Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:18
|
|
|
ik dacht dat het onweerde, maar het was een motor die voorbij kwam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik dacht dat het onweerde, maar het was een motor die voorbij kwam |
Een Harley???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Een Harley??? |
kon het niet zien, maar vele harley rijders hebben een pispot op hun hoofd. stomme helmen zijn dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | kon het niet zien, maar vele harley rijders hebben een pispot op hun hoofd. stomme helmen zijn dat |
Als ze een pispot op hun hoofd hebben dat mogen ze wel uitkijken dat er geen pis op hun hoofd krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 21:51
|
|
|
Ik ga eens lekker vroeg slapen vanavond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 21:54
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik ga eens lekker vroeg slapen vanavond! |
slaap ze imre
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 08:32
|
|
|
Goeiemorgen!!! Wat zijn jullie laat vandaag???
Beetje somber weertje,niet koud,past prima bij de maandagochtend!
Nog 3 dagen vroeg op(tenminste,ik vind half 7 vroeg hoor),daarna 2 weken lang uitslapen
Maak er weer wat van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 09:18
|
|
|
Nou, het is gelukkig weer maandag.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op maandag 26 april 2010, 09:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 09:29
|
|
|
Is er al koffie, Mariska?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 09:31
|
|
|
IMRE695 schreef: | Is er al koffie, Mariska? |
ja er is koffie, maar ben bang dat die koffie zetter vandaag ook gaat zeggen, doe het maar zelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 10:00
|
|
|
Dan maar thee. Dat kun je nog met een fluitketeltje zetten. Mits je nog aardgas krijgt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 10:13
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dan maar thee. Dat kun je nog met een fluitketeltje zetten. Mits je nog aardgas krijgt.... |
ik heb gelukkig wel warm water en zelfs koud water thee heb ik ook in huis. zal wel effe een pot zetten voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 12:40
|
|
|
Mag hier dan gelachen worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 12:42
|
|
|
Zo, de bovenboel is klaar: wasdroger uitgezogen, vloer gereinigd van pluisje en andere ongeregeldheden. Was into the droger.
Tjonge, huishoudelijk werk werkt verslavend. Ik krijg er gewoonweg een flow door. Go with the flow: de stofzuiger staat al in positie voor de benedenboel.
Ook leuk: 4 wollen winterdekens uitklopppen. Maar daar heb ik hulp bij nodig! Wie biedt zich aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 12:52
|
|
|
IMRE695 schreef: | Mag hier dan gelachen worden?
|
van mij moet het zelfs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 14:28
|
|
|
IMRE695 schreef: | Zo, de bovenboel is klaar: wasdroger uitgezogen, vloer gereinigd van pluisje en andere ongeregeldheden. Was into the droger.
Tjonge, huishoudelijk werk werkt verslavend. Ik krijg er gewoonweg een flow door. Go with the flow: de stofzuiger staat al in positie voor de benedenboel.
Ook leuk: 4 wollen winterdekens uitklopppen. Maar daar heb ik hulp bij nodig! Wie biedt zich aan? |
Heej ik wist niet dat je een schoonmaak man diva was Dus je hebt het aardig in de vingers Had je wel willen helpen hoor maar het is niet gelijk om de hoek dus moet je iemand anders daarvoor vragen
Geniet van al het moois.
Groetjes,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 15:56
|
|
|
[quote=ANITA324]Heej ik wist niet dat je een schoonmaak man diva was Dus je hebt het aardig in de vingers Had je wel willen helpen hoor maar het is niet gelijk om de hoek dus moet je iemand anders daarvoor vragen
Geniet van al het moois.
Buurvrouw heeft geholpen met dekens uit kloppen. Uche... uche... wat een stof...
Nu moeten de boekenplanken nog gestoft worden. En de ijskast zou ook eens van z'n plek moeten.
