ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 31 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 09:31

NEL833 schreef:
Beste cm`ers,

Wil het even opnemen voor m`n oud-collega Annemarie uit Wassenaar, heb een aantal jaren geleden met haar gewerkt in de bejaardenzorg, en het is echt een hele, fijne meid, met wel degelijk diepgang, en een bewogen hart voor mensen.
Denk doordat je telkens korte flitsen ziet in Boer zoekt Vrouw dat dit niet echt eruit komt, maar ze was echt een heel fijn iemand. Hoop dat dit niet kwetsend overkomt, want zo bedoel ik het niet.
Ja, het is echt een vrouwenprogamma, en volg het " ook op de voet " omdat Annemarie erin zit.

het lijkt mij ook een fijne meid, die goed nadenkt bij wat ze doet, en zich niet in een keer bloot geeft, en wel degelijk kijkt hoe de heren zich gedragen.
wel iemand die goed weet wat ze wil, en hoe zij haar bedrijf vorm wil geven, denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 09:33

NEL833 schreef:
Beste cm`ers,

Wil het even opnemen voor m`n oud-collega Annemarie uit Wassenaar, heb een aantal jaren geleden met haar gewerkt in de bejaardenzorg, en het is echt een hele, fijne meid, met wel degelijk diepgang, en een bewogen hart voor mensen.
Denk doordat je telkens korte flitsen ziet in Boer zoekt Vrouw dat dit niet echt eruit komt, maar ze was echt een heel fijn iemand. Hoop dat dit niet kwetsend overkomt, want zo bedoel ik het niet.
Ja, het is echt een vrouwenprogamma, en volg het " ook op de voet " omdat Annemarie erin zit.

Hoi Nel,
Nee hoor, komt niet kwetsend over. Ik vind het juist wel mooi dat je het zo vioor Annemarie op neemt.
Zo zie je maar weer dat je, door die korte stukjes op t.v., een heel verkeerd beeld kunt krijgen van mensen.

Vanvond weer..... !! Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:26

NEL833 schreef:
Beste cm`ers,

't is een bijzonder mens........en dat is ie! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:32

CARIEN982 schreef:
Marijan...ik ben wel wat gewend hoor,
wat te denken van stagelopers hier. Clown smiley

Het zal toch wel intensief zijn als je bv Visser, Chatuliem en Mar een week te logeren hebt......Noem zo maar even een paar namen Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:18

WILLEMIJN232 schreef:
Het zal toch wel intensief zijn als je bv Visser, Chatuliem en Mar een week te logeren hebt......Noem zo maar even een paar namen Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley

Je zal ze maar een week de kost moeten geven Knipoog smiley
En dan , na een week , er ook nog één er uit moeten gooien .
Amai...... Willemijn , da's nie mis hoor. Lachende smiley
En......... mogen ze van jou 's avonds ook nog even inloggen op CM denk je?Forum moet toch een beetje bijgehouden worden , toch? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:37

WILLEMIJN232 schreef:

Willemijn toch Verraste, verbaasde smiley, je wilt me toch geen nachtmerries bezorgen. Twijfelende smiley

Aan de andere kant...... Stel een CM-man - wie biedt zich aan Twijfelende smiley - krijgt Willemijn, Imke en Marijan op bezoek. Noem zo maar even een paar namen. Clown smiley Dan heb je (de vrouwen zeker!) wel een hele gezellige week, waarschijnlijk weet je dan niet wie je weg moet sturen. Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 11:50

VISSER278 schreef:
Je zal ze maar een week de kost moeten geven Knipoog smiley
En dan , na een week , er ook nog één er uit moeten gooien .
Amai...... Willemijn , da's nie mis hoor. Lachende smiley
En......... mogen ze van jou 's avonds ook nog even inloggen op CM denk je?Forum moet toch een beetje bijgehouden worden , toch? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Bij mij wel hoor! Dan zijn ze in ieder geval even bezig en heb ik wat tijd voor mezelf. Knipoog smiley

Is het een idee, om alvast een voorspelling te doen over wie weggestuurd gaan worden.
Ik denk dat Adriaan (door Annemarie), Berber (door Frank, omdat ze vegetariër is), Yvonne (te verlegen is voor Gijsbert) of toch Femke? (is zo netjes), Marita (te oud voor Marcel, i.v.m. zijn kinderwens), Susan (bij Richard, spreekt Engels en sneeuwt onder bij de andere vrouwen) weggestuurd worden.

'k Ben benieuwd wat jullie denken!

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 16 januari 2011, 11:57
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:14

WILLEMIJN232 schreef:

Het lijkt mij wel leuk ....maar hoe zou ik de taken dan gaan verdelen ?

Mar en Visser ken ik nog niet zo goed...Chat des te beter. Lachende smiley

Ik denk dat ik Chat voor het huishoudelijk werk en de boekhouding uitnodig.
De ander mannen daar ga ik nog ff over nadenken. Slapende smiley

Maar wie zegter dat ze willen komen! Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:17

MARIJAN072 schreef:
Bij mij wel hoor! Dan zijn ze in ieder geval even bezig en heb ik wat tijd voor mezelf. Knipoog smiley

Is het een idee, om alvast een voorspelling te doen over wie weggestuurd gaan worden.
Ik denk dat Adriaan (door Annemarie), Berber (door Frank, omdat ze vegetariër is), Yvonne (te verlegen is voor Gijsbert) of toch Femke? (is zo netjes), Marita (te oud voor Marcel, i.v.m. zijn kinderwens), Susan (bij Richard, spreekt Engels en sneeuwt onder bij de andere vrouwen) weggestuurd worden.

'k Ben benieuwd wat jullie denken!

Ik ben het met je eens behalve bij Gijsbert, die is volgens mij als een blok gevallen voor die friese schone.......dus dat wordt Yvonne.....We zullen zien...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:19

NEL833 schreef:
Beste cm`ers,

Goed van je dat je het opneemt voor je oud collega Nel,
zo zie je maar weer dat we niet zo snel mogen oordelen over iemand.

Het is wel een hele goede onderneemster,
en een harde werkster.....en ze laten idd maar stukjes zien op tv.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:20

MARIJAN072 schreef:
Willemijn toch Verraste, verbaasde smiley, je wilt me toch geen nachtmerries bezorgen. Twijfelende smiley

Aan de andere kant...... Stel een CM-man - wie biedt zich aan Twijfelende smiley - krijgt Willemijn, Imke en Marijan op bezoek. Noem zo maar even een paar namen. Clown smiley Dan heb je (de vrouwen zeker!) wel een hele gezellige week, waarschijnlijk weet je dan niet wie je weg moet sturen. Lachende smiley Clown smiley

Ik wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:23

CARIEN982 schreef:
Het lijkt mij wel leuk ....maar hoe zou ik de taken dan gaan verdelen ?

Mar en Visser ken ik nog niet zo goed...Chat des te beter. Lachende smiley

Ik denk dat ik Chat voor het huishoudelijk werk en de boekhouding uitnodig.
De ander mannen daar ga ik nog ff over nadenken. Slapende smiley

Maar wie zegter dat ze willen komen! Smiley die vol vragen zit

Visser kan door al die sneeuw in Zeeland goed sneeuw schuiven, Chat is goed in het geestelijk voer en Mar is gewend eenhuishouden te runnen alleen.........
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:28

WILLEMIJN232 schreef:
Visser kan door al die sneeuw in Zeeland goed sneeuw schuiven, Chat is goed in het geestelijk voer en Mar is gewend eenhuishouden te runnen alleen.........

Willemijn.....wat te denken van mn beestjes , er is meer te doen dan sneeuwschuiven...geestelijk voer en huishoudelijk werk.

Ik heb minstens 2 sterke mannen nodig als mn schaapjes gaan lammeren.

Owja...ze mogen geen grote handen hebben...was ik vergeten te zeggen.

Dus ik zoek mannen met vrouwenhandjes. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:32

CARIEN982 schreef:
Willemijn.....wat te denken van mn beestjes , er is meer te doen dan sneeuwschuiven...geestelijk voer en huishoudelijk werk.

Het is dus weer duidelijk dat ik geen boerin ben....... Knipoog smiley Ik zal me er niet meer mee bemoeien....... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:24

WILLEMIJN232 schreef:

Prachtig..........sneeuw is weg. Lekker vakantie vieren . Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:45

CARIEN982 schreef:

Ik heb poeselijke beide handjes Knipoog smiley ook goed Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:55

GERT856 schreef:
Ik heb poeselijke beide handjes Knipoog smiley ook goed Smiley die vol vragen zit

Wat moet ik mij daar nu bij voorstellen? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 16:01

CARIEN982 schreef:

Zich zelf uitnodigen volgens mij. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 17:18

MARIJAN072 schreef:

Nou .... dat gaat vast en zeker lukken Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 17:43

CARIEN982 schreef:

ikke ben zo mak als een lammetje Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 17:51

