Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 09:31
|
|
|
NEL833 schreef: | Beste cm`ers,
Wil het even opnemen voor m`n oud-collega Annemarie uit Wassenaar, heb een aantal jaren geleden met haar gewerkt in de bejaardenzorg, en het is echt een hele, fijne meid, met wel degelijk diepgang, en een bewogen hart voor mensen. Denk doordat je telkens korte flitsen ziet in Boer zoekt Vrouw dat dit niet echt eruit komt, maar ze was echt een heel fijn iemand. Hoop dat dit niet kwetsend overkomt, want zo bedoel ik het niet. Ja, het is echt een vrouwenprogamma, en volg het " ook op de voet " omdat Annemarie erin zit. |
het lijkt mij ook een fijne meid, die goed nadenkt bij wat ze doet, en zich niet in een keer bloot geeft, en wel degelijk kijkt hoe de heren zich gedragen. wel iemand die goed weet wat ze wil, en hoe zij haar bedrijf vorm wil geven, denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 09:33
|
|
|
Wil het even opnemen voor m`n oud-collega Annemarie uit Wassenaar, heb een aantal jaren geleden met haar gewerkt in de bejaardenzorg, en het is echt een hele, fijne meid, met wel degelijk diepgang, en een bewogen hart voor mensen. Denk doordat je telkens korte flitsen ziet in Boer zoekt Vrouw dat dit niet echt eruit komt, maar ze was echt een heel fijn iemand. Hoop dat dit niet kwetsend overkomt, want zo bedoel ik het niet. Ja, het is echt een vrouwenprogamma, en volg het " ook op de voet " omdat Annemarie erin zit. |
Hoi Nel, Nee hoor, komt niet kwetsend over. Ik vind het juist wel mooi dat je het zo vioor Annemarie op neemt. Zo zie je maar weer dat je, door die korte stukjes op t.v., een heel verkeerd beeld kunt krijgen van mensen.
Vanvond weer..... !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:26
|
|
|
't is een bijzonder mens........en dat is ie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:32
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Marijan...ik ben wel wat gewend hoor, wat te denken van stagelopers hier. |
Het zal toch wel intensief zijn als je bv Visser, Chatuliem en Mar een week te logeren hebt......Noem zo maar even een paar namen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het zal toch wel intensief zijn als je bv Visser, Chatuliem en Mar een week te logeren hebt......Noem zo maar even een paar namen |
Je zal ze maar een week de kost moeten geven En dan , na een week , er ook nog één er uit moeten gooien . Amai...... Willemijn , da's nie mis hoor. En......... mogen ze van jou 's avonds ook nog even inloggen op CM denk je?Forum moet toch een beetje bijgehouden worden , toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het zal toch wel intensief zijn als je bv Visser, Chatuliem en Mar een week te logeren hebt......Noem zo maar even een paar namen |
Willemijn toch , je wilt me toch geen nachtmerries bezorgen.
Aan de andere kant...... Stel een CM-man - wie biedt zich aan - krijgt Willemijn, Imke en Marijan op bezoek. Noem zo maar even een paar namen. Dan heb je (de vrouwen zeker!) wel een hele gezellige week, waarschijnlijk weet je dan niet wie je weg moet sturen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je zal ze maar een week de kost moeten geven En dan , na een week , er ook nog één er uit moeten gooien . Amai...... Willemijn , da's nie mis hoor. En......... mogen ze van jou 's avonds ook nog even inloggen op CM denk je?Forum moet toch een beetje bijgehouden worden , toch? |
Bij mij wel hoor! Dan zijn ze in ieder geval even bezig en heb ik wat tijd voor mezelf.
Is het een idee, om alvast een voorspelling te doen over wie weggestuurd gaan worden. Ik denk dat Adriaan (door Annemarie), Berber (door Frank, omdat ze vegetariër is), Yvonne (te verlegen is voor Gijsbert) of toch Femke? (is zo netjes), Marita (te oud voor Marcel, i.v.m. zijn kinderwens), Susan (bij Richard, spreekt Engels en sneeuwt onder bij de andere vrouwen) weggestuurd worden.
'k Ben benieuwd wat jullie denken!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 16 januari 2011, 11:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:14
|
|
|
Het lijkt mij wel leuk ....maar hoe zou ik de taken dan gaan verdelen ?
Mar en Visser ken ik nog niet zo goed...Chat des te beter.
Ik denk dat ik Chat voor het huishoudelijk werk en de boekhouding uitnodig. De ander mannen daar ga ik nog ff over nadenken.
Maar wie zegter dat ze willen komen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:17
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Bij mij wel hoor! Dan zijn ze in ieder geval even bezig en heb ik wat tijd voor mezelf.
Is het een idee, om alvast een voorspelling te doen over wie weggestuurd gaan worden. Ik denk dat Adriaan (door Annemarie), Berber (door Frank, omdat ze vegetariër is), Yvonne (te verlegen is voor Gijsbert) of toch Femke? (is zo netjes), Marita (te oud voor Marcel, i.v.m. zijn kinderwens), Susan (bij Richard, spreekt Engels en sneeuwt onder bij de andere vrouwen) weggestuurd worden.
'k Ben benieuwd wat jullie denken! |
Ik ben het met je eens behalve bij Gijsbert, die is volgens mij als een blok gevallen voor die friese schone.......dus dat wordt Yvonne.....We zullen zien......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:19
|
|
|
Goed van je dat je het opneemt voor je oud collega Nel, zo zie je maar weer dat we niet zo snel mogen oordelen over iemand.
Het is wel een hele goede onderneemster, en een harde werkster.....en ze laten idd maar stukjes zien op tv.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:20
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Willemijn toch , je wilt me toch geen nachtmerries bezorgen.
Aan de andere kant...... Stel een CM-man - wie biedt zich aan - krijgt Willemijn, Imke en Marijan op bezoek. Noem zo maar even een paar namen. Dan heb je (de vrouwen zeker!) wel een hele gezellige week, waarschijnlijk weet je dan niet wie je weg moet sturen. |
Ik wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:23
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Het lijkt mij wel leuk ....maar hoe zou ik de taken dan gaan verdelen ?
Mar en Visser ken ik nog niet zo goed...Chat des te beter.
Ik denk dat ik Chat voor het huishoudelijk werk en de boekhouding uitnodig. De ander mannen daar ga ik nog ff over nadenken.
Maar wie zegter dat ze willen komen! |
Visser kan door al die sneeuw in Zeeland goed sneeuw schuiven, Chat is goed in het geestelijk voer en Mar is gewend eenhuishouden te runnen alleen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser kan door al die sneeuw in Zeeland goed sneeuw schuiven, Chat is goed in het geestelijk voer en Mar is gewend eenhuishouden te runnen alleen......... |
Willemijn.....wat te denken van mn beestjes , er is meer te doen dan sneeuwschuiven...geestelijk voer en huishoudelijk werk.
Ik heb minstens 2 sterke mannen nodig als mn schaapjes gaan lammeren.
Owja...ze mogen geen grote handen hebben...was ik vergeten te zeggen.
Dus ik zoek mannen met vrouwenhandjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:32
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Willemijn.....wat te denken van mn beestjes , er is meer te doen dan sneeuwschuiven...geestelijk voer en huishoudelijk werk.
Dus ik zoek mannen met vrouwenhandjes. |
Het is dus weer duidelijk dat ik geen boerin ben....... Ik zal me er niet meer mee bemoeien.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:24
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser kan door al die sneeuw in Zeeland goed sneeuw schuiven, Chat is goed in het geestelijk voer en Mar is gewend eenhuishouden te runnen alleen......... |
Prachtig..........sneeuw is weg. Lekker vakantie vieren .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:45
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Willemijn.....wat te denken van mn beestjes , er is meer te doen dan sneeuwschuiven...geestelijk voer en huishoudelijk werk.
Dus ik zoek mannen met vrouwenhandjes. |
Ik heb poeselijke beide handjes ook goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:55
|
|
|
GERT856 schreef: | Ik heb poeselijke beide handjes ook goed |
Wat moet ik mij daar nu bij voorstellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 16:01
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Wat moet ik mij daar nu bij voorstellen? |
Zich zelf uitnodigen volgens mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 17:18
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Willemijn toch , je wilt me toch geen nachtmerries bezorgen.