Morgen is er weer een dag (vermoed ik).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 16:03
|
|
|
[quote=IMRE695]
Ach ja je hebt ook alle tijd van de wereld he Zou je alles op 1 dag doen terwijl 1 week 7 dagen heeft is het wel mooi om dat te verdelen over de dagen anders is het een last en dat moet ook niet he
Verder wat heb je een mooie poes hoe heet die poes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 16:08
|
|
|
[quote=ANITA324]
Hij heet voluit: Zeno von Katje. Hij is bijna 16 jaar oud en woont bij mijn vader. Maar als-ti verhuizen gaat, komt Zeno bij mij wonen. Ik heb 'm als jong poesje gehaald en we zijn nog altijd beste vriendjes. Hij komt graag kroelen op mijn schoot of op mijn armen zitten. Hij vindt het fijn om in z'n nekje gekriebeld te worden. Verder is hij erg kieskeurig, maar voor een schoteltje slagroom mag je hem (bijna) wakker maken. Ik hoop dat hij nog een aantal jaartjes bij ons blijft. Wel slaapt hij veel, maar goed, dan is hij ook rustig en je weet waar hij is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:17
|
|
|
[quote=IMRE695]
....Net als jij Imre...als jij slaapt ben je ook rustig en weten wij waar je bent...:-P
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:37
|
|
|
Brand in de keuken!!!!
glasplaat gesprongern,duizende stukjes glas,ook in de vleespan,weg vlees dus, frietpan gesmolten en in de hens gewoon een puinzooi dus fff
zoiets moet mij dus weer eens overkomen
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 26 april 2010, 19:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:50
|
|
|
GRACE585 schreef: | Brand in de keuken!!!!
glasplaat gesprongern,duizende stukjes glas,ook in de vleespan,weg vlees dus, frietpan gesmolten en in de hens gewoon een puinzooi dus fff
zoiets moet mij dus weer eens overkomen |
Wat erg! Hoe is de brand ontstaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:51
|
|
|
[quote=NISHA834]
Ja, huisdieren gaan vaak op hun baasjes lijken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:11
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat erg! Hoe is de brand ontstaan? |
een gaspit op verkeerde plaats aangezet nl onder de glasplaat naast de andere 2 pitten,waart ik reeds pannen op had glasplaat is wel vuurvast maar niet vlamvast dus te heet en daar stond de frietpan nog op die smolt aan de onderkant,en toen knalde de glasplaat kappot en vloog de rest in de fik,ik stond erbij dus verder in de keuken niks aan de hand.gas uit en snel geblust ook vlees weggooien vlogen de glassplinters nl ook in. alleeen heb ik nu geen grote frietpan meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:16
|
|
|
balen grace word dus tijd voor nieuwe frituurpan vrees ik sterkte met de zooi zal wel chaos geweest zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:28
|
|
|
Van die glasplaat klinkt bekend...hier pas ook een keer gehad door aanraking met de koekenpan die op het vuur stond. Maar een frituurpan die smelt...Daar vloeit nogal wat uit voort Sterkte met puinruimen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:51
|
|
|
Wat rot voor je Grace, hoop dat de schade mee gaat vallen. Succec hoor met alles!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:54
|
|
|
GRACE585 schreef: | een gaspit op verkeerde plaats aangezet nl onder de glasplaat naast de andere 2 pitten,waart ik reeds pannen op had glasplaat is wel vuurvast maar niet vlamvast dus te heet en daar stond de frietpan nog op die smolt aan de onderkant,en toen knalde de glasplaat kappot en vloog de rest in de fik,ik stond erbij dus verder in de keuken niks aan de hand.gas uit en snel geblust ook vlees weggooien vlogen de glassplinters nl ook in. alleeen heb ik nu geen grote frietpan meer |
1.fijn dat je niets ergers overkomen is!(alhoewel dit genoeg is) 2.geen frietpan meer heeft zo zn voordelen (een weelderig figuur is mooi hoor maar ut moet niet te gek worden he ) 3.ik weet een nieuwe haarkleur voor je,het begint met B en eindigt op lond
|
|
Naar boven |
|
|