Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat mens lag in een zeer diepe coma omdat ze een hele fles rose had leeg gesope. dan krijg je dat. en snurke dat ze kon, leek wel of ze bomen op de hei aan het zagen was. |
Is dit nu roddelen of gewoon een verslag van een logeerpartij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:14
|
|
|
GRACE585 schreef: | Erika nogmaals hartelijk dank voor je gastvrijheid het was in 1 woord GEWELDIG. voor herhaling vatbaar! |
Hallo Allemaal,
Ik heb genoten gisteravond, het was echt supergezellig. Iedereen praatte met iedereen. Er is lekker gegeten en enkelen aangeschoten oei was nog halve fles rose over hoor. En dan die love birds he Mensen allemaal bedankt voor jullie gezelligheid. Ik zou zeggen het is voor herhaling vatbaar.
Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:16
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is dit nu roddelen of gewoon een verslag van een logeerpartij? |
Ehhhhh. Goeie vraag Willemijn. een ding weet ik wel ze zijn aan alkaar gewaagd wat dat betreft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hallo Allemaal,
Ik heb genoten gisteravond, het was echt supergezellig. Iedereen praatte met iedereen. Er is lekker gegeten en enkelen aangeschoten oei was nog halve fles rose over hoor. En dan die love birds he Mensen allemaal bedankt voor jullie gezelligheid. Ik zou zeggen het is voor herhaling vatbaar.
Erika. |
dank je voor de rectivicatie erika want ik werd al beschuldigd van de hele fles en de halve was nog zelfs gedeeld met een ander,lol als de slappe lach al voor dronkenchap aangezien word vraag iik me af wat ze zelf gedronken hadden
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 21 augustus 2010, 12:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is dit nu roddelen of gewoon een verslag van een logeerpartij? |
hahahaah ik zit er hier zelf bij willemijn dus ik noem dit geen roddel dat mag ze doen als ik staks weer aan het trijnen ben,lol snurken heb ik niks van gehoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:26
|
|
|
GRACE585 schreef: | hahahaah ik zit er hier zelf bij willemijn dus ik noem dit geen roddel dat mag ze doen als ik staks weer aan het trijnen ben,lol snurken heb ik niks van gehoord |
moe je kijken hoe slordig nederlans se schrijf.. se heeft denk ik vast nog een kater, ja en as je dlonken bent, ja dan hoor je niks nada, wat je snachs in je slaap doe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | moe je kijken hoe slordig nederlans se schrijf.. se heeft denk ik vast nog een kater, ja en as je dlonken bent, ja dan hoor je niks nada, wat je snachs in je slaap doe. |
dlonken ??? wat is dat???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:28
|
|
|
GRACE585 schreef: | hahahaah ik zit er hier zelf bij willemijn dus ik noem dit geen roddel dat mag ze doen als ik staks weer aan het trijnen ben,lol snurken heb ik niks van gehoord |
Zat jullie maar een beetje te stangen.... Is toch niet erg???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:29
|
|
|
GRACE585 schreef: | dlonken ??? wat is dat??? |
geen idee...ik kan het niet vinden op google
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zat jullie maar een beetje te stangen.... Is toch niet erg??? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:30
|
|
|
en trouwens dat muischje zag allemaal vliegende marsmannetjes. en 1 iemand een vliegend marsvrouwtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:39
|
|
|
nu ben ik heel serieus.
