske die gepikt??? Of is die 5 de je reserve sok?? |
Neen, het gekke is dat ik eigenlijk maar 4 sokken in de machine had gedaan en er kwamen er 5 uit Ofwel ben ik bij een vorige wasbeurt er 1 vergeten uit te halen of anders heb ik een tovermachine....misschien komt er ooit wel eens een lieve vrouw uit Ik zal es dadelijk kijken of ik nog wat te wassen heb...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 07:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Die 5e is die ouwe sok waar ie zn geld in bewaart. En aangezien die nu helemaal leeg is na al dat vuurwerk , kon ie nu ook weer eens uitgewassen worden. |
vuurwerk??? Bahhhh...ik geef nog geen geld uit aan lucifers of aan een vuurmaker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 07:28
|
|
|
TINK100 schreef: | je vergeet grasmaaien, doet ie ook veel te vaak....het is zo kort dat ie bijna een nagelschaartje nodig heeft |
Tink je voelt je al veel beter zeker??? pfffff...grasmaaien en een nagelschaartje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 07:31
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Arme Frank, hij heeft het weer zwaar te verduren hoor...
Het is maar goed dat ik gisteravond al vroeg ging slapen... |
Idd, kunnen ze nu eens geen andere man plagen? Je hebt nog, Marco, Visser, Erika, Chat, Cross, Gerrit, Yelnin, Bert, Thomas...om er maar enkele op te noemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 10:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Idd, kunnen ze nu eens geen andere man plagen? Je hebt nog, Marco, Visser, Erika, Chat, Cross, Gerrit, Yelnin, Bert, Thomas...om er maar enkele op te noemen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 10:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Idd, kunnen ze nu eens geen andere man plagen? Je hebt nog, Marco, Visser, Erika, Chat, Cross, Gerrit, Yelnin, Bert, Thomas...om er maar enkele op te noemen |
andere man plagen??? huh?? er staan 2 vrouwen tussen je lijstje.....ik wist wel dat je non moest gaan worden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 11:30
|
|
|
Ben ik opeens een mannetje??? En ik deed deze ronde niet eens mee
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 4 januari 2012, 11:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 11:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben ik opeens een mannetje??? En ik deed deze ronde niet eens mee |
Had je ook wel eerder kunnen vertellen hoor......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 13:03
|
|
|
TINK100 schreef: | andere man plagen??? huh?? er staan 2 vrouwen tussen je lijstje.....ik wist wel dat je non moest gaan worden.... |
de dames staan hun mannetje wel, tink.........
|
|
Naar boven |
|
|