ChristianMatch

Forum

Frusty
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:37

CROSSROAD317 schreef:
Volgens mij kom je ons gewoon vertellen dat jullie zijn verloofd en binnenkort hopen te gaan trouwen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt grijns ...

zo...jij durft! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:37

JOLAN931 schreef:
Jullie zijn zo gefrustreerd dat het hoog tijd werd om ff orde op zaken te komen stellen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wb. Jolan... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:39

Danku danku,,

nee hoor crossie, ik kon jou gewoon niet missen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:40

GRIFFIN748 schreef:
zo...jij durft! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De molenaarsdochter kan wel wat hebben, en zolang ze niet rood ziet van ergernis is er niets aan de hand ... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:16

CROSSROAD317 schreef:
Volgens mij kom je ons gewoon vertellen dat jullie zijn verloofd en binnenkort hopen te gaan trouwen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt grijns ...

Verraste, verbaasde smiley Wie zijn 'ze'?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:18

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Wie zijn 'ze'?

Jolan en d'r Lief !
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:39

Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken de rest van deze onzin onder een ander topic te zetten!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:42

CHATULIEM619 schreef:
Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken de rest van deze onzin onder een ander topic te zetten!!!!!!!!

Leuk toch Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:43

CHATULIEM619 schreef:

oefffffff chatuliem; DAT klinkt frusty? Clown smiley Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:49

CHATULIEM619 schreef:

nee joh, lache juist Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:50

CHATULIEM619 schreef:

doe niet zo sjaggerijnig chat
ik zal et niet meer doen hoor
maar ben toch blij je weer te spreken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:07

Gaat weer erg frusty hier aan toe...

Is er ook een psych aanwezig?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:40

Dit topic begon met de oproep om wat minder onzin neer te zetten. Helaas moet ik constateren, dat er sommigen zo diep gezonken zijn, dat ze zelfs dit topic bekladden met onzin...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:42

CHATULIEM619 schreef:
Dit topic begon met de oproep om wat minder onzin neer te zetten. Helaas moet ik constateren, dat er sommigen zo diep gezonken zijn, dat ze zelfs dit topic bekladden met onzin...

gebrek aan humor chat?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:45

MARISKA601 schreef:
gebrek aan humor chat?
nee, maar ik kan niks leuks in jouw bijdragen vinden. Ik doe mn best, maar ik kan jouw bijdragen gewoon niet leuk vinden...sorry, misschien lachen mensen zich het apezuur bij het lezen van je bijdragen, ik helaas niet. Misschien zou je kunnen vermelden of je iets lolligs bedoelt...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:48

CHATULIEM619 schreef:
nee, maar ik kan niks leuks in jouw bijdragen vinden. Ik doe mn best, maar ik kan jouw bijdragen gewoon niet leuk vinden...sorry, misschien lachen mensen zich het apezuur bij het lezen van je bijdragen, ik helaas niet. Misschien zou je kunnen vermelden of je iets lolligs bedoelt...

Ik heb ook serieuze bijdrages.. maarf die lees jij blijkbaar niet.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op maandag 27 juni 2011, 22:49
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:56

CHATULIEM619 schreef:

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 4 juli 2011, 09:51
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 23:01

ANNETTE050 schreef:
k Moet ook eerlijk bekennen dat ik alles wat ik hier lees meer en meer niet echt vermakelijk vind (understatement).
Chatuliem geeft aan ter discussie te willen stellen dat er geen interessante discussies zijn op dit moment en áls ze al ontstaan ze in de kiem gesmoord worden door opmerkingen die kant nog wal raken.
Er zijn topics zat waar je kunt geinen wat je maar wil, en daar hou ik zelf ook wel van, maar dit is niet de bedoeling van dit topic. Om nu juist in dit topic constant te gaan geinen vind ik respectloos.

Annette, jij zegt het...en ik heb het gedacht. Goed verwoord en ik ben het helemaal met je eens. Waarom moet werkelijk élke serieuze discussie 'overgenomen' worden door oppervlakkigheid? Jammer vind ik dat en idd. voor degene die de discussie is gestart, is dit niet leuk. Vind ervan wat je wilt, maar zo denk ik erover.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 01:40

CHATULIEM619 schreef:

Oei, dan moet je die mensen maar redden Chat, voordat ze nog dieper zinken ....

Maar waar ik FRUSTY van word zijn die koeienletters die je gebruikt om je frustratie weer te geven.

Je vindt het niet passend dat mensen de hele tijd lopen te geinen, dat noem je frusty, maar alleen maar serieus moeten zijn is weer het andere uiterste. Probeer eens de gulden middenweg te zien, en met het geinen in dit topic valt het best mee, van alle reacties is nog geen kwart als off-topic te bestempelen ...
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 06:23

CHATULIEM619 schreef:

dit topic bewijst dat de topicstarter net zo hard met de onzin meedoet als degenen die erop gereageerd hebben, wat overigens zeer vermakelijk is.

Geneesheer, genees uzelf.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:04

ANNETTE050 schreef:
k Moet ook eerlijk bekennen dat ik alles wat ik hier lees meer en meer niet echt vermakelijk vind (understatement).
Chatuliem geeft aan ter discussie te willen stellen dat er geen interessante discussies zijn op dit moment en áls ze al ontstaan ze in de kiem gesmoord worden door opmerkingen die kant nog wal raken.
Er zijn topics zat waar je kunt geinen wat je maar wil, en daar hou ik zelf ook wel van, maar dit is niet de bedoeling van dit topic. Om nu juist in dit topic constant te gaan geinen vind ik respectloos.
Annette, het wordt idd als respectloos ervaren. Alleen ben ik bang dat als ik dat opschrijf mensen dat als een uitdaging zien om verder te gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:06

CROSSROAD317 schreef:
Oei, dan moet je die mensen maar redden Chat, voordat ze nog dieper zinken ....

Maar waar ik FRUSTY van word zijn die koeienletters die je gebruikt om je frustratie weer te geven.

Je vindt het niet passend dat mensen de hele tijd lopen te geinen, dat noem je frusty, maar alleen maar serieus moeten zijn is weer het andere uiterste. Probeer eens de gulden middenweg te zien, en met het geinen in dit topic valt het best mee, van alle reacties is nog geen kwart als off-topic te bestempelen ...
Je bent inconsequent, Cross. Aan de ene kant geef je aan dat je zelfs niet eens meer durft te reageren, aan de andere kant laat je me met deze bijdrage vallen als een baksteen. De reden dat ik dit topic begonnen ben is juist om dit soort dingen aan de kaak te stellen, en ook omdat ik weet dat er meerdere mensen zijn die niet meer mee willen doen op het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:35

CHATULIEM619 schreef:
Je bent inconsequent, Cross. Aan de ene kant geef je aan dat je zelfs niet eens meer durft te reageren, aan de andere kant laat je me met deze bijdrage vallen als een baksteen. De reden dat ik dit topic begonnen ben is juist om dit soort dingen aan de kaak te stellen, en ook omdat ik weet dat er meerdere mensen zijn die niet meer mee willen doen op het forum.

Het klopt dat ik aangaf dat ik "soms" zelfs niet eens meer durf te reageren op topics, en daarbij gaf ik aan wat de reden is dat ik minder schrijf of reageer.
Waarom zou ik je laten vallen met mijn reactie op dit topic??
Ik zeg alleen hoe ik er tegen aan kijk, alleen maar serieus moeten zijn is net zo erg als alleen maar willen geinen, en als je dat wilt classificeren als "laten vallen als een baksteen", zegt dat meer over jou dan over mij!!
En ja ik word FRUSTY van die opmerking van je die in je in grote vetgedrukte letters plaatst, op het forum en in de chatbox staat dat nog steeds gelijk aan SCHREEUWEN!!
Ik ging met mijn bijdrage in elk geval niet off-topic ....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 17:36

Jammer, dat Chatuliem hier helemaal niet serieus wordt genomen, erger nog, ik heb het idee dat hij gewoon in de maling wordt genomen.......
Ik heb er eigenlijk maar één woord voor: triest......dat je zo met je mede cm leden omgaat.......
Je kan van iemand vinden wat je vindt en vinden dat hij dingen niet altijd even gelukkig brengt maar moet je dan maar kwaad met kwaad vergelden? En dat is wat ik hier zie gebeuren......
Je kan dus niet meer serieus iets hier neer schrijven wat je dwars zit.......daar komt het dus op neer......
Ik ben het ook lang niet altijd (meestal eigenlijk niet) met zijn stukjes eens maar het is wel een goed mens die in mijn ogen nu beschadigd wordt.........En hij is wel een van de weinigen hier die in de ander geinteresseerd is en ook meeleeft met de zorgen van de ander.....is mijn eigen persoonlijke ervaring......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 28 juni 2011, 17:40
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:17

Wordt het nu niet allemaal een beetje heel negatief afgeschilderd.
Net of degenen die in dit topic wat neerschrijven een hekel hebben aan Chat of hem proberen onderuit te halen.
Ik heb hier ook bijdragen in dit topic staan en die zijn niet bedoelt tegen Chat of tegen wie dan ook.
De term Frusty van het topic, werkt nog steeds op mijn vrolijkheid en daar komt nog bij dat het met zo'n term lekker stoeien is.
Ik snap nog steeds niet op het forum waarom mensen elkaar moeten aanvallen, onderuithalen of commentaar op de ander hebben.
Laten we elkaar gewoon respecteren en niet altijd alles op de spits drijven.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:35

het lijkt me doelmatiger om gewoon af te spreken om jolan, wanneer ze weer eens opduikt, op het daarvoor bedoelde topic welkom te heten, en niet op het frusty-topic; dan hoeft er híér in elk geval niemand FRUSTY rond te lopen.......

is iemand het hier NIET mee eens?
dan verklaar ik bij deze de discussie voor gesloten.......... Engeltje smiley Knipoog smiley

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 28 juni 2011, 18:41
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:42

YELNIN491 schreef:
Net of degenen die in dit topic wat neerschrijven een hekel hebben aan Chat of hem proberen onderuit te halen.
Ik heb hier ook bijdragen in dit topic staan en die zijn niet bedoelt tegen Chat of tegen wie dan ook.
De term Frusty van het topic, werkt nog steeds op mijn vrolijkheid en daar komt nog bij dat het met zo'n term lekker stoeien is.
Ik snap nog steeds niet op het forum waarom mensen elkaar moeten aanvallen, onderuithalen of commentaar op de ander hebben.

Het kan op jouw vrolijkheid werken maar voor een ander was het een serieus onderwerp.......en dan is het gelijk weer minder serieus als het als vrolijk wordt afgedaan toch?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:02

YELNIN491 schreef:

In het begin ervaarde ik het ook, net als jij, als gewoon geinen, ( en een geintje moet ook een keertje kunnen in een serieus topic, heb zelf ook nog een geintje gemaakt), maar gaandeweg het topic zich verder ontwikkelde vond ik het niet prettig meer overkomen....
In het begin was het plagen, maar is het nu niet zo nu en dan pesten aan het worden?

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 28 juni 2011, 19:03
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:08

ANNETTE050 schreef:
In het begin ervaarde ik het ook, net als jij, als gewoon geinen, ( en een geintje moet ook een keertje kunnen in een serieus topic, heb zelf ook nog een geintje gemaakt), maar gaandeweg het topic zich verder ontwikkelde vond ik het niet prettig meer overkomen....
In het begin was het plagen, maar is het nu niet zo nu en dan pesten aan het worden?

Pesten is iemand onderuit halen, bewust kwetsen, pijn doen.
en of dat hier nu gebeurt is voor mij de vraag.
Ik kan alleen voor mijzelf spreken dat ik dat niet met mijn inbreng heb be-oogt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 20:26

En hoeveel postings in dit topic zijn nou daadwerkelijk echt off-topic ....

Als je alleen maar serieus mag reageren op dit topic, mag er, voor wat mij betreft, wel een slotje op ....

Als de mensen die alleen maar serieus willen reageren nu eens het goede voorbeeld hadden gegeven, dus ook in de andere topics alleen maar on-topic waren gebleven ... gelukkig maakt iedereen zich schuldig aan geinen, off-topic gaan en wat al niet meer aan de orde is geweest waardoor Frusty een apart topic moest krijgen ....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 Volgende
Pagina 6 van 7