Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:29
|
|
|
jeuken jouw handen ook zo, om te typen lies? als we nou groen licht kregen om te reageren, dan was het dekbed-klussie zo gepiept he, maar ja............ we houden ons stil........
. VISSER zei; Als je nou van Hannah Hannes maakt is het probleem opgelost!
visser; men neme......... het dekbedhoes, leg dat over het bed zoals het straks moet komen te liggen, liefst iets meer naar t voeteneinde... dan neem je de ene punt van het dekbed, trekt dat naar de punt van de hoes, waar hij thuishoort; de rest van het dekbed ook een beetje (te ver..) in de hoes, omdat dat handiger werkt. zorg dat die punt redelijk goed zit zo het moet, en dan stop je die punt goed ver onder het matras, waar het komen moet; de matras dient zeg maar als "knijper". dan neem je de andere hoek van het dekbed, en doet hetzelfde met de andere punt, en zet beide punten vast onder het matras. dan trek je het midden van de bovenkant iets op, en zorgt dat de vulling netjes aansluit op de bovenkant van de hoes, en trekt de boel nog weer even glad, en je stopt het weer even aan beide kanten steving vast onder t matras. dan de onderste hoeken recht trekken, zodat de randen van het dekbed samenvallen met de randen van de hoes pak de hoes met vulling aan beide kanten van het voeteneinde even vast, en flink schudden, zodat het allemaal goed op zn plek zit, en voila....... alle kanten instoppen, en je kunt genieten van je rust..........
ik ben benieuwd of je t zo makkelijker voor elkaar krijgt; ik hoor het wel.
huishoudelijke groeten van hannes
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 13:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:37
|
|
|
best geloofwaardig hoor hannes.....nog een plaksnor erbij op je foto en t valt helemaal niet op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:16
|
|
|
visser; men neme......... het dekbedhoes, leg dat over het bed zoals het straks moet komen te liggen, liefst iets meer naar t voeteneinde... dan neem je de ene punt van het dekbed, trekt dat naar de punt van de hoes, waar hij thuishoort; de rest van het dekbed ook een beetje (te ver..) in de hoes, omdat dat handiger werkt. zorg dat die punt redelijk goed zit zo het moet, en dan stop je die punt goed ver onder het matras, waar het komen moet; de matras dient zeg maar als "knijper". dan neem je de andere hoek van het dekbed, en doet hetzelfde met de andere punt, en zet beide punten vast onder het matras. dan trek je het midden van de bovenkant iets op, en zorgt dat de vulling netjes aansluit op de bovenkant van de hoes, en trekt de boel nog weer even glad, en je stopt het weer even aan beide kanten steving vast onder t matras. dan de onderste hoeken recht trekken, zodat de randen van het dekbed samenvallen met de randen van de hoes pak de hoes met vulling aan beide kanten van het voeteneinde even vast, en flink schudden, zodat het allemaal goed op zn plek zit, en voila....... alle kanten instoppen, en je kunt genieten van je rust..........
beste hannes
ik begrijp geen hout van jouw uitleg maar hopelijk snappen de kerels er wel wat van ehhhh andere kerels
groeten rene (links op de foto )
ps er is wel een hulpmiddeltje zal wel ff googlen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:23
|
|
|
RENSKE067 schreef: | visser; men neme......... het dekbedhoes, leg dat over het bed zoals het straks moet komen te liggen, liefst iets meer naar t voeteneinde... dan neem je de ene punt van het dekbed, trekt dat naar de punt van de hoes, waar hij thuishoort; de rest van het dekbed ook een beetje (te ver..) in de hoes, omdat dat handiger werkt. zorg dat die punt redelijk goed zit zo het moet, en dan stop je die punt goed ver onder het matras, waar het komen moet; de matras dient zeg maar als "knijper". dan neem je de andere hoek van het dekbed, en doet hetzelfde met de andere punt, en zet beide punten vast onder het matras. dan trek je het midden van de bovenkant iets op, en zorgt dat de vulling netjes aansluit op de bovenkant van de hoes, en trekt de boel nog weer even glad, en je stopt het weer even aan beide kanten steving vast onder t matras. dan de onderste hoeken recht trekken, zodat de randen van het dekbed samenvallen met de randen van de hoes pak de hoes met vulling aan beide kanten van het voeteneinde even vast, en flink schudden, zodat het allemaal goed op zn plek zit, en voila....... alle kanten instoppen, en je kunt genieten van je rust..........
beste hannes
ik begrijp geen hout van jouw uitleg maar hopelijk snappen de kerels er wel wat van ehhhh andere kerels
groeten rene (links op de foto )
ps er is wel een hulpmiddeltje zal wel ff googlen |
Je bedoelt Rene de rietzanger ??
