Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jij gaat toch ook niet voor 3 maanden of langer verlengen zeker na de 28ste ...nu Erika en Petra en Anna nog en dan is het gekkenhuis helemaal compleet...effe nog maar een valium slikken |
ik hoef pas in september daar over na te denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:07
|
|
|
ANNA415 schreef: | ik hoef pas in september daar over na te denken |
Je kan ook je abo vroeger opzeggen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je kan ook je abo vroeger opzeggen hoor |
ECHT NIET
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | ECHT NIET |
nou ja het was maar een suggestie hoor...we hoopte er al een beetje op...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jij gaat toch ook niet voor 3 maanden of langer verlengen zeker na de 28ste ...nu Erika en Petra en Anna nog en dan is het gekkenhuis helemaal compleet...effe nog maar een valium slikken |
Denk dat ik de 22 ste ook maar verleng voor een maand of drie hoe moet ik anders de zomer doorkomen?? doe ik gezellig met Jansje mee
Heb verlengt en betaald voor 3 maanden maar staat hier nog steeds dat ik er morgen wordt afgeknikkerd Dus als ikke effekes grijs zijt weest niet getreurt ikke kom weder
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 21 juli 2012, 16:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat ik de 22 ste ook maar verleng voor een maand of drie hoe moet ik anders de zomer doorkomen?? doe ik gezellig met Jansje mee |
Voor jou is het Jans , voor Frank Janske!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 19:32
|
|
|
veel succes allemaal verder op deze site, en wie naar de picknick gaan heel veel plezier toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 22:53
|
|
|
PETRA944 schreef: | veel succes allemaal verder op deze site, en wie naar de picknick gaan heel veel plezier toegewenst. |
Bedankt Petra en voor jou veel geluk en succes en een www hug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 23:05
|
|
|
Als ik niet verleng,dan ga ik weg zo ik gekomen ben. afscheid nemen,ik ben er geen ster in,en ook al was ik een ster..dan is't nog steeds moeilijk denk ik.
sorry, ik dacht even hard op.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 22 juli 2012, 23:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 21:23
|
|
|
sorry, ik dacht even hard op.[/quote]
Is toch ook goed !
Zelf houd ik ook niet van afscheid nemen.
En of je het met stille trom doet, of slaande trom, alles wordt gerespecteerd.
Wie er, welke beslissing ook, neemt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:02
|
|
|
PETRA944 schreef: | veel succes allemaal verder op deze site, en wie naar de picknick gaan heel veel plezier toegewenst. |
En wanneer ga je mee vissen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat ik de 22 ste ook maar verleng voor een maand of drie hoe moet ik anders de zomer doorkomen?? doe ik gezellig met Jansje mee Heb verlengt en betaald voor 3 maanden maar staat hier nog steeds dat ik er morgen wordt afgeknikkerd Dus als ikke effekes grijs zijt weest niet getreurt ikke kom weder |
Gelukkig meid, doet me goed om te horen
Blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:37
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gelukkig meid, doet me goed om te horen
Blij |
Ik mag blijven mn rooie ballekie is foetsie dus jullie benne nog nie van me af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:34
|
|
|
Het blijft nog steeds leuk he , op cm.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het blijft nog steeds leuk he , op cm. |
tja snap ook niet warom je er niet meteen af bent als je opzegt, zo ga ik weer twijfelen en kan ik weer een abbo maken pffffffffffffffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:33
|
|
|
PETRA944 schreef: | tja snap ook niet warom je er niet meteen af bent als je opzegt, zo ga ik weer twijfelen en kan ik weer een abbo maken pffffffffffffffffff |
Ja , en dan wordt je Petra 111 of Petra 222 of Petra 333 of , weet ik veel en dan kan je wéér opnieuw een account aanmaken. Of ..... je krijgt dan misschien zin om tóch naar de pn te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , en dan wordt je Petra 111 of Petra 222 of Petra 333 of , weet ik veel en dan kan je wéér opnieuw een account aanmaken. Of ..... je krijgt dan misschien zin om tóch naar de pn te gaan. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:35
|
|
|
Petra blijft nog wel Visser we waarderen haar bijdrage's,openheid en haar streven naar eenheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:46
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Petra blijft nog wel Visser we waarderen haar bijdrage's,openheid en haar streven naar eenheid. |
zoist
Volgens mij heeft ze een mail gestuurd naar de redactie om haar lidmaatschap op te zeggen , en vergeten op verzenden te klikken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | zoist
Volgens mij heeft ze een mail gestuurd naar de redactie om haar lidmaatschap op te zeggen , en vergeten op verzenden te klikken. |
Ja dr moet een klik zijn toch of ze neemt even een time out..de kinders hebben ook vakantie en dan kan je soms als moeder best druk hebben. we leven met haar mee vanaf de cm kade..kade..hoe kom ik daar nu weer op?
oh ik dacht aan vissen;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 28 juli 2012, 20:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:01
|
|
|
dat vraag ik me inmiddels ook af,zou ik zijn vergeten op verzenden te drukken en die eenheid, zou het willen, maar eerder doe ik volgens mij wel es nou net het tegenovergestelde. het zou prachtig zijn toch, een eenheid onder cristenen van verschillende kerken, dat is de bedoeling van jezus ook. heb het wel es vaker geschreven, wanneer er vervolging komt in nederland naar cristenen toe dan komt er denk ik meer eenheid en kijken we minder na de verschillen, maar naar de dingen die we gemeen hebben. vond het geweldig dat ik ooit diensten meemaakte in me charamatische gemeente samen met een katholieke pastoor, dacht jaaaaaaaa dat moeten we meer doen in nederland, samen tot god bidden, katholiek, charamatisch, gereformeerd etc....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:15
|
|
|
PETRA944 schreef: | dat vraag ik me inmiddels ook af,zou ik zijn vergeten op verzenden te drukken en die eenheid, zou het willen, maar eerder doe ik volgens mij wel es nou net het tegenovergestelde. het zou prachtig zijn toch, een eenheid onder cristenen van verschillende kerken, dat is de bedoeling van jezus ook. heb het wel es vaker geschreven, wanneer er vervolging komt in nederland naar cristenen toe dan komt er denk ik meer eenheid en kijken we minder na de verschillen, maar naar de dingen die we gemeen hebben. vond het geweldig dat ik ooit diensten meemaakte in me charamatische gemeente samen met een katholieke pastoor, dacht jaaaaaaaa dat moeten we meer doen in nederland, samen tot god bidden, katholiek, charamatisch, gereformeerd etc.... |
yep... als het water in een vijver met verschillende vakjes stijgt zwemmen de eenden uiteindelijk in het zelfde water ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:21
|
|
|
PETRA944 schreef: | dat vraag ik me inmiddels ook af,zou ik zijn vergeten op verzenden te drukken en die eenheid, zou het willen, maar eerder doe ik volgens mij wel es nou net het tegenovergestelde. het zou prachtig zijn toch, een eenheid onder cristenen van verschillende kerken, dat is de bedoeling van jezus ook. heb het wel es vaker geschreven, wanneer er vervolging komt in nederland naar cristenen toe dan komt er denk ik meer eenheid en kijken we minder na de verschillen, maar naar de dingen die we gemeen hebben. vond het geweldig dat ik ooit diensten meemaakte in me charamatische gemeente samen met een katholieke pastoor, dacht jaaaaaaaa dat moeten we meer doen in nederland, samen tot god bidden, katholiek, charamatisch, gereformeerd etc.... | Wat is eenheid? Is dat wel mogelijk op het forum en zo ja hoe dan? Wat de meeste mensen hier onder eenheid verstaan is het afwezig zijn van ruzie. En ik denk ook dat dat waarschijnlijk het hoogst haalbare is hier op het forum. De internet wereld is heel wat anders dan de echte werkelijkheid. Ik heb zo vaak gemerkt hoe anders mensen in het echt zijn, dan op het forum. En dat is ook wel logisch, maar het is iets waar je rekening mee moet houden. Internet is zo enorm vluchtig, dat je daar niet op kunt bouwen. Je kunt beter de basis vinden in de echte wereld. Dus als je vraagt of er eenheid is op het forum, kun je alleen maar concluderen dat het met ruzie meevalt. Of dat nu een goed criterium is voor eenheid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:25
|
|
|
PETRA944 schreef: | dat vraag ik me inmiddels ook af,zou ik zijn vergeten op verzenden te drukken en die eenheid, zou het willen, maar eerder doe ik volgens mij wel es nou net het tegenovergestelde. het zou prachtig zijn toch, een eenheid onder cristenen van verschillende kerken, dat is de bedoeling van jezus ook. heb het wel es vaker geschreven, wanneer er vervolging komt in nederland naar cristenen toe dan komt er denk ik meer eenheid en kijken we minder na de verschillen, maar naar de dingen die we gemeen hebben. vond het geweldig dat ik ooit diensten meemaakte in me charamatische gemeente samen met een katholieke pastoor, dacht jaaaaaaaa dat moeten we meer doen in nederland, samen tot god bidden, katholiek, charamatisch, gereformeerd etc.... |
zo te begrijpen Petra..wat je hier voelt in je schrijven. anderzijds is de persoonlijke verhouding tegenover God het belangrijkste..dacht ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:29
|
|
|
HEIDE115 schreef: | zo te begrijpen Petra..wat je hier voelt in je schrijven. anderzijds is de persoonlijke verhouding tegenover God het belangrijkste..dacht ik. |
natuurlijk, alleen we houden allemaal van jezus, beetje stom dat we soms zo tegenover elkaar staan,en niet meer een eenheid zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat is eenheid? Is dat wel mogelijk op het forum en zo ja hoe dan? Wat de meeste mensen hier onder eenheid verstaan is het afwezig zijn van ruzie. En ik denk ook dat dat waarschijnlijk het hoogst haalbare is hier op het forum. De internet wereld is heel wat anders dan de echte werkelijkheid. Ik heb zo vaak gemerkt hoe anders mensen in het echt zijn, dan op het forum. En dat is ook wel logisch, maar het is iets waar je rekening mee moet houden. Internet is zo enorm vluchtig, dat je daar niet op kunt bouwen. Je kunt beter de basis vinden in de echte wereld. Dus als je vraagt of er eenheid is op het forum, kun je alleen maar concluderen dat het met ruzie meevalt. Of dat nu een goed criterium is voor eenheid? |
is dat zo is de internetwereld zo anders, verschillende cristenen schrijven hun mening,botsen met hun meningen,zo zijn in de echte wereld toch ook de scheuringen ontstaan in kerken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:41
|
|
|
PETRA944 schreef: | natuurlijk, alleen we houden allemaal van jezus, beetje stom dat we soms zo tegenover elkaar staan,en niet meer een eenheid zijn. |
ja is ook zo..het houden van Jezus kent ook een diepere inhoud. als de discipelen die zo dicht rond Jezus wandelden..al woorden hadden? ze zagen iedere dag hoe het moest.. dan denk ik dat we allemaal iets hebben van deze 11 die Jezus lief hadden en hebben..
Maar daar niet op blijven zien, De mens..ZIJN kind wordt herschept..en dat duurt het leven.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 28 juli 2012, 21:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:18
|
|
|
PETRA944 schreef: | is dat zo is de internetwereld zo anders, verschillende cristenen schrijven hun mening,botsen met hun meningen,zo zijn in de echte wereld toch ook de scheuringen ontstaan in kerken | Ja, Petra, het is gewoon niet met elkaar te vergelijken. Mensen in het echt zijn anders dan achter de pc. Je hoort hier geen stem, je ziet geen gelaatsuitdrukking en dat zijn toch wel heel belangrijke voorwaarden om iemand te leren kennen. Je kunt niet alleen maar iemand kennen door het geschreven woord. Daar is heel wat meer voor nodig.
En nu wat betreft eenheid. Voor mij is het geen vaag woord, maar vraagt het om een bewuste keuze. Dat is ook de reden waarom ik het nooit zinvol vind mee te doen met interkerkelijk werk. Die eenheid hier op de site is leeg, omdat je elkaar daarvoor niet genoeg kent. En dat is op zichzelf niet zo erg toch? Daar is internet heel geschikt voor. Je kunt schrijven wat je wilt, niemand kent je toch?
Het wordt pas eng, als dit de enige wereld is, waar in je leeft. Dat je eigenlijk geen andere contacten meer hebt in de echte wereld. En het kan zelfs gevaarlijk worden als je iedereen vertrouwt die op deze site zit.
Nee , eenheid impliceert relatie. En in mijn ogen voor een relatie heb je heel wat meer nodig dan alleen maar een forum.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 28 juli 2012, 22:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:29
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja, Petra, het is gewoon niet met elkaar te vergelijken. Mensen in het echt zijn anders dan achter de pc. Je hoort hier geen stem, je ziet geen gelaatsuitdrukking en dat zijn toch wel heel belangrijke voorwaarden om iemand te leren kennen. Je kunt niet alleen maar iemand kennen door het geschreven woord. Daar is heel wat meer voor nodig.
En nu wat betreft eenheid. Voor mij is het geen vaag woord, maar vraagt het om een bewuste keuze. Dat is ook de reden waarom ik het nooit zinvol vind mee te doen met interkerkelijk werk. Die eenheid hier op de site is leeg, omdat je elkaar daarvoor niet genoeg kent. En dat is op zichzelf niet zo erg toch? Daar is internet heel geschikt voor. Je kunt schrijven wat je wilt, niemand kent je toch?
Het wordt pas eng, als dit de enige wereld is, waar in je leeft. Dat je eigenlijk geen andere contacten meer hebt in de echte wereld. En het kan zelfs gevaarlijk worden als je iedereen vertrouwt die op deze site zit.
Nee , eenheid impliceert relatie. En in mijn ogen voor een relatie heb je heel wat meer nodig dan alleen maar een forum. |
klopt wat je schrijft is ook allemaal wel waar, toch iets meer eenheid op dit forum.... we hoeven niet hetzelfde denken te hebben, maarals we allemaal elkaar met iets meer respect zouden behandelen is er toch meer eenheid. eh wat bedoel je met interkerkelijk werk precies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:46
|
|
|
PETRA944 schreef: | klopt wat je schrijft is ook allemaal wel waar, toch iets meer eenheid op dit forum.... we hoeven niet hetzelfde denken te hebben, maarals we allemaal elkaar met iets meer respect zouden behandelen is er toch meer eenheid. eh wat bedoel je met interkerkelijk werk precies | Hoe kun je respect hebben voor een persoon, die je alleen maar kent van het geschreven woord? En echte meningsverschillen heb ik hier de laatste tijd niet meegemaakt.
|
|
Naar boven |
|
|