bij deze wil ik de weldoener heel hartelijk bedanken voor de gezellige avond. en ik weet niet hoe ik je moet bedanken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:46
|
|
|
Erika , heel hartelijk bedankt voor je gastvrijheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:53
|
|
|
Erika. |
heb wel houtduiven gezien, een enkele postduif, een musje, maar love-birds Vraag me dan echt af "wat heb jij meer gezien dan ik heb gezien"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 17:23
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | heb wel houtduiven gezien, een enkele postduif, een musje, maar love-birds Vraag me dan echt af "wat heb jij meer gezien dan ik heb gezien" |
Ja cross oogies open houden he het is hier apparte grond joh dan kom je ze echt tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 19:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja cross oogies open houden he het is hier apparte grond joh dan kom je ze echt tegen |
een vliegende eend en een engel, oh ja en iemand "uut de mond'n" met een veense
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 01:49
|
|
|
Erika bedankt voor de gastvrijheid . was erg gezellig , maar heb het nu druk met mailen van fotos nachtwerk dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:18
|
|
|
Erika, hierbij bedank ik je voor je gastvrijheid ! en natuurlijk ook voor de koffie... en Cross bedankt voor het ophalen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:29
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Erika, hierbij bedank ik je voor je gastvrijheid ! en natuurlijk ook voor de koffie... en Cross bedankt voor het ophalen... |
Bedank Imke dan ook ff voor het thuisbrengen ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:44
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Bedank Imke dan ook ff voor het thuisbrengen ...... |
Ja oke, ik was haar naam ff kwijt... maar ik weet niet of ik erbij aanwezig was geweest als ik het vantevoren niet geweten had dat jij me ophaalde (en weer bracht), daar de verbinding tussen Ede en Veenendaal met de trein niet optimaal is... snap je ? Imke ook bedankt...
Dat vind ik dus het onhandige van mensen bedanken, want stel je voor als je er 1 vergeet...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 22 augustus 2010, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:52
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ja oke, ik was haar naam ff kwijt... maar ik weet niet of ik erbij aanwezig was geweest als ik het vantevoren niet geweten had dat jij me ophaalde (en weer bracht), daar de verbinding tussen Ede en Veenendaal met de trein niet optimaal is... snap je ? Imke ook bedankt...
Dat vind ik dus het onhandige van mensen bedanken, want stel je voor als je er 1 vergeet... |
ik snap je even niet suzanne ; wat je bedoelt met die trein verbinding want ik ben er nu al verschillende keren met de treingekomen en de trein tussen Ede en veenendaal rijdt gewoon hoor en stopt keurig waar ie stoppen moet maar jij bent heel vriendelijk opgehaald en thuisgebracht,dus geen centje pijn toch???
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 22 augustus 2010, 21:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:55
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik snap je even niet suzanne ; wat je bedoelt met die trein verbinding want ik ben er nu al verschillende keren met de treingekomen en de trein tussen Ede en veenendaal rijdt gewoon hoor en stopt keurig waar ie stoppen moet |
Ligt eraan waar, als je bij Veenendaal de Klomp in de buurt moet zijn is het een fluitje van een cent idd. maar moet je naar Veenendaal Centrum dan moet je vanuit Ede of de trein nemen naar Zeist en dan weer een eind terug of anders met de bus verder. Ik vind het zelf een niet fijne verbinding en als ik met OV was gegaan had ik ook veel eerder terug gemoeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:27
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ja oke, ik was haar naam ff kwijt... maar ik weet niet of ik erbij aanwezig was geweest als ik het vantevoren niet geweten had dat jij me ophaalde (en weer bracht), daar de verbinding tussen Ede en Veenendaal met de trein niet optimaal is... snap je ? Imke ook bedankt...
Dat vind ik dus het onhandige van mensen bedanken, want stel je voor als je er 1 vergeet... |
Er rijden ook bussen naar veendaal centrum. goedkoper dan de trein.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 23:29
|
|
|
waar blijft jou verhaal maris ??? jij zou effe een leuk stukkie schrijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 10:42
|
|
|
Erika. |
Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid tijdens de BBQ het was er een om nooit te vergeten bdankt allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:49
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | een vliegende eend en een engel, oh ja en iemand "uut de mond'n" met een veense |
uut de mond?? wie liet er wat uit de mond vallen dan int veen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: |
uut de mond?? wie liet er wat uit de mond vallen dan int veen?? |
Bert komt' uut de mond'n"Erika"!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 14:03
|
|
|
BILLY701 schreef: | Bert komt' uut de mond'n"Erika"!!! |
Vergeefse moeite Billy, dat kun je nooit aan een Veense uitleggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 14:20
|
|
|
hier stond een overbodige, nutteloze , zinloze vraag.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 23 augustus 2010, 14:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |