Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 08:44
|
|
|
Thx Griff: geen hondjes mee dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 15:02
|
|
|
hond laten ombouwen in paard?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 15:37
|
|
|
HERMAN388 schreef: | hond laten ombouwen in paard? |
Pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 15:42
|
|
|
Hoi CM-strandwandelaars,
Missen jullie zeelucht en strand? Zullen we weer gaan doen dit jaar? Lijkt me wel goed idee. Vorig jaar liepen we met zo'n 30 personen in Noorwijk en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats. Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei. We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie
Groetjes
Herman388 =============================================== Deelnemers:
Angelique327 Alous961 Miekjes285 Lisa610 o.v.
Herman388 Benny340 Pimpernel883 Henk546 Martin965
Nog meer aanmelders graag
Helaas kan ik niet aanwezig zijn ...de volgende keer beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 22:03
|
|
|
[quote=GRIFFIN748
Hallo Griffin Dan zal ik moeten kijken waar ik heb kwijt kan om dat ze een hele grote gebruiks aanwijzing heeft is dat moeilijk . Want hier in beverwijk mag het wel vandaar dat ik daar niet bij stil stond. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 22:08
|
|
|
Hoi CM-strandwandelaars,
Missen jullie zeelucht en strand? Zullen we weer gaan doen dit jaar? Lijkt me wel goed idee. Vorig jaar liepen we met zo'n 30 personen in Noorwijk en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats. Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei. We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie
Groetjes
Deelnemers:
Benny340 Pimpernel883 Henk546 Martin965
Helaas kan ik niet aanwezig zijn ...de volgende keer beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 22:19
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoi CM-strandwandelaars,
Groetjes
Deelnemers:
Helaas kan ik niet aanwezig zijn ...de volgende keer beter. |
begrijp ik het nou goed Herman, ga je zelf niet meer mee??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 17:22
|
|
|
moeten we het zelf maar organiseren miekjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 16:54
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hoi CM-strandwandelaars,
Missen jullie (.......) Vorig jaar liepen we met zo'n 30 personen in Noorwijk en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats. Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, (.....) |
Wat leuk dat de strandwandeling hier in Katwijk wordt gehouden. Wat er met 'speciaal voor Christelijke wandelaars in Christelijke badplaats' wordt bedoeld is mij eerlijk gezegd een raadsel. Vooralsnog staat Katwijk nog altijd als 'Christelijke gemeente' bekend, maar verwacht daar niet teveel van. Er staan hier diversen kerken, maar helaas zijn deze steeds minder druk bezocht. (wel mooi om te bezichtigen natuurlijk) Er is een Christelijke boekhandel, maar daarnaast zijn er geen dingen die 'speciaal' voor Christenen zijn. Het is gewoon een mooi klein vissersdorpje aan zee met Christelijke roots.
Ik wens jullie alvast heel veel plezier met de wandeling door mijn geboorte- en woonplaats.
PS: Er is een hele grote parkeerplaats aan het noordeinde van de boulevard. De parkeerplaats tegenover de vuurtoren is vrij vaak al vol, zeker met mooie dagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 19:02
|
|
|
hmmm.....niet eens christelijke zandkorrels??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 21:40
|
|
|
herman, ons organisator laat het afweten. maar wij gaan door, wat is er nou fijner dan strandwandelen in het voorjaar, vorig was het genieten, dit jaar zeker ook. voel je welkom 14 mei, 12 uur bij de vuurtoren in katwijk.
groet pimp en angy327
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN096
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 22:44
|
|
|
Herman wordt binnenkort voor de 5e keer zijn hand geopereerd en ik moet op die dag naar de cursus van de Rode Kruis.
Dat is echt balen dat wij niet kunnen komen. Erg jammer voor ons.
Groetjes
Marian en Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEROEN829
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 08:36
|
|
|
Leuk idee! Wel jammer dat ik altijd juist op de zaterdag moet werken.. Nu ik er zo aan terugdenk, het is minstens 14 jaar geleden dat ik de zee heb geroken / op het strand heb rondgewandeld. Het word toch echt weer eens tijd. :p
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 21:49
|
|
|
Hallo Allemaal
Ik ga er toch van uit dat het doorgaat zolang je geen tegen bericht hebt dus gaan we gewoon. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 20:27
|
|
|
natuurlijk gaat het door.
DUS KOM OP VROUWELIJKE EN MANNELIJKE STRANDWANDELAARS
GEEF JE OP EN KOM MEE WANDELEN.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 15:24
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoi CM-strandwandelaars,
Groetjes
Deelnemers:
Angelique327 Alous961 Miekjes285
Helaas kan ik niet aanwezig zijn ...de volgende keer beter. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 22:42
|
|
|
Lieve chatters, Onze geplande strandwandeling is wat naar beneden gezakt door de gezellige picknick die we hadden...maarreh...
ZIJN ER OOK NOG SPORTIEVELINGEN ONDER ONS DIE ....wel es wat anders willen als op hun platte bips de maag vullen?