http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1T4GGLL_nlNL372NL372&q=rietzanger&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=4_N8TPfAHcqbOK7QtIIE&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCIQsAQwAA&biw=1216&bih=711
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:29
|
|
|
bijna goed het is rene rietzeiler maar ik heb wat gevonden op internet nl de "willem" http://www.dekbedovertrekhulpwillem.nl/homepage succes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:29
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | best geloofwaardig hoor hannes.....nog een plaksnor erbij op je foto en t valt helemaal niet op |
welja; peper het maar weer even in; alsof ik niet weet dat ik mn figuur en uitstraling niet mee heb.......!! gelukkig zijn er ook vrouwen die alleen naar de binnenkant kijken, en het uiterlijk wat minder belangrijk vinden.......
*hannes zucht*
overigens is het willem-filmpje een prima demonstratie van wat ik bedoelde onder woorden te brengen, alleen gebruik ik willem niet, maar het matras zelf.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:39
|
|
|
RENSKE067 schreef: | bijna goed het is rene rietzeiler maar ik heb wat gevonden op internet nl de "willem" http://www.dekbedovertrekhulpwillem.nl/homepage succes |
ohh nog een site met tips komt ie: http://www.yunomi.nl/artikel/dekbed-in-dekbedhoes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:43
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik heb het idee dat Leanne het verschil niet helemaal weet tussen opwindend en opwindbaar...
't zullen de fladderaars wel zijn...
|
Ik ben een opgewonden standje
Gr.Leandros
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:14
|
|
|
CARIN303 schreef: | Whoops....wil ik een reactie schrijven over bovenstaande man ( kwijl....) vergeet ik er een tekst bij te zetten
Wat heerlijk om zo te gaan strijken, ik kijk en bewonder en hij strijkt,zucht.....eh, waar hadden we het eigenlijk over? |
Nou euh......je moet goed kijken naar zn houding,is heel leerzaam........de krachtige rechterhand aan de bout,de steun die hij heeft aan zn linkerhand(let goed op die bi- en triceps!),de lichtgebogen nek,geconcentreerde blik.......tikje gedraaide torso,rechte rug,aangespannen bi......... Zucht......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:29
|
|
|
wat is er leerzaam en opwindend aan een naakte opgepompte klerenkast van een kerel, die een sleuteltje op zijn rug nodig heeft op opgewonden te worden/raken, vraag ik me af in dit mannentopic, waar de vrouwen vooral reageren............
een stoere groet van hannes
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 17:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:30
|
|
|
[b]
HALLO ZEG.......... NOU DOEN JULLIE ALLEMAAL NET OF IK GEEN DEKBED IN MN DEKBEDHOES KAN KRIJGEN.
MAAR DAT HEB IK NERGENS GEZEGD................. IK HEB GEZEGD DAT IK DAT EEN KL.............KARWEITJE VOND EN MEER NIET.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou euh......je moet goed kijken naar zn houding,is heel leerzaam........de krachtige rechterhand aan de bout,de steun die hij heeft aan zn linkerhand(let goed op die bi- en triceps!),de lichtgebogen nek,geconcentreerde blik.......tikje gedraaide torso,rechte rug,aangespannen bi......... Zucht......
STOP Leanne, ik houd het niet meer,waar kan ik die man bestellen? Hij is toch via het internet gevonden? Hij mag niet duurder zijn dan 24.95 hoor
|
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 17:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:33
|
|
|
Dit zichtbare geluk misgun ik geen enkele vrouw....
Thomas, die toch echt niet zelf strijkt.....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 17:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat is er leerzaam en opwindend aan een naakte opgepompte klerenkast van een man, vraag ik me af in dit mannentopic, waar de vrouwen vooral reageren............