Aan de andere kant...... Stel een CM-man - wie biedt zich aan - krijgt Willemijn, Imke en Marijan op bezoek. Noem zo maar even een paar namen. Dan heb je (de vrouwen zeker!) wel een hele gezellige week, waarschijnlijk weet je dan niet wie je weg moet sturen. |
Nou .... dat gaat vast en zeker lukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 17:43
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Wat moet ik mij daar nu bij voorstellen? |
ikke ben zo mak als een lammetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 17:51
|
|
|
[quote=VISSER278]Zich zelf uitnodigen volgens mij. [/quote'
met twee poeselijke handen kun je prima de verloskundige der makke lammeren zijn hoor! maar ja, t is nog even afwachten hoeveel brieven sweet carien krijgt, en op wie de keuze gaat vallen......... welke maat handen heb je gert? maat 8 is de kleinste maat mannenhand begreep ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 18:09
|
|
|
[quote=HANNAH810] zijn daar maten in dan? in ieder geval geen kolenschop meer suikerschepjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 20:09
|
|
|
IMKE917 schreef: | Nou .... dat gaat vast en zeker lukken |
Volgens mij wordt het dan veel te gezellig....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 20:17
|
|
|
willemijn232 schreef: | Visser kan door al die sneeuw in Zeeland goed sneeuw schuiven |
visser278 schreef: | Prachtig..........sneeuw is weg. Lekker vakantie vieren |
hoho, zo snel ben je er niet van af, Vissertje.
ik zie namelijk weinig verschil tussen sneeuw schuiven en de groep leeg schuiven
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 16 januari 2011, 20:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:24
|
|
|
Pffffffff heb helaas weinig van de aflevering gehoord want mijn zoon lag constant slap van het lachen
Marcel......tja.......hij hoopte al dat er weduwes zouden reageren........ ,pluspunt van die man vond ik dat hij geen volgzaam vrouwtje zoekt,you go Marcel!
Annemarie blijft wazig,Frank was wel aardig,die Duitser ook(die maakt zo weinig indruk dat ik zn naam al vergeten ben "uche uche") en die Gijsbert.......wow....
Weinig nuttige info van mijn kant dus.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:06
|
|
|
Pffffffff heb helaas weinig van de aflevering gehoord want mijn zoon lag constant slap van het lachen Dat snap ik helemaal.
Marcel......tja.......hij hoopte al dat er weduwes zouden reageren........ , Vreemde opmerking ja. pluspunt van die man vond ik dat hij geen volgzaam vrouwtje zoekt,you go Marcel! Daar ben ik het wel mee eens. Jammer voor Sonja, maar ik denk dat ze veel te gretig was. Ze paste zich veel te veel aan en praatte hem wel erg naar de mond, wat hij kennelijk toch niet zoekt. 'k Heb ook wel het idee gehad, dat ze een kostwinner zocht.
Annemarie blijft wazig, Klopt! Ze werkt en werkt en werkt, maar spreekt geen van de mannen echt. Frank was wel aardig, Hmm.....vind je? die Duitser ook(die maakt zo weinig indruk dat ik zn naam al vergeten ben "uche uche") 'k Heb wel het idee, dat het mensenkennis heeft. Dit gezien zijn opmerking over Heidy. en die Gijsbert.......wow....
Weinig nuttige info van mijn kant dus....
Verder heb ik er ook niet veel aan toe te voegen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 16 januari 2011, 23:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:09
|
|
|
Ik had wel met Sonja te doen......maar ik was wel verbaasd dat ze gelijk met kinderen en al bij hem in wilde trekken....jullie niet?
En de vrouwelijke boerin die is alleen maar aan het werk....die heeft geen tijd voor een leuke vent volgens mij......Ik blijf Adriaan toch het leukst vinden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 00:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik had wel met Sonja te doen......maar ik was wel verbaasd dat ze gelijk met kinderen en al bij hem in wilde trekken....jullie niet?
En de vrouwelijke boerin die is alleen maar aan het werk....die heeft geen tijd voor een leuke vent volgens mij......Ik blijf Adriaan toch het leukst vinden....... |
Huh, waar is je zonnebril gebleven Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 17:13
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Huh, waar is je zonnebril gebleven Willemijn |
Krijgen we nu nog minder te zien van haar Grapje, ik vind de klaprozen prachtig.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 17 januari 2011, 17:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 18:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Prachtig..........sneeuw is weg. Lekker vakantie vieren . |
Carien....Zet hem aan het werk!!!
|
|
Naar boven |
|
|