Vorig jaar waren we in Noordwijk....hebben heerlijk gewandeld, daarna gezellig gegeten en ook nog prachtig vuurwerk gezien, zekers voor herhaling vatbaar toch? Nu dus Katwijk, verzamelen om 12 uur onder de vuurtoren, wat er verder gebeurt laten we aan de romantiek over.... Komt allen en geniet! Pimpernel883 en Angelique327 (oud lid...maar ach...wat is oud?)
Laatst aangepast door
|
PIMPERNEL883
|
op maandag 25 april 2011, 15:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 13:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmmm.....niet eens christelijke zandkorrels?? |
Als jij dat graag wilt, dan wel hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 13:15
|
|
|
JEROEN829 schreef: | Leuk idee! Wel jammer dat ik altijd juist op de zaterdag moet werken.. Nu ik er zo aan terugdenk, het is minstens 14 jaar geleden dat ik de zee heb geroken / op het strand heb rondgewandeld. Het word toch echt weer eens tijd. :p |
Daarmee maak je mij wel duidelijk hoe 'verwend' ik ben. Ik woon al mijn hele leven in Katwijk en vind het zee en strand al zo normaal dat ik vandaag niet eens zin had om naar strand te gaan. (shame on me!) Maar na jou bericht ben ik me wel bewust dat het absoluut niet zo normaal is om te kunnen genieten van zee, strand en prachtige duinen. Ik treft het maar zeker! Bedankt voor het bewust maken van dat feit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 15:40
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | Lieve chatters, Onze geplande strandwandeling is wat naar beneden gezakt door de gezellige picknick die we hadden...maarreh...
ZIJN ER OOK NOG SPORTIEVELINGEN ONDER ONS DIE ....wel es wat anders willen als op hun platte bips de maag vullen?
Vorig jaar waren we in Noordwijk....hebben heerlijk gewandeld, daarna gezellig gegeten en ook nog prachtig vuurwerk gezien, zekers voor herhaling vatbaar toch? Nu dus Katwijk, verzamelen om 12 uur onder de vuurtoren, wat er verder gebeurt laten we aan de romantiek over.... Komt allen en geniet! Pimpernel883 en Angelique327 (oud lid...maar ach...wat is oud?) |
(als het net zulk weer wordt als vandaag dan teken ik ervoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 17:55
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | Lieve chatters, Onze geplande strandwandeling is wat naar beneden gezakt door de gezellige picknick die we hadden...maarreh...
Nu vraag ik me toch echt af, wat de gezellige picknick, te maken heeft met het "het naar beneden zakken van de strandwandeling". Drijfzand of veen zou nog kunnen, anders had je ook gewoon "and Up" kunnen zetten ....
Vorig jaar waren we in Noordwijk....hebben heerlijk gewandeld, daarna gezellig gegeten en ook nog prachtig vuurwerk gezien, zekers voor herhaling vatbaar toch? Nu dus Katwijk, verzamelen om 12 uur onder de vuurtoren, wat er verder gebeurt laten we aan de romantiek over.... Komt allen en geniet! Pimpernel883 en Angelique327 (oud lid...maar ach...wat is oud?) |
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 25 april 2011, 17:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 18:57
|
|
|
Crossy, wat wij, Pimp en Ang daarmee bedoelden te zeggen, is dat men nog erg vol is van de picknick, waar wij beiden helaas niet bij konden zijn. En dat we daarom hopen dat de animo voor de strandwandeling ook weer gaat steigen, gezien de resultaten van vorig jaar in Noordwijk zou dat zeker moeten lukken! Snappie Cross? Chatters, meld je aan, je gaat wat missen als je niet komt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 19:08
|
|
|
Ga je niet voorbij aan het feit dat er twee mensen op de lijst staan, die geband zijn door CM? En dat er bij een aantal mensen kwaad bloed is gezet door hun gedrag?
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 25 april 2011, 19:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 19:26
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ga je niet voorbij aan het feit dat er twee mensen op de lijst staan, die geband zijn door CM? En dat er bij een aantal mensen kwaad bloed is gezet door hun gedrag? |
Ach Chat, wie zijn wij mensen om te oordelen? Laat God dat maar doen he....enneh....wie van u zonder zonden is, werpe de eerste steen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 19:44
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | Ach Chat, wie zijn wij mensen om te oordelen? Laat God dat maar doen he....enneh....wie van u zonder zonden is, werpe de eerste steen! | Je vraagt je af waarom er zo weinig animo is bij de mensen, daar geef ik een verklaring voor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 19:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je vraagt je af waarom er zo weinig animo is bij de mensen, daar geef ik een verklaring voor... |
Soms, Chat, is spreken zilver....maar zwijgen goud!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 20:11
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | Soms, Chat, is spreken zilver....maar zwijgen goud! | en in sommige gevallen geeft spreken een antwoord, ook al bevalt je dat antwoord niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 20:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | en in sommige gevallen geeft spreken een antwoord, ook al bevalt je dat antwoord niet. |
je antwoord voor anderen chat... dat is niet leuk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 20:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | je antwoord voor anderen chat... dat is niet leuk. | Het antwoord is niet leuk, Mariska. Helaas valt daar weinig aan te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 20:30