Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 21:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | [/b]"oranje-brulkikker-gevoel" is het juiste woord, dat je zocht, denk ik, angel? |
pfff je bent vindingrijker dan ik han!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 16:19
|
|
|
[quote=IMKE917] Hoi Imke,
Even nog een reactie i.v.m. De Hoofdredactrice Blad Opzij Margriet v.d.Linden. Zij is geen dochter van een dominee, maar broer wel. Persoonlijk ken ik haar vanuit mijn jeugd, want ze was vriendin van mijn zus en de laatste gesprekken met haar, had ik niet de indruk dat ze niet geloofde. Naar mijn inzien heeft ze meer problemen met haar jeugd al ben ik niet eens met haar levensovertuiging en handelswijze.
Leonard
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op dinsdag 11 januari 2011, 16:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 16:32
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | 'Soms moet het testosteron eruit. Soms moet je je gewoon eens een keer weer vent voelen. Een kerel dus....Nog even en dan mogen we ook al niet meer naar voetbal kijken. Waar is dan onze uitlaatklep gebleven? Waar mogen we ons dan wel een kerel noemen?
Kwam laatst in de chatbox, hadden de vrouwen het over baby's....Toch ook oestrogeen gedrag??? Of Boer zoekt Vrouw kijken... |
ja, en ? Ik zeg er ook niks van als jullie (eh mannen) het voor de verandering weer eens over auto's hebben...
zo blijf je bezig met nieuwe topics -op het forum- die nergens over gaan...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 11 januari 2011, 16:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 16:57
|
|
|
[quote=LEONARD480]
Ohw...... Leonard, Ik bedoelde Ciska Dresselhuys.....die is dus weg inmiddels....haha kan je nagaan, niet ver genoeg gegoogled excuses
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:03
|
|
|
Club – der Verenigde –aantrekkelijke – bijzondere – leuke - mannen.
Deze Club veranderd qua naam in “Wij Zijn Ok”
Gelijk een adreswijzing voor de bijzondere ledenvergadering voor vanavond, want gezien de grote aantal aanmeldingen moesten wij noodgedwongen uitwijken naar een grotere locatie en wel “de Doelen” te Rotterdam.
Doel van de vergadering een betere en doeltreffende communicatie met de vrouwelijke zijde.
Lijflied wordt ook Wij Zijn OK….
Agenda punten:
1 – Verkiezing van een voorlopig bestuur. 2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s. 3 – Een uniforme verkiezing betreffende Outfit om de aantrekkelijkheid bij de Dames te vergroten. 4 – Ook een Uniforme aftershave waardoor de herkenbaarheid mijlen ver is te ruiken. 5 – Mannen die lid worden gedragen zich heeeel hoffelijk naar de Dames m.n liefdevol,begripvol, attent, Rozenboeketten enz. 6 – Waar nodig het verstrekken van Ontbijt op Bedservice voor de Dames 7 – Als laatste komt er een werkgroep die onderzoek gaat verrichten wat vrouwen eigenlijk willen. 8 – Als laatste de Rondvraag.
9 – Sluiting is om 23.00
Het Wij Zijn OK Bestuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:10
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Club – der Verenigde –aantrekkelijke – bijzondere – leuke - mannen.
Gelijk een adreswijzing voor de bijzondere ledenvergadering voor vanavond, want gezien de grote aantal aanmeldingen moesten wij noodgedwongen uitwijken naar een grotere locatie en wel “de Doelen” te Rotterdam.
Doel van de vergadering een betere en doeltreffende communicatie met de vrouwelijke zijde.
Agenda punten:
1 – Verkiezing van een voorlopig bestuur. 2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s. 3 – Een uniforme verkiezing betreffende Outfit om de aantrekkelijkheid bij de Dames te vergroten. 4 – Ook een Uniforme aftershave waardoor de herkenbaarheid mijlen ver is te ruiken. 5 – Mannen die lid worden gedragen zich heeeel hoffelijk naar de Dames m.n liefdevol,begripvol, attent, Rozenboeketten enz. 6 – Waar nodig het verstrekken van Ontbijt op Bedservice voor de Dames 7 – Als laatste komt er een werkgroep die onderzoek gaat verrichten wat vrouwen eigenlijk willen. 8 – Als laatste de Rondvraag.
9 – Sluiting is om 23.00
Het Wij Zijn OK Bestuur | Ondanks de vele adhesie betuigingen in en buiten dit forum, is het helaas onmogelijk om mij beschikbaar te stellen voor dit bestuur. Natuurlijk zal ik als groot inspirator op de achtergrond aanwezig blijven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:13
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ondanks de vele adhesie betuigingen in en buiten dit forum, is het helaas onmogelijk om mij beschikbaar te stellen voor dit bestuur. Natuurlijk zal ik als groot inspirator op de achtergrond aanwezig blijven... |
fijn chat, dat jij er op de achtegrond mee bezig wil blijven... na overleg met Annette heb ik het op mn hart gekregen geen enkele bijdrage te willen cq kunnen doen.
ik krijg nog steeds liever "iets" op mn hart dan de deegroller op mn harses, vandaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:52
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Club – der Verenigde –aantrekkelijke – bijzondere – leuke - mannen.
Agenda punten:
9 – Sluiting is om 23.00
Het Wij Zijn OK Bestuur |
Chat...jij op de ACHTERGROND???? t mag een wonder heten!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:57
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Chat...jij op de ACHTERGROND???? t mag een wonder heten!!!!! |
behandel elkaar hier nu is met liefde dat gekat op elkaar kom het iedere keer weer tegen
weet dat het soms moeilijk is maar probeer het is zou ik zeggen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:15
|
|
|
HENDUK927 schreef: | behandel elkaar hier nu is met liefde dat gekat op elkaar kom het iedere keer weer tegen
weet dat het soms moeilijk is maar probeer het is zou ik zeggen??? |
Doet zo ge ontmoet Ducky...en bedankt voor de foto's die je NIET opstuurde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | fijn chat, dat jij er op de achtegrond mee bezig wil blijven... na overleg met Annette heb ik het op mn hart gekregen geen enkele bijdrage te willen cq kunnen doen.
ik krijg nog steeds liever "iets" op mn hart dan de deegroller op mn harses, vandaar... |
Pieter...en toch zou jij een goede voorzitter zijn voor de club. een voorzittershamer heb ik hier nog wel voor je. voor als het uit de hand gaat lopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:03
|
|
|
Club – der Verenigde –aantrekkelijke – bijzondere – leuke - mannen.
Lijflied wordt ook Wij Zijn OK…. Agenda punten:
1 – Verkiezing van een voorlopig bestuur. Gekozen door de ledenraad: Voorzitter Chatuliem619 Algemeen Adjunct/Penningmeester Pieter649 Secreatris Leonard480 2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s. Naar schatting ongeveer 2500 mannen 3 – Een uniforme verkiezing betreffende Outfit om de aantrekkelijkheid bij de Dames te vergroten. 4 – Ook een Uniforme aftershave waardoor de herkenbaarheid mijlen ver is te ruiken. 5 – Mannen die lid worden gedragen zich heeeel hoffelijk naar de Dames m.n liefdevol,begripvol, attent, Rozenboeketten enz. 6 – Waar nodig het verstrekken van Ontbijt op Bedservice voor de Dames 7 – Als laatste komt er een werkgroep die onderzoek gaat verrichten wat vrouwen eigenlijk willen. 8 – Als laatste de Rondvraag.
9 – Sluiting is om 23.00
Het Wij Zijn OK Bestuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:11
|
|
|
2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s. Naar schatting ongeveer 2500 mannenquote
Waar wil jij al die mannen vandaan halen....
Op CM zitten 2300 leden....daarvan is dan de helft ook nog vrouw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:15
|
|
|
IMKE917 schreef: | 2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s. Naar schatting ongeveer 2500 mannenquote
Op CM zitten 2300 leden....daarvan is dan de helft ook nog vrouw... |
Loopt storm die aanmeldingen...kunnen jullie wel zoveel mannen aan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:16
|
|
|
IMKE917 schreef: | 2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s. Naar schatting ongeveer 2500 mannenquote
Op CM zitten 2300 leden....daarvan is dan de helft ook nog vrouw... | Vrouwen, bescheidenheid zou u sieren....Kol 3:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:22
|
|
|
Op CM zitten 2300 leden....daarvan is dan de helft ook nog vrouw... |
Er zijn mannen die tellen voor twee of meer.... Heel goed....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 11 januari 2011, 19:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:43
|
|
|
|
dat wordt dus een club zonder leden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:51
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vrouwen, bescheidenheid zou u sieren....Kol 3:12 |
ROFL........
ik doe erg mijn best om bescheiden te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:56
|
|
|
IMKE917 schreef: | ROFL........
ik doe erg mijn best om bescheiden te zijn | http://www.youtube.com/watch?v=47T0WZTF_yo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=47T0WZTF_yo |
ik bedoel maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 20:00
|
|
|
IMKE917 schreef: | ik bedoel maar |
Niet voor niks gezongen door een man, Imke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 20:07
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Niet voor niks gezongen door een man, Imke. |
Haha...pcies
opscheppers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 20:10
|
|
|
IMKE917 schreef: | Haha...pcies
opscheppers |
Mannen krijgen hier wel vreemde namen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 20:12
|
|
|
GERT856 schreef: | Mannen krijgen hier wel vreemde namen | kleine jalouzie?
WIJ ZIJN OK!!!! WIJ ZIJN OK!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 20:18
|
|
|
IMKE917 schreef: | ROFL........
ik doe erg mijn best om bescheiden te zijn |
ik snap jou imke; maar t is zo moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als wij.......... zo lief; zo charming en aardig......... dat zie je in één ogenbli-hik hik hik
overigens trekt die uniforme gemeenschap der ok-mannen me nog niet zo als ik dat zo lees...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 20:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik snap jou imke; maar t is zo moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als wij.......... zo lief; zo charming en aardig......... dat zie je in één ogenbli-hik hik hik
overigens trekt die uniforme gemeenschap der ok-mannen me nog niet zo als ik dat zo lees........... |
ehhh .....zelfs hannah krijgt last van de hik hik hik ....... onder de indruk hannah??? van al dat mannelijk schoon haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 21:01
|
|
|
TE LAAT.
VERGADERING BEGON OM 20.00 UUR
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 21:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | TE LAAT.
VERGADERING BEGON OM 20.00 UUR |
Hannah en Carien hebben kantinedienst,
2500 bakkies koffie gezet...en wat denk je? alleen Chatje is er.
Hannah... waar blijft de rest????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 21:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | TE LAAT.
VERGADERING BEGON OM 20.00 UUR |
Klopt maar er was ook een live optreden van Michael W.Smith
zie video http://www.youtube.com/watch?v=I7Sn5rV6oM0&feature=related
De zaal stond helemaal op z'n kop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 21:15
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hannah en Carien hebben kantinedienst,
2500 bakkies koffie gezet...en wat denk je? alleen Chatje is er.
Hannah... waar blijft de rest???? |
Kan je gelijk stoppen met broodjes te smeren. Wel makkelijk voor Chat, is vanavond iedereem het met hem eens.
|
|
Naar boven |
|
|