Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 21:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | Eindelijk een keer een echte goede reden om op dit topic te mogen schrijven. |
Even off topic.....je hebt wel een leuke nieuwe foto Mario......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 21:47
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Help!!! Er wordt wel van je verwacht, dat je het huishouden op je neemt. Tja, als je daar als enige vrouw tussen komt? |
Het huishouden doen? , er was niets maar dan ook niets aan te merken op hun taakverdeling, daar moeten we niet tussen gaan zitten Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 21:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het huishouden doen? , er was niets maar dan ook niets aan te merken op hun taakverdeling, daar moeten we niet tussen gaan zitten Marijan |
Daar heb je wel weer gelijk in, Willemijn! De veranderingen zullen al groot genoeg zijn voor de broers, dus laten we dit bij het oude houden. Joh, ik heb m'n brief al bijna klaar. De jongste is voor het huishouden toch? Kunnen wij lekker gaan winkelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 21:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Even off topic.....je hebt wel een leuke nieuwe foto Mario...... |
Misschien heeft hij CM toch nog nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 21:52
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Daar heb je wel weer gelijk in, Willemijn! De veranderingen zullen al groot genoeg zijn voor de broers, dus laten we dit bij het oude houden. Joh, ik heb m'n brief al bijna klaar. De jongste is voor het huishouden toch? Kunnen wij lekker gaan winkelen. |
Brief, brief Heb effe snel een mailtje gestuurd. Dat is pas modern.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 21:55
|
|
|
MARIO216 schreef: | Brief, brief Heb effe snel een mailtje gestuurd. Dat is pas modern. |
Er gaat niks boven een - met de hand geschreven - brief, Mario. Dan maak je meer kans! Dus niks geen mail, pak een pen en schrijf een brief. Een boer(in) is niet zo modern.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 21:55
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Daar heb je wel weer gelijk in, Willemijn! De veranderingen zullen al groot genoeg zijn voor de broers, dus laten we dit bij het oude houden. Joh, ik heb m'n brief al bijna klaar. De jongste is voor het huishouden toch? Kunnen wij lekker gaan winkelen. |
Precies, komen we terug als het werk is gedaan.......Goede taakverdelingen moet je nooit willen veranderen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 21:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Precies, komen we terug als het werk is gedaan.......Goede taakverdelingen moet je nooit willen veranderen..... |
En maar klagen over de emancipatie, ik wist het al: ALS JULLIE HET UITKOMT, NOU HET KOMT MIJ OOK EEN KEER UIT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 22:01
|
|
|
MARIO216 schreef: | En maar klagen over de emancipatie, ik wist het al: ALS JULLIE HET UITKOMT, NOU HET KOMT MIJ OOK EEN KEER UIT |
Er verandert al genoeg door de komst van Marijan en mij.....Teveel verandering kunnen mannen toch niet aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 22:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Er verandert al genoeg door de komst van Marijan en mij.....Teveel verandering kunnen mannen toch niet aan? |
Haha, zo is dat! Waarschijnlijk wordt hun wereld dan al genoeg op de kop gezet! En misschien komt er nog wel een 3de vrouw bij ook. Ze weten niet wat ze gewenst hebben zeg! Daar zouden ze nog wel eens spijt van kunnen krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 23:18
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wie gaan er mee naar Lenette van Dongen in februari 2011 / Rotterdam;
Tessybear Willemijn (met dochter misschien) Wadriaan Carin Peacedove Susannah Miekjes
Het is alleen voor vrouwen en er kunnen nog veel meer meiden mee! We zijn wel van plan ergens te gaan eten voor die tijd! Ga je mee? Gezellig!!
De deadline om je op te geven is eind september! |
ik dacht dat dit ongeveer het onderwerp van dit topic was?? beetje off topic, kan geen kwaad, maar dit lijkt wel het meest off-topic topic te worden wat er maar bestaat.
Alleen voor vrouwen...ja zo heet het topic. Ach jullie strijkplank staat er tenminste nog..... die van ons mannen-topic is weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 23:22
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik dacht dat dit ongeveer het onderwerp van dit topic was?? beetje off topic, kan geen kwaad, maar dit lijkt wel het meest off-topic topic te worden wat er maar bestaat.
