Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 00:10
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Was je met de bus dan! |
nee zinga, de saab natuurlijk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 00:15
|
|
|
HENDUK927 schreef: | het was een super feesie gister avond.
maar wat moeder hannah nu er presies moest is me nog niet helemaal duidelijk |
zei ik toch, duck; de slager had de ham niet gesneden, en die moest echt zo dun mogelijk gesneden worden ivm de asperges...
en als jij en cross nu even willen stoppen over moeder maria, please........ give me a break.....Im not!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 12:09
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee zinga, de saab natuurlijk!! |
kijk, jij snapt 'm!
overigens waren die 2 auto's die tegen de vangrail stonden van Duitse makelij en recente datum.
Carien en Pieter: kom maar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 14:12
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | kijk, jij snapt 'm!
overigens waren die 2 auto's die tegen de vangrail stonden van Duitse makelij en recente datum.
Carien en Pieter: kom maar.... |
Ik snap hem Griffie...tuurlijk GEEN winterbanden erom. Tsja dat krijg je als je een klein bietje (veul )eigenwijs bent.
Sommige mensen leren het ook nooit heh.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 15:59
|
|
|
Er stonden trouwens 3 auto's tegen de vangrail daar, en er lag nog 1 in de sloot naast de snelweg .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 16:14
|
|
|
het verhaal van de 3 bomen staat onder nieuwe topic kerstverhalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 16:36
|
|
|
Lieve vrienden
even een laat bericht van de jonste spruit ben hier net drie weken...lol en ben net binnen zondagmiddagmiddag half 4 vertrokken uit uppel en daar de laatste gasten uitgezwaaid doeg grace en gevolg en imke er gingen toch geen treinen uit en van utrecht dus ben ik maar even naar middelburg gegaan daar overnacht die tante was superblij was ook jarig 80 geworden een hele serie mensen hadden afgezegd een nachtje overgebleven en vandaag reden alle treinen van middelburg tot denhelder perfekt een super ervaring allerlei onbekenden bekenden haha te zien wat toch een stukje familie geworden is echt gaaf al die positieve reakties shalom en blessings de komende tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 17:38
|
|
|
dr zal wel weer n stomme hollander mee gereden hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 19:35
|
|
|
Loretta schreef: een super ervaring allerlei onbekenden bekenden haha te zien wat toch een stukje familie geworden is echt gaaf al die positieve reakties shalom en blessings de komende tijd[/quote]
Allereerst mijn hartelijke dank aan Wadriaan, Grace, en Sjaak en eventuele andere hulpen, voor dit heerlijke kerstfeessie.
Moet bekennen dat ik wat last van heimwee heb.
Lieve mensen, wat zijn jullie met elkaar (20 man) een heeeeeeeeerlijk stel. Ik heb genoten van het zootje ongeregeld, bij tijd en wijle, het serieuze, het lachen, praten, zelfs het huilen was kostbaar. Het heerlijke eten, het kennismakingsspel , het dobbelspel waren leuk .....(het meest originele kadootje vond ik het gironummer van Jannas, die moet de winter doorkomen ) de kleine , zelfgemaakte presentjes, de traktatie van Suzannah , het prachtige gitaarspel van Cross...kortom de hele sfeer was geweldig.
Ik bleef overnachten en sliep met Grace in 1 bed..ja ja...en we hebben zowaar nog een klein uurtje ofzo geslapen of was het minder Grace???? (Mirjam, bedankt voor het lenen van je bed.)
Wadriaan had een heerlijk ontbijt en we hebben de vrij evangelische gemeente daarna onveilig gemaakt met elkaar.
Na de lunch ging ieder zijns weegs en had ik gelukkig een hele voorspoedige reis.
Ik mag jullie vertellen dat ik mijn droompartner heb gevonden..... ja ja soms rij je een hele tijd om dat de vinden.
Op het moment dat ik die vond had voor mij het feest afgelopen mogen zijn maar helaas was de tijd nog niet verstreken Mocht van Chatuliem niet naar huis ........ en was ik mn droom bijna.... weer kwijt. gelukkig kon ik m ruilen voor een zoen........
Degene die hem meegenomen heeft zeg ik dank uit het diepst van mn hart. Maar ik blijf komen hoor bij jullie. wil jullie ook niet meer kwijt. graag tot gauw weer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 20:54
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Loretta schreef: een super ervaring allerlei onbekenden bekenden haha te zien wat toch een stukje familie geworden is echt gaaf al die positieve reakties shalom en blessings de komende tijd[/quote
Allereerst mijn hartelijke dank aan Wadriaan, Grace, en Sjaak en eventuele andere hulpen, voor dit heerlijke kerstfeessie.
Moet bekennen dat ik wat last van heimwee heb.
Lieve mensen, wat zijn jullie met elkaar (20 man) een heeeeeeeeerlijk stel. Ik heb genoten van het zootje ongeregeld, bij tijd en wijle, het serieuze, het lachen, praten, zelfs het huilen was kostbaar. Het heerlijke eten, het kennismakingsspel , het dobbelspel waren leuk .....(het meest originele kadootje vond ik het gironummer van Jannas, die moet de winter doorkomen ) de kleine , zelfgemaakte presentjes, de traktatie van Suzannah , het prachtige gitaarspel van Cross...kortom de hele sfeer was geweldig.
Ik bleef overnachten en sliep met Grace in 1 bed..ja ja...en we hebben zowaar nog een klein uurtje ofzo geslapen of was het minder Grace???? (Mirjam, bedankt voor het lenen van je bed.)