een stoere groet van hannes |
Karel hier wil Hannes wel eens gaan vertellen hoor wat er opwindend aan is. Ten eerste....een opgepompte klerenkast, wie wil dat nou niet? Ten tweede,hij is naakt, antwoord overbodig dus Ten derde, opwindende man is juist makkelijk, kun je hem ook nog es uitzetten. Dus Hannes, bij vragen kun je met Karel wel een keer wat gaan drinken, legt tie het allemaal uit aan je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:36
|
|
|
CARIN303 schreef: | Karel hier wil Hannes wel eens gaan vertellen hoor wat er opwindend aan is. Ten eerste....een opgepompte klerenkast, wie wil dat nou niet? Ten tweede,hij is naakt, antwoord overbodig dus Ten derde, opwindende man is juist makkelijk, kun je hem ook nog es uitzetten. Dus Hannes, bij vragen kun je met Karel wel een keer wat gaan drinken, legt tie het allemaal uit aan je! |
op één voorwaarde Carel!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:42
|
|
|
Theo is het even kwijt! Hadden we het nou over strijken of over bedden opmaken
Overigens snap ik niet wat Carel in een naakte man ziet...zolang ze eh...hij, Johanna heeft om de strijk te doen
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 17:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:56
|
|
|
je boodschap is me niet duidelijk erik, de opbouw van je zin klopt niet helemaal denk ik; of is het leanneke-geheimtaal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je boodschap is me niet duidelijk erik, de opbouw van je zin klopt niet helemaal denk ik; of is het leanneke-geheimtaal? |
Tis eng Hannah maar ik begrijp Erik helemaal Ik hou van een geintje maar ik heb een keurig beroep Erik.............en voor kleine schapeboertjes ben ik niet bang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:19
|
|
|
tja willemijn; met stoom uit de oren of uit het ijzer? als ze maar zachtjes strijken en met beleid; not to hot..........anders gaat het niet goed met de strijk-hoes; staat zo slordig he, met al die verbrande plekken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja willemijn; met stoom uit de oren of uit het ijzer? als ze maar zachtjes strijken en met beleid; not to hot..........anders gaat het niet goed met de strijk-hoes; staat zo slordig he, met al die verbrande plekken! |
Zijn ze er ook in de mannen versie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja willemijn; met stoom uit de oren of uit het ijzer? als ze maar zachtjes strijken en met beleid; not to hot..........anders gaat het niet goed met de strijk-hoes; staat zo slordig he, met al die verbrande plekken! |
Dan wil Visser ineens zn dekbed hoezen ook wel gaan strijken,let maar op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:42
|
|
|
CARIN303 schreef: | Dan wil Visser ineens zn dekbed hoezen ook wel gaan strijken,let maar op! |
waarom denken jullie eigenlijk dat ik strijken zo leuk vind ????
en denken jullie nou echt dat ik een kledingstuk op die plank leg ??? ECHT NIE....alleen de plank wordt gestreken. ...... uren lang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:48
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | waarom denken jullie eigenlijk dat ik strijken zo leuk vind ????
en denken jullie nou echt dat ik een kledingstuk op die plank leg ??? ECHT NIE....alleen de plank wordt gestreken. ...... uren lang |
met zo'n overtrek kan ik me dat wel voorstellen. maar let wel op dat de siliconen niet smelten, he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:51
|
|
|
Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
Op dit topic werd het mannen verboden om te reageren. Van de 140 antwoorden (postings) zijn 18 antwoorden door mannen gegeven. Dat is dus 18 te veel mannen
Alleen voor mannen
Gelukkig houden de vrouwen zich veel beter aan de afspraak om niet te reageren op het "alleen voor mannen" topic. Van de 181 antwoorden (postings) zijn er slechts 61 postings afkomstig van vrouwen. Valt reuze mee toch Zeker gezien het feit dat het praat en dus ook kan schrijven ......
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 18:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:52
|
|
|
Ben jij al zo oud dan griffin ,oioioi......mamamia Eh, er is ook wel een ouderensite hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:54
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ben jij al zo oud dan griffin ,oioioi......mamamia Eh, er is ook wel een ouderensite hoor! |
nou ja, ik loop tenslotte ook al tegen de 40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:54
|
|
|
Op dit topic werd het mannen verboden om te reageren.
Ach Cross....we vergeven het je hoor! Je weet toch dat mannen niet zonder vrouwen kunnen, wij zijn van het multitasken,dus
en...praten en...typen en...overal verstand van hebben en...jullie mannen corrigeren Geeft niets hoor, zo op zn tijd vinden wij vrouwen het ook best gezellig dat jullie er mee bemoeien, vooral als het gaat over lampen ophangen,muren verven, afwassen en andere boeiende klusjes in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:55
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zeker gezien het feit dat het praat en dus ook kan schrijven ......
.. |
....en ook tijdens het praten niks zegt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tis eng Hannah maar ik begrijp Erik helemaal Ik hou van een geintje maar ik heb een keurig beroep Erik.............en voor kleine schapeboertjes ben ik niet bang |
ben toch blij dat je daar nog niet bang voor bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:04
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je boodschap is me niet duidelijk erik, de opbouw van je zin klopt niet helemaal denk ik; of is het leanneke-geheimtaal? |
hannah alleen goede dingen komen langzaam misschien ook nog bij jou de opbouw was misschien voor jou niet duidelijk genoeg maar dat leren je nog wel of jij het onder geheimtaal verstaat ik versta het onder een plaagerijtje
|
|
Naar boven |
|
|