Alleen voor vrouwen...ja zo heet het topic. Ach jullie strijkplank staat er tenminste nog..... die van ons mannen-topic is weg ;,( |
Ook dat is off-topic, Jonathan. Niet klagen maar dragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 23:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ook dat is off-topic, Jonathan. Niet klagen maar dragen. |
en vragen om een nieuwe vracht...........(strijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 23:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en vragen om een nieuwe vracht...........(strijk) |
Het steekt hem wel een beetje Oei.... weer off topic....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 5 september 2010, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 00:49
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Aha......dat klinkt beter! Waar woont hij? |
Laat die (wijn)boer nou maar boeren, ik ga wel een keer met je wandelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 07:34
|
|
|
Ahum...dames! Volgens mij zijn jullie een beetje abuis en niet Jonathan... Het topic namelijk, waar alleen vrouwen op mochten reageren...staat tussen vriendschap en relatie's Dit topic ging alleen over een uitje dat alleen voor vrouwen is, misschien toch ff makkelijk om dat gescheiden te houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 07:35
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Haha...
Je hebt echt humor, Pieter. Thanks voor de tip, 'k heb nog even bedenktijd hè.
Als Willemijn voor de oudste broer gaat, schrijf ik misschien wel. Hebben we samen een uitje naar een boerderij. Wordt vast gezellig met ons tweeën. |
Marijan...wat denk je van Gijsbert, die vind ik de leukste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 07:46
|
|
|
MARIO216 schreef: | En maar klagen over de emancipatie, ik wist het al: ALS JULLIE HET UITKOMT, NOU HET KOMT MIJ OOK EEN KEER UIT |
Even tussen jou en mij, Mario, het is eMANcipatie,niet tegen de vrouwen hier zeggen hoor,misschien moet je , na deze opmerking,toch maar terug naar het topic voor mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 07:47
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Marijan...wat denk je van Gijsbert, die vind ik de leukste. |
Yep, helemaal mee eens, wie schrijft hem? Wel daarna meenemen naar al onze forum uitjes hè, heeft de rest er ook nog wat aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 07:48
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik dacht dat dit ongeveer het onderwerp van dit topic was?? beetje off topic, kan geen kwaad, maar dit lijkt wel het meest off-topic topic te worden wat er maar bestaat.
Alleen voor vrouwen...ja zo heet het topic. Ach jullie strijkplank staat er tenminste nog..... die van ons mannen-topic is weg |
Pfff...wat ben je streng zeg! Wij vrouwen kunnen het gewoon over meerdere dingen tegelijk hebben, wen er maar alvast aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 09:18
|
|
|
CARIN303 schreef: | Yep, helemaal mee eens, wie schrijft hem? Wel daarna meenemen naar al onze forum uitjes hè, heeft de rest er ook nog wat aan |
Gijsbert? Marijan en ik hadden al besloten dat we bij de broers gingen logeren...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:44
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Laat die (wijn)boer nou maar boeren, ik ga wel een keer met je wandelen |
Thanks voor dit leuke alternatief. Mocht de wijnboe... eh... ik bedoel de intelligentste van de 3 broers niet reageren op mijn brief (die kans zit er dik in ), dan laat ik het je direct weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Gijsbert? Marijan en ik hadden al besloten dat we bij de broers gingen logeren........... |
Gijsbert Klopt Willemijn, wij hadden andere plannen. Niet dat het ons om die mannen gaat, maar dat vertellen we ze er niet bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:06
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Thanks voor dit leuke alternatief. Mocht de wijnboe... eh... ik bedoel de intelligentste van de 3 broers niet reageren op mijn brief (die kans zit er dik in ), dan laat ik het je direct weten! |
Heb allang een brief naar de KRO geschreven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:51
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb allang een brief naar de KRO geschreven |
nu kun je t helemaal wel vergeten marijan; eerst reageert mario op een dames topic, nu gaan de heren ook nog je neus voorbij geloof ik.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 21:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nu kun je t helemaal wel vergeten marijan; eerst reageert mario op een dames topic, nu gaan de heren ook nog je neus voorbij geloof ik..... |
Jullie regearen n.b. op een mannentopic en er komt prompt een slotje op...Hannah ik zou zeggen hou het bij picknicken.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op maandag 6 september 2010, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 21:25
|
|
|
MARIO216 schreef: | Jullie regearen n.b. op een mannentopic en er komt prompt een slotje op...Hannah ik zou zeggen hou het bij picknicken. |
we gaan zeker picknicken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 22:57
|
|
|
KATJA065 schreef: | we gaan zeker picknicken |
we?????? ikke niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 23:41
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Gijsbert? Marijan en ik hadden al besloten dat we bij de broers gingen logeren........... |
Dan ga ik Gijsbert een brief schrijven lijkt mij wel leuk een boer
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 6 september 2010, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 23:46
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Dan ga ik Gijsbert een brief schrijven lijkt mij wel leuk een boer |
Er zijn drie broers Carien.....
|
|
Naar boven |
|
|