Wadriaan had een heerlijk ontbijt en we hebben de vrij evangelische gemeente daarna onveilig gemaakt met elkaar.
Na de lunch ging ieder zijns weegs en had ik gelukkig een hele voorspoedige reis.
Ik mag jullie vertellen dat ik mijn droompartner heb gevonden..... ja ja soms rij je een hele tijd om dat de vinden.
Op het moment dat ik die vond had voor mij het feest afgelopen mogen zijn maar helaas was de tijd nog niet verstreken Mocht van Chatuliem niet naar huis ........ en was ik mn droom bijna.... weer kwijt. gelukkig kon ik m ruilen voor een zoen........
Degene die hem meegenomen heeft zeg ik dank uit het diepst van mn hart. Maar ik blijf komen hoor bij jullie. wil jullie ook niet meer kwijt. graag tot gauw weer.....
|
fijn dat je ook zo genoten hebt tja die droom-partner daar zul je nooit woorden mee hebben ik zal niet verklappen wie het is hihihihi laat ze maar lekker raden,hij zit er warmpies bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 20:58
|
|
|
als ik t goed begreep, is het die beer van een vent, toch grace??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 21:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als ik t goed begreep, is het die beer van een vent, toch grace?? |
ja hannah want die andere kanjer heb ik al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 22:27
|
|
|
begrijp ik uit bovenstaande berichten dat er weer een CM-koppel in de maak is?
tsss...'t is wat hoor, al die bijeenkomsten. zie toch eens wat er van komt!
ik moet gaan oppassen
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 20 december 2010, 22:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 23:15
|
|
|
VISSER278 schreef: | En wat heb je gezongen voor Henduk? |
Gracie bedankt, Gracie bedankt, Gracie, Gracie, Gracie bedankt ! Wadri bedankt, Wadri bedankt, Wadri, Wadri, Wadri bedankt !!
ff voor Visser (en de rest)… heb ik alsnog (eh virtueel dan) gezongen… lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 23:26
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Gracie bedankt, Gracie bedankt, Gracie, Gracie, Gracie bedankt ! Wadri bedankt, Wadri bedankt, Wadri, Wadri, Wadri bedankt !!
ff voor Visser (en de rest)… heb ik alsnog (eh virtueel dan) gezongen… lol |
Goed zo suus, en nou nog een keer maar dan even luid .....en duidelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 23:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als ik t goed begreep, is het die beer van een vent, toch grace?? |
Dat meen je niet Hannah...die met die knappe dochter bedoel je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 23:37
|
|
|
Er is al zoveel gezegd, dus veel hoef ik niet meer toe te voegen. Doe ik dan ook niet. Iedereen heel erg bedankt voor dit super weekend!
heel even dacht ik dat ik de droom partner had.......gaat een ander er mee vandoor....zucht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 06:47
|
|
|
IMKE917 schreef: | Er is al zoveel gezegd, dus veel hoef ik niet meer toe te voegen. Doe ik dan ook niet. Iedereen heel erg bedankt voor dit super weekend!
heel even dacht ik dat ik de droom partner had.......gaat een ander er mee vandoor....zucht |
Kijk, jij snapt m
er kan er maar 1 de gelukkige zijn :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 09:42
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Kijk, jij snapt m
er kan er maar 1 de gelukkige zijn :) |
Idd......ik zoek maar weer dapper verder.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 10:13
|
|
|
Sommige dames zijn weer teruggekeerd in hun kindertijd denk ik dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 10:14
|
|
|
op een bepaalde leeftijd gaat dat vanzelf, Chat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 10:18
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sommige dames zijn weer teruggekeerd in hun kindertijd denk ik dan... |
Hey Chat , het leuke is toch een beetje in je kindertijd en puberteit blijven plakken .... of vind jij dat niet ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 11:10
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Hey Chat , het leuke is toch een beetje in je kindertijd en puberteit blijven plakken .... of vind jij dat niet ? | ja, tuurlijk alles met een knipoog...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 12:15
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Hey Chat , het leuke is toch een beetje in je kindertijd en puberteit blijven plakken .... of vind jij dat niet ? |
Zat er iets in de kerstdiner??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 12:56
|
|
|
IMKE917 schreef: | Er is al zoveel gezegd, dus veel hoef ik niet meer toe te voegen. Doe ik dan ook niet. Iedereen heel erg bedankt voor dit super weekend!
heel even dacht ik dat ik de droom partner had.......gaat een ander er mee vandoor....zucht |
hoe eerder hoe beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 13:51
|
|
|
HERMAN388 schreef: | hoe eerder hoe beter |
Ben je je vriendin zo zat Herman?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 14:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sommige dames zijn weer teruggekeerd in hun kindertijd denk ik dan... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 15:02
|
|
|
mar, met alle respect hoor; maar dames zijn niet geschikt om in te ruilen......... dit plaatje is dan ook niet van toepassing op "ons dames"
weet je wat ik lees?
mag ik HEM omruilen......
als u begrijpt wat ik bedoel................??
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 21 december 2010, 15:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 15:09
|
|
|
HANNAH810 schreef: | maar dames zijn niet geschikt om in te ruilen......... |
klopt. mijn ervaring is dat ze vanzelf weggaan.
(wat heeft dit nog met 't kerstfeessie te maken, eigenlijk?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 15:12
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | klopt. mijn ervaring is dat ze vanzelf weggaan.
(wat heeft dit nog met 't kerstfeessie te maken, eigenlijk?) |
Lag jij te slapen toen we om de kadoos moesten dobbelen
|
|
Naar boven |
|
|