[quote=VISSER278]Zich zelf uitnodigen volgens mij. Knipoog smiley[/quote'

met twee poeselijke handen kun je prima de verloskundige der makke lammeren zijn hoor!
maar ja, t is nog even afwachten hoeveel brieven sweet carien krijgt, en op wie de keuze gaat vallen.........
welke maat handen heb je gert?
maat 8 is de kleinste maat mannenhand begreep ik....
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 18:09

[quote=HANNAH810]
Zieke smiley zijn daar maten in dan? in ieder geval geen kolenschop Verraste, verbaasde smiley meer suikerschepjes Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 20:09

IMKE917 schreef:
Nou .... dat gaat vast en zeker lukken Clown smiley Knipoog smiley

Volgens mij wordt het dan veel te gezellig.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 20:17

willemijn232 schreef:
Visser kan door al die sneeuw in Zeeland goed sneeuw schuiven

visser278 schreef:
Prachtig..........sneeuw is weg. Lekker vakantie vieren

hoho, zo snel ben je er niet van af, Vissertje.

ik zie namelijk weinig verschil tussen sneeuw schuiven en de groep leeg schuiven Clown smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zondag 16 januari 2011, 20:20
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:24

Pffffffff heb helaas weinig van de aflevering gehoord want mijn zoon lag constant slap van het lachen Boze smiley Knipoog smiley

Marcel......tja.......hij hoopte al dat er weduwes zouden reageren........ Smiley die vol vragen zit ,pluspunt van die man vond ik dat hij geen volgzaam vrouwtje zoekt,you go Marcel! Clown smiley

Annemarie blijft wazig,Frank was wel aardig,die Duitser ook(die maakt zo weinig indruk dat ik zn naam al vergeten ben "uche uche") en die Gijsbert.......wow.... Kwijlende smiley

Weinig nuttige info van mijn kant dus.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:06

Pffffffff heb helaas weinig van de aflevering gehoord want mijn zoon lag constant slap van het lachen Boze smiley Knipoog smiley
Dat snap ik helemaal. Lachende smiley

Marcel......tja.......hij hoopte al dat er weduwes zouden reageren........ Smiley die vol vragen zit , Vreemde opmerking ja. pluspunt van die man vond ik dat hij geen volgzaam vrouwtje zoekt,you go Marcel! Clown smiley
Daar ben ik het wel mee eens. Lachende smiley Jammer voor Sonja, maar ik denk dat ze veel te gretig was. Ze paste zich veel te veel aan en praatte hem wel erg naar de mond, wat hij kennelijk toch niet zoekt. 'k Heb ook wel het idee gehad, dat ze een kostwinner zocht.

Annemarie blijft wazig, Klopt! Ze werkt en werkt en werkt, maar spreekt geen van de mannen echt. Frank was wel aardig, Hmm.....vind je? die Duitser ook(die maakt zo weinig indruk dat ik zn naam al vergeten ben "uche uche") 'k Heb wel het idee, dat het mensenkennis heeft. Dit gezien zijn opmerking over Heidy. en die Gijsbert.......wow.... Kwijlende smiley

Weinig nuttige info van mijn kant dus....

Verder heb ik er ook niet veel aan toe te voegen.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 16 januari 2011, 23:14
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:09

Ik had wel met Sonja te doen......maar ik was wel verbaasd dat ze gelijk met kinderen en al bij hem in wilde trekken....jullie niet?

En de vrouwelijke boerin die is alleen maar aan het werk....die heeft geen tijd voor een leuke vent volgens mij......Ik blijf Adriaan toch het leukst vinden....... Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 00:50

WILLEMIJN232 schreef:
Ik had wel met Sonja te doen......maar ik was wel verbaasd dat ze gelijk met kinderen en al bij hem in wilde trekken....jullie niet?

En de vrouwelijke boerin die is alleen maar aan het werk....die heeft geen tijd voor een leuke vent volgens mij......Ik blijf Adriaan toch het leukst vinden....... Kussende smiley

Huh, waar is je zonnebril gebleven Willemijn Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 17:13

CROSSROAD317 schreef:
Huh, waar is je zonnebril gebleven Willemijn Coole smiley met zonnebril

Krijgen we nu nog minder te zien van haar Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Grapje, ik vind de klaprozen prachtig. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 17 januari 2011, 17:40
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 18:51

VISSER278 schreef:
Prachtig..........sneeuw is weg. Lekker vakantie vieren . Coole smiley met zonnebril

Carien....Zet hem aan het werk!!! Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 31 Volgende
Pagina 6 van 31